Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! | |
| | Autor | Missatge |
---|
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Dj Gen 05, 2012 6:47 am | |
| Vaig entrar acompanyada de la Mort, no havia anat encara a la biblioteca, però m'avorria i volia vore llibres. Pensava en Bam-Bam, es posaria bé, segur! Vaig caminar per dintre buscant alguna secció on anar i algun llibre que agafar i vaig arribar a una part i vaig vore que un llibre sobreixia de l'estant, el vaig agafar.
- Mira Mort, un llibre veerd! Te els mateixos colors que la casa de les serps de fàbrica!
El vaig obrir i vaig començar a llegir, Parsel. La Mort es va tombar damunt la taula mirant el llibre.
- Tu també vols llegir? Va sobre el parsel, la llengua de les serps. Jo un cop vaig parlar amb una serp!
La Mort va miular, va botar i es va tombar sobre les meues cames i vaig començar a acariciar-la mentres llegia, era taaaaaaaaaaan monaaaaaaaaa quan feia ron ron
El llibre era guaaaaay! Jo volia fer això! | |
| | | Elle H. Darkwood Al més enllà
Nombre de missatges : 524 Fecha de inscripción : 29/08/2011 Edad : 30
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Dj Gen 05, 2012 6:56 am | |
| Vaig aixecar la vista del pergamí que estava escribint amb l'ajuda del llibre de pocions quan vaig veure una nena que s'asseia a prop meu i es posava a llegir un llibre, segons vaig sentir que deia, parlava de la llengüa de les serps. Vaig fer un somriure, i vaig anar cap a ella.
- T'agrada, això? - vaig preguntar, amb un somriure -. Jo tinc una tieta que ho sap fer!
Vaig posar-me un dit als llavis, i vaig murmurar:
- Però parla més baix, que la senyora Pince et farà fora... | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Dj Gen 05, 2012 7:02 am | |
| Vaig girar-me i vaig vore que era una serp, vindria de fàbrica?
- Sap fer-ho? Que guaaaaay! Jo un cop vaig parlar amb les serps, jo se que elles m’entenien.- vaig acariciar-la Mort, feia ron, ron *-*- Pince? La bibliotecaria? La dona del taulell? No estava, ha marxat corrent per no se que ^^ I la Mort i jo com no teniem res que fer em entrat.
Vaig recordar que havia d’anar amb compte amb les serps, jo volia saber si ella venia de fàbrica, li ho preguntaria.
- Tu ets serp, oí? Vens de fàbrica? Ets mala?
| |
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Dj Gen 05, 2012 7:44 am | |
| Vaig mirar-la, estranyada.
- Sí, sós Slytherin... Què vols dir amb si sóc de fàbrica? Si sóc com la resta de Slytherins?
Vaig fer un somriure sincer, i li vaig picar l'ullet.
- No, no ho sóc. | |
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Dj Gen 05, 2012 7:51 am | |
| La vaig mirar, me fiava..,no me fiava..me fiava...no ho sabia i vaig continuar acariciant la Mort.
- Aleshores no vens de fàbrica? No ets com el noi-falcó? I aleshores per què ets serp? Hi ha serps diferents? Tots diuen que sou malvades, el noi-falcó va marxar del llac.
Bam-Bam ho havia dit, i jo confiava amb Bam-Bam i si ella deia que anarà amb compte ho faria. Tenia fam, vaig traure una xocolatina. Encara quedaven de les que havia enviat la mare.
- Vols?- vaig dir oferint-li una.- Són de xocolate.
| |
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Dj Gen 05, 2012 8:52 am | |
| Vaig fer-li un somriure amigable, i vaig dir:
- No totes les serps som iguals, saps? Els que estem a Slytherin hi som per la nostra astúcia, per exemple, igual que tu estàs amb els lleons pel teu valor. Que algunes serps vulguin fer-se dolentes és una altra cosa... Però no tots som així.
Vaig acceptar la xocolatina que em donava amb un somriure, i, obrint-la, vaig fer-li una pregunta que m'intrigava des de feia estona.
- I el noi-falcó aquest que has dit que és serp com jo... Qui és? | |
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Dv Gen 06, 2012 3:40 am | |
| Coneixia eixe somriure! Era el mateix tipus de somriure que feien Melinda i Philina, i no m'agradava perquè després se burlaven de mi.
- El nom? No ho se o si, nose.- era...era oooh! si que el sabia! Havia mentit, ala! jo mai mentia, però ho havia fet, no era tan complicat.- No ho se, no el va dir, és el noi-falcó. I tu com et dius?
Vaig continuar llegint el llibre. Basilics...que era això?
- Que són els basilics? | |
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Ds Gen 07, 2012 10:58 pm | |
| Em va donar la impressió que la nena mentia, però ho vaig ignorar, i vaig escoltar la pregunta que em va fer, per després contestar, amb posat concentrat, tot el que m'havia après feia uns mesos pel treball de defensa contra les forces del mal:
- Basilisc ve del grec, basilískos, vol dir petit rei. Son unes serps enormes, amb verí als ullals, capaces de matar-te. A l'època que hi havia en Harry Potter en aquesta escola, n'hi havia un amagat a la Cambra dels Secrets, que el Senyor de les Forces del mal feia servir per matar als alumnes que no tenien la sang pura. En Potter el va eliminar, amb l'ajuda del fènix del director i l'espasa de Gryffindor.
Vaig rebuscar entre els llibres que tenia sobre la taula, i vaig treure'n Hogwarts, la història, Volum II. Li vaig allargar el pesat llibre, i vaig dir:
- Aquí ho explica tot. Capítol set, allà explica el que va passar amb el basilisc. | |
| Assumpte: Re: Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! Ds Gen 07, 2012 11:08 pm | |
| Vaig mirar el llibre.
- Jo tinc eixe llibre, pero encara vaig pel primer volum, ho llegire quan arribe a la casa comuna.
Aleshores un basilisc era una serp gegant? Com de gegant? Pot ser era més gran que tota la biblioteca. I era perillos, moolt perillos.
- Un fenix? Els fenix molen mooolt. Jo vuic entrar a la cambra, es sap on esta?
Vaig mirar-me la serp...no me fiava, hi havia algo que no m'agradava i no m'havia dit el nom.
- Com et dius? | |
| | | | Ooooh! Quants llibres! I alguns són guaays! | |
|