Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
L'art de viure - Página 4 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
L'art de viure - Página 4 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
L'art de viure - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
L'art de viure - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
L'art de viure - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
L'art de viure - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
L'art de viure - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 L'art de viure

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
AutorMissatge
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

L'art de viure - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'art de viure   L'art de viure - Página 4 EmptyDv Jul 06, 2012 6:28 am

-Ja ho he vist...- li dic, somrient.

Em mira, durant uns segons, i després es va a mullar la mà i mullar-se la cara, com jo he fet abans. Me'l miro, estranyada. Me's estrany, bastant estrany, però he de reconeixer que em cau bé. Molt bé. Li agrada dibuixar, li donen igual les residències, no te molts amics, però li dona igual... Em sembla una persona molt... agradable.

-Estàs bé? - li demano, una mica vermella per els ultims pensaments que han passat per la meva ment.
Tornar a dalt Ir abajo
Alex McQueen
Cinquè curs
Alex McQueen


Nombre de missatges : 114
Fecha de inscripción : 03/07/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

L'art de viure - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'art de viure   L'art de viure - Página 4 EmptyDv Jul 06, 2012 6:48 am

Assenteixo, feblement, i li somric, indecís. I si fico la pota?

- D'això...

Però no m'acaben de sortir les paraules. Em quedo dret a davant seu, mirant-la; m'adono per primera vegada que sóc més alt que ella, però no li dóno importància.
No té importància en absolut. Si l'he de mirar des de dalt, la miro des de dalt. Si m'he d'ajupir per veure-la millor, m'ajupo. Si ho he de fer per fer-li un petó, també.

Abaixo una mica el cap, inclinant-me endavant, i els meus llavis es troben, sense traça, amb els seus. Només és una dècima de segon, un petó efímer, rapidíssim; però, al cap i a la fi, un petó.

Després em separo ràpidament d'ella, més ràpidament que no pas ha estat el petó, i faig un parell de passes enrere, com sorprès de la pròpia actuació.

- Jo... Ho... Ho sento...

Però abans que ella pogués donar cap resposta o actuar de cap manera, jo ja no hi era.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

L'art de viure - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'art de viure   L'art de viure - Página 4 EmptyDv Jul 06, 2012 7:12 am

Aixeco una mica el cap quan s'apropa a mi, ja que ell és una mica més alt que jo. Però no m'espero, per a res del món, el que fa. Inclina el cap cap a mi i junta els seus llavis amb els meus. I de cop es separa, fa unes passes enrere, em diu quatre paraules i se'n va abans de que pugui dir res. Em quedo allà, mirant com se'n va. Faig un parell de passes cap a ell, dient en veu baixa el seu nom, però alguna cosa em reté. Me'l quedo mirant, mentre se'n va i quan per fi no es veu ni rastre d'ell, m'assec al terra, de cara al llac.

I llavors, ràpidament, agafo el meu llapis de la butxaca i obro el quadern de dibuix. Tanco els ulls, un segons, esforçant-me per buscar l'imatge, i que les meves mans deixin de tremolar de l'emoció. Quan per fi la veig, faig aquell truc que tinc per assegurar-me de reecordar-la. Imaginar-me a mi mateixa fent-li una foto. I llavors, començo a passar el llapis per la fulla blanca, mentre el sol va passant per el cel i el Calamar treu el seu tentacle de tant en tant. La meva mà es mou per el paper blanc, afegint els petits detalls, suaus. Els seus ulls tancats, els meus oberts. Els seus cabells que semblaven que brillaven a la llum del sol, els meus que es movien per la petita brisa, els seus llavis amb els meus, l'aigua calmada del llac...

Quan acabo, el sol ja s'està ponent per les muntanyes. Em quedo mirant el dibuix, amb un somriure als llavis. I es que no voldria per a res del món oblidar aquest segon, aquestes décimes de segon, que l'Alex m'ha regalat. Unes décimes de segon de felicitat, que han vingut acompanyades d'unes hores estranyes en les quals no he deixat de pensar en ell. Al dibuix, vist des d'una tercera persona fictícia, Se'ns veia a tot dos, al petó, i el sol brillant al darrere.

Somric, inconscientment, tanco el quadern, agafo el cavall i començo a caminar cap el castell, sense saber com reaccionaré la proxima vegada que em trobi amb l'Alex...

[Tema Tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
L'art de viure
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
 Temas similares
-
» Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pi Cabaralla-
Canviar a: