Qui està Connectat | En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] | |
|
+2Cassandra K. Konstantaras Matthew Sheen 6 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Claire Anderson Sisè curs
Nombre de missatges : 245 Fecha de inscripción : 19/01/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Ds Oct 08, 2011 11:22 am | |
| Havia arribat a la taula després d'haver anat a saludar a en Matt i companyia i m'havia posat a dinar, quan vaig sentir algú darrera meu que parlava.
- Hola... Perdona, però em podries dir si aquesta és la taula de Hufflepuff? Estic una mica perduda... - Em va dir.
Vaig girar-me cap a ella i li vaig somriure... tot i que ella no el va poder veure.
Creia recordar haver vist a aquella noia amb un gos per l'escola. Era cega.
- No et preocupis, preciosa, jo t'ajudo.- Li vaig dir amb amabilitat - Aquesta és la taula de Ravenclaw, la de Hufflepuff està tan sols una mica més cap allà. Vols que t'hi acompanyi? - Vaig dir, simpàtica.
>>Per cert, sóc la Claire. Claire Anderson. - Em vaig presentar. | |
| | | Rue C. Hawthorne Tercer curs
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 28/07/2011 Edad : 25
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Ds Oct 08, 2011 11:29 am | |
| Vaig somriure.
- Moltes gràcies. Jo em dic Rue Hawthorne.
Vaig quedar-me uns segons pensant... No sabia on estava. Al ser nova, no m'acabava d'orientar.
- Doncs... Si no t'importa... - vaig dir, vergonyosa - La veritat és que no sé quina direcció em dius - vaig dir, posant-me una mica vermella. | |
| | | Claire Anderson Sisè curs
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Ds Oct 08, 2011 11:34 am | |
| -No passa res - Vaig dir, deixant els coberts i aixecant-me del banc- Una vegada t'hi acostumes, és fàcil, ja veuràs.- Vaig fixar-me en que no duia el gos, avui. - On has deixat aquell gosset tant maco que t'acompanya a totes bandes? - Li vaig preguntar, mentre li agafava una mà i li passava pel meu braç, fent-li de guia.
Vaig caminar, a poc a poc, entre les dues taules.
-Quin curs fas, tu? - Vaig preguntar, quan vam passar pel costat de la taula de Gryffindor i pel lloc on éren en Matt, la Wen i la Cass. | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Ds Oct 08, 2011 9:41 pm | |
| Vaig menjar una mica més quan vaig veure a la Rue que l'acompanyava la Claire.
-Mira-la!
Vaig saltar del banc (ja devia ser la tercera vegada que ho feia) i vaig anar cap a ella.
-Rue! Ara mateix parlava de tu a una amiga meva! La vols conéixer? És aquí al costat, jo l'acabo de conéixer i crec que es molt simpàtica. Vols? Eh? Vols?- vaig mirar el terra.- On es el Nikko, Rue? | |
| | | Claire Anderson Sisè curs
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Ds Oct 08, 2011 11:50 pm | |
| Vaig veure com la Wen cridava a la Rue i venia cap a nosaltres, saltant. Com sempre.
- Bé, Rue, encantada d'haver-te conegut. Et deixo en bones mans, doncs. Si necessites res, ja saps, crida'm!
I li vaig fer un petò a la galta per acomiadar-me.
Vaig tornar a la taula de Ravenclaw a acabar de menjar. | |
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Dg Oct 09, 2011 3:21 am | |
| Vaig fer un moviment de mà en direcció a la Claire, i em vaig dirgir a la Wendy.
- Sí, m'encantaria conèixer-la - vaig dir-li amb un somriure - El Nikko no es trobava gaire bé avui... l'he deixat a l'habitació descansant - vaig dir. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Dg Oct 09, 2011 6:18 am | |
| - Holaaaaaaaaa! Soc la Cass Oooooooooh! Tens un cabell precios! Com t'has fet eixes trenes! molen moltissim! Va dir que tenia un gos. - Tens un gos! Alaaaa i com és? Jo sols tinc el meu mussol | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 35 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Dg Oct 09, 2011 7:00 am | |
| Vaig veure des de l'altra punta de la taula que entrava la Rue, sense el seu gos. Vaig mirar a veure si algú l'ajudava abans d'aixecar-me. Hi va anar l'Anderson, i la va acompanyar fins on eren la Wen i la nena nova, la Cass.
Vaig somriure en veure que tenia amics. M'encantava, la Rue. Però ara no tenies ganes d'unir-me a la festa, la Wen m'havia deixat feta pols... | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Dg Oct 09, 2011 7:19 am | |
| Vaig veure com la Cass venia i vaig somriure.
-Rue, aquesta és la Cass, Cass, aquesta es la Rue.- Vaig somriure.- El Nikko? Es molt i molt simpátic, a ell també li agrada el Mr Mouse, encara que hi ha que vigilar-los per si se li acudeix mossegar-lo.
Vaig mirar la taula.
-Què et pareix si t'asseus amb nosaltres avui, Rue?^^ | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Dg Oct 09, 2011 9:06 am | |
| Vaig fer-li un somriure a la Claire quan va acompanyar aquella nena. Després vaig quedar-me mirant la situació, mentre l'Agatha seguia allà baix. Què devia haver-li dit, la Wen, perquè l'Agatha es quedés així?
- Hola! - vaig dir, simpàtic, intentant no espantar la noia, que no devia saber que jo era allà -. Em sembla que no ens coneixem... Jo em dic Matt, encantat. I tu?
| |
| Assumpte: Re: Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] Dv Oct 14, 2011 8:08 am | |
| Vaig somriure.
- Hola a tots dos, i encantada. Em dic Rue.
Vaig girar-me cap a la Wendy.
- Doncs... va, sí, suposo que sí. Pel que m'han dit, el director no ho notaria... - vaig riure, asseient-me lentament a la taula, al costat de la Wen.
Vaig callar en notar uns pensaments força amargs força a la vora. Immediatament vaig trencar la comunicació, però en aquelles mil·lèssimes de segon que vaig trigar vaig saber que els pensaments eren de l'Agatha. Esperava que estigués bé.
| |
| | | | Socialitzant durant el dinar [whoever wants to meet me] | |
|