Qui està Connectat | En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Última parada... [Claire] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Última parada... [Claire] Dt Jul 12, 2011 3:54 am | |
| Vam aterrar a Zonko's, i l'escombra quasi no s'aguantava pel pes de tot el material. Vaig baixar de l'escombra d'un salt, i vaig dir:
- Necessitem coets del doctor Filibuster i Palmeres superboom! Jo m'ocupo dels primers. Tu a per les palmeres! - vaig exclamar.
I vaig anar corrents cap al passadís dels coets. | |
| | | Claire Anderson Sisè curs
Nombre de missatges : 245 Fecha de inscripción : 19/01/2011
| Assumpte: Re: Última parada... [Claire] Dt Jul 12, 2011 7:34 am | |
| - ENTESOS! - Vaig cridar en direcció a l'esquena de l'Allie. Em vaig girar i vaig arrencar a correr cap al passadís de les palmeres superboom. No les veia per enlloc, així que vaig decidir preguntar a un dels dependents de la botiga. - Perdoni, que em podria dir on puc trobar les Palmeres superboom? - Vaig dir-li a un noi jove, moré, que es va girar amb un somriure als llavis. - Ho sento senyoreta, però se'ns han acabat aquest matí mateix. Si en vol, li'n puc demanar perquè les tinguin aquí dijous - Va dir el noi. - Val, doncs, és igual. Moltissimes gràcies per l'ajuda! - I vaig arrencar a correr en busca de l'Allie, deixant al noi amb la paraula a la boca. Vaig buscar entre tots els corredors, i la vaig trobar que estava intentant agafar un paquet de dalt de tot d'un prestatge. - Deixa'm, ja te l'agafo jo- li vaig dir. Després me la vaig mirar molt seriosament - Al, tenim un problema. No hi ha palmeres superboom. Què fem? | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Última parada... [Claire] Dt Jul 12, 2011 7:39 am | |
| Ja havia carregat els coets del doctor Filibuster quan la Claire em va dir que no quedaven palmeres Superboom.
- Serà divertit, perquè no quedarà més remei que... Fabricar-les.
Vaig agafar un parell de coses més i vaig dir:
- Va, anem. | |
| Assumpte: Re: Última parada... [Claire] Dt Jul 12, 2011 7:59 am | |
| - Fa...Fabricar-les, Al? Estàs segura? - Vaig dubtar un moment i hi vaig pensar en la idea - Mooooola! ^^. Vinga doncs! Cap a caixa a pagar.
Ens vam dirigir cap a la caixa i hi vam posar tot el que l'Allie havia agafat. Va pujar tot a 50 galions justos. Com li havia dit abans, vaig pagar jo, i com que no havia costat el mateix ens hauriem de dividir la resta.
Vam sortir a fora i vam anar a buscar l'escombra i en Quisso, que s'havia quedat allà al costat de les compres d'abans.
-Hmm... - Vaig fer. Vaig treure la vareta i vaig apuntar cap als paquets. - Wingardium leviosa!- I tots els paquets van quedar suspesos uns dos pams de l'aire. Els vaig lligar amb una corda a l'escombra.
- Allie, com que jo condueixo, pots encarregar-te tu de fer seguir levitant els paquets, siusplau? ^^ | |
| Assumpte: Re: Última parada... [Claire] Dt Jul 12, 2011 7:37 pm | |
| La Claire va pagar, i va sortir fent levitar les bosses.
- Aixó està fet! Wingardium Leviosa!
Vaig pujar a l'escombra, levitant les bosses, i preparada per marxar. | |
| Assumpte: Re: Última parada... [Claire] Dv Jul 15, 2011 1:47 pm | |
| Em vaig lligar els cabells en una cua alta i em vaig pujar a l'escombra. Vaig mirar que l'Allie anés ben subjecte i que tingués espai de moviments.
- Al, on vols que vagi, exactament? - Vaig preguntar. No saia si volia fer el merder aquella mateixa nit o si volia preparar-ho abans de l'execució. | |
| Assumpte: Re: Última parada... [Claire] Dv Jul 15, 2011 7:20 pm | |
| - Hem de preparar-ho tot... Però per ara comencem per avisar a tothom. Vull fer cartells, i forrar Hogwarts.
Vaig picar-li l'ullet.
- Seria una pena que algú s'ho perdés. | |
| Assumpte: Re: Última parada... [Claire] Dv Jul 15, 2011 7:24 pm | |
| Vaig somriure ampliament. M'encantaven les idees de l'Allie. Simplement genials.
- Som-hi doncs! Hogwarts, here we come!
I dit aixo, vaig picar al terra per enlairar l'escombra. En poc menys d'un minut, ja erem un puntet negre a l'horitzó.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Última parada... [Claire] | |
|