Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Des 28, 2010 1:24 am

OFF: Sam, primer haig de parlar amb l'Allie. Després entres tu, ok?

Vaig arribar al jardí, on havia quedat amb l'Edgar i l'Allie. Era la primera en arribar. Vaig asseure'm en una pedra tranquil·lament, esperant a que vingués ella.

La vaig veure aparèixer al cap d'uns minuts. Havia quedat amb ella una estoneta abans.

- Allie!- la vaig cridar- Escolta, he quedat amb tu una mica abans. Haig de parlar amb tu- vaig dir quan va ser davant meu.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Des 28, 2010 10:26 pm

Vaig abraçar-la.

- Hola! Diques, de què hem de parlar?

Vaig seure al seu costat, a la pedra, i vaig esperar a que parlés.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDc Des 29, 2010 12:07 am

Em vaig asseure amb ella.

- Saps que hem quedat perquè l'Edgar conegués nous amics... Doncs bé, tinc un parell de coses que m'agradaria que respectessis... Primer, res d'indirectes ni de comentaris, que et conec- vaig dir fent una ganyota- i també hi ha el tema de la roba. Saps que sempre vesteix de groc... això té una història que no és gens agradable darrere. t'agrairia que no mencionessis res d'això. fet?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDl Gen 03, 2011 6:26 am

- Fet!

Vaig posar-me la mà a sobre el cor, i vaig dir:

- Paraula de Lovegood.... Bé, no, millor: Paraula d'Allie que em comportaré.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDl Gen 03, 2011 6:33 am

- Gràcies- vaig fer rient.

En aquell moment va aparèixer l'Edgar. El vaig saludar amb la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Gen 04, 2011 10:24 am

Vaig arribar al jardi tararejant una canço muggle que havia sentit feia uns dies. Havia rebut una carta de Erin dient que quedarem a les 6, esperava no arribar tard.
Al arribar vaig vore que estava alli amb Al.

- Hola!- vaig dir saludant a les dos.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Gen 04, 2011 10:37 am

- Ei!- vaig fer amb un somriure- l'Al i jo acabem d'arribar. Aviam, presentació oficial: Allie, aquest és l'edgar williams, de tercer de Hufflepuff. Edgar, aquesta és l'Allie Lovegood, de quart de raven. És molt amiga de la teva germana, i s'hi assembla força en caràcter, la veritat- vaig dir fingint un sospir de resignació, que es notava que era de broma perquè tenia un somriure a la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Gen 04, 2011 10:43 am

Li vaig allargar la mà.

- Encantat.- vaig dir somrient.- És un plaer coneixer per fi a la famosa Allie Lovegood.- vaig dir rient.- He sentit parlar de tú. Aixi que ets com Sam? Aleshores es durem bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Gen 04, 2011 9:46 pm

- La mà? Em vols donar la mà? - vaig dir, amb posat borde. Llavors vaig somriure -. Joder, Ed, no m'agraden les formalitats! - vaig fer, bromejant.

Vaig acostar-me a ell i li vaig fer dos petons.

- La mà no la dono a ningú. No crec ni que la donés a una presentació amb un Sly...

Vaig somriure, i vaig dir:

- El primer cop que vaig parlar amb la Erin, fa moooolts anys, es va espantar, i quan va conèixer a la meva família, es va espantar encara més...

Vaig riure, recordant la cara de la Erin quan estavem dinant, i de sobte va demanar aigua. Tothom que estava assegut a taula va contestar "NO!" a l'unissó, i vam seguir menjant. La cara de la pobra Erin era de retrat...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Gen 04, 2011 10:23 pm

Em vaig mirar l'Allie.

- Mmm... val, doncs ho tindre en compte.- vaig dir fent un somriure.- Es que jo soc més de donar la mà, perdona si te ha molestat.- vaig dir.- És la costum.


Em queia bé aquella noia, era bastant simpàtica. Esperava dur-me bé amb ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDt Gen 04, 2011 11:54 pm

Vaig somriure en veure que parlaven amb naturalitat. Es portarien bé.

En entendre el que estava pensant l'Allie vaig riure.

- Vinga, explica-l'hi, que sé que te'n mors de ganes- vaig dir- A veure si almenys serveix per a que no triguis tant en acostumar-te a la seva manera de ser com jo, que a mi em va costar una mica... vaig dir rient.

OFF: Seeh, la història de l'Allie és real xD
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDc Gen 05, 2011 11:04 pm

- Està bé... Veuràs, Ed. El primer cop que l'Erin va venir a menjar a casa meva. Va ser molt fort. Estavem mejant, quan ella va demanar: "Em podeu passar l'aigua, si us plau?". I tota la meva família va contesar: "No". I va seguir menjant com si res. Li hauries d'haver vist la cara, Ed. De foto. Llavors vaig somriure, i li vaig passar l'aigua. Ara ja hi està acostumada, la meva família és així. Estan tots com una cabra.
Vaig riure, i li vaig posar una mà a l'espatlla a la Erin.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDj Gen 06, 2011 3:25 am

Vaig somriure.

- Pobre Erin, encara que segur que fou gracios- vaig dir somrient.- Deurieu de vindre algun dia a ma casa, això si que dona por.- vaig dir rient.- I més si es junta el meu avi i la meua germana. Algun dia en estiu podrieu vindre.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDj Gen 06, 2011 3:32 am

Vaig riure.

- no crec que sigui pitjor que la família de l'allie- vaig dir- tot i que sincerament no sé si m'atreveixo a anar a casa teva, i menys amb la sam per allà. Sembla ser que sóc l'única que té la família normal (OFF: això al rol. a la vida real ni de broma XDD). Crec que us avorriríeu si vinguéssiu a casa meva; l'allie no ho diu, però estic segura que quan vé troba a faltar la broma de l'Aigua- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDj Gen 13, 2011 4:58 am

- Si tu ho dius.- vaig dir somrient.- Algun dia vindreu en estiu, esteu invitades.

No sabia que dir i em vaig quedar pensant algun tema de conversa.

- Mmm....- vaig dir pensant.- Tú també jugues a quidditch?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)   Aconseguint nous amics (Edgar, Allie) EmptyDj Gen 13, 2011 5:49 am

l'Allie va respondre que sí amb un somriure. Jo també vaig somriure en veure com de be es portaven.

Va passar l'estona mentre els tres parlàvem animadament.

- Gent, sento ser esgarriacries- vaig dir- però és hora d'anar al castell.

Després d'uns minuts de queixes, vam tirar cap a l'escola. Vaig somriure mentre entrava a la sala comuna, pensant en que l'Ed tindria amics.

[Tema Acabat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Aconseguint nous amics (Edgar, Allie)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
»  Perquè aquells que en els teus anys d'edat pava foren els teus amics, seran sempre els teus amics
» Visites a vells amics [Alex]
» Edgar Williams
» Edgar Williams.
» un te (i res més, edgar, que et conec ¬¬ (XDD))

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: