Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Cercant la Sam per explicar notícies. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 32 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 32 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Cercant la Sam per explicar notícies. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Cercant la Sam per explicar notícies.

3 participantes
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Cercant la Sam per explicar notícies. Empty
MissatgeAssumpte: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDs Maig 05, 2012 10:26 am

Acabàvem de tornar de l'hospital. Tant ell com jo estàvem cansats, de plorar, de córrer per arribar a l'hospital i de tota l'adrenalina que havia corregut tans sols uns minuts abans per les nostres venes. Quasi ni em vaig adonar, quan em vaig topar amb la Sam, fins que vaig aixecar el cap.

-Sam!- dic, en veure-la. Penso en com començar, i miro a l'Erion. Bé, potser per allà.- Sam, et presento l'Erion. Sé que vos heu parlat, però no vos coneixieu, no?- dic. Com coi li dic que el James es a l'hospital? Que l'han disparat? I si no em veia amb cor de dir-li, com li diria a l'Eileen?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 1:50 am

Anava tan capficada en els meus pensaments que no vaig veure la Lils fins que vaig topetar contra ella.
Aixi que ell era l'Erion.

- Encantada.- li dic donant-li una abraçada.- La Lils m'ha parlat genial de tu, ja tenia ganes de coneixer-te. -em mire la Lils somrient quan aleshores em fixe en els seus ulls, rojos, com si hagues estat plorant...el meu somriure desapareix.- Lils, per que has plorat? A passat alguna cosa?-veig que no contesta.- Lils?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 2:02 am

Torno a mirar a l'Erion abans de contestar-li.

-Bé... Veuràs...- M'atasco. Ella espera. Deixo anar un sospir i ho deixo anar.- El James es va plantar enmig d'un atac a la Ronda d'Alla. El varen portar a la BBC i va fer un discurs, un discurs on va explicar que els muggles i els mags erem diferents. Tot semblava sortir bé, però llavors algun muggle radical va disparar.

Agafo el mòvil i li ensenyo el video.

-Està bé, però. Jo pensava que era mort, però l'hem anat a cercar... és a London Bridge Hospital.

Faig un mig somriure.

-Això significa que s'equivocaba. Es pot canviar el futur.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 2:17 am

Em quede parada...pero si...estavem parlant fa uns hores? Com? Em mire el video, un tir al pulmo, la gent corre ajudar-lo. El James...ell deia que...em sente en un dels banc, em tape la cara amb les mans, necesite un moment per pensar. Si el que ha fet el James ja estava "escrit", ja anava a passar...no, no s'ha canviat el futur, bé, el més segur es que la guerra s'haja acabat, que es firme la pau, pero no que jo no vaja a morir, perque morire, si estava marcat, vol dir que anava a passar, que res del que faça ho impedira...morire, pero quan?
La Lils, pero, pensa que ha canviat, no vuic fer-la sofrir per tant li seguire la corrent, no sofrira per tindre eixe pes. Aparte les mans de la cara, tot i que no puc plorar, no me ixen les llagrimes.

- Pero...esta be? Quan despertara? Es sap qui va ser? Es posara be? Joder, una cosa era que es passara quatre dies beguent i una altra que marxes a parlar a la tv.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Nombre de missatges : 240

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 3:19 am

Saludo la Sam, i després em quedo escoltant la seva conversa amb la Lily.

- Està estable, almenys. Quan l'hem vist fins i tot ha parlat, malgrat que no era gaire coherent - sospiro -. Suposo que sobreviurà; tothom es mostrava prou optimista.

Em quedo mirant la Sam, que fa cara de tranquil·la però que té el pols una mica tremolós. Alço una cella i de seguida la baixo, dissimuladament. Estic segur que alguna cosa li passa pel cap, malgrat que no sé què.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 8:54 am

Em fa mal, quan veig com es tapa la cara. Era el nostre amic, feia poc que haviem parlat, l'haviem obligat pràcticament a fer això. Potser si jo no li hagués dit que s'havia de moure, no li hagués passat res.

-Estava bé... m'ha dit Eileen. He de buscar-la, dir-li que el vagi a veure... estic segura que es el que ell vol.

La miro. Sé que m'amaga pensaments dels seus.

-Sam, ja està. Tot s'ha acabat, ara només hem de pensar en els muggles radicals i amb el Fortin.- li torno a dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 9:03 am

- Si necesites ajuda per parlar amb l'Ei, o que t'acompanye, nose avisam.

Que s'ha acabat? Pot ser si, pero no per mi.

- Si, el Fortin i els seus gossos...-aleshores em vaig recordar del kurt, no havia parlat amb ell, i sabia que era, no podia tornar a fer-ho.- Muggles radicals...ves a saber quants hi han...En quin hospital dius que estava el James?

Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 9:11 am

-London Bridge Hospital.- Li dic.

El Fortin. Penso, i m'adono de que ara Hogwarts sembla totalment desprotegida. M'espanto, davant la possibilitat que se li acudeixi tornar a venir.

-Hauriem...- Començo.- Hauriem de fer encanteris per turns defensius a l'escola... Ja saps, perquè no sembla que hi hagi professors i ara el James no hi és...

Miro a l'Erion i sospiro.

-Això és un no parar...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDg Maig 06, 2012 9:25 am

M'apunte l'hospital mentalment, anire més tard, primer pero que vaja l'Ei.

- Esperare que vaja l'Eileen i anire a visitar-lo.- em va dir que l'escola estava desprotegida, que era més facil entrar.- Després de eixir del despatx he estat passejant per Hogwarts i de les parts més perilloses deuriem de vigilar els passadissos, o fer alguna cosa perque no poguera entrar qualsevol, com posar alguna contrasenya especifica. Ah, i la porta, la que dona a Hogsmeade, es tancara soles a les 20 en punt, automaticament i s'obrira a les 10, vaig trobar un encanteri a un llibre, i he pensat que seria una bona idea posar-lo, no pense preguntar a cap professor, ni al director, t'ho demane a tu, et pareix bé la idea? O dic perque la porta es pot quedar oberta alguna nit, i be...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Nombre de missatges : 240

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDl Maig 07, 2012 8:58 am

Em miro la situació sense dir res, conscient que no és el meu camp de domini. Em miro el rellotge i m'adono que aviat faran les notícies; li faig un petó ràpid a la Lily abans d'explicar-me.

- Me'n vaig a la Sala Comuna a mirar les notícies i prendre'n nota. Em sembla que encara hem de tenir un ull posat en els muggles, i sóc el que els entén més bé, aquí.

Dit això li dedico un somriure i saludo la Sam, abans de marxar.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDl Maig 07, 2012 9:25 am

Faig adeu amb la mà a l'Erion mentre se'n va i després em quedo mirant el passadís per on s'ha anat, amb un somriure imbécil. Després m'adono que segueixo amb la Sam, em giro, amb les galtes vermelles, i li somric.

-Oi que es genial?-li demano. Després penso en lo de les proteccions.- Si, si, anirem protegint el castell...

Miro l'hora uns segons i alço una cella.

-Vaig a cercar a l'Eileen... ens veiem demà, et sembla?

I sense deixar que diguui res m'en vaig a cercar-la. Pensant ja en les paraules que li he de dir.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Cercant la Sam per explicar notícies.   Cercant la Sam per explicar notícies. EmptyDt Maig 08, 2012 1:18 am

- Si que ho és, enhorabona- li conteste somrient.

Diu que ha d'anar a parlar amb l'Ei, li done sort, pero no se si m'escolta ja que ja esta a final del passadis, trac de nou el mapa de la butxaca i continue amb la ronda pels passadissos.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Cercant la Sam per explicar notícies.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1