Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
I el càncer desapareix per... art de màgia? HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
I el càncer desapareix per... art de màgia? HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
I el càncer desapareix per... art de màgia? EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
I el càncer desapareix per... art de màgia? EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
I el càncer desapareix per... art de màgia? EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
I el càncer desapareix per... art de màgia? EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
I el càncer desapareix per... art de màgia? EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

I el càncer desapareix per... art de màgia?

AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

I el càncer desapareix per... art de màgia? Empty
MissatgeAssumpte: I el càncer desapareix per... art de màgia?   I el càncer desapareix per... art de màgia? EmptyDs Nov 05, 2011 5:50 am

Ja m'havia canviat de costat el cabell sis vegades, com a minim. Les ungles les tenia rosegades. Em mossegava el llavi. Respirava a una velocitat massa rápida, potser. O almenys tinc aquell record.

Estava esperant a la sala d'espera, mentre el metge acabava de fer unes coses. M'havia cridat per què anés, segons ell, per una cosa extraordinària que havia passat. Extraordinaria, mai havia vist res semblant. Que potser havien vist que mai em podria curar? o que havia empitjorat de cop? Jo ultimament em trobava millor, però ja no em refiava, l'ultima vegada vaig acabar aqui, i en una setmana havia empitjorat de mala manera...

-Lilian Bell

Vaig aixecar-me, intentant no possar-me molt nerviosa ni treure conclusions precipitades. Vaig entrar a la consulta i el metge em va dirigir un somriure. Després em va demanar que m'asseiés i em va dir de cop la notícia.

No hi havia cap rastre del càncer.

Com podia ser? feia poc m'havien mirat i deien que en uns mesos tornaria a Sant Mungo sense que ells poguessin fer res, com en dues setmanes havia cambiat allò? El metge va seguir parlant, dient que no ho entenia, que havien provat els encanteris més poderosos que coneixien per llevarme la malaltia, però res havia sortit efecte del tot, i que de cop havia desaparegut. Després em va mirar i em va demanar si havia fet alguna cosa fora del que es minimament normal. Vaig dir que no, em va deixar anar i em va dir que no em volia tornar a veure més per allà, que una vegada havia pensat que me'n sortiria.

I just quan vaig possar un peu al carrer vaig adonar-me de que si que havia fet una cosa fora del que era minimament normal...

El bupk.

[Tema Tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

I el càncer desapareix per... art de màgia?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1