Qui està Connectat | En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] | |
|
+13Nicole Barrock Matthew Sheen Charlie Weasley Bruno Ventigmila Danny Fletcher Arianne Lowe Allie Lovegood Thomas Poynter Maggie Prewet Edgar Williams Wendy G. Moore Cassandra K. Konstantaras Samanta Williams 17 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Ds Gen 21, 2012 9:54 am | |
| Ja feia una estona que havia arribat on havíem quedat amb l'Ed, i ens havíem posat a veure junts els focs d'artifici. Realment era preciós. Però llavors...llavors un gran BUM! va sonar per tots els jardins. Vaig fer un bot quan va sonar, espantada.
- Què ha passat? - vaig preguntar-li a l'Ed, amb la mà al cor de l'ensurt que m'havia emportat - Què han fet, la Sam i l'Allie? Estan tots bé? Estan bé elles?
Sabia que l'Edgar no me'n podia donar les respostes, però en aquell moment estava massa preocupada com per pensar en res lògic. | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Ds Gen 21, 2012 10:11 am | |
| Vaig anar per entre la multitud, una taca blava en aquell mar de túniques negres, rient. Vaig veure l'Erin, i vaig anar cap a ella, fent saltironets. Quan vaig arribar a ella la vaig abraçar.
- Hola Erin, hola Ed! Us han agradat els focs? I el Kaboum? Quina sorpresa, eh? Bé, jo me'n vaig, que tinc fred als peus!
Vaig mirar-me els peus, tapats només per uns mitjons blaus i grisos. Anava amb els mitjons i la bufanda ravenclaw, i el vestit blau. Res més. Vaig fer adéu amb la mà, i sense esperar que em diguéssin res vaig marxar d'allà, fent saltirons, allunyant-me dels meus focs.
[Surto saltant del Tema] | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Ds Gen 21, 2012 11:20 am | |
| Vaig abraçar l'Allie amb un somriure, i amb un somriure li vaig dir adéu quan va marxar fent saltironets. Però, quan va desaparèixer, vaig fer un sospir.
- Almenys estan bé...
Vaig mirar com s'endinsava entre les plantes. Em preocupava tant...
- ... Espero.
Vaig mossegar-me el llavi, intentant que no se m'escapéssin les llàgrimes davant de l'Ed. Però el comportament de l'Allie era tan estrany... Necessitava parlar amb ella, i aclarir les coses. Però no sabia d'on podia treure el valor. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Dg Gen 22, 2012 2:57 am | |
| Els fooocs eren mooooooooooolt guaaaaaaaaaaaaaays!! I aleshores quan vaig pensar que havia acabat, una gran palmera i una gran KABOUM! I va explotar...la...ooooh!
- Weeen! És la casa de les serps allò? Ha explotat la casa de les serps? Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh! Que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Vaig començar a donar botets emocionada.
- Els focs moleeeeeeen mooolt! | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Dg Gen 22, 2012 3:09 am | |
| I aleshores es va sentir un gran soroll.
- Que cony....
I abans que poguera dir res més va apareixer l'Al i va desapareixer. Vaig mirar l'Erin, que intentava aguantar la compostura, li vaig agafar la mà.
- Tranquil·la. Ha estat un mes en coma, pot ser al principi....però és l'Al, i ja saps com és.
| |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Dg Gen 22, 2012 7:29 am | |
| Em mirava admirada tots els focs, quan de cop... O.O
-Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Es la casa de les serpoteeeeeeeeeeees!
Vaig començar a cridar, de l'emoció, flipant.
-Uaaaaaaaaaaaaaaaaaau quina passada!!!!!!!!!!!! | |
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Dl Gen 23, 2012 4:38 am | |
| Vaig aferrar-me a la mà de l'Ed, sene atrevir-me a dir res. Esperava que tingués raó, però... Jo sabia que no en tenia. Allò li portaria temps, molt de temps... I no sabia com podia lidiar amb tot allò. Necessitava la seva amistat, i més ara.
- C-Creus que hauria de parlar amb ella? - vaig dir, dubtosa - Vull deixar-li l'espai que necessiti, però... però...
Vaig agafar-lo més fort, contenint les ganes de plorar.
- ... Encara no li he explicat res... Vull que ho sàpiga. | |
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Dl Gen 23, 2012 4:44 am | |
| - Crec que deuries, si.- vaig dir abraçant-la.- Però no l'agobies.
Vaig mirar-la als ulls.
- No me plores, ho encara pensaran que ha sigut per la meua culpa. Demà ves a buscar-la i li ho contes tot, o més o menys tot. Ja saps que me tens per el que vuigues, vols anar a donar una volta, ens allunyem una estona del soroll?
| |
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Dl Gen 23, 2012 5:06 am | |
| Vaig somriure, agraïda.
- Sí, siusplau... Ara mateix això és un caos - vaig dir, una mica més revifada.
Vaig aixecar-me, i el vaig ajudar a fer el mateix. Agafant-lo encara de la mà, ens vam allunyar de tota la gent, endinsant-nos en els jardins.
- Què creus que faran els de slytherin? No tinc moltes ganes d'acollir-los a la meva habitació... - vaig dir rodant els ulls, intentant canviar de tema i no pensar en l'Allie, ni que fos per una estona. | |
| Assumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Dl Gen 23, 2012 5:10 am | |
| Vaig mirar enrere, s'havia armat una bona, gent xisclant, sly maleïnt...
- No crec, dormiran al Gran Saló fins que ho arreglen. No et preocupes no els traslladaran a cap residència.
I ens varem allunyar del bullici endinsant-nos pels jardins.
[Eixim del tema] | |
| | | | Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] | |
|