Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Frethya! Spyro! [Jack] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Frethya! Spyro! [Jack] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Frethya! Spyro! [Jack]

2 participantes
AutorMissatge
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Frethya! Spyro! [Jack] Empty
MissatgeAssumpte: Frethya! Spyro! [Jack]   Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDj Mar 08, 2012 7:23 am

Anava passejant pels jardins, donant una imatge bastant xocant. Als peus, rondant per allà, hi havia la meva nova adquisició: En Frethya, el meu petit tigre que m'havia regalat abans d'hora la cosina Dandelion. I a l'espatlla, penjant, l'altra novetat. L'Spyro, un mico la mar de maco del que m'havia enamorat a la botiga d'animals quan havia anat a buscar coses que necessitava pel Frethya. I, per si fos poc, tota jo anava de blau, orgullosa del meu color preferit.

Vaig arribar al camp de Quidditch, els peus em van portar allà involuntariament. Vaig asseure'm sota un dels cèrcols, mentre l'Spyro s'enfilava pel pal del cèrcol i després saltava sobre el meu cap, mentre en Frethya jugava entre les meves cames i em pujava a la falda.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Nombre de missatges : 350

Estatus
Residència: Slytherin

MissatgeAssumpte: Re: Frethya! Spyro! [Jack]   Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDj Mar 08, 2012 7:36 am

Vaig reconèixer l'Allie desde lluny perquè, com sempre últimament, anava tota vestida de blau, però no vaig podere reconèixer els dos animals que estaven al seu costat. Cap d'ells era el Mordor, a més.

Al acostar-me, vaig poder reconèixer què eren. Un petit tigre, que ja m'havia dit que li regalaria la seva cosina, i un mico que es dedicava a escalar pels cercles del camp de Quidditch.

-Allie!- Vaig saludar-la, mentre acabava d'acostar-me a ella i em seia al seu davant- Aquests dos no els coneixia- Vaig comentar, allargant la mà i acariciant el cap al petit tigre.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Frethya! Spyro! [Jack]   Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDj Mar 08, 2012 10:07 am

Vaig aixecar el cap i un gran somriure va aparèixer als meus llavis en veure el Jack. Es va asseure davant meu, i li va acaronar el cap al Frethya. Vaig agafar el petit tigre en braços, i el vaig posar sobre la cama del Jack.

- Frethya, aquest és el Jack.

Vaig somriure-li al Jack, mentre mirava cap a dalt del cèrcol, on l'Spyro feia piruetes.

- Spyro! Spyro, baixa aquí!

El mico va baixar, aterrant-me a les mans d'un salt, i es va col·locar a la meva espatlla, mentre li donava un cacauet.

- Bé, Jack, et presento en Frethya i l'Spyro, els meus nous companys!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Frethya! Spyro! [Jack]   Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDg Mar 11, 2012 9:55 am

- Què macos...- Vaig comentar, mentre acariciava el cap de la Frethya distretament i em fixava en l'Spyro, que baixava d'un salt cap a l'espatlla de l'Allie.

- D'on els has tret?- Vaig pregntar- La Frethya de la teva cosina, em vas dir, veritat? I l'Spyro?

Em quedo una estona mirant com el petit mico es menjava el cacauet que l'Allie li havia donat.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Frethya! Spyro! [Jack]   Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDv Mar 16, 2012 5:07 am

Vaig riure, per sota el nas.

- Doncs la veritat és que quan vaig anar amb en Frethya a la botiga d'animals per comprar-li menjar, vaig veure aquesta monada i me'n vaig enamorar. I no sé... Em mirava amb careta de pena, i no vaig ser capaç de deixar-lo allà. Anava a buscar menjar pel tigre, i vaig sortir de la botiga amb l'Spyro i menjar per tots dos.

Vaig somriure, obertament, quan l'Spyro va saltar al meu cap i va començar a botar-hi, alegre.

- És que no em diguis que no és una monada!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Frethya! Spyro! [Jack]   Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDl Abr 09, 2012 9:26 am

-Sí que és maco, sí. - Vaig comentar, mentre em mirava el mico, que saltava per sobre el seu cap. Vaig fer un petit somriure. - Els haurem de presentar al Mordor, no creus?

-Què tal? Et trobes bé?- Vaig preguntar, pensant en tot el que havia passat: La mort de la seva amiga, del Gryffindor i, més tard, la batalla al Gran Saló i la mort dels dos professors.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Frethya! Spyro! [Jack]   Frethya! Spyro! [Jack] EmptyDl Abr 16, 2012 2:20 am

- Oh, sí, els presentarem al Mordor! - vaig dir, contenta.

Quan va preguntar-me si estava bé vaig somriure, i vaig acostar-me a ell per abraçar-lo.

- Podria estar molt pitjor. Amb... Amb tot el que ha passat, podria estar fatal i sentir-me molt malament. Però en canvi, sento que ara tinc una raó per seguir endavant...

Vaig recolzar el cap contra la seva espatlla.

- I tu, com estàs? Per això del Fortin, la Darkwood i el Ventigmila, vull dir...
Tornar a dalt Ir abajo

Frethya! Spyro! [Jack]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1