Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDv Feb 03, 2012 4:49 am

Anava pel passadis llegint un llibre sobre la Pedra Lluna, no era guay, l'unic guay era esbrinar perquè tenia aquell nom, vindria de la lluna? Vaig vore una armadura.

- La pedra lluna ve de la Lluna?- però no va contestar, doncs vale...- Vale, gracies, li ho preguntare a alguna altra persona.

Aleshores vaig vore algú parat en meitat del passadis, mirant el sostre, espera, eixe algú me sonava, vaig apropar-me més, si , si me sonava, el cabell ros me sonava, es va posar de perfil...era...era...O.O

- Tuuuuuuuuu!

Vaig començar a correr, quan ja estava a una bona distància vaig llançar el llibre a terra i vaig botar agafant-me al seu coll i estrujant-lo. Era el Nicoluuu! Era el Nicolu! *-*

- Tuuuu!- el vaig estrujar- Que....que....que fas aqui?
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDv Feb 03, 2012 4:57 am

"Olé tu, Nicolae. creues un passadís i ja t'has oblidat de com anar a l'habitació"

Vaig mirar-me el munt de baguls amb resignació. Hi havia gent al vestíbul, però cap d'ells portava la corbata blava, o sigui que no ho sabrien. Vaig sospirar.

Però llavors alguna cosa em va derribar. Vaig quedar-me uns segons sense reaccionar, sorprès, però de cop vaig veure qui hi havia penjada del meu coll.

"Inspira, expira. No et posis vermell, no et posis vermell"

- Cassie! M'ho hauria d'haver imaginat, que em trauries el dret a la sorpresa d'un moment a un altre. Jo que volia espantar-te per darrere... - vaig dir, sorrut.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDv Feb 03, 2012 5:01 am

- Que fas aqui? Deuries d'haver-me dit que venies!

Estava a Hogwarts, i ooooh, duia maletes!

- Et quedes? Et quedes? Oooooh! Et quedes amb mi a Hogwarts! Et tindre aqui! Tornarem a estar junts?

Vaig estrujar-lo, el Nicolu estava a Hogwaaaaaarts! *-*

- Has rebut les meues carteees? I saps que no pots espantar-me no recordes el que vaig fer l'últim cop sense voler? Et va fer mal. Te tiraaaat mooolt de menys!
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDv Feb 03, 2012 5:10 am

- Jo també t'he enyorat molt, Kai - vaig dir abraçant-la - Em quedo, em quedo! Li vaig demanar als pares, i com que estaven molt enfadats per aquelles copes que vaig trencar... Doncs em van dir que sí ^^ - vaig dir somrient.

Vaig mirar-me el munt de baguls resignat.

- Tu no sabries com anar a la Sala comuna de... Ravenclaw, sí, Ravenclaw. Que saps com anar-hi? - vaig preguntar, amb un bri d'esperança.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDv Feb 03, 2012 5:14 am

- Hahahaha, ptijor fou el dia que quasi els trenquem la tenda...- vaig començar a riure.- L'altre dia els vaig enviar als meus un xiulet com tu em vares ensenyar! No me va renyir, la mama va preguntar com l'havia fet i el vaig dir que tu em vares ensenyar! Perquè tu sempre ensenyes coses guays! I que tal a aquella escola? Segueixen igual d'avorrits? I les antipàtiques?

Havia dit Ravenclaw? Ooooooh!

- Vas a la casa de Bam-Bam!! Nicoluu vas amb Bam-Bam! Si, si se anar Bam-Bam m'ha ensenyat el castell és mooooooooolt graaaaaaan!

Vaig agafar un bagul....oh, espera el llibre! Vaig guardar-lo al a butxaca.

- És que és del tete eddie, val jo t'ajude ^^^- vaig agafar un bagul. El Nicolae estava aqui, estavem junts de nou!
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDs Feb 04, 2012 2:00 am

Vaig somriure, despentinant-li el cabell, i li vaig treure el bagul de les mans.

- Sé que tens molta força, Cassie, però prefereixo que no et facis mal a l'esquena. Així potser podràs tenir alguna oportunitat (petita, eh?) de quanyar-me en quidditch Cool - vaig dir, divertit, traient la vareta i posant-me a levitar les maletes.

Vaig somriure. Era tan maco tornar-la a tenir al meu costat...

- I què, com és aquesta escola? et tracten bé? ^^ - vaig preguntar.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDs Feb 04, 2012 4:36 am

- Eeeeeeeeeh! Com que alguna oportunitat! Seria millor que tu si tinguera una granera, però els pares no me l’han regalat, però tinc una camara de fotos nova! Oooh! I mola molt, i saps que? He fet un mural de fotos a la meua habitació, damunt el llit i tinc fotos guays de tu i de mi junts, són mooooooolt guays!

Vaig traure-li la llengua rient, m’encantaaaaaaaa! Tenia de nou el Nicolu amb mi. Hogwarts seria més guay.

- Si, et presentare la Wen, la Rue, i el Eddie, a l’Eddie el coneixeras perque també va a Raven, i hi ha gent molt guay a part de Bam-Bam i l’Eddie, a Raven hi ha una xica mooolt guay, es diu Allie i sa d’explosius! I et recordes del que vaig dir? La Bianca Serantoni esta a Hogwarts! També hi ha gent no guay, com les serps. Però ningu me tracta de boja, perquè com no estic boja ^^^ I tu? I tu? Que has fet sense mi? T’has aliat amb elles?- vaig començar a riure imaginant-ho.- Hahahahahahah.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDs Feb 04, 2012 4:45 am

Vaig riure.

- Veig que la hiperactivitat no ha canviat... - vaig dir - així m'agrada - vaig fer, picant-li l'ullet - i es clar que no m'he aliat amb elles! - vaig dir, amb cara de fàstic - es van intentar apropar a mi quan van veure que no hi eres, però els hi vaig posar bombes fètides a les cadires del menjador - vaig dir, amb malícia - des de llavors s'han enfadat un munt amb mi, i no em parlen. Millor, la veritat - vaig dir, traient-li importància.

Vaig somriure.

- Millor si no ens quedem amb els baguls per aquí levitant. Anem tirant a la Sala comuna? tu guies ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDs Feb 04, 2012 4:51 am

- Hahahahahahah, bombes fétides! Com quan varem intentar posar-li un petard a la sopa...encara recorde els bons temps i molen molt! Aquell cop que li varem robar el vaixell als pares i ens varen renyir...si, fou la meua idea, però fou guaay!

Ostres clar, la sala comuna, ho havia oblidat!

- Eh, si, si...es per aquí!- i vaig començar a caminar, mirant-lo somrient.- Ooooh! M’encantaaa tindre’t aquí! Hogwarts ara si que mola, seria impossible que molarà més! I has rebut totes les cartes? Jo tinc guardades tooooootes les teues!
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDs Feb 04, 2012 4:57 am

Vaig somriure, una mica encandilat. Que mona que era >_<

- Clar que he guardat totes les teves cartes. I espero que sigui tan guay com em dius - vaig dir, mentre caminàvem.

De cop, mentre pujavem les escales, es van començar a moure. Ella semblava tan tranquil·la.

- Kaii... Eh... És normal que es moguin unes escales? e.e
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDs Feb 04, 2012 5:04 am

Vaig mirar les escales.

- Ahà, jo el primer cop quasi caic, i un dia vaig despertar-me sonambulata i com creia que estava amb vosaltres en Grecia volia tirar-me a l’aigua des d’una cala i aleshores me vaig pujar a la barana. Però la Wen com dorm en la mateixa habitació que jo me va vore i me va despertar. També hi ha quadres que parlen, però això també hi havia en Grècia i armadures i fantasmeeeeees!- vaig dir somrient.- És moolt guay! Però tu ets mooolt més guay!

Vaig estrujar-lo de nou.

- M’encanta estrujar-te.- vaig agafar-li de la mà.- I t’ensenyare el poble que hi ha, es diu Hogsmade, no Hogsmeade, però tot i que els de segon no podem anar la Wen i jo anem pels passadissos.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 10:32 pm

Vaig riure nerviosament mentre m'abraçava, aguantant la respiració.

- Oh! he sentit a parlar de Hogsmeade! - vaig dir content - Diuen que és genial... Hi anirem algun dia, vale? ^^

De cop, les escales es van aturar. Vam pujar l'últim esglaó fins a arribar a un passadís.

- I ara per on...? - vaig dir, confús.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 10:45 pm

- Oooh! I tant! Saps? He vist nevaar! *-* I la neu mola molt, vaig fer una guerra de neu amb un que es diu Percy, i amb Bam-Bam un ninot! Mola molt la neu!

Vaig mirar el passadis, a vore, a vore...

- No et penses que me se el cami, sempre acabe perdent-me, pero sempre trobe coses guaaays, l'ultim cop amb la wen, una sala guay que tenia espasses, i mira...- vaig ensenyar-li el punyalet.- Un punyalet guaay!

Vaig mirar el passadis de nou...a vore....aaah, ja!

- És per la dreta, me sona que si perque Bam-Bam va tirar cap la dreta.

Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 11:00 pm

- Mmm... - vale, pos anem per la dreta - vaig dir, rient, i vaig caminar tot dirigint els baguls - Doncs demà tu i jo tindrem una guerra de neu. Serà millor que amb l'aigua de la platja - vaig dir, rient.

Vaig quedar-me uns segons en silenci, pensant.

- I quines assignatures feu, a Hogwarts? M'han dit que són diferents a les de grècia...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 11:24 pm

- Si? Si? Guaaay! Jo vuic una guerra de neu, hi ha que abrigar-se bé, aci fa moolt de fred!

Vaig arribar a un creuer, dreta, esquerra o recte...hmm..la dreta no me sonava, esquerra o recte, provem amb el recte.

-La Història és diferent, alli és Història de Grecia i mitologia, aqui no, es algo sobre els goblins i no se que, ningu aten a classe perque el professor la fa moolt avorrida. Aquella que feiem sobre filosofia aqui no existeix, pocions i defensa són paregudes, i transfiguració, no iguals, pero algo, alguns encanteris els sabia perque els havien donat l'any passat, pero altres són més complicat, la major part és practica i mola. - vaig començar a donar botets.- Pero la que no mola és Astronomia, la professora és una vella armagada que odia a tots excepete a les serps, i damunt no mola, i les classes són avorrides, no com alli que feia apareixer les constelacions o ens duia al jardi de nit a fer classe, o amb els quadres que els feia preguntes...no mola. I també hi ha una assignatura que es diu criança de criatures magiques, no se de que va perque és a partir de tercer. Fan futurologia, pero no fan astrologia. I no fan esport, es a dir, sols fan quidditch, a diferència de nosaltres que tenim eixa que era com l'esport antic. Correr,nadar... Encara recorde quan vaig agafar la javelina, d'un de sisé, hahaha, i la vaig clavar en la pared que estava a l'altra punta del camp...hahaha. Algunes molen, excepte astronomia, que no mola.




Editat per darrera vegada per Cassandra K. Konstantaras el Dg Feb 05, 2012 11:35 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 11:35 pm

Vaig somriure.

- Doncs em sembla que no agafaré astronomia. - vaig dir - Digue-m'ho si la amargada aquella et diu algo, eh? L'enviaré d'una patada a les estrelles aquestes que semblen agradar-li tant. - vaig dir, rient, però deixant clar que anava seriosament.

Aleshores, vaig veure un noi amb corbata blava que entrava per un quadre al final del passadís. Vaig somriure, satisfet.

- Doncs sembla que hem arribat al bon lloc... Corre! - vaig dir, de sobte, agafant-la de la mà i arrencant a córrer, tant ràpid com podia. Com en els vells temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 11:42 pm

- Crec que és obligada, perque jo no la vaig agafar.- vaig dir rient.

No li vaig dir que ja ho havia fet, el Nicolu enfadat donava por.

- Ooooh!

Vaig agafar-lo de la mà i vaig començar a correr, com feiem sempre, m'encantava!
Varem arribar al final de passadis i varem derrapar.

- hahahahhahahha, te tiraaaaat mooooooooolt de menys! Pensava que te acabaries oblidant de mi, com sols es veuriem durant els estius, i com nosaltres molem tant, perque molem, les coses que em fet i farem sempre molen. Farem coses guays aqui?
Tornar a dalt Ir abajo
Nicolae Sfakianaki
Quart curs
Nicolae Sfakianaki


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 30/01/2012
Edad : 26

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 11:51 pm

- És clar que no m'he oblidat de tu - "ja m'agradaria..." - I per suposat que seguirem fent coses guays. Ara marxo a deixar tot això, però ens veurem i farem coses guays, ok?

Vaig abraçar-la per última vegada abans de respondre la pregunta i entrar a la sala comuna.

Sí, seria masoca. Però valia la pena. Ella valia la pena.

[Surto del Tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!   Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh! EmptyDg Feb 05, 2012 11:54 pm

- Ens veiem a l'hora de sopaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Vaig estrujar-lo somrient i va entrar.

- Aix....- vaig mirar com tancava la porta, estava amb mi de nou, el tenia aqui! el Nicoluuu! El Nicoluuu! Hogwarts era més guaay!

Vaig marxar donant botets pel passadis en direcció a la meua casa, li ho havia de dir a Weeen!
A meitat del passadis vaig començar a correr fins arribar a la porta.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Oooooooh! Tuuuu! Tuuuuuuuuu! Ooooooh!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ooooooh! Que guaaaaay! Que puc viure aqui? ^^

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Vestíbul-
Canviar a: