Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:00 am

- Ooooooooooh! La Ronda és molt guaaaaaaay!

Acabavem d'aparetre a la Ronda d'Allà, o com es diguera, aparetre molava.

- I quan puc jo aparetre? Mola moolt! M'ensenyaras?- dic donant botets al seu costat.- M'ensenyaras?

Anavem a Bromes dels Bruixots Bessons, la tenda guay per acurtar *-*

- Bam-Bam i mola tant com dius?

Aleshores la vaig vore, sense dubte era la tenda guay, tenia un home amb un barret que pujava i baixava. L'entrada ja molava!

- Oooh! Ooooh!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:04 am

La Cass m'arrastra pels carrers fins arribar la tenda, val la pena dur-la amb vore sols la seua cara, val la pena.

- Benvinguda bitxo.- li dic rient.

Al entrar fa un gran Oooooh i esten els braços, mirant alrededor i donant una volta.

- Oooooh! Que puc viure aqui?- em pregunta somrient.

- Va ser que no, però com ja te dit.- li senyale la tenda.- El que tu vuigues.

- El que jo vuiga?


- El que vuigues, això si...dins de certs limits, clar.

La Cass em mira i comença a correr. Com no tinc res que fer, em pose a parlar amb un dels dependents fins que em cride.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:08 am

Em gire i veig que Bam-Bam esta parlant amb un jove. Vale, estic a la tenda guaaaaaaaay i és moooooooooooooooooooooooooooooolt guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay *-* Jo vuic viure aqui! Seria geniaal!
Agafe una cistella...no, millor dos...agafe dos cistelles i vaig pels passadissos donant botets.

- Que és aço? Hmm...mola.- i a la cistella.

Tenebres en pols, caramels guays, orelles extensibles, unes polseres amb cascabels, bombes fetides...moooltes bombes fetides ^^ Aquella ploma que explota, tan guay ^^ I més coses guays, guays. I aleshores arribe al passadis més guay de tots, explosius i petards.

- OOOOOOOOOOOOOH!

Deixe les cistelles plenes a terra i em mire el passadis.

- Bam-Bam! Bam-Baaaaaaaaaam!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:11 am

Em dirigisc cap on està la Cass. Esta oplint una tercera cistella amb caixes d'explosius.

- Em pots agafar la d'allà dalt? Es que no arribe.


Se la baixe i l'ajude acabar d'omplir. Ha omplit una cistella sols d'explosius. Carregue les que més pese i em dirigisc cap a la caixa.

- Ho tens tot, de tot?

Se me queda mirant, i ix corrent. Al cap d'una mitja hora torna amb un grapat de coses més posades dins d'una cistella.

- Ara si ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:13 am

Bam-Bam posa les coses de la cistella en la caixa, i el jove d'abans ens cobra.

- Segur que vols que...

- He dit que invite bitxo, però shh...que si no els teus pares ens maten.- em diu somrient.

- Guay.

Agafe les bosses de les coses guays, però pesen molt.

- Fem una cosa, o posem a la meua motxilla aixi no ocupen lloc i anem més comodes que em dius?

Posa les bosses dins, ala! I cap tot! Que motxilla més guay!

- Puc dur-la jo? Perfaaa! Perfaaaa!

Em somriu i me la penge a l'esquena.

- Adeu tenda guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Ha sigut molt guay vindre aqui, tornare un altre dia ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:16 am

Al eixir de la tenda em done compte de que em estat més temps del que pensava i ja és fosc...tan ràpid ha passat el temps? Moltes de les tendes ja estan tancant i altres ja ho estan.

- Que em dius...t'agradat la tenda?

- Mola moooooooooolt! Tornarem? Vindrem un altre cop?

- Clar que si.

Veig que Fortescue's encara no ha tancat.

- Bitxo, vols un gelat de xocolata?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:18 am

Em quede mirant Bam-Bam, com mola! I em compra gelats!

- Si, de xocolata ^^

Anem a la tenda i demana un gelat gran-gran de xocolata i nata, no em deixa pagar, vale, però un altre dia la invitare jo. Eixim mentres vaig menjant-me el gelat.

- Gràcies ^^- li dic somrient, li done una abraçada.- Moles molt ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:22 am

- Que jo mole molt dius?- li dic rient.- Tu si que moles Cassie i shh, no pots dir el contrari.

Em mira i comença a riure, m'encanta.

- No tingues presa.- li dic senyalant el gelat.- Quant acabes ja desaparetrem.

- Desparetre mola molt ^^ Quina vesprada tan guay!

Em recolçe en una paret i ella es senta en la vorera menjant-se el gelat.

- I que em dius de Hogwarts, t'agrada més l'escola de Grècia, oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Kurt Johnson
Al més enllà
Al més enllà
Kurt Johnson


Nombre de missatges : 91
Fecha de inscripción : 20/03/2012

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:38 am

Portava seguint aquella noia tot el dia, no s'atrevia a venir-me a buscar? a defensar als seus amics? dons la trobaria jo.
Vaig observar l’ambient, no hi havia ningú, era el moment perfecte. Em vaig apropar com si res, per la seva esquena ja que la nena petita no em coneixia, m’anava apropant cada cop mes i quan estava a una distancia en la qual o parles amb elles o pensen que no ets bona gent la vaig agafar, li vaig donar un cop al cap de manera que quedes uns dos segons inconscient i vaig treure de la meva butxaca una xeringa, li vaig clavar al braç.

La noia petita es va aixecar de cop assustada, la Sam encara no m’havia vist quan la vaig deixar anar i li vaig dir:

-Que, Sam, desfruita’n del dia? No li vaig deixar respondre, saps que és el que te injectat? Se li acostuma a dir droga, dic rient, en menys de deu segons estaràs dormida i estesa al terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 4:45 am

Abans, però que la Cass conteste, rep un colp al cap que em fa tintinejar i de repent una punxada al braç.
Em gire amb l'intenció d'atacar la persona, quan veig que és el Johnson.
En menys de deu segons estaras inconscient en terra.
Noo....com....que....com pot haver...de repent...
Trac la vareta i apunte a la Cass, fent un encanteri protector, jo pot ser...ella...

- Cass, Corre!

La vareta cau, no se on, el món s'ennuvola, em llançe damunt d'ell, amb l'intenció de...però perc el sentit i el món es torna negre. Sent la Cassie cridar...Cass....no...
Tornar a dalt Ir abajo
Kurt Johnson
Al més enllà
Al més enllà
Kurt Johnson


Nombre de missatges : 91
Fecha de inscripción : 20/03/2012

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 5:00 am

Vaig que la seva vareta cau al terra i ella es tira a sobre meu, m’aparto ràpidament i ella cau a terra, agafo la seva vareta i me la guardo, desprès la agafo a ella en braços i me la enduc com si res, com si fos la meva germana que esta dormida i no la vull despertar.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 5:13 am

I aleshores de repent tot deixa de ser guay...un tio que no se d'on aparegut li clava una xeringa a Bam-Bam al braç, i després diu que es desmaiara, intente menejar-me, però no puc, hi ha algo que m'ho impideixe.

- Nooo! Bam-Bam! BAM- BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

I el tio, l'agafa somrient i puf, desapareix.

- NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! BAAAAAAAAAAAAAM- BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Mire alrededor, però no esta......se l'ha endut...noo, no pot ser, és Bam-Bam, ella és forta, ella no pot....ell....

- BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM-BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!

Li done a la paret amb el puny, ha d'estar per aqui, ha d'estar per aqui, no pot marxar.

-Accio Bam-Bam! Accio Bam-Bam!

Però no apareix......Noooooooooooooooo! Continue donant amb els punys a la pared, ha d'estar ahi, apareixerà de repent, somrient, apareixerà de repent somrient, apareixerà de rep....i si no apareix? Apareixera, em va prometre que mai em deixaria...

- BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM-BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Per què no ve ningú? Estan tots sords?! Continue donant amb els punys a la pared, apareixerà.....ha de fer-ho, ha de fer-ho...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 7:18 am

Em desperta un crit que crida el meu nom. De cop. Quan obro els ulls, encara espantada per el crit, sense saber d'on venia ni de que era, i vaig intentar enfocar la vista i recordar on era i qui era i que passava.

La Wen em cridava. Vaig parpadejar dos cops abans d'entendre el que em deia. La Cass estava en perill. Vaig saltar del sofà on estava dormint el que no havia dormit per la nit i vaig tractar de tranquil·litzar-la. Només vaig aconseguir que em digués que s'havia anat amb la Sam a bromes dels bruixots bessons.

Vaig apareixer de seguida, i els crits de la Cass ja es sentien des d'on era. Vaig córrer cap allà i vaig envoltar-la amb els meus braços, amb força.

-Cass! Tranquil·litzat! Diguem que passa! Què ha passat? On es la Bam-Bam, Cass? Què es el que ha passat?- li dic, espantada. Un mal presentiment...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 7:26 am

Aleshores note que algú m’abraça, vaig apartar-me d’ell quan veig que és la Lily, l’amiga de Bam-Bam.

- Sel’haendutunhomemalvatquelihaclavatunaxeringaalbraç!- inente respirar, però no torna.- NO TORNAAAAA! BAM-BAM NO TORNAAAA! Estava aqui! Estava aqui!

M’abraçe a la Lily i comence a plorar.

- Estava aqui i no he pogut res fer...fer res...perquè m’ha fet ella un encanteri, perquè no em tocarà... i se l’ha endut...s’ha endut a BAM-BAM I NO TORNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Un malvat que reia, que reia se l’ha endut, se l’ha endut i no torna, no torna...ella sempre torna, ella sempre ve...ell se l’ha endut rient, no res he fet pogut...ella estava aqui i no estar ja... Bam-Bam....ha tornar de! Πρέπει να επιστρέψει! Πρέπει να επιστρέψει! Πρέπει να επιστρέψει!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 8:00 am

He de fer un gran esforç per no espantar-me, per no enfonsar-me, per no sortir corrents a cercar la meva millor amiga, la meva germana, que ara estava en mans d'algú dolent.

-Shhh, Cass, Cass, tranquil·la. Ara la cercaré, d'acord? La trobaré, t'ho juro. Ara hem d'anar a Hogwarts. La Wendy estava espantada per tu, deia no se que de que no li contestaves...

Segueixo abraçant-la, acaronant-li el seu cabell amb paciència.

-Shhh, ja esta, ja esta. La trobaré, la trobaré. No descansaré fins que la trobi...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 8:52 am

- La Wen?- em mire la polsera, roja, totalment roja. No m'havia fixat...- No podem marxar! I si torna? Sempre torna! Bam-bam sempre torna!

M'abraçe fort a la Lily.

- Tornara, oi? L'home alt malvat, la coneixia, li ha dit pel nom o cognom, pero la coneixia! No vuic marxar, ella tornara! ELLA TORNARA!- mire el mur.- Ella tornara.....tornara...sempre m'ho diu, sempre...que mai em deixaria, que...que...es culpa meua si haguera pogut fer alguna cosa, podria...podria haver-la ajudat!! Pero no he pogut fer res!- me tape la cara amb les mans...Bam-Bam...Bam-Bam...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 8:59 am

-Eh, Eh! Cass, tranquil·litzat, Shhh, tornarà, es clar que tornarà. No et preocupis per ella, es forta, es molt forta...

L'abraço amb força, per tranquil·litzar-la, i per intentar digerir el que estava passant. Algú s'havia endut la Sam. Algú que la Cass no coneixia, però ell si coneixia la Sam. O potser no. No podia tenir cap idea sobre qui havia estat aquell que se l'havia emportat.

-Et portaré a Hogwarts, perquè estic segura de que ella està patint per tu.- li dic.- I voldria que algú et portès a l'escola. D'acord? Per ella. Un cop t'hagi deixat a Hogwarts l'aniré a cercar. La trobaré, Cass, si no pot tornar la trobarem i la farem tornar. Ella es forta, aguantarà... aguantarà...

A l'ultima paraula la veu se'm trenca una mica, però segueixo abraçada a la nena, intentant ajudar-la com puc.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 9:12 am

- És forta...és forta.- era cert, era forta i era Bam-Bam.

Diu que hi ha que tornar a Hogwarts, que ella voldria que tornara, a casa...

- I el tete Thomas i el tete Eddie? Ellls...ells també...ells. Vuic la Wen, vuic anar a Hogwarts...-m'agafe de la ma de la Lils.- M'ho promets? La buscarem, m'ho promets?

Mire el mur, on feia un segons estava recolçada somrient, em mire les mans i em sorprenc al vore-les rojes..i aixo? No es important...bam-bam...el veig i no marxa, somrient, carregant bam-bam, i bam-bam cridant que marxara...tanque els ulls amb força.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 9:17 am

-La cercaré jo.- li dic. - Tu has d'estar amb l'Edgar i amb el Thomas. Amb la Wen, amb el Nicco, l'Edward i la Rue, que et necessiten. La Bam-Bam la cercaré jo, que tinc temps per fer-ho. D'acord?- mentida. No tenia temps. El James encara no era a Hogwarts... la Sam... l'havia de trobar l'abans possible.

L'agafo fort de la mà. Miro al meu voltant. D'aqui deu minuts tornaré a ésser aqui. Cercaré la Sam fins que la trobi.

-Estàs llesta?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 9:22 am

Assentisc, guarde la vareta i em pose b...es la seua motxilla...agafe la ma de la Lils. Jo també buscaria Bam-Bam, esbrinaria qui era aquell!

- Llesta...-mire el mur, per ultim cop i tanque els ulls. No és guay, la vesprada, no ha acabat...guay. Tot per culpa del segrestador, imbecil! Ooh!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 9:27 am

No espero que m'ho digui dues vegades. L'agafo ben fort i desaparetem. Estem a Hogwarts en questió de minuts. La Wen salta ens veuren's i salta abraçar la Cass. Demana el que ha passat, i jo li faig un gest de que vingui amb mi uns segons. Li explico el que ha passat i noto com se li accelera el pols.

-Escolta, Wen. Et necessito més que mai. He de trobar la Sam, d'acord?

-La Bam-Bam...?

-Et necessito amb la Cass, Wen. Cuidala, et necessita més que mai. Recorda tots aquells moments que ha estat al teu costat. Ara et toca a tu.

Ella, finalment, assenteix. Vaig fins la Cass i l'abraço.

-Vaig a cercar-la. Et prometo que la trobaré, Cass.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 9:33 am

Arribem a la casa, vaig corrent i abraçe l Wen, marxa amb la Lils, pero torna de seguida.
Abraçe la Lils.

- Gracies.

Em gire i mire la casa, no, no m'agrada...no...la vuic aqui...la vuic aqui...

- Se l'ha endut! Se l'ha endut!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^   Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^ EmptyDv Jun 01, 2012 9:36 am

-Sigui qui sigui qui se l'ha endut... se la està jugant.

Faig una mirada cap a la Wen i les abraço a les dues.

-Ehm... si veieu a l'Erion, digueu-li que potser torno tard.

I desaparec.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» L'art de viure
» Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!
» Una altra vegada aquí??

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Bromes dels Bruixots Bessons-
Canviar a: