Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
El nostre pla avança [Gissèlle] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
El nostre pla avança [Gissèlle] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 El nostre pla avança [Gissèlle]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

El nostre pla avança [Gissèlle] Empty
MissatgeAssumpte: El nostre pla avança [Gissèlle]   El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDl Des 20, 2010 10:52 am

Anàvem caminant de puntetes per no fer soroll. La Gis i jo havíem sortit de la Sala Comuna d'Slytherin per endinsar-nos a la biblioteca, de nit, i poder així trobar el llibre que en servís per desgraciar-li el cabell a la Barbie.

Duia la meva vareta alçada i encesa, preparada per apagar-la si sentia qualsevol mena de soroll.

Em vaig girar cap a la Gis quan vam ser davant la porta de la biblioteca.

- Gis...- Vaig dir, amb un xiuxiueig quasi inaudible- Obres tu la porta de la biblioteca mentre jo vigilo? - Vaig proposar-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

El nostre pla avança [Gissèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El nostre pla avança [Gissèlle]   El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDl Des 20, 2010 11:02 am

- Fet - vaig fer.
Vaig alçar la meva vareta i, apuntant a la porta de la Biblioteca, vaig murmurar:
- Alohomora.
Amb un "clec" la porta es va obrir. Que ingenus, els professors, que tancaven la porta amb un simple "Colloportus"... Vaig picar-li l'ullet a la Ur, i vaig entrar a la Biblioteca. Encara que la cosa hagués estat més fàcil si la Ra hagués vingut amb nosaltres en comptes de quedar-se amb el Jake, jo sabia molt bé on buscar. Vaig passar d'entrar a la Secció Prohibida, amb un simple encanteri podiem causar estralls pitjors.
- L... M... N... O... P!
Vaig aturar-me en arribar al passadís de la P, i vaig anar buscant llibres. Buscava el llibre del cèlebre perruquer francès François Perdreaux, que tot i estar una mica boig, podia fer coses increïbles amb els cabells.
"El tinc!" Vaig pensar, per que la Ur em sentís "Tinc el llibre! "Tints cridaners i pentinats ressaltants", de François Perdreaux!"
Vaig duplicar-lo amb un moviment de vareta, per que no es trobés a faltar cap llibre, i vaig ficar-me'l sota la túnica.
"Vaig cap allà, Ur" vaig pensar.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

El nostre pla avança [Gissèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El nostre pla avança [Gissèlle]   El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDl Des 20, 2010 11:15 am

-Nox..- Vaig fer, en sentir que la porta es tancava darrera meu, amb un simple clec. Vaig quedar-me a les fosques, ara no necessitava pas la llum. Tenia l'avantatge de poder sentir a la gent si venia, només per els seus simples pensaments.

La Gis estava tardant més del compte. Esperava que no l'hagués enxampat Madam Pince... No, definitivament no. La Gis era prou espavilada per no deixar-se enxampar.

Van passar uns minuts, que se'm van fer eterns, fins que vaig rebre el senyal que havia estat esperant. La Gis em deia que ja venia. Perfecte, havia aconseguit el que estàbem buscant.

Vaig fer un somriure en pensar en que la Ra estaria contenta quan ens veiés amb el llibre.

"Gaudeix de la teva estona amb en Jake, per ara" Vaig pensar, somrient.


Vaig esperar, pacient, a que tornés la Gis.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

El nostre pla avança [Gissèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El nostre pla avança [Gissèlle]   El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDl Des 20, 2010 11:21 am

Vaig anar a pas lleuger fins on es trobava la Ur.
- Lumos - vaig murmurar, i vaig encendre la vareta.
Vaig arribar a ella, i em vaig treure el llibre de sota la túnica, murmurant:
- Aquest és el millor. Hi havia molts llibres així, però jo conec a aquest perruquer, en François Perdreaux, viu al costat de casa meva. És un home mooolt i moooolt estrambòtic.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

El nostre pla avança [Gissèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El nostre pla avança [Gissèlle]   El nostre pla avança [Gissèlle] EmptyDl Des 20, 2010 11:36 am

Vaig sentir com la Gis arribava fins on era jo i encenia la vareta.

Em va ensenyar el llibre que havia agafat. Me'l vaig mirar mentre ella m'explicava que l'home aquell era tot estrambòtic.

Vaig somriure malevolament.

-Els hi farem passar putes, a la Barbie. T'ho asseguro, Gis.

Vaig encendre la meva vareta, i vam tornar, d'esquitllentes, a la Sala Comuna d'Slytherin.

[TEMA ACABAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
El nostre pla avança [Gissèlle]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Al nostre rotllo
» Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Biblioteca-
Canviar a: