Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Vagant per la foscor - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Vagant per la foscor - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Vagant per la foscor

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Vagant per la foscor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagant per la foscor   Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDg Feb 20, 2011 5:13 am

- No em referia del vostres en aquell sentit.- vaig dir.- Si no de la teua residència, dels sly, però bé, no tinc ganes de discutir.

Em vaig allunyar de la finestra quant vaig notar que alguna cosa em tocava les cames, vaig baixar la mirada i vaig vore la gata de Filch, i si la gata estava ahi aquell no podia estar molt lluny. Aleshores vaig vore una figura parada en mig del passadis.

- Merda....
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Vagant per la foscor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagant per la foscor   Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDg Feb 20, 2011 5:22 am

No vaig respondre. No era el moment de posar-se a discutir, tampoc. I menys amb el Filch a l'altra banda del passadís.
Dubtava que ens hagués reconegut. Vaig sentir l'impuls d'estabornir la Williams, jugar-li una mala passada i que el Filch l'atrapés; però no hauria estat just que, immediatament després de dir que estàvem al mateix sac, l'apunyalés per l'esquena.
Per altra banda, potser ho faria ella amb mi.

Vaig fer un parell de passes, enrere, cap a la porta. El Filch duia un llum d'oli que il·luminava poc, o sigui que podria arribar a la porta sense ni tan sols haver de córrer.
Vaig posar la mà al pany; vaig sospirar de tranquil·litat quan vaig veure que era oberta.
La porta donava al vestíbul, o sigui que des d'allà no costaria gaire arribar a la residència d'Slytherin. I si, a més, tancava la porta des de l'altra banda, no podria atrapar-nos.

- Williams, ràpid, aquí! - vaig dir quan vaig haver passat per la porta.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Vagant per la foscor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagant per la foscor   Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDg Feb 20, 2011 5:29 am

Vaig sentir com el Fortin obria la porta i quan em va cridar no vaig dubtar en escabullir-me raere seua.

- Uff... per poc.- vaig dir al vore com tancava la porta.- Un poc més i ens agafa.- vaig vore que per aquest passadis també estava tot en silenci.- Crec que no hi ha cap professor per aci.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Vagant per la foscor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagant per la foscor   Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDg Feb 20, 2011 5:50 am

Uff...

- No, no n'hi ha - vaig dir, convençut -. Però jo m'espavilaria a marxar; el Filch ens buscarà per tot el castell, si cal.

Vaig començar a caminar, cap a no-sé-on. No tenia ganes de tornar al llit, a tenir malsons sobre la Black, els exàmens i en Rodlel i companyia... No tenia ganes de dormir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Vagant per la foscor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagant per la foscor   Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDg Feb 20, 2011 5:55 am

- Doncs caminem. – vaig dir mentres caminava al seu costat.- Però alguna idea? Es a dir, quan has eixit anaves a algún lloc en concret o simplement passejaves sense rumb?- intentava caminar sense fer soroll, per ara me eixia bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Vagant per la foscor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagant per la foscor   Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDl Feb 21, 2011 6:07 am

Vaig guardar-me la vareta, que havia tret per instint quan havia arribat en Filch.

- Passejava sense rumb, com sempre - vaig dir, fluixet -. Així, a més, descobreixes llocs nous.

Vaig mirar endarrere, intentant-me assegurar que en Filch no ens seguia. Vale más prevenir que curar, que diuen.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Vagant per la foscor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagant per la foscor   Vagant per la foscor - Página 2 EmptyDt Feb 22, 2011 6:21 am

- Aleshores ja som dos.- vaig dir.- Sempre trobes sales que al día següent no esta o quadres estranys, una vegada vaig trobar una sala que era com una piscina gegant. Mai l’he tornat a trobar, i no és la sala de la necesitat.- vaig dir mentres continuava caminant.

Val, estar parlant amb el Fortin sense matar-nos era estrany però preferia això que no que acabarem destrossant Hogwarts.

Vaig continuar caminant en silenci.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Vagant per la foscor
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Una llum en la foscor...?
» Hidra...foscor...molts caps...fred...i aixo que és?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: