Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]

Ir abajo 
+13
Nicole Barrock
Matthew Sheen
Charlie Weasley
Bruno Ventigmila
Danny Fletcher
Arianne Lowe
Allie Lovegood
Thomas Poynter
Maggie Prewet
Edgar Williams
Wendy G. Moore
Cassandra K. Konstantaras
Samanta Williams
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDs Gen 21, 2012 9:54 am

Ja feia una estona que havia arribat on havíem quedat amb l'Ed, i ens havíem posat a veure junts els focs d'artifici. Realment era preciós. Però llavors...llavors un gran BUM! va sonar per tots els jardins. Vaig fer un bot quan va sonar, espantada.

- Què ha passat? - vaig preguntar-li a l'Ed, amb la mà al cor de l'ensurt que m'havia emportat - Què han fet, la Sam i l'Allie? Estan tots bé? Estan bé elles?

Sabia que l'Edgar no me'n podia donar les respostes, però en aquell moment estava massa preocupada com per pensar en res lògic.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDs Gen 21, 2012 10:11 am

Vaig anar per entre la multitud, una taca blava en aquell mar de túniques negres, rient. Vaig veure l'Erin, i vaig anar cap a ella, fent saltironets. Quan vaig arribar a ella la vaig abraçar.

- Hola Erin, hola Ed! Us han agradat els focs? I el Kaboum? Quina sorpresa, eh? Bé, jo me'n vaig, que tinc fred als peus!

Vaig mirar-me els peus, tapats només per uns mitjons blaus i grisos. Anava amb els mitjons i la bufanda ravenclaw, i el vestit blau. Res més. Vaig fer adéu amb la mà, i sense esperar que em diguéssin res vaig marxar d'allà, fent saltirons, allunyant-me dels meus focs.


[Surto saltant del Tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDs Gen 21, 2012 11:20 am

Vaig abraçar l'Allie amb un somriure, i amb un somriure li vaig dir adéu quan va marxar fent saltironets. Però, quan va desaparèixer, vaig fer un sospir.

- Almenys estan bé...

Vaig mirar com s'endinsava entre les plantes. Em preocupava tant...

- ... Espero.

Vaig mossegar-me el llavi, intentant que no se m'escapéssin les llàgrimes davant de l'Ed. Però el comportament de l'Allie era tan estrany... Necessitava parlar amb ella, i aclarir les coses. Però no sabia d'on podia treure el valor.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDg Gen 22, 2012 2:57 am

Els fooocs eren mooooooooooolt guaaaaaaaaaaaaaays!! I aleshores quan vaig pensar que havia acabat, una gran palmera i una gran KABOUM! I va explotar...la...ooooh!

- Weeen! És la casa de les serps allò? Ha explotat la casa de les serps? Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh! Que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

Vaig començar a donar botets emocionada.

- Els focs moleeeeeeen mooolt!
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDg Gen 22, 2012 3:09 am

I aleshores es va sentir un gran soroll.

- Que cony....

I abans que poguera dir res més va apareixer l'Al i va desapareixer. Vaig mirar l'Erin, que intentava aguantar la compostura, li vaig agafar la mà.

- Tranquil·la. Ha estat un mes en coma, pot ser al principi....però és l'Al, i ja saps com és.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDg Gen 22, 2012 7:29 am

Em mirava admirada tots els focs, quan de cop... O.O

-Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Es la casa de les serpoteeeeeeeeeeees!

Vaig començar a cridar, de l'emoció, flipant.

-Uaaaaaaaaaaaaaaaaaau quina passada!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDl Gen 23, 2012 4:38 am

Vaig aferrar-me a la mà de l'Ed, sene atrevir-me a dir res. Esperava que tingués raó, però... Jo sabia que no en tenia. Allò li portaria temps, molt de temps... I no sabia com podia lidiar amb tot allò. Necessitava la seva amistat, i més ara.

- C-Creus que hauria de parlar amb ella? - vaig dir, dubtosa - Vull deixar-li l'espai que necessiti, però... però...

Vaig agafar-lo més fort, contenint les ganes de plorar.

- ... Encara no li he explicat res... Vull que ho sàpiga.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDl Gen 23, 2012 4:44 am

- Crec que deuries, si.- vaig dir abraçant-la.- Però no l'agobies.

Vaig mirar-la als ulls.

- No me plores, ho encara pensaran que ha sigut per la meua culpa. Demà ves a buscar-la i li ho contes tot, o més o menys tot. Ja saps que me tens per el que vuigues, vols anar a donar una volta, ens allunyem una estona del soroll?

Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDl Gen 23, 2012 5:06 am

Vaig somriure, agraïda.

- Sí, siusplau... Ara mateix això és un caos - vaig dir, una mica més revifada.

Vaig aixecar-me, i el vaig ajudar a fer el mateix. Agafant-lo encara de la mà, ens vam allunyar de tota la gent, endinsant-nos en els jardins.

- Què creus que faran els de slytherin? No tinc moltes ganes d'acollir-los a la meva habitació... - vaig dir rodant els ulls, intentant canviar de tema i no pensar en l'Allie, ni que fos per una estona.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] - Página 2 EmptyDl Gen 23, 2012 5:10 am

Vaig mirar enrere, s'havia armat una bona, gent xisclant, sly maleïnt...

- No crec, dormiran al Gran Saló fins que ho arreglen. No et preocupes no els traslladaran a cap residència.


I ens varem allunyar del bullici endinsant-nos pels jardins.


[Eixim del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Cita al clar del bosc
» FOCS ARTIFICIALS - Divendres
» FOCS ARTIFICIALS! - Divendres
» FOCS ARTIFICIALS! - Divendres
» Eh... Sorpresa?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: