Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 12:21 am

Vaig arribar al banc on havíem quedat. Aquell dia anava de compres amb l'Ed i havíem quedat a l'entrada de hogsmeade.

Vaig mirar el rellotge: encara faltaven deu minuts per l'hora. Em vaig asseure al banc, esperant que vingués.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 12:35 am

Vaig vore que Erin estava sentada en un banc. Em vaig apropar per raere amb compte de que no me escoltara, quant estava raere seua li vaig tapar els ulls amb les mans. Va intentar llevar-les però no li vaig deixar.

- Veus bé?- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 12:42 am

- oh, sí- vaig fer- tinc una perfecta vista del palmell de les teves mans. Preciós, en sèrio- vaig bromejar- saps que et reconeixeria a mil metres de distància, no cal que parlis per fer-m'ho més fàcil...- vaig dir intentant treure les mans dels ulls, però no podia.

- Oh, així que amb aquestes anem?- vaig dir, i li vaig fer pessigolles. Immediatament va treure les mans del riure- jo també me'n sé de bones, no ho oblidis ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 12:45 am

- Però no tant de bones com les meues.- vaig dir fent que se alçara.- Anem em busca del nostres marc? Em tindras que dir tu on venen perque jo mai he vingut aci a comprar això.- vaig mirar les tendes que hi havien.- Et deixe que em guies.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 12:49 am

- vinga, anem- vaig dir, i vam començar a caminar- Si no t'importa, hauria d'anar a comprar un parell de coses per als meus pares després. Si acabem aviat, et convido a un batut de bescuit a les tres escombres- vaig dir alegrement.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 12:53 am

- Per mi no hi ha cap problema, com si vols que te acompanye a Londres.- vaig dir mirant els escaparates.- Encara que tu no aniries tant lluny. I això de invitar-me...ja vorem qui invita a qui.

Varem començar a caminar cap a la tenda.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:03 am

vaig riure.

- Si insisteixes... encara haaig de veure The Lion King, Evita, The Sound of Music, Wicked, Billy Elliot, Dirty Dancing, Chicago, Flashdance, West Side Story, Grease, Legally Blonde, Les Misérables, Mamma Mia, Oliver Twist, The secret of Sherlock Holmes, the 39 steps, Priscilla queen of the desert i The wizard of Oz ^^- vaig dir- i això només a londres. Si em vols acompanyar a veure Toots i cada un dels musicaals...- vaig dir, rient en veure la seva cara.

vam seguir caminant.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:07 am

Em vaig quedar pensant.

- Bé, te acompanyare mentres no em façes cantar a mi. Això si, ens tenen que fer un descompte en el preu de les entrades, que damunt que anem a vore-les totes. O si no ens podem colar, tampoc es tant dificil.- vaig riure al vore la cara que havia posat.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:12 am

- Pobre de tu que et colis en un musical, Ed ¬¬ amb la feina que tenen...! El preu està ben merescut... Tranquil que no cantaràs, tot i que no t'asseguro el mateix amb el meu cas- vaig dir rient, recordant com m'ho havia passat veient The Phantom of the opera i Love Never Dies- val la pena veure-ho.


Vam arribar a la botiga.

- I aquí està- vaig dir, i vam entrar- apa, anem al darrere que és on estan els marcs grans- vaig dir amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:15 am

- Em colare igualment.- vaig dir entrant a la tenda.- Si és molt car si.

La vaig seguir entres estanteries i més estanteries, al final em va dur a una part que estava plena de marcs i coses de pintura.

- Val...quin color i quin tamany?- ja que ella tenia més idea que jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:19 am

Li vaig donar un calbot suau (xD) per deixar-li clar que no toleraria que es colés. vam anar cap als marcs.

- No sé, quin t'agrada?- vaig dir mirant-ne. en vaig veure uns quants força macos en un racó, i en vaig treure un de blanc- aquests estan bé- vaig comentar.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:22 am

- Ei...no em pegues.-li vaig desfer el cabell.- Em colare igualment....- vaig agafar el marc que em mostrava.- Aquest de tamany va bé i de color...em dona igual, mentres no siga negre... blanc li pega, un color clar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:27 am

- ja hi pensava, cavallet, tranquil- vaig dir fent cas omís a lo de que es colaria, desfent-li a ell els cabells també- també podem agafar-lo així blanc i pintar-lo nosaltres... o aquest, aquest també m'agrada- vaig dir senyalant-ne un de marró clar, brillant- O no! Aquest! Aquest t'encantarà! tapat't els ulls- en quant sel's va tapar, en vaig extreure un de color fúcsia, molt cridaner, amb tot de cors i floretes per tot arreu- ja pots mirar- vaig dir aguantant-me el riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:30 am

- No, abans mort.- vaig agafar el marro.- Aquest esta bé.- vaig mirar el preu i vaig vore que no era molt car.- Te agrada?- vaig traure la cartera.- Si?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:33 am

- ja ho sé, per això ho deia- vaig dir traient-li la llengua- Sí, crec que sí. t'agrada a tu?- vaig treure també el moneder i vaig fer una ullada ràpida per veure si n'hi havia cap de millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 1:39 am

- A mi m'agrada prou.- vaig dir.

Ens varem dirigir cap a la caixa, vaig posar la meua part damunt del mostrador.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:09 am

- Sí?- vaig fer- doncs venut ^^

Vam anar cap al mostrador.

- Bon dia, senyora Smith- vaig fer amablement- voldríem el marc marró brillant de la punta- vaig dir assenyalant-lo i posant els diners.

- Fet, reina- va dir, i va anar cap el marc, el va fer petit i ens el va donar. Jo el vaig guardar a la meva bossa de mà- Com van les classes, Erin? Ja feia temps que no et veia per aquí...

- Ja- vaig fer- últimament no ens deixaven sortir gaire. Aquest és l'Edgar, per cert. I com van els bessons? l'Última vegada que els vaig veure no paraven quiets. Seran uns bons mags- vaig assegurar.

- Encantada, Edgar. Estan crescudíssims, els hauries de veure. La pròxima vegada que vinguis a Hogsmeade, passa't per casa. Tu també pots venir, és clar- va dir-li a l'Edgar amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:13 am

Vaig assentir.

- Moltes gràcies.- vaig dir somrient.

Varem eixir de la tenda.

- Que coneixes a tot el món?-vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:21 am

- Sí, la veritat és que sí- vaig dir rient- Acostumo a fer-me amiga de tothom qui se'm passa per davant... Un do, suposo- vaig dir picant-li l'ullet.

vam seguir caminant.

- T'importa si parem aquí?- vaig dir- haig de comprar un parell de coses per als meus pares...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:32 am

Varem arribar a un altra tenda.

- No, clar que no, com vols que em moleste. Si vols te puc esperar aci fora.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:36 am

- No, vine- vaig dir somrient- així m'ajudes a triar... És que ja sé què li haig de comprar al meu pare, però amb ma mare no ho tinc gaire clar...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:38 am

- Val.

Varem entrar a la tenda i vaig seguir a Erin que es dirigia cap a una estanteria en concret.

- Tu diras que vols que busque.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:44 am

Vaig agafar un tamboret, m'hi vaig pujar i em vaig posar a buscar el llibre. El vaig trobar en un parell de segons. Me'l vaig posar sota el braç i ens vam dirigir cap a la secció de roba.

- Aviam, voldria un jersei o algo així per ma mare. Però encara l'haig de triar... m'ajudes?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 2:48 am

-Mmm...roba.- vaig dir.- Em.. bé, val, però no soc molt bo per a aquestes coses.

Ens varem separar i cada un va anar a un lloc diferent. Em vaig posar a buscar un jersei, que fora bonic i que no fora negre. Vaig vore un de color tirant a blau turquesa raere de una jaqueta. El vaig agafar i vaig vore que estava bé i no era molt car.

- Eriiiiiiiiiin! Aço serveix?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)   Un marc pel nostre quadre ^^ (ed) EmptyDl Feb 28, 2011 3:01 am

Vaig esclafir a riure.

- Que marujo- vaig dir-li desfent-li el cabell, i vaig agafar el jersei- No està malament... Però no sé, no crec que li agradés a ma mare... és una mica massa viu... - vaig dir tornant-lo- a ma mare li agrada la roba una mica com la porto jo, colors clars, no gaire vius...

En aquell moment, vaig veure una estanteria plena de complements, força raros a dir veritat. Vaig agafar un barret florejat i l'hi vaig posar a l'Ed.

- Et queda bé- vaig dir rient, i vaig tornar a la recerca del jersei.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Un marc pel nostre quadre ^^ (ed)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Al nostre rotllo
» El nostre pla avança [Gissèlle]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Carrers-
Canviar a: