Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Al nostre rotllo HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Al nostre rotllo HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Al nostre rotllo EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Al nostre rotllo EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Al nostre rotllo EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Al nostre rotllo EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Al nostre rotllo EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Al nostre rotllo

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDt Nov 09, 2010 7:20 pm

Vam entrar al bany que la Black havia estat netejant. Realment, l'havia deixat ben net... Vaig fer un parell de passes cap a dins, pensant en les meves coses, fins que vaig recordar que anava acompanyat. "Colloportus", vaig pensar mentre apuntava la porta amb la vareta; va quedar bloquejada. Així ningú ens emprenyaria.

Vaig estirar l'Ursula cap a mi, pel braç, fins que la vaig tenir a dos centímetres. Vaig deixar-li anar la mà i vaig passar, lentament, els braços per la seva cintura. La vaig acostar una mica més.

- Aquí ens deixaran tranquils... - i seguidament vaig fer-li un petó, apassionat, intens, electritzant -. Et vols banyar...?

Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 8:34 am

Haviem entrat al bany, jo estava en un núvol. Estava sent la nit més meravellosa de totes les que havia passat fins ara a Hogwarts. En Fortin va tancar la porta, "Així ens deixaran tranquils..." va dir.

Després em va fer un petó que em va deixar sense alé...vaig passar-li un braç pel coll i amb l'altre li vaig agafar la cintura.

-Ja estem tardant- Vaig contestar-li, a la seva pregunta.

I vaig començar a descordar-li la túnica, amb un somriure seductor als llavis. Vaig besar-lo, lentament.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 8:45 am

Va respondre'm que sí, i va començar a descordar-me la túnica. Vaig fer el mateix; subtilment, vaig descordar-li els botons de la túnica i vaig treure-li amb un gest dissimulat, com si fos sense voler.

Vaig posar-li les mans als malucs, vaig fer-li un petó, llarg, i amb un gest de vareta vaig engegar les aixetes del bany/piscina, que van començar a rajar amb aigua i escuma de colors.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 8:58 am

Vaig notar com la túnica em relliscava cos avall, em vaig tapar la boca amb la mà i vaig deixar anar un UPS!. Van volar la seva túnica i la meva, i quan em posava a descordar-li la camisa, va engegar les aixetes del bany.

-Mmmm...deliciós...!- I vaig tirar el cap enrere pq em besés el coll, mentre jo ja havia aconseguit descordar-li la camisa i començava a treure-li, deixant al descobert un tors molt ben definit.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 9:08 am

Va deixar anar un "UPS" quan li vaig treure la túnica. Em va descordar la camisa a poc a poc, deixant al descobert els meus fibrats i musculosos abdominals.
Jo, que la desitjava més a cada segon que passava, vaig posar una mà per sota la camiseta de la Ursula i li vaig acariciar, subtilment, un pit.

- Hmmm... - no em sortien les paraules; aquell moment era sublim, tot i la interrupció sobtada de la Black quan encara érem a la Sala de Trofeus.

Per un moment vaig desitjar que la noia que era amb mi no fos l'Ursula, si no la seva cosina Gryffi...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 9:15 am

Vaig notar el contacte de la seva pell amb la meva, i això va fer que se'm possés la pell de gallina. Em vaig adonar que tot el meu cos el desitjava, el volia sentir a ell, al Kikus. Vaig apropar-lo un pél més a mi i, amb un cop de vareta, vaig fer saltar els seus pantalons i els meus, i li vaig xiuxiuejar a cau d'orella...

-Què, entrem...?- I vaig fer-li una petita mossegada al lòbul, fent-lo tenir una esgarrifança.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 9:28 am

Va fer caure els pantalons dels dos, amb un moviment de vareta. Vaig ajudar-la, suaument, a treure's la samarreta...

Vaig apartar-me una mica, per contemplar-la. Jo ja només anava en bòxers, i ella s'havia quedat en sostenidors i en tanga. Tenia un cos escultural, preciós, que m'atreia més que el pol negatiu al pol positiu d'un imant. Tenia ganes d'abraçar-la, i besar-la, i fer-li l'amor.

- Entrem, va... - vaig dir-li, agafant-la de la mà i acostant-la a mi, estirant-la cap a la vora de la immensa banyera.

Vaig fer-li un petó, intens. Milers de sensacions recorrien el meu cos, i l'excitació del moment era insuperable. Vaig fer-li un somriure seductor quan me'n vaig separar, abans de deixar-me caure a la piscina.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 9:37 am

Va treure'm la samarreta, lentament, gaudint del moment. Es va separar per mirar-me, i jo em vaig enrojolar una mica.

Es va girar cap a la piscina i agafant-me de la mà i apropant-me a ell, em va besar intensament i em va posar la pell de gallina altra vegada. Després, amb un moviment àgil, es va llançar a la piscina.

-Ei! Que m'has esquitxat!- Vaig deixar anar, rient, i el vaig seguir, llançant-me de cap.

Vaig bucejar fins on era ell de peu, i vaig sortir-li per darrera. El vaig abraçar, posant-li les mans al pit, i vaig començar a besar-li el coll.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 9:50 am

Vaig notar com sortia de l'aigua, just darrere meu, i m'agafava, besant-me al coll. Vaig girar sobre mi mateix, encarant-me a ella. Per sort, tocava el terra.

- Sort que toco el terra... - vaig fer-li un petó, apassionat.

Vaig atansar-la a mi, agafant-la per la cintura. Una mà va descendir, cap a la cuixa, elevant-la per posar-la al meu nivell (jo era bastant més alt), però l'altra va pujar, buscant el candau dels sostenidors.

- Que sàpigues que no sé com s'obre - li vaig dir a cau d'orella, fluixet; de fet, tan fluixet que fins i tot semblava sensual.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 10:03 am

Es va girar i va quedar de cara a mi. El vaig besar, amb passió. Em va agafar per les cuixes i em va elevar, perquè quedés al seu nivell. Vaig entortilligar les cames a darrera l'esquena i vaig riure quan em va dir que no sabia deslligar els sostenidors.

Vaig agafar-li les mans i les vaig portar a la tanca dels sostenidors, i vaig ensenyar-li com s'obrien. Els sostens van quedar surant a la superfície de l'aigua...

-Ho veus, no era tant complicat! ^^- I li vaig donar un petó, passant els braços en una abraçada per al seva ampla esquena.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 10:24 am

Vaig riure quan em va ensenyar a obrir la tanca dels sostenidors. Realment, un cop en sabies ja era molt més fàcil...
Vaig besar-la, amb intensitat, mentre acariciava el seu cos amb les meves mans. La notava, el seu cos contra el meu... Vaig moure'm cap a la riba, fins deixar-la atrapada entre la vora de la piscina i el meu cos, de manera que no es podia moure cap a una altra banda.

Vaig fer-li un altre petó, amb passió. De tant en tant em venien flaixos de desig cap a la Black, i somiava en que la noia amb qui estava en aquell bany era la Gryffindor...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 10:41 am

Ens vam moure i em va deixar atrapada entre la paret i el seu cos...Jo no deixava de besar-lo i d'acariciar-li els cabells que en res havien quedat xops. El sentia a ell, cada múscul, cada respiració, cada batec del seu cor...

Vaig notar com la temperatura del meu cos, augmentava, i em vaig adonar que ja no hi havia marxa enrera, que alló era el que desitjava, el que em feia sentir viva.

Vaig abraçar-lo, i vaig xiuxiuejar-li...

-Quan vulguis...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 10:54 am

No va debatre's contra la presó improvisada que acabava de formar; al contrari, va abraçar-se amb força a mi, i a cau d'orella em va xiuxiuejar que tenia via lliure.

Vaig treure'm els bòxers, amb calma, i vaig treure-li el tanga com qui enfila un fil a una agulla; amb delicadesa, sense cap mena de pressa. Vaig agafar-la de les cuixes, per ajudar-la, i vaig anar-la penetrant, mica en mica. Sense presses, sense precipitar-se. Vaig notar com s'arrapava a mi, clavant-me les ungles a l'esquena...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 11:28 am

Em va treure la única peça de roba que em quedava a sobre, el tanga. Molt suaument, i amb delicadesa em va apropar a ell i amb la mateixa tendresa em va penetrar, a poc a poc. Val a dir que estava un pél nerviosa, però també haig d'admetre que alló ho desitjava i per el que es veia, ell també. Era el moment ideal amb el noi ideal, o si més no, jo ho pensava.

Vaig arrapar-me a ell, tota jo en tensió, clavant-li les ungles a l'esquena però també li anava fent petons pel coll, li anava repassant les faccions de la cara, fins a arribar als llavis, on m'hi perdia. Volia fer-li sentir el que ell m'estava fent sentir a mi...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 11:39 am

Vaig acabar de penetrar-la, suaument. Vaig mirar-la a la cara, intentant endevinar-ne els pensaments i les sensacions: no semblava patir massa, almenys no físicament, tot i que psicològicament estava d'allò més nerviosa.
Va ser aleshores que vaig començar a moure'm, dins seu, amb un moviment de vaivé. Notava com a cada envestida les seves ungles es clavaven contra la meva pell, i com la respiració se'ns accelerava als dos.

Vaig besar-la, apassionadament. Allò era... uffff! El moviment era cada vegada més ràpid i constant, i els dos proferíem gemecs reprimits, esbufegant.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 11:48 am

Per fi havia acabat de penetrar-me per complert, desitjava que comences, que em fes l'amor, que m'estimés una nit, aquella nit... I així ho va fer, amb moviments suaus però alhora forts anava entrant i sortint de mi, fent-me sentir el que no m'havien fet sentir abans.

Sense voler-ho anava clavant-li amb més força les ungles a la carn, deixant fines línies com a marques.

No ens deiem res, simplement anavem deixant anar esbufegs de gust de tant en tant i ens anàvem besant amb passió quan ens ho demanava l'altre.

Llavors va penetrar-me amb rapidesa fent-me tirar el cap enrere i deixar anar un crit de plaer...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDc Nov 10, 2010 7:22 pm

Va deixar anar un crit, de plaer, tirant el cap enrere. Vaig accelerar el ritme del bombeig, mentre esbufegava. De tant en tant deixava anar algun gemec de plaer, i és que les sensacions ho valien...

La situació era increïble: els dos ficats a la immensa banyera, fins a mig tòrax, cosa que em permetia tenir l'al·licient que suposava veure-li els pits, rodons i ferms; ella, amb el cap tirat enrere, cridant; jo, movent-me amb un vaivé que cada vegada anava més ràpid, fent-li l'amor.

El plaer incrementava cada vegada més; vaig deixar anar un crit, no tan fort com el de l'Ursula, però al cap i a la fi un crit, i vaig accelerar més, en busca d'aquell orgasme que no acabava d'arribar...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 12:52 am

Vaig adonar-me que l'escuma del nostre voltant s'havia esvaït tota. No em va importar.

Me'l vaig mirar als ulls i li vaig posar les mans a les galtes per poder besar-lo, dolçament. En Kikus havia augmentat el ritme de les penetracions. Estàvem arribant a un punt de clímax, on els dos no podiem parar de gemegar de plaer, era una manera de fer-li saber a l'altre el que estàvem sentint i on no tardaríem gaire a arribar a l'orgasme, que tant anhelàvem...

A cada embestida notava la paret a la meva esquena. Vaig tirar enrere tot el cos, i em va quedar al terra del bany, estirat, mentre en Kikus m'havia agafat de la cintura i continuava penetrant-me, intensament però a la vegada amb dolçor, i feia que se'm corbés l'esquena de plaer. No podia reprimir els crits, perquè allò m'agradava i perquè també m'agradava sentir-lo a ell.

Vaig tornar a incorporar-me, abraçant-me a en Fortin i arribant a l'orgasme. Notava els seus braços en tensió, al voltant del meu cos. Em vaig atansar més a ell i li vaig dir, a cau d'orella...

-Jo ja estic, però no paris...

I vaig besar-lo, apassionadament...Sense parar de bellugar-nos.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 10:11 am

Cada vegada cridava més, i més fort; va arquejar l'esquena, xisclant de plaer, però sense deixar el moviment. I quan es va calmar, se'm va acostar i em va dir a cau d'orella el que jo ja sospitava: ella ja havia acabat.
Em vaig sorprendre de com estava aguantant, tot i ser el meu primer cop. Fet i fet, tampoc li havia dit que era el meu primer cop. Vaig decidir callar-m'ho, com si res, i vaig seguir amb el moviment.

L'excitació va arribar al clímax. No vaig aturar el moviment, però va anar a menys, mentre jo cridava de gust, sentint l'immens plaer de l'orgasme. Vaig córrer-me dins seu, sentint un calfred que em va recórrer l'espinada, de gust.

- Oh, increïble... - vaig murmurar-li a l'orella quan vaig haver acabat.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 10:28 am

Va anar aminorant la velocitat de les embestides, fins que em va abraçar fort i em va dir a cau d'orella "Increïble...". Ell també havia acabat.

-I fantàstic, Kikus...- Li vaig dir, amb un somriure als llavis, mentre recuperava l'alé. Havia estat genial, per ser la primera vegada, no sabia si per ell també, però no donava aquesta sensació...Havia estat, simplement, perfecte.

Vaig tornar a passar-li les cames per la cintura, entortilligant-les per darrera. Vaig posar els braços darrera el coll i li vaig fer un petó, dolç, llarg, i lentament, molt lentament. Volia disfrutar de cada petit moment que estava entre els seus braços.

Vaig mirar-lo als ulls...

-S'haurà de tornar a repetir...no?- Vaig deixar-li anar, posant-me vermella de cop.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 10:37 am

Vaig abraçar-m'hi, calmat. M'havia desfogat del calentón que m'havia deixat la Black, però allò feia que tingués la ment més freda, i pogués pensar amb claredat: sabia que la que realment m'atreia era la Gryffindor. Però també sabia que allò havia estat genial, i que seria perfecte que es repetís.

- Quan vulguis... - vaig besar-la, amb dolçor.

Vaig dubtar en si seria bona idea sortir-hi formalment. Potser quedaria una mica menys malament que si tan sols follàvem de tant en tant...

- Escolta, Ursula... Vols que sortim? - vaig dir-li; la pregunta era una mica ambigüa, potser es pensava que deia de sortir-li de la banyera, o potser entenia a què em referia. Vaig decidir deixar-ho a les seves mans.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 10:49 am

"...Vols que sortim?" Em va dir. Vaig posar tot el cos dins l'aigua. Encara era calenta, per tant no podia referir-se al fet de sortir fora...Llavors el meu cap va clickar. Sortir junts!

Se'm va il·luminar la cara, quan el vaig mirar.

-Res em faria més feliç, Kikus - I vaig sortir de l'aigua, per abraçar-lo, i per fer-li un petó, però amb massa impuls que vaig fer que es desestabilitzés i que acabéssim tots dos dins l'aigua.

Vaig sortir, estussegant.

-Ho sento, carinyo! Perdona'm, ha sigut l'emoció del moment- Vaig dir, rient. I aquest cop sí, vaig apropar-m'hi, el vaig abraçar i vaig fer-li un petó, primer al foradet que li quedava per l'ós de la clavícula, i després als llavis, un petó curt, però sincer.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 11:01 am

Va dir-me que sí. La cara se'm va il·luminar, però quan venia cap a mi em va tirar a l'aigua. Cof, cof, cof... Vaig tossir una mica, escopint l'aigua que m'havia empassat, però de seguida vaig sortir de l'aigua. Va fer-me un petó, i de seguida vaig anar cap al piló de roba i vaig començar a vestir-me.

- Ursula, em permets...? - vaig dir mentre els dos ens vestíem, tranquils i amb un somriure a la cara del plaer d'haver fet l'amor uns instants abans.

Vaig treure la vareta i vaig apuntar-la a la panxa. M'havia corregut dins seu, i no podíem córrer riscos. Sort de la màgia, que proporcionava sistemes anticonceptius infal·libles.

- Conceptio errata - vaig murmurar.

Una espurna va sortir de la punta de la meva vareta i va flotar cap a ella, fins tocar-li la panxa. Potser sentiria una petita fiblada, però possiblement ni tan sols notaria res.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 11:22 am

Vam sortir de l'aigua, i ens vam començar a vestir. Instants després va fer que em girés i em va llançar un encanteri anticonceptiu. Vaig sentir una petita punxada i després...pessigolles. Vaig riure.

Vaig fer venir les nostres túniques amb un cop de vareta, ja que amb la passió del moment havien quedat penjades d'un llum.

Vaig apropar-li la seva.

-Té, posa-te-la.- I jo em vaig acabar de posar les sabates i de cordar bé els pantalons.

-Saps, no tinc ganes de marxar d'aquí.-I el vaig abraçar per la cintura- Hi estic massa bé, amb tu.

I vaig posar-me de puntetes per poder arribar als seus llavis, i fer-li un petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Al nostre rotllo Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al nostre rotllo   Al nostre rotllo EmptyDj Nov 11, 2010 11:27 am

Vaig posar-me la túnica i em vaig pentinar, mirant-me al mirall. Estava com nou; no només físicament, sinó també anímicament.

- Ja, jo tampoc vull marxar... - vaig ajupir-me una mica, per poder arribar a fer-li un petó -. Però tinc son, i no és massa bona idea dormir aquí; és molt incòmode.

Vaig netejar la banyera d'un cop de vareta; ningú sabria que havíem estat allà.

- Au, anem?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Al nostre rotllo
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» El nostre pla avança [Gissèlle]
» Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Bany de monitors-
Canviar a: