Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Resultat de l'atzar [Matthew]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 7:00 am

- Bah, això de la modèstia està sobrevalorat - vaig dir, amb un somriure com de triomf (dissimulat, és clar) en veure que em seguia el joc.

Vaig incorporar-me una altra vegada, girant-me cap a ella i quedant cara a cara.

- Doncs... primer hi ha la opció que ens batem en duel fins que quedis descansada. Després hi ha la opció de posar-me un parell de coixins sota la samarreta i un altre coixí al paquet. I finalment... - vaig picar-li l'ullet; ja ho entendria.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 7:18 am

Vaig somriure mirant-lo fixament, pensativa.

-Mmmm T'has saltat allò de encadenar-te a un pal i tirarte bales.- vaig fer, amb un somriure maliciós.- Em fan gràcia les tres opcions, m'ho hauria de pensar bastant per decidir...

El veia de lluny. Quina manera de llançar la canya, em recordava al Pierre en segons quines coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 7:36 am

- Sí, també hi ha aquesta opció. Però no és la millor idea que pots tenir, perquè només et podries desfogar una vegada... - i aleshores va dir que les tres li feien gràcia -. Les tres? A mi les dues primeres... bueno, no són les opcions preferents.

Vaig estirar-me una altra vegada, aquesta vegada reclinant-me sobre el meu costat i quedant-me-la mirant.

- No entenc com algú aparentment tan pacífic i inofensiu pot voler lligar a algú a un pal i fotre-li bales pel cap... - vaig dir, amb un somriure a la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 8:33 am

Es va quedar mirant-me jo vaig somriure mirant el cel.

-Bàsicament per què no soc ni pacífica ni inofensiva.- vaig dir, encara amb el meu somriure maliciós. Vaig girarme un segons i el vaig mirar.- Què, està còmode el senyor?- li vaig demanar, riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 8:58 am

- Sí! - vaig riure -. Ho hauries de provar.

Vaig donar uns copets al meu costat, invitant-la a estirar-se. Havia baixat la guàrdia definitivament, ella. Sí, es mostrava molt més oberta i receptiva. Fins i tot em seguia el joc.

- Vinga, què pots perdre estirant-te a la gespa d'uns jardins? - "amb un ligón com n'hi ha pocs", vaig pensar per mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 9:03 am

Vaig alçar una cella, pensant en seure'm o no. Havia baixat definitivament la guardia, però encara no me'n refiava del tot del Matthew...

Al final vaig cedir i em vaig estirar allà amb ell.

-Res, suposo... - vaig somriure.- Feia temps que no parlava tant amb algú. L'ultim cop crec que va ser amb la Gis i el Pierre...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 9:16 am

- Doncs tens molta conversa, ets més interessant que les pedres del llac. I tinguent en compte que n'hi ha moltes i de molts tipus, i que aquí s'hi fa màgia, no és una comparació tan estúpida com estàs pensant.

Vaig picar-li l'ullet mentre s'estirava al meu costat. Val, potser no estava tan a prop com jo volia: no arribava als seus llavis des d'on estava. Bé, no posis presses, Matt... sembla més tancada que la Claire, ella, si la pressiones s'espantarà i la perdràs.

- I així, què n'és de la teva vida?
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 9:25 am

Vaig riure amb la seva comparació.

Vaig escoltar la seva pregunta, i sense saber molt bé per què em vaig possar a la defensiva.

-Doncs res, aqui, parlant amb tu. No hi havia res millor a fer, pensant per què coi el meu pare m'ha enviat a Hogwarts l'ultim any i no m'ha deixat a Beauxbatons...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 9:34 am

- Pensa en positiu, dona... Preguntar-te per què no et servirà de res, perquè al cap i a la fi ja ets aquí i a Beauxbatons no hi tornaràs si no és per fer de professora.

Vaig mirar-la.

- I, a més, si no haguessis vingut no m'hauries conegut... - vaig picar-li l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 9:38 am

-Ja, però no sé, no entenc per què ha volgut canviar-me de cop. No... no es normal.

Vaig alçar una cella al principi i després no vaig poder evitar riure.

-Aquesta autoestima elevada te l'hauries de mirar, Matt.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 9:47 am

- Sí, ja m'ho diuen... El meu psicòleg diu que està tan amunt que el dia que baixi caurà tan ràpid i fort que foradarà el terra i trobarà petroli - vaig riure.

Vaig mirar-la un moment i després vam riure tots dos.

- Tu també t'hauries de mirar aquest riure tan bell - vaig somriure -. Potser es podria fer servir d'instrument musical...!
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:01 am

Vaig endur-me una mà a la panxa de tant riure.

-Aix, para, para!- deia mentre em recargolaba pel terra.

Vaig agafar aire i em vaig aconseguir tranquil·litzar.

-El meu riure es un riure normal, no et passis d'alabar-me.- vaig somriure, mirant-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:13 am

- Què vols que alabi? - vaig riure -. Alabar la teva escultural figura no té gràcia, és massa difícil fer una metàfora sobre les corbes del cos d'una noia. I alabar la teva cara bonica no serveix de res, perquè...

Vaig pensar un moment. Val, no tenia arguments.

- D'acord, alabaré la teva preciosa fesomia. I com et brillen els ulls quan et faig un d'aquests comentaris o alguna broma amb més sentits dels que algú altre hi voldria veure... - vaig dir, baixant el ritme i el to de veu.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:21 am

Vaig somriure-li.

-M'agraden, els teus piropos. Estan ben currants i son divertits.

Vaig deixar anar un sospir i em vaig jeure a l'herba mirant el cel.

-Em fa mal la panxa de tant riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:36 am

Vaig riure. Jo també estava rient massa.

- Dona, no serveixen de gaire si tot el que fan és fer-te riure... L'objectiu final d'un piropo no és fer riure, sinó... bé, crec que ja saps què vull dir - vaig somriure.

Vaig estirar-me al seu costat. Estava més a prop que abans. Vaig mirar-la un instant. No, no li faria un petó. Encara no... Passaria molt temps abans que pogués fer-li aquell petó? Passaria temps abans que ella em deixés fer-li aquell petó?
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:47 am

-Ho sé, ho sé.- vaig somriure.

Vaig veure com s'apropava a mi. No vaig dir res, estava pensativa. Els níguls m'havien recordat a la neu, i la neu, al fred que faria d'aqui no res...

Vaig fregar-me una mica els braços inconscientment.

-Ho sé...- vaig somriure.- I et costarà una mica encara.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:51 am

- Que m'hagi de costar una mica vol dir massa coses bones i massa poques de dolentes - vaig xiuxiuejar -. A més, si d'una cosa n'estic segur és que valdrà la pena.

Vaig tornar a mirar al cel, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 6:11 am

Vaig mirar-lo amb un somriure als llavis.

-Doncs segueix provant, hi han milers de premis.- vaig imitar la veu dels de la loteria.

Vaig girar el cap i vaig quedar mirant-me el cel.

-Ets el Barney Stinson, pel que veig.- vaig somriure, recordant aquella serie muggle.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 6:19 am

- El coneixes! - vaig dir, somrient d'orella a orella -. Sí, sóc en Matthew Stinson, o en Barney Sheen, com tu prefereixis.

Vaig riure i me la vaig mirar.

- De tota manera, provar perquè hi ha molts premis no m'interessa... - vaig mirar-la amb intensitat -. A mi, de tots aquests premis me n'interessa un.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 6:35 am

Vaig començar a riure un altre cop, encara que aquesta vegada menys. No vaig apartar la mirada del cel, encara que sabia que m'estava mirant.

-Doncs que la sort estigui de la teva part, Matt.- vaig dir, només, amb un somriure enigmàtic.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 7:00 am

- Això espero... - vaig somriure i vaig donar un cop d'ull al rellotge -. Bé, me'n vaig a assajar. Des que vaig arribar que no he tocat el chelo, i me'n moro de ganes...

Vaig girar-me cap a ella.

- Ho vols sentir? - vaig picar-li l'ullet -. Estic bastant segur que t'agradaria.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 7:08 am

Vaig escoltar-lo.

-Toques el violoncel? El meu pare el tocava de jove...- vaig rumiar un segon, estava segura que era una manera més de intentar lligar amb mi, però la curiositat per escoltar-lo era massa.- D'acord, t'escoltaré... toques el prelude de Bach? Es la meva preferida.- vaig dir-li, sincerament.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 7:56 am

- Per suposat, que el toco! - vaig somriure d'orella a orella -. Vine, ho he estat provant i la sonoritat és millor en una cambra gran que hi ha a la tercera planta.

Vaig allargar-li la mà, per ajudar-la a aixecar-se, un cop ho vaig haver fet jo.

- A mi m'agrada molt el concert en mi menor d'Elgar... L'has sentit mai?

Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 8:08 am

Vaig agafar-li la mà per possar-me de peu i després vaig amagar la mà.

"No t'ho possaré gens fàcil, llest."

-Oh!, l'Elgar...! però prefereixo la de Salut d'amour d'Elgar. El meu pare se la tocava a la meva mare quan eren joves.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Resultat de l'atzar [Matthew]   Resultat de l'atzar [Matthew] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 8:19 am

- Bé, així te l'hauré de tocar... - vaig dir, jugant amb el doble joc que proporcionava aquella situació.

Va amagar la mà. Merda, jo volia donar-li la mà. Volia agafar aquella mà delicada però forta, embolcallar-la amb les meves mans grosses i curtides i no deixar-la anar més.

- Anem?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Resultat de l'atzar [Matthew]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Matthew Sheen
» A Matthew Sheen
» Vetllant el resultat d'una injusticia...[Professors només. ENTESOS? ¬¬ xD]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: