Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Demostracions d'afecte [Claire] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Demostracions d'afecte [Claire] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Demostracions d'afecte [Claire]

2 participantes
AutorMissatge
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

Demostracions d'afecte [Claire] Empty
MissatgeAssumpte: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 9:51 am

Vaig entrar a la meva cambra, tranquil. Portava informació, recopilada de diverses persones. Vaig acostar-me a la paret del fons, on hi tenia una whiteboard amb diverses coses enganxades i escrites, totes relacionades amb el que havia passat aquells dies.

Vaig començar a enganxar-hi coses, i a escriure. Relacionant conceptes. Semblaven atacs de diverses persones diferents; dos atacs menors, i quatre atacs directes. Els atacs directes, dividits en dos grups: atacs traumàtics, i atacs violents.
Al primer grup, en els atacs traumàtics, hi havia la Sam i la Lily. No tenien marques de violència: la Lily no tenia marques de cap tipus, i la Sam semblava que hagués caigut per unes escales. De fet, era molt possible que fos allò el que li havia passat. Fos com fos, semblaven causats per una mateixa persona. La pèrdua de memòria de la Sam, a més, causada per un traumatisme al cap.

En canvi, la Wen i l'Allie havien estat atacades violentament, en un cas per acció directa (una mossegada d'un animal) i en l'altre per acció indirecta (lligada al Pi Cabaralla perquè aquest ataqués). En els dos casos, la memòria esborrada amb un encanteri. Podia ser una única persona, o potser n'eren dues de diferents.

Vaig sentir com algú entrava i vaig girar la pissarra perquè no ho veiés, fos qui fos. Després, vaig girar-me i vaig fer un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Nombre de missatges : 245

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 9:58 am

- Toc, toc, toc! - Vaig fer, en arribar a la porta de la cambra d'en Matt. Vaig veure com s'estava dret davant una pissarra blanca amb un retolador negre a la mà. Vaig somriure - Que et dediques a investigacions privades, ara? O és que t'ha vingut la inspiració i estàs component alguna cosa?

Me'l vaig mirar i vaig somriure més àmpliament.

- Em deixes passar?
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 10:06 am

Vaig riure i vaig córrer cap a ella, abraçant-la i besant-la amb passió.

- Oh, ara em pots dir detectiu Sheen - vaig picar-li l'ullet -. I des de quan necessites permís per entrar?

Vaig aixecar-la del terra i la vaig portar fins al sofà-llit, a pes. Després vaig estirar-la i em vaig tombar a sobre seu, besant-la amb passió.

- Tinc tantes ganes de tu... - vaig murmurar-li a cau d'orella, divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 10:20 am

- Des que aquest lloc és el teu santuari, tresor.

Em va estirar cap a ell i em va portar cap al sofà-llit, sense cap tipus de problema en agafar-me a pes. Em va estirar i se'm va posar a sobre. Va començar a petonejar-me amb passió i dient-me que tenia ganes de mi.

Vaig passar-li els braços pel coll, en una abraçada.

- Jo més... - Vaig picar-li l'ullet - I puc demostrar-t'ho quan vulguis.

I li vaig fer un petó ple d'amor i tendresa.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 10:25 am

Vaig somriure i vaig treure la vareta, tancant la porta amb un gest ràpid, i deixant caure la vareta al terra després. Amb passió, vaig tornar a besar-la, un cop rere l'altre, i vaig començar a descordar-li la brusa, després de treure-li la túnica.

- Ah sí... Doncs no et diria que no a una d'aquestes demostracions... - vaig dir, començant a besar-la al coll.

Les meves mans, trapelles, van descordar-li la brusa i van començar a acariciar-la, a la panxa, amb subtilesa i delicadesa.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 10:32 am

Em va treure la túnica, i després va començar a descordar-me la brusa amb mans trapelles i expertes. No deixava de besar-me per tot arreu, fent que tota jo m'estremís amb un calfred.

Jo li corresponia als petons i a les seves carícies. Havia aconseguit treure-li la corbata. Corbata que va quedar penjant de la cadira quan la vaig tirar enrere.

- No vols explicar-me què has fet durant la setmana...? - Vaig dir, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 10:44 am

Vaig aturar-me un instant i vaig mirar-la.

- Recollir informació, pensar en tu, recollir més informació, pensar en tu... - vaig tornar-la a besar -. Començar a fer classes de guitarra a la Wen... Pensar més en tu...

Vaig treure-li la brusa i vaig seguir acariciant-la, mentre ella m'acabava de descordar la camisa i me la treia, deixant al descobert el meu tors. D'un gest ràpid, vaig descordar-li la faldilla i la hi vaig treure, també, deixant-la en roba interior. Vaig besar-la, al coll, repetides vegades, i a la fi vaig separar-me'n i la vaig mirar. Vaig xiular, elogiant-la, i vaig tornar a ella, sentint com em creixia, sentint com una evident erecció, impossible de dissimular tot i els texans, començava a fer-se notar.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 11:01 am

- M'encanta que pensis en mi... - Vaig dir, deixant el meu coll al descobert perquè me'l besés.

Ens vam quedar els dos sense camisa i ell va separar-se per mirar-me. Em va xiular i jo li vaig treure la llengua. Vaig notar com alguna cosa creixia més avall. Vaig riure.

- Crec que hi ha algú més que també se n'alegra de veure'm...

Vaig acariciar-li l'esquena, fins a arribar al cul. Vaig besar-li el coll i després em vaig entretenir amb les orelles.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 11:07 am

Vaig somriure, entre petó i petó, feliç de ser allà amb ella.

- Sí, que se n'alegra... I en té motius... - vaig descordar-li, amb l'ajuda de l'experiència, els sostenidors, que van caure a un costat deixant al descobert els pits rodons de la meva nòvia.

Vaig besar-la, amb passió, mentre les meves mans començaven a jugar amb els seus pits, cariciant-la i magrejant-la amb dolçor i intensitat al mateix temps. Vaig començar a baixar, besant-la primer al coll i després als pits, entretenint-me amb els seus mugrons.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 11:13 am

Vaig somriure, coqueta i vaig deixar anar un gemec de sorpresa quan em va descordar els sostenidors.

Ell m'anava acariciant per tot arreu, entretenint-se amb els meus pits. El simple contacte de les seves mans amb la meva pell feia que m'extremís tota jo. Les seves mans, juganeres, feien que els mugrons se'm posesin durs. Deixava anar gemecs de plaer, sense ni tan sols preocupar-me d'amagar-los.

Vaig notar com anava baixant i un somriure se'm va dibuixar als llavis. Les meves mans van buscar el principi dels seus pantalons i, tentinejant, vaig trobar el botó que els cordava. Vaig descordar-los i vaig acariciar-lo amb subtilesa.

- Tenia tantes ganes d'estar amb tu...- Vaig murmurar-li a l'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 11:19 am

- Jo també... em moria de ganes d'estar amb tu...

Vaig ser incapaç de reprimir un gemec quan, amb delicadesa, la noia va descordar-me els pantalons i va començar a cariciar-me el membre per sobre dels texans. No per això, però, vaig deixar d'acariciar-la i besar-la. La meva mà va ajudar-la a treure'm els pantalons, quedant jo tan sols amb els calçotets i ella amb les calcetes; l'altra mà, trapella, l'acariciava per sobre de la roba d'aquestes calcetes, pretenent donar-li plaer.

En algun moment donat, les meves mans trapelles van començar a infiltrar-se per sota. Expertes, coneixedores del cos que acariciaven, van arribar al clítoris de la noia i van començar a tocar-lo, amb subtilesa, masturbant-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 11:44 am

I jo vaig seguir acariciant-lo una vegada va tenir els pantalons trets. No deixava de voler donar-li plaer. I, pel gemecs que proferia, ho estava aconseguint.

Vaig notar com les seves mans s'escolaven per dins les meves calcetes i trobaven aquell punt de màxim plaer. Vaig deixar anar un petit xiscle quan va començar a fregar-lo.

Al meu temps, havia començat a introduir les mans per dins els calçotets, buscant el seu membre erèctil. Abans d'iniciar el moviment, vaig buscar els seus llavis per besar-los amb passió. Just abans d'acabar aquell petó, vaig començar els moviments rítmics que proporcionaven al noi aquell plaer tant desitjat.

- Matt...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Gen 23, 2012 11:57 am

- Claire... - vaig murmurar, incapaç de dir res més.

Vaig sentir la seva mà tancar-se al voltant del meu membre, començant a moure's rítmicament. Vaig esbufegar, mentre les meves mans seguien jugant amb el seu cony humit i el seu clítoris, fins que a la fi vaig cansar-me'n i li vaig treure les calcetes.

Amb subtilesa, vaig seguir besant-la pels pits i la panxa fins arribar a l'entrecuix, i aleshores vaig començar a llepar i succionar, amb avidesa, donant-li plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Gen 24, 2012 6:35 am

Vaig haver de deixar-lo anar quan va decidir anar cap al meu entrecuix. Vaig deixar-lo fer, agafant-me al capçal del llit mentre ell jugava amb la seva llengua al meu clítoris.

Respirava entretalladament. Notava com tot el meu cos es preparava per donar la benvinguda al primer orgasme. Vaig dur les mans al cabell del noi, apretant-lo contra mi, mentre ell seguia llepant i succionant al meu entrecuix.

- Segueix... - vaig dir, en un murmuri suplicant.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Gen 24, 2012 11:22 am

Hauria respost, però no hi havia resposta possible, més enllà que fer-li cas, quan et suplicava una cosa així. A més, tenia la llengua entretinguda amb fer-la arribar a l'orgasme.

Quan per fi hi va arribar, arquejant l'esquena i cridant a tot volum, estirant-me els cabells mentre jo em delectava amb els fluids de la noia, vaig separar-me una mica d'ella i vaig començar a besar-la altra vegada cap amunt, fins arribar als seus llavis, fent-li un petó apassionat.

No hauria dit que no a una fel·lació, però en aquell moment, després de tant temps, gairebé em corria pressa per tornar a ser dins seu. Vaig ficar la punteta a l'entrada del seu cony humit, i amb un gest subtil de la cintura vaig endinsar-me en les seves entranyes, gemegant de plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Gen 24, 2012 11:40 am

Vaig arribar a l'orgasme gràcies a la llengua i les carícies d'en Matt. No vaig poder estar-me d'estirar-li els cabells, arquejar l'esquena i cridar a tot volum, perquè sapigués que m'estava fent sentir en aquells moments.

Quan va acabar, va tornar a pujar, besant-me per tot el cos i aturant-se als meus llavis. Em vaig aferrar a aquell petó més que cap altra vegada.

I abans de que pogués començar jo a donar-li plaer, ja s'havia introduit dins meu, amb un gemec de plaer i un moviment de cadera.

Ell va seguir així una estona, entrant i sortint de dins meu, amb moviments suaus i lents i combinant-los amb embranzides que em feien veure el setè cel.

Les nostres respiracions eren d'allò més entretallades. Ens faltava l'aire, però no per això defalliem en el que estàvem fent.

Vaig moure'm en el sofà-llit improvizat i vaig fer que quedés ell assegut. Vaig agafar-li els canells i els hi vaig posar per sobre el seu cap.

- Ara em toca una estona a mi...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Gen 24, 2012 11:45 am

Vaig estar fent-li l'amor, apassionadament, durant una bona estona. El constant bombeig del meu penis, erecte i dur, dins seu, era suficient per fer-nos esbufegar i gemegar als dos. La noia m'esgarrapava i m'apretava a l'esquena, mentre l'incessable vaivé seguia, entrant i sortint frenèticament.

- Et toca a tu...? - vaig dir, quan la noia va ficar-se a sobre i va aguantar-me les mans per sobre del cap.

Vaig besar-la, amb passió, totalment a la seva mercè. La necessitava, la necessitava amb mi. Necessitava el seu cos fusionat amb el meu, i la tremendíssima erecció que tenia així ho indicava. Només d'imaginar-me la quantitat de coses que la noia era capaç de fer-me, m'excitava més i més, sentint com em creixia.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Gen 24, 2012 12:18 pm

- Si, em toca a mi, i no hi ha discussió possible.

Mentre em feia aquell petó, vaig doblegar les cames, quedant-me asseguda sobre seu, totalment amb les cames obertes. Aquella posició em permetia donar petits saltets mentre feia que ell entrés i sortís de dins meu. Notava com m'estava mullant per moments, de l'excitació que duia a sobre.

Abans de començar a moure'm, vaig besar-lo a tot arreu: al coll, a la clavícula, a la mandíbula, als llavis... M'entretenia sobretot amb l'orella i voltants. S'estremia només amb el contacte de les meves dents amb el seu lòbul.

- Si que et té castigat, l'amant, no? - Vaig dir-li, traient-li la llengua, divertida.

I va ser llavors que vaig començar a pujar i baixar, gemegant de plaer cada vegada que feia que se m'internés a les entranyes. Notava com ell creixia cada vegada més. I jo m'excitava més i més al notar-lo tant a dins.

Vaig tirar el cap enrere, gemegant.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDc Gen 25, 2012 9:09 am

- No et pensis... Per ser una amant inexistent, és bastant activa.

Vaig treure-li la llengua, divertit, i la vaig besar amb passió. Vaig gemegar quan va començar a pujar i baixar, entrant el meu penis dur fins les seves entranyes. Podia sentir el meu membre, de tamany envejable, a l'interior de la vagina humida de la noia, cada vegada més mullada i excitada. Gemegava, i m'esgarrapava als pectorals, mentre em mossegava a l'orella.

- Claire... ugh... - vaig gemegar, incapaç de dir res més; ho estava disfrutant moltíssim.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDc Gen 25, 2012 10:13 am

- Matt... - Vaig contestar-li a la meva vegada, mentre seguia pujant i baixant amb ritme constant.

No sabia on posar les mans, així que vaig optar per deixar-les al seu pit, mentre l'esgarrapava amb les onades de plaer que em recorrien el cos mentre el notava dins meu.

Vaig arrambar-me a ell i el vaig abraçar, sense detenir el meu moviment. Vaig tornar a atacar la seva orella, amb delit. I després els seus llavis.

Vaig passar-li les mans pel cabell i me'l vaig mirar als ulls, tendrament.

- T'estimo, Matt...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDj Gen 26, 2012 3:39 am

I aleshores em va dir que m'estimava. Sorprenentment, allò em va excitar encara més, encara dins seu, mentre ella murmurava aquelles paraules i el meu membre entrava i sortia del seu cony humit.

Vaig besar-la, amb passió, excitat, i vaig separar-me'n una mica, mirant-la.

- Jo també t'estimo... - vaig murmurar, gairebé sense alè per parlar, però sincer.

Vaig somriure, llavors, quan me'n vaig adonar. L'estimava, l'estimava de veritat. Vaig gemegar, de plaer, quan vaig sentir com la noia gairebé arribava a l'orgasme i començava a esgarrapar.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDj Gen 26, 2012 11:19 am

Vaig somriure quan em va respondre sense alè.

I llavors vaig tornar a sentir aquella onada ja familiar que em recorria tot el cos. Vaig tensar-me tota jo i vaig accelerar el ritme, per poder arribar a aquell orgasme tant anhelat.

I quan ho vaig fer, vaig abraçar-me a en Matt i vaig esgarrapar-li, sense voler, l'esquena. Quan me'n vaig adonar, vaig arrepenjar-me, cap enrere, als seus genolls, seguint amb el ritme de les pujades i baixades.

I me'l vaig mirar directament als ulls, amb un sentiment d'amor infinit.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDg Gen 29, 2012 9:30 am

Poc després del seu orgasme vaig sentir com em creixia, més i més dins seu, i vaig saber que el meu orgasme també era pròxim. Vaig besar-la, amb passió, i vaig quedar-me-la mirant als ulls, mentre l'ajudava amb les pujades i baixades i l'acariciava, excitat.

- Claire... euh... - vaig murmurar, donant-li a entendre que ja acabava.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDt Gen 31, 2012 4:59 am

Vaig somriure-li i vaig deixar-me caure cap al costat, quedant-nos estirats al sofa. Tenia ell la possessió en aquells moments. Vaig passar-li les cames per la cintura i li vaig envoltar la cintura.

- Sóc tota teva...- vaig deixar anar, amb dificultats, però somrient.

I vaig besar-lo amb passió, desitjant que aquell moment no acabes mai.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Demostracions d'afecte [Claire]   Demostracions d'afecte [Claire] EmptyDl Feb 13, 2012 9:24 am

Vaig somriure, feliç, i vaig accelerar una mica, el punt just per arribar al clímax. Amb passió, acompanyant l'orgasme ja definitiu, vaig besar-la. Una onada de plaer va recórrer-me l'espinada, i em vaig córrer gustosament a dins seu, sense aturar el vaivé fins uns segons més tard.

Vaig quedar abraçat a ella, cansat, dins seu. Vaig besar-la amb dolçor, li vaig somriure i vaig murmurar un "T'estimo." a cau d'orella.
Tornar a dalt Ir abajo

Demostracions d'afecte [Claire]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1