Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Un dinar i un descans [Kikus]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDc Mar 28, 2012 11:31 am

- Enveja? Sens dubte! A quin home no faria enveja el Conseller si dormís amb tu? - vaig riure, per sota el nas -. Tot i que n'hi ha que, més que dormir...

Vaig sospirar, divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Sue Carrow
Adult
Sue Carrow

Nombre de missatges : 90

MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDj Mar 29, 2012 1:10 am

Vaig negar amb el cap, divertida per les seves paraules.

- Au, calla, que ara segur que no podré dormir, que m'ho he imaginat... - vaig fer una ganyota -. Oh, tindré malsons...

Vaig riure, realment no era quelcom agradable d'imaginar... Vaig demanar a la cambrera que em dugués un cafè amb gel, el necessitaria si volia sobreviure a la tarda a la Conselleria sense adormirme. Quan me'l va portar vaig començar a remenar, amb parsimònia i calma, després de posar el líquid al got amb el gel. Vaig fer un glop, pensativa.

- Està bé. I quan se suposa que... Començo? - vaig preguntar, mirant el got.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDj Mar 29, 2012 2:48 am

- Ara mateix. Sin prisa pero sin pausa. - vaig mirar el rellotge -. Se t'ha acabat l'hora de dinar, gairebé, i has de tornar al despatx. Ens veurem aviat, Sue...

Vaig aixecar-me i vaig deixar el galió que havia costat el dinar, sobre la taula.

- Ha estat un plaer, tornar-te a veure. Com als vells temps, distret mirant-te a les hores de dinar... - vaig picar-li l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Sue Carrow
Adult
Sue Carrow

MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDj Mar 29, 2012 7:27 am

- No sé quan pretens que ens veiem, però avisa abans, quan es tracta de coses així m'agrada estar preparada - vaig contestar.

Vaig acabar-me el cafè, assaborint-lo, i després vaig anar cap a la barra i vaig deixar allà els diners que devia pel menú.

- Bé - vaig dir, anant cap a la porta -. Doncs espero que hagis gaudit d'un dinar com els dels vells temps...

Vaig riure, divertida, i vaig picar-li l'ullet jo, sortint per la porta.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDj Mar 29, 2012 9:30 am

Vaig sortir darrere seu, mirant-me-la de dalt a baix sense ni tan sols dissimular. M'agradava, i molt; seria tota una experiència si aconseguia lligar-me-la. Val a dir que era una mica més gran que jo, la qual cosa donava un morbo extra a la possibilitat.

- Espero que puguem disfrutar de moltes altres coses, tu i jo... - vaig somriure-li, seductor, abans de fer mitja volta per marxar.
Tornar a dalt Ir abajo
Sue Carrow
Adult
Sue Carrow

MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDv Mar 30, 2012 8:15 am

Vaig posar-me a riure quan va parlar, divertida.

- És clar, un altre dia anem a gaudir d'un cafè, tu i jo... Encara que no sé si et convindria més un suc de pinya, a tu, ara que ho penso.

Vaig mossegar-me el llavi, encara rient. Jo era més gran que ell, i tot i així al noi semblava que li agradava passejar la mirada bastant més del normal pel meu cos.
Vaig creuar-me de braços, disposada a marxar però esperant un moment per veure si em deia quan voldria que l'informés a ell i als seus... Amics, de tot el que rondava per la Conselleria.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDv Mar 30, 2012 8:22 am

- Et sorprendries de la maduresa del nen del suc de pinya - vaig dir, sense ni fer mitja volta, tot i que una mica sorprès pel comentari.

Vaig seguir caminant, tranquil·lament. Llavors em vaig girar, fent mitja volta sobre els meus talons; la noia ja havia començat a caminar en direcció contrària, donant-me l'esquena.

- Eh, Sue...! - la noia es va girar, onejant els cabells al vent -. Ens veiem demà a l'hora de dinar, aquí mateix! No facis tard!

Vaig somriure, seductor, content per l'èxit; després vaig fer mitja volta i vaig marxar, sense presses, travessant la Ronda d'Alla cap a no sé on.
Tornar a dalt Ir abajo
Sue Carrow
Adult
Sue Carrow

MissatgeAssumpte: Re: Un dinar i un descans [Kikus]   Un dinar i un descans [Kikus] - Página 2 EmptyDv Mar 30, 2012 8:26 am

Vaig començar a caminar en direcció contrària a la seva, quan vaig sentir que em cridava de nou. Em vaig girar, i vaig assentir a les seves paraules, tornant-li el somriure.

- És clar, t'esperaré aquí mateix amb un suc de pinya!

Vaig fer adéu amb la mà, i vaig dirigir-me de nou cap a la Conselleria, fent un aparetratge en una cantonada per no molestar a la munió de gent que inundava els carrers. Aquell noi era ben peculiar...

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Un dinar i un descans [Kikus]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2