Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Claire A. Williams HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Claire A. Williams HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Claire A. Williams EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Claire A. Williams EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Claire A. Williams EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Claire A. Williams EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Claire A. Williams EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Claire A. Williams

AutorMissatge
Claire A. Williams
Quart curs
Claire A. Williams

Nombre de missatges : 7

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Claire A. Williams Empty
MissatgeAssumpte: Claire A. Williams   Claire A. Williams EmptyDc Des 26, 2012 9:05 am

Nom: Claire Allie Williams (No, jo tampoc sé d'on ve l'Allie... e.e'). Però com que estic al passat, em faig dir Claire Allison Connelly. Perquè sí, perquè em vé de gust. ^^

Edat: 14

Residència: Gryffindor, Oh Yes!

Curs: Aviam, si tinc catorze anys, tu què creus? Em veus amb cara de repetidora?

Família: Edgar Williams i Erin River... Però Shhhht, que és un secret! Ah, i el bo del meu germanet bessó, l'Aaron, que és aquí amb mi al passat.

Aspecte físic: Doncs, si no t'hi fixes gaire, m'assemblo molt al meu pare: Rosseta, amb els ulls blau clar com ell. I tinc el seu somriure de pillina, segons em diu tothom. Però la forma de la cara, tan rodona que la tinc (I ben poc que m'agrada, em fa semblar una nena petita) és de la meva mare. M'agrada portar els cabells llargs (no tant) com ella, tot i que els tinc llisos. Ella sempre em diu que, quan sigui més gran, serà genial semblar més petita del que sóc, però a mi no m'ho sembla.

Personalitat: Doncs... bastant boja. He sortit al meu pare en aquest sentit... No m'agrada parar quieta, tot i que quan sóc davant la mama ho faig perquè sé que entre el meu pare i jo li donarem un atac de nervis algun dia. En realitat sóc molt bona nena... El que passa és que els amics dels meus pares estan tots bojos. És el que té criar-se entre ells. ^^

Una de les coses en les que he sortit molt als papes és l'afició per l'art i la música. Ja de petita, vaig voler aprendre a tocar tots els instruments que tenien els papes a la sala de música, i tot i que no els domino tots, puc dir que m'hi defenc. Ara, per disgust de la mama... Sóc una patata dibuixant, tot i que m'agrada molt. Però jo dic que és la gent, que no entén el meu art! Si la gent veu conills en el meu dibuix d'ovelles, és que és tonta. I punt. ^^

Ah! Última cosa. Això és un secret d'estat, perquè mai deixo que la gent vegi això de mi... Però sóc una cursi. Molt gran. Jo culpo a la mama, que és l'única que entén el meu amor per les princeses. Però ella em diu que no hi ha res de dolent amb que t'agradi el rosa. Ha! Com es nota que no sap com funciona el món.

Breu història: Doncs vaig néixer vint minuts exactes abans que el meu germà Aaron (i jo dic que això va marcar tota la diferència) al poblet on va viure la meva mama des que va rebre la carta de Hogwarts. (Si no recordo malament, les seves paraules exactes al meu pare van ser "Al teu poble, durant els estius. O Stars Hollow, o el divorci" I així es va quedar. xDD)

Doncs això, que vaig viure una vida pacífica i bonica a Stars Hollow, fins que el meu germà i jo vam rebre la carta per anar a Hogwarts. I m'encanta. M'encanta la màgia, m'encanta el moviment, i m'encanta tot. Fins que un dia... un dia l'Aaron em va venir corrents, cridant que la Rose havia desaparegut. I no només ella... tots els fills dels nostres amics! Investigant una mica, vam descobrir que havien viatjat al passat. I, robant un reculatemps d'un professor (que no s'enteri la mama que no s'enteri la mama que no s'enteri la mama....) vam arribar fins aquí per poder salvar-los. El problema? Que no sé què té Hogwarts que tot el que fa és trencar reculatemps. u.u' Doncs això, que estem aquí atrapats.

Ara bé, la història oficial! El meu germanet i jo som d'escòcia, i venim d'una famíllia muggle. Estem aquí perquè... perquè... abans estudiavem amb una bruixa que hi havia al nostre poble que es cuidava de tots els petits bruixots que sortien, però, pobreta, ha mort. I ara necessitem un lloc on anar, i hem triat Hogwarts ^^ (Sobretot, expliqueu aquesta versió eh!?)

Habilitats especials: Doncs cap ni una... Jo vull ser animàgica, però no em deixen. Als disset m'hauré d'esperar... u.u'

Mascota: Siiii! Tinc un Pigmy-puff de color rosa fúcsia, l'Aaron. Sí, li vaig posar el nom del meu germà a una bola rosa i peluda. Algun problema? e.e
Tornar a dalt Ir abajo

Claire A. Williams
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1