Qui està Connectat | En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Perdona, et conec? [Bianca] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 3:53 am | |
| Vaig aguantar-li la mirada. Fotuda debilitat meva pels ulls clars! I els seus brillaven d'una manera rebel, especial i... Seductora.
- Suposo que tens prou criteri com per considerar si ser més simpàtic amb mi et servirà d'alguna cosa o no... - vaig dir, aguantant-li la mirada i observant-lo mentre se m'apropava més i més -. Què consideres? | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 4:13 am | |
| - Jo crec que sí - vaig dir, en un murmuri.
Vaig quedar-me un instant més mirant-la als ulls, aquells ulls... Vaig acostar-me aquells pocs centímetres que quedaven, fins que els nostres llavis gairebé es fregaven. I aleshores vaig posar-me a riure. | |
| | | Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 4:53 am | |
| Vaig aguantar-li la mirada, mirant-lo amb picardia. S'anava apropant més i més, perillosament. Quan es va posar a riure, vaig somriure obertament, divertida.
- Realment creus que sí, Kikus?
Vaig aixecar-me, estirant les cames. "Felicitats, Kikus, acabes de perdre els centímetres que havies salvat" vaig pensar, mirant-me el noi de manera sorneguera. Vaig recollir-me el cabell, aguantant-lo en una mà, i em vaig fer una cua alta amb gestos gràcils. | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 5:22 am | |
| - Ja t'he dit que tinc l'ego molt pujat - vaig dir, amb sorna.
Vaig quedar-me mirant la noia, que estava fent-se una cua. "Digues, K, per què t'has fet enrere?", em deia una veu. "Doncs... perquè no és l'Agatha, i no vull fer-li això... L'estimo..." "L'estimaves, potser." "NO! Ho és tot, per mi..." "Ja l'has perdut, K." | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 5:44 am | |
| Vaig encongir-me d'espatlles.
- Suposo que hauré d'acostumar-me als Slytherin... - li vaig picar l'ullet.
Vaig inclinar una mica el cap, mirant-me'l de dalt a baix.
- És estrany... - vaig comentar, provocativa -. L'altre Slytherin que vaig conèixer no es va mostrar tan reservat ni tan altiu. Hauré de fer mitjana entre totes les serps per descobrir el caràcter predominant? | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 5:49 am | |
| - Potser no has estat parlant amb la serp... - vaig mirar-la, dubitatiu -. Que ho vols, potser?
Vaig mirar-la, altiu. La part Slytherin va imposar-se definitivament.
- És clar que la serp prefereix fer altres coses... - vaig agafar la noia de la mà i vaig estirar-la cap a mi. | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 5:54 am | |
| Vaig somriure, mentre em parlava.
- Tot depèn. Si tu vols que la serp em parli, endav...
Llavors em va estirar cap a ell, i jo, rient, vaig dir, no sense certa ironia:
- I què em faràs, oh, senyor?
I és que el seu posat altiu imposava molt en aquells moments. Massa i tot. | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 6:02 am | |
| Vaig acostar la noia fins que gairebé ens tocàvem, i vaig parlar-li a cau d'orella.
- Res que no estiguis esperant... fins i tot diria desitjant... - vaig dir, seductor.
Una mà, subtil, va acariciar-li la galta. L'altra mà, més directa, va agafar-la de la cintura i va acostar-la a mi. I vaig plantar-li un petó, sensual i intens alhora. | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 6:58 am | |
| Vaig quedar-me callada amb el somriure sorneguer a la boca, un somriure que no vaig esborrar fins que em va besar, prement-me contra ell. Vaig correspondre-li, arribant a la conclusió que els nois Slytherin em posaven una miqueta massa. En el fons, ell tenia raó. Ho esperava, que em fes allò, però també ho desitjava.
Vaig passar-li les mans pel coll, mentre no em donava l'oportunitat de separar-me d'ell, gaudint del moment.
"Dos" | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 7:22 am | |
| Vaig disfrutar dels seus llavis molsuts i carnosos que tant m'agradaven. Les meves mans van començar a recórrer el seu cos; la seva cintura, el seu cul, les seves cuixes, i la panxa plana i els seus pits rodons.
- Bianca, jo... - vaig dir, interrompent-me.
"QUÈ COI FAS!" "Parar, K. No puc fer-li això a l'Agatha." "La Black és aigua passada." "És el meu futur."
- Em sap molt de greu... He tardat massa a llançar-me - vaig dir, seductor, abans de tornar-la a besar.
"És el teu passat." | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 8:34 am | |
| Va començar a tocar-me descaradament, i això em va agradar. Però no volia deixar-lo amb aquella idea. Amb l'Aaron havia estat diferent. L'Aaron era diferent. Però al Kikus no volia deixar-li l'imatge de noia fàcil.
Vaig separar-me d'ell, quan va haver acabat de fer-me petons, i vaig dir, seductora:
- Doncs un altre cop no triguis tant, bellesa, perquè sino passa el que passa.
Dit això li vaig fer un petó fugaç als llavis, i vaig girar-me, disposada a marxar. I que m'aturés si realment ho volia. | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 9:04 am | |
| Vaig arronsar-me d'espatlles.
- Hmm... Bé, ja t'ho faràs - vaig dir, desinteressat.
I, dit això, vaig aixecar-me i vaig començar a caminar en la direcció contrària, cap als hivernacles. | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 9:33 am | |
| - Està bé - vaig dir -. Ja ens veurem, Kikus, un plaer conèixer-te!
Vaig començar a caminar en la direcció oposada a la seva, però abans vaig treure la vareta, i vaig apuntar cap a ell. Unes ràfagues de vent artificial li van fer voleiar la camisa, fent que es girés cap a mi.
- El pròxim cop - vaig dir, remarcant que hi hauria una pròxima vegada -, si vas més ràpid millor. Em quedaria, però tinc deures. Ens veiem! | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 9:43 am | |
| "Ha! Com si hi hagués d'haver una pròxima vegada", vaig pensar, alçant una cella. "Si la pobra criatura no sap aprofitar les ocasions que se li figuren, és el seu problema".
I així, panxacontent i reflexiu, mantenint encara aquell debat intern entre el monyes avorrit i el genial Slytherin, vaig marxar.
[Surto del tema]
Editat per darrera vegada per Kikus Fortin el Dj Nov 17, 2011 9:50 am, editat 1 cop en total | |
| Assumpte: Re: Perdona, et conec? [Bianca] Dj Nov 17, 2011 9:48 am | |
| Vaig negar amb el cap, al·lucinada, i vaig fer via cap al castell. A mi que m'havien explicat tans fàstics dels Slytherin... I resultava que en realitat eren els que més m'agradaven. Curiós.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Perdona, et conec? [Bianca] | |
|