Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Retrobaments  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 35 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 35 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Retrobaments  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Retrobaments  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Retrobaments  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Retrobaments  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Retrobaments  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Retrobaments  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Retrobaments

AutorMissatge
Invitat
Invitat

Retrobaments  Empty
MissatgeAssumpte: Retrobaments    Retrobaments  EmptyDv Set 17, 2010 5:36 am

Despres de la correguda que m'haviatocat fer quan l'àgatha havia cridat slytherin l'ultim em vaig anar a dutxar i despres em vaig defer el baul que els elf havien deixat a la meva habitació. Ara caminava pel a prop del pi cabaralla pensant ens els inicis d'aquell nou curs al lloc que considerava casa meva, era el meu ultim any i al final m'hauria d'examinar dels MAG.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

Retrobaments  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments    Retrobaments  EmptyDv Set 17, 2010 5:43 am

Estava asseguda sobre una branca de l'arbre que estava més a prop del pi cabaralla, ja que m'agradava observar-lo de tan en tan. M'havia estat a la sala comuna durant una estona, però hi havia massa xivarri i me n'havia acabat cansant. On estava ara, hi estava perfecte : tranquilitat, naturalesa, clima bo i el millor, que estava a Hogwarts!

Estava pensant en tot això i tot el que faria durant el curs, quan va apareixer una noia, una raven, em sonava d'haverl-la vist per els passadissos i al gran menjador, però no hi havia parlat personalment, almenys que recordés. Tot i que em sonava recordar que era una tal Cassey Carlyle.

-Hola - vaig dir encara desde dalt la branca- ets la Cassie, veritat?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Retrobaments  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments    Retrobaments  EmptyDv Set 17, 2010 5:51 am

-Hola, si, sóc la Cassey però tothim em diu Cass.- vaig repondreli somrient i em vaig enfilar a la rama del costat seu.- Ets la Maggie? - em sonava molt però mai habia parlat amb ella- encantada de coneixer-te.- vaig fer-li dos petons.- com es que no ets a dins amb tota la resta?- vaig somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

Retrobaments  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments    Retrobaments  EmptyDv Set 17, 2010 5:55 am

-Encantada, i si , em dic Maggie- vaig respondre-li amb un somriure.- la veritat, no estic a dins perquè al ser el primer dia m'atabala tan soroll. Entre els petits que es perden tota l'estona i els crits qe fan, llavors els retrovaments de tothom, no ho se, sembla que no hi pinti gaire. Jo sóc més d'estar-me tranquilament ajaguda per qualsevol racó d'aqui el jardí.

-I tu? com és que no estas a dintre?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Retrobaments  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments    Retrobaments  EmptyDl Oct 04, 2010 12:47 am

Estava passejant per allà quan vaig veure a dos noies, em sonaven molt, però una mes que l'altre, vaig decidir anar a veure de que parlaven.

-Hola, vaig dir.-Que feu aqui?

-Ui! perdo se m'ha oblidat presentar-me.-Hola em dic Sally, Sally Werner, I vosaltres com us dieu???

OFF:Puc entrar en el tema no?? Smile
Tornar a dalt Ir abajo

Retrobaments
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1