Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Retrobaments. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Retrobaments. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Retrobaments. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Retrobaments. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Retrobaments. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Retrobaments. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Retrobaments. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Retrobaments.

2 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 4:47 am

Aparet a Hogsmeade, més ràpid que amb la moto i a més aquesta esta a Irlanda. Vaig cap a la porta de Hogwarts i sentant-me en un banc espere que isca la Cass, va a tercer per tant ja pot eixir de forma legal. Encara que el dia no fora legal, però li havia dit una manera d’eixir. Si l’Ed m’escoltara em diria que soc una irresponsable, bah, jo em preocupe per ella, però dir-li una manera fàcil d’eixir de Hogwarts. Tampoc era per tant.
Aleshores la veig donant botets i quan em veu corre cap a mi.

- Cassie!

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 4:48 am

- Bam-Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

He seguit el cami que em deia i he arribat bé, i la veig sentada en un banquet, ala, que guay.

- Bam-Baaaaaaaaaaaaaaaam!- vaig corrent i l’abraçe.

Ella m’agafa i és com si volara, mola moltissim. I m’abraça.

- Com va? Has atrapat algun dolent? Puc anar a visitar-te algun dia? Puc? Puc?

L’abraçe en força, ella m’agafa de la mà i em duu a un parc, em sente i deixe la motxilla a un costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 4:55 am

- No bitxo, encara no, però vaig darrere d’un, i d’aci poc l’atrapare.- li faig pesigolles i comença a riure.

Li pregunte coses sobre classe.

- Aixi que la Davies és professora de pocions? Ha fet alguna cosa?

- No, per ara no, però va castigar la Wen i el Jack per una broma a principi de curs, no te humor.- em diu.- És una sosa.

- I te mala llet.- afegisc jo rient.

- Si, si i és una serp.
- diu rient.

Em conta coses de Hogwarts i de Grècia, que els seus pares no van vindre finalment i em pregunta si se el perquè.

- Pot ser....pot ser he tingut algo que veure.- li dic somirent.- I els tiets pot ser també...però tu sssh. Saps, tinc algo per tu.- li dic.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:05 am

Em mire Bam-Bam i em diu que te alguna cosa per mi.

- Uoo! El que? El que? Menjar? Explosius? Menjar que explota? Una bomba? Una bomba de menjar? Uooooooooh! Que és? Que és?- dic agafant-li la mà.

Bam-Bam riu i agafant la seua motxilla treu un pergami, me’l passa.

- Un pergami en blanc?- pregunte mirant-lo.- Que fa un pergami en blanc?- farà algo guay? Explotarà?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:20 am

Li passe una copia de la meua copia del mapa a la Casssie que em pregunta que si el pergami en blanc explota i no puc estar-me i comence a riure sense parar.

- No, Cassie, no, no explota, és un mapa, un mapa de Hogwarts, és un mapa màgic. El mapa de Magatotis. Mira.- agafe la vareta de la butxaca i la pose sobre el mapa.- Has de dir: Juro solemnement que en porto una de cap.- dit i fet i el pergami en blanc es transforma, em quede mirant la cass.- Tu no apareixes, perquè estas fora de Hogwarts, però ahi pots veure.- apunte a la vareta i faig una zona més gran.- la Wen amb el Jack, i al tercer passadis pots veure l’Eddy.- dic senyalant-lo- I per fer-lo desapareixer i que cap professor o alumne ho pille has de dir soles: Malifeta realitzada.- i el mapa desapareix totalment.- Et mola?- li pregunte somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:20 am

Em mire el pergami de Bam-Bam i em quede flipant, un mapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Un mapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa magic que et mostra on estan tots a Hogwarts en cada moment, amb això no ens pillarien maaaaaaaaaaaai!

- Que si em mola? Gràcies, gràcies.- dic abraçant-la i xocant amb ella la mà.

Juro solemnement que en porto una de cap.- per obrir-lo i Malifeta realitzada per tancar-lo, buah, segur que a la Wen li encantaaaaaaaaaaaa, que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! L’obric i faig l’encanteri, mire el mapa, és Hogwarts, que guay, que guay!

- Ooooh, com mola! El guardare a la motxilla, anire amb molt de compte amb ell.

Agafe la motxilla però no se que faig que l’agafe del reves i tot cau, i tot incloeix la pistola, pistola que no havia deixat a l’habitació, intente agafar-la però Bam-Bam és més ràpida.

- Eh...

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:22 am

Es mira el mapa flipada i aleshores quan va a guardar-lo la motxilla cau del reves i d’aquesta ix una pistola, l’agafe abans que ella la puga guardar.

- Cassandra!- dic mirant-la.- Es pot saber que fas amb això a la motxilla?-pot ser ho dic en un to d’enfadada, de massa enfadada perquè veig que esta a punt de posar-se a plorar. Però no pot anar per ahi amb pistoles, vale que duga una navalla o un punyalet, però armes de foc- Cassie...

- Jo la volia per defendre’m perquè no ens passarà res, per matar aquell Johnson.- pareix que es queda pensant, però continua- No anava a fer mal a ningú, de veritat.

- I si es dispara sense voler? I si se te dispara a tu? No és un joguet Cassie.- li dic fent que em mire.- Les armes no són un joguet.- la mire, veig que posat el segur, la pose a la motxilla, em desfare d’ella.- No et vuic tornar a veure mai més amb una, esta clar? Res de pistoles, res d’armes, a la motxilla, ni a les butxaques.- esta clar, dic agafant-li la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:24 am

Em mire com Bam-Bam es guarda la pistola a la butxaca...però jo....La Bam-Bam te raó, no pots anar amb armes de foc a la motxilla, és perillos, punt, no es discuteix, aixi de fàcil, diu la veu, intente replicar, però la veu no em deixa, em calle i mire el terra.

- Ho....ho sent...no t’enfades....-dic sense mirar-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:30 am

- Vine aci bitxo.- dic obriguent els braços i l’abraçe, li done un bes a la front.- No pots fer això Cassie, jo m’encarregare del Johnson, esta clar? Tu preocupat per les clases, i no tornes a dur armes de foc a la motxilla...esta clar?- assenteix.- No estic enfadada, però no ho tornes a fer.

Faig que em mire i li somric.

- Va vinga, bitxo, no em plores ara, eh.- i riu.- Aixi molt millor.

Ens estem una estona parlant fins que veig l’hora que és, quasi les huit.

- Serà millor que marxes cap a Hogwarts, o et començaran a tirar de menys. I després l’Eddy em dirà que soc una irresponsable.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:31 am

Abraçe a Bam-Bam i em diu que no ho torne a fer, li promet que no ho fare, finalment em fa riure, com sempre, i retornem a la conversa d’abans. Em diu que ja són les huit i que hauria d’anar cap a Hogwarts.
S’alçem i agafada de la seua mà, ens dirigim cap a les portes.

- Ens veurem prompte?- li pregunte.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

Retrobaments. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobaments.   Retrobaments. EmptyDv Set 14, 2012 5:33 am

- No ho dubtes bitxo, quant menys t’esperes rebras una altra carta meua per trobar-nos aci.- li done una última abraçada, i veig com entra per la porta, quan ja l’ha traspassat es gira dient-me adeu amb la mà i somrient.- Fins la proxima bitxoooo!

Espere fins que desaparega i em mire Hogsmeade, encara són les huit, tinc temps per correr, una pistola....aix.
I desaparet de Hogsmeade, cami a casa.

[Tema Tancat]

Tornar a dalt Ir abajo

Retrobaments.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1