Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Comprant en el Palau.  - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Comprant en el Palau.  - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Comprant en el Palau.

3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Comprant en el Palau.  - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comprant en el Palau.    Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDs Set 25, 2010 10:22 pm

- Bé, doncs gràcies. I sento haver entrat tan de sobte i sense esperar... De vegades no hi penso, en això.

Vaig somriure i vaig sortir.

OFF : Men vai del tema.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Comprant en el Palau.    Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDs Set 25, 2010 10:29 pm

Vaig veure com aquell home que havia entrat corre-cuita i s'havia colat de tothom se n'anava murmurant unes disculpes. Quina barra! Havent vist la reacció del botiguer davant la paraula "gat" vaig apuntar-me mentalment no especificar que seria el meu gat precisament el que es cruspiria les barretes alimentàries per a cacatues que anava a comprar. Vaig seguir esperant mentre el botiguer continuava admirant el falcó d'en... com es deia? Ah, sí, Jason.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Comprant en el Palau.    Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDl Oct 04, 2010 12:17 am

Vaig entrar a la botiga, i vaig veure que en Gawain no estava molt rialler aquell dia, vaig suposar que la gent s'havia possat a parlar m'hentre ell esperava que li compressin alguna cosa. En fi vaig entrar a la botiga i em vaig posar a la cua.

Vaig saludar a una noia que semblava que també esperava a la cua.

-Hola, em dic Sally-Li vaig dir,- Com et dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Comprant en el Palau.    Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDl Oct 04, 2010 6:27 am

Em vaig adonar que entrava una noia a la botiga i es posava a la cua al meu costat, tot i que no m'hi vaig fixar massa fins que em va saludar i es va presentar.
-Hola -vaig dir jo al meu torn- jo em dic Priscilla.
Vaig mirar-me la noia. No em sonava especialment, cosa que devia voler dir que no anava a la meva classe, però segurament l'havia vista alguna vegada, potser a la sala comuna.
-Vas a Gryffindor? -li vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Comprant en el Palau.    Comprant en el Palau.  - Página 3 EmptyDt Oct 05, 2010 6:24 am

-Si, veig que tu també. -

-I que fas aqui vens a comprar alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo

Comprant en el Palau.
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3