Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDl Feb 28, 2011 3:13 am

Me la vaig mirar malament.

- Et quedaria millor a tu. No veus que te floretes i coses roses? Es a tu qui li agrada el rosa, no a mi.

Em vaig dirigir cap a un altre lloc en busca d'algun jersei de color clar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDl Feb 28, 2011 9:04 am

- Nah, crec que et queda millor a tu- vaig dir- i encara més amb això- vaig fer, i abans que pogués evitar-ho vaig posar-li un collaret i unes ulleres de sol (força horribles, a dir veritat xd) i, traient la càmera que sempre portava amb mi, li vaig fer una foto.

- Que mono. ^^- vaig dir-li amb un somriure divertit- segur que a la teva germana li encanta aquesta foto- vaig dir rient- A la teva germana i a tota l'escola... Mira, ja sé què fer si mai necessito fer-te xantatge ^^- vaig dir cruelment, tot i que per dintre em partia de riure, mentre em guardava la càmera- Què, deixem estar el jersei de la meva mare i busquem tot de roba per posar-te ben guapo?- vaig dir agafant una samarreta tota fúcsia, ben llampant i ensenyant-l'hi- aquesta samarreta et quedaria genial, per exemple ^^

OFF: guerraaaa! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDt Mar 01, 2011 3:31 am

Off: uff...valee xdd


- Te la vas a guanyar.- vaig dir llevant-me aquelles coses i començant a fer-li pesigolles. En un moment vaig agafar-li la camara i em vaig allunyar d'ella.- Ara és meua.- vaig agafar un barret i li vaig posar, despres li vaig fer una foto.- Ara estem en pau.

Em vaig allunyar d'ella en busca de més coses horribles.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDt Mar 01, 2011 5:35 am

OFF: Yay! ^^ xDD majareria poweeeer ^^

- A mi almenys el barret em queda bé, no em pots fer xantatge- vaig dir traient-li la llengua, i agafant una bufanda de floretes i colocant-l'hi al coll- oix, ara sí que necessito la càmera. Ets com un guiri, marujo a sobre ^^- vaig bromejar-li.

Vaig treure-li la llengua i vaig continuar a la recerca del jersei.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDt Mar 01, 2011 6:02 am

Em va posar una bufanda horrible, però horrible.

- Es pot saber que fas?- vaig dir rient.- Ja voras.

Vaig posar-me rarere seua i li vaig posar la bufanda i despres li vaig posar una corbata i li vaig fer el nus.

- Ara si que vas mona.- em vaig apartar d’ella i em vaig dirigir a unes estanteries que tenien jerseis.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDt Mar 01, 2011 7:29 am

Vaig posar-me a riure.

- A qui se li acudeix posar una bufanda i una corbata alhora?- m'ho vaig treure, i vaig fer un posat pijo- No pot ser que siguis el meu amic, tenint tan mal gust. Si vols que continuem sent amics, hauràs d'aprendre a tenir estil. Et faré llegir totes les revistes del Cosmopolitan que tinc sota el llit... et tornaré tan cursi com jo ^^- vaig dir tornant-li a posar la bufanda florejada.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDc Mar 02, 2011 6:17 am

- Tant cursi com tu?- vaig preguntar mentres li tirava la bufanda.- Impossible, ningú és tan cursi com tu.. impossible. I no em pense llegir el Cosmopolitan. Abans mort. I no tinc mal gust, tss- vaig vore un gorro molt “maco” de color groc fosfi.- Mira aquest et queda millor.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDc Mar 02, 2011 8:28 am

OFF: Fosfi? xdddd i després dius que no és un marujo... xddddd

- I després dius que no tens mal gust... La pròxima vegada que quedem no serà per combatre el trauma. Serà una classe de moda!- vaig dir emocionada- Ja veuràs com t'ho passaràs ge-nial - vaig dir remarcant cada síl·laba, rient en veure lla cara de por que posava.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 3:32 am

- No es que tinga mal gust.- vaig dir.- Però ja que estem amb els complements raros. I com se te ocurrisca fer-me una classe de moda, et jure que ixire fugint d'alli.- li vaig tirar un jersei bastant bonic que havia trobat en una estanteria.- I aquest?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 4:39 am

- T'encadenaré de mans i peus- vaig amenaçar-lo tot rient, mentre m'ensenyava el jersei, un de veige, finet, amb una senefa de floretes per la vora de les mànigues

- Ala! Aquest m'agrada és molt maco... Quant... Verge santa! O.O - vaig exclamar deixant-lo immediatament a la prestatgeria- No m'estranya que fos tan maco... Això és més del que la meva mare acceptarà. I és massa petit, això com a molt és de la meva talla...!

Vaig seguir mirant, tant jerseis macos per la mare com complements horribles per a l'Ed.


Editat per darrera vegada per Erin River el Dg Mar 06, 2011 10:55 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 4:42 am

- Doncs li baixem el preu.- vaig riure al vore la seua cara.- I el fem més gran, per a que tenim sino la magia?- em va mirar malament.- No ho has fet mai? Jo i Sammy ho hem fet prou vegades.

Em vaig dirigir a una prestageria i li vaig tirar una bufanda verda amb ratlles grogues.

- Aquesta si que et pega!
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 4:47 am

- Pobre de tu ¬¬ Seràs mala influència...! - vaig dir rient, mentre em posava la bufanda. Ràpidament, vaig agafar unes ulleres de dol roses i un mocador floretat i els hi vaig posar- que mono ^^- Vaig agafar la càmera de la mà de l'ed i la vaig enfocar cap a nosaltres.

- Somriiiiu...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 4:52 am

Abans que poguera dir res em va fer una fotografia.

- Uff... per el teu bé, espere que no la veja ningú.- vaig dir rient.- No soc mala influencia, ningú et diu que em tens que seguir, però tu shh.- em vaig dirigir cap a una prestageria en la qual no haviem mirat encara i vaig vore un jersei bastant bonic.- I aquest?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:03 am

Vaig somriure en veure co havia quedat la foto, tots dos somrients, i força ridículs amb tots els complements raros que portàvem a sobre.

- Doncs aquest m'agrada...- vaig dir traient-me la bufanda i el barret i deixant-los on eren- Anem a veure, per si de cas... Ah, doncs està bé de preu... - me'l vaig mirar. Era semblant a l'anterior, una mica més clar, i tenia uns botons a la part de les mànigues- Doncs m'agrada. Crec que me'l quedaré.

Ens vam començar a dirigir cap al mostrador.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:06 am

Em vaig llevar tots els complements i els vaig deixar ordenats en el seu lloc.

- Si això em passes una copia de la fotografia.- la vaig seguir cap al mostrador.

Varem arribar a la caixa i vaig esperar a que traguera els diners per a pagar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:20 am

- Hola, senyora Daveson- vaig dir amablement a la dona del mostrador- Voldria aquest jersei i aquest llibre, siusplau ^^


- Hola, maca... Veuràs com aquest llibre li encanta al teu pare; I molt bona elecció, el jersei, és molt de l'estil de ta mare. Per regal, oi?- va dir, mentre començava a embolicar-los- Seran vint-i-cinc sickles, doncs...


- Gràcies- vaig dir mentre posava els diners- És que últimament el meu pare deia que volia fer una classe sobre serenià als seus alumnes, i vaig pensar que li aniria bé... Ah, per cert- vaig dir somrient- aquest és l'Edgar, un amic meu. Ha sigut ell qui ha triat el jersei, tot i el mal gust que té... Cool- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:28 am

Vaig mirar malament a Erin quant varem eixir de la tenda.

- A aquesta també la coneixes? Em tindras que fer una llista de la gent que coneixes esquirolet.- vaig dir desfent-li el cabell i agafant-li la bossa.- Bé i ara on vols anar?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:33 am

Vaig posar-me a riure.

- Acabaria abans si et fes una llista de la gent que no coneixo ^^- vaig dir alegrement, mentre mirava l'hora- Doncs... Pensava convidar-te a un batut de bescuit a les tres escobres, però vista l'hora... La veritat és que no sé què dir-te. Anem triant cap al castell, millor?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:41 am

- Si.- vaig vore que començava a fer-se fosc.- Ja comença a fer-se de nit, ens pendre el batut un altre dia.

Varem tirar cap al castell.

- És impossible que em fases una llista de gent que no coneixes...perque no els coneixes.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:49 am

- Ooh, però me'n sé el nom, senyoret llest- vaig dir rient mentre començavem a caminar- I creu-me, els coneixeré algun dia. Encara que només sigui per fastidiar-te- vaig dir, mirant-me'l divertida- Amb carinyo ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 5:52 am

Varem arribar a les portes del castell.

- Esta bé, si ho fas per fastidiar-me serveix.- vaig dir rient.- Però per a fastidiar-me.

Li vaig donar la seua bossa on estaven els regals.

- Et quedes tu el marc o me el quede jo?

Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 6:00 am

- Jo mateixa- vaig dir- La SN em vé de camí a la sala comuna, ho deixaré allà i entre els dos ho col·locarem el pròxim dia que hi anem, ok?- vaig dir.

Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 6:02 am

- Val- vaig dir mentres la acompanyava fins les escales.- Ens vejam a l'hora de sopar, ja em diras si als teus pares els agrada el regal.

Vaig esperar a que pujara per a marxar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) - Página 2 EmptyDj Mar 03, 2011 6:14 am

- Adéu!- vaig fer alegrement, abraçant-lo abans de marxar- li diré a ma mare que el jersei ha sigut cosa teva ^^ - vaig dir, i vaig desaparèixer per les escales.

[Tema Acabat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Al nostre rotllo
» El nostre pla avança [Gissèlle]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Carrers-
Canviar a: