Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]

Ir abajo 
+13
Nicole Barrock
Matthew Sheen
Charlie Weasley
Bruno Ventigmila
Danny Fletcher
Arianne Lowe
Allie Lovegood
Thomas Poynter
Maggie Prewet
Edgar Williams
Wendy G. Moore
Cassandra K. Konstantaras
Samanta Williams
17 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:17 am

Vaig arribar a uns minuts de les sis i vaig vore que l'Al ja estava per alli.

- Recordes? Quan siguen les 6 i quart comences, han de durar un quart d'hora, no crec que necesite més.

Vaig mirar cap al petit castell de focs que tenia al costat.

- I gracies per tot.

El jardi començava a omplir-se i entre la confusió i la gent vaig poder escabullir-me cap al castell.

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:22 am

Vaig arribar al jardi donant botets, el cartell deia que hi haurien focs i jo volia focs!

Vaig buscar la Wen i la Rue però no les veia.

Weeen! Estas al jardi? On pares?

Vaig enviar-li un missatge telepàtic i mentres esperava continuava donant botets pel jardi.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:30 am

Baixava les escales, pensant en els focs artificials. Que guay... Jo volia focs, m'encantaven els focs, els Boooooum i els Krakabooooooooum!

Weeen! Estas al jardi? On pares?- em va venir el missatge de la Cass.

Estic baixant les escaaleeees ara arriboooo- vaig enviar-li.

Vaig arribar al Jardí i vaig anar cap on era la Cass, fent bots.

-Caaaaaaaaaaaass Jo vul focs molt graaaaaaaans *_*
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:36 am

Havia llegit el cartell a la sala comuna. Focs d’artifici al jardi a les 6. Havia quedat amb l’Erin que ens voriem alli.
Anava passejant pensant de qui havia sigut la idea? De qui creus Edgar? ¬¬ Si, de la Sam, però no la veia per cap lloc.. que duia entre mans?
Vaig donar una volta esperant.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:42 am

Vaig baixar al jardí una mica abans de les sis per poder veure-ho tot, i allà, tot i ser d'hora, ja hi havia bastanta gent.

Vaig anar cap a la Cassandra i la Wendy.

-Hola.-vaig dir-los somrient.-No sabeu pas què ho fa que hi hagin d'haver focs artificials? -Segurament no ho sabien, però bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:50 am

Focs artificials? Podia ser un bon pla per passar la tarda. Semblava que seria d'aquelles coses que es recordarien sempre.

Vaig buscar a la Sam, però no hi era. Bé, a veure qui trobo per aqui..
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:51 am

-Home, nose, una mica de focs sempre animen, i com passa una ultimament... tothom necessita alegrar-se una mica, no? l'ambient està tens tens...- Vaig dir-li a la Maggs.

Vaig mirar a la Cass i vaig alçar una cella.

-Vindran, la Rue i el d'Artagnan?- vaig demanar-li, rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:51 am

Vaig acomiadar-me de la Sam amb un somriure, demostrant-li que estava encantada d'ajudar-la en allò. El meu esperit piròman seria sempre allà on es necessités.

Vaig ajupir-me cap a la pila de coets i explosius que havia encantat i col·locat, arremangant-me el vestit blau per tal de no tacar-lo i mirant-me els mitjons blaus i platejats. Aguantant-me amb una mà la bufanda de Ravenclaw vaig acabar de col·locar un parell de petards, i vaig incorporar-me.

Va començar a arribar gent, i jo vaig anar d'un a un altre, saludant-los a tots efusivament, amb un somriure enorme als llavis.

- Wen, Cass! Ed!!! Maaaaggs! Thomas!
Tornar a dalt Ir abajo
Arianne Lowe
Al més enllà
Al més enllà
Arianne Lowe


Nombre de missatges : 102
Fecha de inscripción : 12/02/2011

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 5:59 am

Vaig baixar als jardins per vore els focs, tenia bona pinta, a Hogwarts pareixia que els agradava molt la pirotecnia. Però no me disgustava, almenys tenien vida, i no eren uns avorrits. M’agrada Hogwarts, i m’agradava haver vingut aquí.

Anava donant voltes per si trobava algun conegut, i esperant a que començaren els focs.
Tornar a dalt Ir abajo
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 14/09/2010

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:02 am

La gent déu ni dó ja el tros que ocupava del jardí, i aparentment qui s'havia encarregat de fer l'espectacle, se n'havia ensortit prou bé, de moment.

Vaig arrepenjar-me a un arbre, esperant a veure què passaria. Si no es feia res perillós o hi havia problemes, no tenia perquè fer res, jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:02 am

Vaig passar el meu braç per la cintura de la Bianca, divertit.

-Guapa.- Vaig dir-li, mig rient.- Anem?

Varem arribar als jardins, junts. Em vaig mirar la gent que hi havia. No coneixia a ningú. Bé, potser a les nenes, les havia vist per allà cridant nosequé de les serps... però a ningú més. Vaig alegrar-me d'haver baixat amb la Bi.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:04 am

M’havia colat a Hogwarts. La Samanta havia comprat prou material de pirotecnia i coneguent-la hauria montat alguna de les grans. Aixi que com m’havia dit que seria el divendres no vaig dubtar en anar a vore-ho. Esperava que no me digueren res, tot i que bé..
Al arribar al jardi vaig vore que estava replet de gent, bona senyal, i me va pareixer vore l’Allie amb una gran bolsa de coets. I la Maggie parlant amb alguna amiga.

- Hola preciosa.- vaig dir apropant-me per raere.- Sorpresa?- vaig mirar-la somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:07 am

Vaig vore que estava plenant-se de gent.

- Que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Quanta gent! I els fooooooooocs segur que són geniaaaaaaaaaaals! Hola Maggieeeeeeeeeee!

Donava botets emocionada, focs...artifici...llum...color! *-*
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:08 am

La Wendy havia sortit esperitada de la meva saleta just uns minuts abans, en veure l'hora. Ah, sí, que feien els focs d'artifici! De seguida vaig guardar la guitarra i vaig baixar cap als jardins, buscant el creixent grup de persones que s'hi reunien.

Vaig mirar el cel, esperant que comencessin els focs.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicole Barrock
Al més enllà
Al més enllà
Nicole Barrock


Nombre de missatges : 47
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:09 am

Vaig arreglar-me els cabells, i vaig anar cap als jardins. En aquest tipus de festa, algun professor anava bé...

Quan vaig arribar, em vaig quedar mirant als alumnes, sense apropar-m'hi molt, ja que sabia que ells preferien millor estar a la seva bola. Així jo els vigilava, i ells s'ho pasaven bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:29 am

-Aah!-vaig cridar al veure al Charlie. Vaig saltar-li a sobre, lligant les meves cames a la cintura. I llavors em vaig posar a riure, baixant. -Perdonaa! -vaig dir, encara rient.-No t'hi esperava pas!

Vaig posar-me de puntetes per fer-li un petó a la galta, somrient.

-Així que... estàs ben informat, no, del que ha de passar aqui, ara?
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 6:52 am

- Pensava en dir-ho que vindria, però bah, millor una sorpresa, a més me colat, aixi que shh. Doncs diria que tinc certs contactes, si.- vaig dir donant-li un bes.- I encara no ha començat? Molta gent, no?

Vaig donar-li una abraçada.

- Te tirat moltissim de menys, no ens veiem des de fa temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 7:08 am

-Val, doncs shht!-vaig dir, somrient. Veure'l m'havia alegrat el dia.- Doncs sí... sincerament, no creia pas que ni hagués tanta. Vaja, es que tampoc sabia què esperar, però!

Vaig agafar-lo de la mà.

-Aném a seure? -vaig dir, arrossegant-lo de la mà.-Allà va bé? -vaig dir, assenyalant unes roques planes amb la mà lliure. -I sí vols anar a saludar més gent, ves-hi, t'espero allà, sí?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 7:37 am

Vaig arribar al jardí quan ja quasi anaven a començar, ho això suposava. Ja hi havia molta gent... però no a una personeta que jo buscava. Vaig alçar una cella. Això només podia significar una cosa... què els focs havien estat fets per ella. Ja sabria per què.

Confiava en ella. Vaig somriure, encara que no parlava amb ningú, i vaig anar on hi havia el Matt mirant el cel.

-Hey Matt.- Vaig dir-li, amb un somriure.- Com va?
Tornar a dalt Ir abajo
Harry Jones
Al més enllà
Al més enllà
Harry Jones


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 20/05/2011
Edad : 36
Ubicació : Al meu flamant despatx (?)

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 8:11 am

Com que m'havia espantat una miqueta en veure el cartell que havien penjat a la Sala Comuna, vaig baixar als jardins a l'hora indicada. Vaig veure el Dan, i m'hi vaig acostar.

- Eh, tio! Què tal?

Però llavors una mica més enllà vaig veure-la a ella. Vaig fer un somriure, i vaig donar-li un cop a l'espatlla al Danny.

- Torno en una estona. Però veig una damisel·la desatesa, i això no pot ser...

Vaig picar-li l'ullet, amb una rialla, i vaig sortir disparat cap a la Nicole. Quan vaig arribar al seu costat li vaig posar una mà a l'espatlla, i vaig dir, agafant-la desprevinguda:

- No es preocupi, senyoreta Barrock, que mai han fet més destrosses de les necessàries...
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 8:12 am

Havia vist el cartell penjat a la Sala Comuna, que avisava dels focs artificials. Vaig pensar que era una bona idea i que, com últimament havia estat no molt animada, potser així em distreia una estona. Així que vaig baixar a l'hora.

Des de lluny vaig veure a l'Allie, tota vestida de blau, al costat dels petards. M'hi vaig acostar i la vaig saludar amb un somriure:

-Ei, Allie! M'hauria d'haver imaginat que hi estaries implicada!
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 8:26 am

Vaig girar-me, somrient. Em vaig incorporar i vaig abraçar-la, perquè... Perquè em venia de gust abraçar a algú, tu. Vaig assenyalar els focs i vaig dir, sense esborrar el somriure:

- Sí, hi estic implicada. Com sempre quan es tracta de focs artificials, de fet...!

Vaig mirar el rellotge. Ja tocava. Vaig fer un gest a l'Em perquè s'apartés, i vaig indicar a la gent que deixés espai. Quan tot estava disposat i el cel començava a ennegrir-se, vaig fer un moviment amb la vareta, encenent una única metxa i fent que l'espectacle comencés.

- Que això comença, gent!!! - vaig cridar.

I va començar... I de quina manera!


Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] 7



algunes imatges dels focs:

Vaig observar com s'anava apagant... Només quedava la traca final, amb els petards més bonics.

Espectacle final:

Vaig dirigir la mirada cap al castell. Ja devia faltar poc.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 8:27 am

Vaig arribar al jardi amb un minut de sobra, l’Al acabava d’acabar el seu últim foc i la gent pareixia que li havia agradat...doncs si li havia agradat això, que esperaren l’espectacle.
Vaig mesclar-me entre la gent, fent com si haguera estat ahí tota l’estona i vaig arribar al costat del Thomas. I just en el moment que anava a parlar, va apareixer la gran palmera de colors, vaig somriure, començava l’espectacle, l’espectacle de veritat Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 9:00 am

Estava distret, mirant els focs, quan de cop el gran soroll del final em va fer fer un salt.

KABOUM

La sala comuna. La NOSTRA sala comuna. Vaig alçar una cella, sorprés.

"Joder, com se les gasten. Si que enns odien..."

No tenia res de valor allà, no em preocupava... però no havia vist el Fortin en tot aquest temps, i havia donat per suposat que estaria a la sala comuna.

-Espera Bianca!

Vaig sortir corrents cap al castell, per mirar si el meu amic estava a aquella sala que segurament ara estaria mig en ruines.

[Surto del Tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]   Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD] EmptyDs Gen 21, 2012 9:43 am

Vaig senti a gent cridar,pot ser me cauria bronca, pero no tenien proves, aixi que...
Vaig mirar cap on estava, havia estat la sala comuna. Una succesió de focs d'artifici i explosius, sorolls, colors. I al finalitzar, un lleó, una aguila i un teixó fent miques una serp. Vaig somriure. No havia quedat tan malament, a vore com o solucionaven ara.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Focs d'artifici amb sorpresa final [TOTS, vos ha quedat clar? xD]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Cita al clar del bosc
» FOCS ARTIFICIALS - Divendres
» FOCS ARTIFICIALS! - Divendres
» FOCS ARTIFICIALS! - Divendres
» Eh... Sorpresa?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: