Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Les aventures de Matt Sheen [Georgia] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Les aventures de Matt Sheen [Georgia] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Les aventures de Matt Sheen [Georgia]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 9:53 am

Vaig sortir a fer una volta, a la tarda, aprofitant el temps. No tenia massa cosa per fer, ja que les assignatures em semblaven fàcils i anava avançant; i havia estat tocant durant una estona, però al final has de canviar d'activitat.

Allà, al mig d'aquell pont llarg que duia cap als jardins, vaig quedar-me parat. Mirant el paisatge, il·luminat per un Sol que encara era visiblement brillant però que ja s'apagava, amagant-se entre els núvols i dirigint-se inexorablement cap a l'horitzó.

Pensava. No era una cosa que em desagradés, pensar, però de vegades senzillament no calia. Pensava en la Claire, a qui tenia ganes de veure; i en la Daanna, que també voldria tornar a trobar en algun moment. Les dues noies havien estat... bé, havien estat fantàstiques.
I després també hi havia la Nyx. Una part de mi sentia que l'havia perdut, mentre que l'altra part sentia que era el millor.
I hi havia, finalment, la Bianca. Quina noia, déu meu... I la veritat és que no ho veia tan malament, el que fos que volia amb ella. Ho veia pràcticament impossible, però no em rendia tan fàcilment. I aquell detall de la guitarra...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 10:07 am

Estava fins els nassos d'estar entre quatre parets. Per sort aquell dia no feia sol, de manera que no m'importava estar molta estona fora. No feia gaire que m'havia transformat, i encara em feien mal els canells per les manilles que m'havia posat, per si de cas. Odiava que aquella mema em fes posar les putes manilles.

M'anava a dirigir cap al bosc, on havien d'anar els llops, però s'havia de passar pel pont. I hi havia un noi, un de molt i molt ben plantat. No el coneixia. Nou?

Nova víctima. Vaig agafar un cigar i el vaig encendre, recolzant-me a la barana del pont al seu costat.

- Estudies o treballes? - li vaig preguntar amb un somriure irònic, mentre feia una calada al cigar.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 10:13 am

- Les dues coses - vaig girar-me cap a ella -. M'estudio els llibres i em treballo les belleses com tu.

Vaig picar-li l'ullet, tot i que estava una mica descoŀlocat. Normalment era jo, el que tirava la canya salvatgement.

- Matt, encantat. - vaig riure -. Per suposat que estic encantat, no tots els dies es té la oportunitat de conèixer una noia tan atractiva.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 10:23 am

Vaig somriure al comentaria que va fer sobre els estudis i la feina, i li vaig encaixar la mà, clavant-li la mirada.

- Georgia - em vaig presentar-. I sí, sembla que és el teu dia de sort.

Vaig fer una altra calada, i li vaig oferir el paquet, per si en volia un. Me'l vaig repassar bé de dalt a baix. Alt, musculós... si no feia setè, ho aparentava.

- A quin curs vas? Ets nou, oi? No t'havia vist mai.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 10:31 am

- És evident, que sóc nou... Sinó ja ens hauríem conegut, creu-me. - vaig picar-li l'ullet -. Faig sisè, jo. I suposo que un cos així només pot pertànyer a una noia de setè.

Vaig fer un gest de negació amb el cap quan em va oferir un cigar.

- No, gràcies... Prefereixo tenir la boca disponible per si he de fer altres coses - vaig somriure-li, seductor -. Has dit que era el meu dia de sort... No t'ho discutiré.

Vaig fer-li una repassada, fent-la evident. Tenia un cos remarcablement atractiu, i semblava que anava MOLT calenta. Millor per mi, si això volia dir tirar-se a una noia com la Georgia.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 10:48 am

Buah, un altre com el del dia abans. Ni una mica de resistència. Ja el tenia al sac; de fet ell no semblava que busqués res més.

- La boca lliure per si has de fer altres coses? - vaig repetir amb un somriure seductor, mentre m'hi apropava-. Serà veritat que no sabeu fer dues coses alhora, els nois... Deixa'm que te n'ensenyi...

Vaig fer una calada al cigar i, abans de deixar anar el fum, vaig ajuntar els meus llavis amb els seus, fent-li un petó i a la vegada passant-li el fum perquè ell l'exhalés després. Vaig aprofitar per arrambar-m'hi bé.

- I sí, com has endevinat, jo més aviat faria setè.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 10:59 am

Va fer-me el petó que ja sabia que em faria des de feia estona. Va ser... diferent. No tenia la sensació de control que acostumava a tenir amb les noies... Vaig decidir deixar-me portar una mica.

Les meves mans, expertes, van començar a acariciar el seu cos. D'un gest subtil i ràpid vaig descordar-li la camisa, que va caure al terra.

- Sshht, espera. - vaig fer-li un petó, intens -. Aquí, no. Hi ha un miler de llocs millors on fer-te sentir meravelles.

Vaig recollir la camisa i vaig posar-li sobre les espatlles, dissimulant una mica la nuesa parcial de la noia. Després vaig agafar-la de la cintura i vaig endur-me-la una mica més enllà, on hi havia una petita sala sota la torre del rellotge. Va ser allà on vaig tornar a besar-la, amb passió, mentre les meves mans seguien acariciant-la i jugant amb el seu cos.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 11:10 am

Em va descordar tota la camisa en un santiamén. Es notava que era tot un expert. Després em va portar fins una sala sota la torrre del rellotge.

- Caram, caram, Matt, si que et coneixes racons del castell, per ser nou.

Aquell noi sabia molt bé el que feia; no calia guiar-lo gens. Vaig correspondre-li al petons, a les carísices, amb ganes, i cada vegada amb més urgència. No caig trigar gaire en treure-li la camisa tampoc. Era tal i com m'havia suposat: un noi d'anunci.

- Deixa'm endevinar: segur que jugues a quidditch.

Em vaig recolzar en una paret i el vaig estirar cap a mi pels pantalons, amb una facilitat nova que encara em sobtava. Per un intant, em vaig sentir impelida a clavar-li una queixalada. D'on venia allò? De totes maneres, ara estava en la meva forma humana, i no era el que estava disposat a fer aquell cos. Però sí que estava més que disposat a fer altres coses. Vaig acostar el meus llavis al seu coll i vaig xuclar-li, mentre les meves mans, hàbils, li descorfaven el cinturó.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 11:19 am

En un instant vaig haver-li tret els sostenidors i la faldilla, deixant-la només amb aquell tanga tan sexy, que et convidava a voler descobrir els secrets que confinava aquella tira de tela.

- Vaig dedicar-me a investigar Hogwarts el primer dia... Per si succeïen coses com aquesta.

Ella, recolzada a la paret, ja m'havia tret la camisa i el cinturó, i anava per descordar-me els pantalons, que se li resistien. Jo anava ja ben empalmat, aleshores, i ella hi contribuïa fregant el meu membre mentre intentava descordar el botó dels pantalons.

- I sí, jugo a quidditch, amb Gryffindor... de batedor.

Vaig posar-me a jugar amb els seus mugrons erectes, mossegant-los, xuclant-los i llepant-los amb avidesa. Una mà meva es va infiltrar sota el seu tanga i va començar a acariciar el seu clítoris; després, un o dos dits es van començar a introduir amb facilitat pel seu cony ja tan humit.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 11:27 am

- Batedor, sí, en tens tota la pinta.

Aleshores vaig notar la seva mà dins el meu tanga i vaig fer us sospir de plaer quan va començar a masturbar-me. Em vaig quedar un moment quieta gaudint-ne, però de seguida em vaig apressar a acabar de treure-li els pantalons. En dos minuts ja anàvem amb roba interior, així de calents anàvem tots dos.

Jo també vaig ficar la mà dins els seus calçotets, i vaig començar a fer-li carícies. No havia anat allà a fer-lo gaudir a ell, sinó a gaudir-ne jo, però ell estava fent una bona feina, i a mi no em costava res.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDj Oct 13, 2011 11:34 am

Ella també va començar a masturbar-me. Vaig deixar anar un sospir, de plaer, i vaig treure-li el tanga per poder fer allò amb més facilitat. Vaig seguir masturbant-la, fent amb els dits allò que jo voldria estar fent ja amb el meu membre.

Tenia el petit dubte de si jo l'havia seduït a ella, o ella a mi. Bé, no ho dubtava. Sabia que ella havia vingut buscant un noi, i que l'havia aconseguit.

Ella em va treure els calçotets pocs instants més tard, i va començar a acariciar-me el penis amb més insistència, amb delit. Vaig fer-li un petó mentre els meus dits es movien dins seu amb gràcia.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDv Oct 14, 2011 10:21 am

Vaig començar a gemegra una mica, tancant els ulls per centrar-me en els seus dits experts, però conservant una postura sempre sexi. Mentrestant, seguia també amb les carícies.

Però ja en tenia una mica prou de tants premilinars. Jo havia anat allà a alguna cosa, i m'agradava anar al gra.

El vaig empènyer sense miraments cap a l'ampit d'un finestralque quedava a l'alçada dels genolls i el vaig fer asseure-s'hi. Em vaig apartar els peus precioso cabells de la cara amb un cop de cap; sabia que els meus cabells eren d'allò més sexis, i amb un deliri impropi de mi me li vaig llançar a sobre, i vaig introduir els seu penis a la meva vagina, fent un gemec.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDv Oct 14, 2011 10:32 am

Em va sorprendre una mica, però quan vaig adonar-me'n ja era dins seu i ella es movia frenèticament, entrant i sortint el meu penis erecte del seu cony tan humit.

Vaig inclinar el cap enrere, disfrutant d'allò. Aquella noia era una passada, follava com no ho fan gaires noies. Era una mica estrany, sí, que una noia se't llancés així. Era una mica estrany que, sense massa discussió ni massa esforços, al cap de dos minuts de conèixer algú te l'estiguessis tirant en un racó amagat de Hogwarts.

Vaig agafar-la del cul, de les cuixes, apretant-li el cul i ajudant-la a pujar i baixar, sense parar el ritme. Vaig fer un esbufec mentre ella començava a gemegar més fort.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 8:43 am

Ell em va seguir el ritme de seguida, tot i que era jo qui portava les regnes. Li devia semblar estrany, com un somni.

Vaig sentir que una part de mi se n'anava a plorar i somiquejar a un racó. L'altra estava exultant, se sentia viva, plena d'energia i lliure després d'haver passar una nit encadenada.

Vaig seguir amb el moviment, les seves mans al meu cul, les meves cames, la meva esquena, a tot arreu. Me li vaig acostar i li vaig fer un petó passional, instintiu, salvatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 8:52 am

M'agradava que hi hagués noies amb una mica d'iniciativa, però tampoc tenia la intenció de deixar-me fer i esperar a córrer-me perquè ella em follava i jo no feia res. Vaig agafar-la de les cuixes, així doncs, i vaig aixecar-la sense sortir de dins seu, recolzant-la després contra la paret i començant de nou amb les envestides, dominant jo la situació.

Vaig fer-li un petó, electritzant, apassionat, animal, que encara m'excitava més. Sentia que ella s'acostava a l'orgasme, i jo em veia amb aguante per seguir fins aquell orgasme i ben bé un altre, i fins i tot un tercer.

Vaig notar com em clavava les ungles, cridant, i arquejava tot el cos, convulsionant-se; havia arribat al primer orgasme.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 9:26 am

Em va aixecar i em va recolzar a la paret, sense deixar de fer anar el moviment. Jo estava excitadíssima i el plaer anava a més cada vegada. Va accelerar les embestides, es notava que el noi tenia aguante.

Vaig arribar al primer orgasme, i vaig tirar el cap enrere, proferint un crit que més semblava un udol, clavant-li les ungles a la pell.

En aquell moment, un pensament instintiu es va apoderar de mi: mossegar. Ja li tenia la boca la jugular quan una veu m'ho va impedir.

"NO!"
M'ho va ordenar amb tanta convicció que no ho vaig fer. Com quan un amo li pega a un gos amb el diari al morro i li crida "gos dolent!". Vaig saccejar el cap, però, i em vaig reestablir de seguida, més que res perquè ell no havia parat pas les envestides i semblava estar gaudint d'allò tant com jo, sense saber que havia estat a punt de canviar-li la vida amb un simple gest. En comptes de mossegar-lo, li vaig fer un petó al coll, i després un altre, i un altre, mentre resseguia el seu tors, els seus braços i la seva esquena amb els dits i bellugava la cadera alhora que ell per contribuir en el moviment.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 9:39 am

Vaig seguir amb les envestides mentre ella em besava al coll. Estava disfrutant molt, i veia que ella també, perquè no parava de gemegar mentre movia la pelvis rítmicament per ajudar-me amb les penetracions.

Podia notar el meu membre erecte introduir-se fins al fons del seu cony humit, i sortir-ne i tornar a entrar; i m'encantava. Vaig accelerar una mica, i després vaig frenar, i tornar a accelerar, jugant amb els canvis de ritme. Alguns moments anava tan ràpid que semblava que la partiria; en d'altres ocasions anava tan lent que era fins i tot agònic.

Conscient que tenia prou força, vaig aguantar-la només amb una mà i recolzant-se ella contra la paret, i vaig començar a masturbar-la mentre seguia follant-me-la. Volia que es tornés a córrer, i més fort que abans.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 9:52 am

L'expert sabia el que es feia; allò era una passada. Poques vegades recordava que hagués sentit plaer fins aquells límits.

I aleshores els seus dits van tornar a masturbar-me de nou, mentre seguia amb les penetracions, sense parar però variant la velocitat i la força, i m'estava fent tornar boja. Va estar-se una estona jugant amb el meu clítoris, fins que va tornar a apoderar-se de mi una altra onada de plaer, encara millor que la d'abans, portant-me al setè sel.

Vaig cridar, molt més fort que abans, tancant els ulls amb força, afferrant-me als seus braços musculosos... però ell no va parar, va seguir amb les envestides i jo, accelerada i suada, ho estava gaudint com mai, deixant-me portar totalment.

El vaig agafar pel coll sense miraments i li vaig fer un altre petó. Ja no controlava absolutament res, ara només estava pendent del plaer que m'estava fent sentir.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 10:11 am

Val, em considerava un paio amb aguante, però m'estava cansant. Vaig tornar a l'ampit de la finestra on havia estat assegut en primera instància, i vaig deixar que ella fes els possibles per arribar al seu tercer orgasme i propiciar el meu.

I és que jo ja estava a punt de córrer-me. No és exactament que estigués a punt, però em faltava poc, i era conscient que quan ella arribés al tercer orgasme, amb les convulsions i les contraccions, acabaria de provocar el meu.

Vaig començar a besar-la al coll mentre ella tornava a pujar i baixar, introduint el meu penis dins seu en cada envestida. Podia sentir com em creixia més i més dins seu, pressionant les lubricades parets de la seva vagina i arribant tan al fons com era possible. Vaig inclinar el cap enrere i vaig deixar anar un gemec, fluix però audible.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 10:22 am

Vam tornar a la finestre. Perfecte. Vaig tornar a agafar el ritme i a bellugarme amunt i avall, variant la pressió i la velocitat, com ell també havia estat fent abans. Vaig notar com el seu membre s'enduria dins meu i vaig accelerar el ritme i la pressió. Vaig portar les seves mans al meus pits, mentre notava que jo també arribava al tercer i últim orgasme; que encra seria millor que els anteriors.

I ho va ser. Una fiblada em va resórrer tota l'espinada, el cos se'm va quedar garrativat, l'esquena se'm va curvar enrere i vaig proferir un crit de plar total i absolut, llarg i agut, molt més semblant a un udol que a un crit humà. I vaig notar que ell també hi arribava un parell de segons després.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 10:32 am

Va arribar al tercer orgasme, convulsionant-se i patint contraccions i espasmes mentre deixava anar un crit salvatge i arquejava l'esquena. L'excitació que em va provocar allò, juntament amb el fet que jo encara era dins seu, va propiciar el meu orgasme. Vaig quedar en tensió, rígid com el meu membre dins seu, mentre diverses onades de plaer recorrien el meu cos. Vaig deixar anar un crit, no molt fort però evident, mentre el moviment de vaivé s'aturava.

"Oh, déu meu...", vaig pensar. "Quina dona, quin polvo..."

Vaig besar-la, amb passió, quan vam haver acabat.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 10:49 am

Em va fer un petó i jo li vaig correspondre. Vaig trigar uns segons a recuperar la respiració, però em vaig aixecar al cap de poc i em vaig començar a vestir amb rapidesa, sense manies. La faldilla, la camisa, les sabates... em vaig passar la corbata pel coll, sense cordar-me-la ni res, i sense fer cap comentari.

Em vaig acostar a ell, que encara era nu a l'ampit de la finestra, recuperant l'alè i mirant-me. Em vaig ajupir per fer-li un últim petó.

- Somia-hi -li vaig dir-. Potser ens veiem el mes que ve.

Ja havia obtingut el que buscava. No necessitava res més. Vaig recollir la capa de terra, vaig treure'n un mirallet i em vaig arreglar el cabell, després em vaig pintar els llavis del to fosc que duia abans i vaig marxar caminant amb gràcia, capa en mà, sabent que ell em seguia amb la mirada. Y si te he visto, no me acuerdo.

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Les aventures de Matt Sheen [Georgia] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les aventures de Matt Sheen [Georgia]   Les aventures de Matt Sheen [Georgia] EmptyDs Oct 15, 2011 10:53 am

"Potser ens veiem el mes que ve", em va dir. No estaria malament...

Vaig vestir-me d'una revolada i vaig marxar, com si allà mai hagués passat res, tot i que no oblidaria aquella noia fàcilment. A la llarga llista de noies s'hi va afegir el seu nom, tot i que possiblement més pel fet que ella anava molt calenta, que no pas pel fet que jo m'ho hagués guanyat.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Les aventures de Matt Sheen [Georgia]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Matt Sheen
» Matthew Sheen
» A Matthew Sheen
» La petita cambra d'en Matt
» Espera, que em posso cómoda... [Matt]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pont-
Canviar a: