Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Palau del Mussol HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Palau del Mussol HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Palau del Mussol EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Palau del Mussol EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Palau del Mussol EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Palau del Mussol EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Palau del Mussol EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Palau del Mussol

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Palau del Mussol Empty
MissatgeAssumpte: Palau del Mussol   Palau del Mussol EmptyDc Set 15, 2010 3:54 am

L'anterior propietari havia deixat el Palau del Mussol fet un escampall. Vaig sentir temptacions de deixar-lo tal com estava, però finalment el vaig endreçar una mica a la meva manera.
A la tarda em van arribar els mussols i els altres ocells, així que em vaig veure en condicions d'obrir.
Vaig girar el cartell de "tancat" a "obert", vaig posar els mussols més bonics a les gàbies de fora, vaig fer una ullada al carrer i vaig tornar a entrar, a conèixer els meus nous amics.

(Benvinguts al Palau del Mussol!)

Palau del Mussol 800px-Diagon_Alley_-_Eeylops_Owl_Emporium
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Palau del Mussol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Palau del Mussol   Palau del Mussol EmptyDs Set 18, 2010 1:07 am

Un cop vaig tenir la botiga ben endreçada vaig decidir presentar els meus respectes a la resta de botigues veïnes. El propietari m'havia dit que dos locals més enllà, al Palau del Mussol, també hi havia hagut un trespàs i vaig pensar que seria interessant compartir noves impressions.

El cartell de fora deia "obert" i vaig entrar.

- Bon dia! Què hi ha algú?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Palau del Mussol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Palau del Mussol   Palau del Mussol EmptyDs Set 18, 2010 3:02 am

Estava saludant una òliba nival molt bonica quan algú va entrar a la botiga. Vaig anar cap a l'entrada i vaig trobar una dona jove que no coneixia.
-Hola! Què voldries?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Palau del Mussol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Palau del Mussol   Palau del Mussol EmptyDs Set 18, 2010 6:50 am

Va sortir un home de la rebotiga. Semblava simpàtic.

- Bon dia! Em dic Gemma Gudgeon i res, venia a saludar. Sóc la nova propietaria de la Botiga del Quidditch. Som veïns bitguers Smile Simplement per coneixer-nos i que si necessites ajuda jo ja he endreçat, demana'm el que vulguis!

[OFF: simple presentació, hola que tal i això... potser algun dia se'ns acudeix alguna cosa interessant! jejeje^^]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Palau del Mussol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Palau del Mussol   Palau del Mussol EmptyDs Set 18, 2010 6:58 am

(Off: xD D'acord)

Va resultar ser la nova propietària de la Botiga del Quidditch. Pel que semblava hi havia una jubilació massiva de botiguers a la Ronda d'Alla, aquells dies.
-Encantat! Jo em dic Gawain Griffin. I moltes gràcies però jo també ho tinc més o menys endreçat... Dins el que cap.-vaig fer, mirant de reüll les piles de caixes i gàbies que hi havia en un racó de la botiga- Doncs et dic el mateix, si mai tens un problema ja saps. I molta sort en l'arrencada del negoci!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Palau del Mussol
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Comprant en el Palau.
» El joc del Mussol (?)
» Voldria un mussol, siusplau

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Palau del mussol :: Roleig-
Canviar a: