Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Mmmmmm... Berenar..... | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Mmmmmm... Berenar..... Dt Des 28, 2010 3:06 am | |
| PAM!!!
"Merda, la cuina plena de gent i en murphy treballant, tard o d'hora m'havia de menjar el terra. Però havia de fer-me mal?" Vaig pensar mirant el tall que m'havia fet amb la pota deformada de la cadira al caure a terra.
|
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Mmmmmm... Berenar..... Dt Des 28, 2010 11:57 pm | |
| Estava parlant tant tranquila quan vaig sentir un "PAM!" que venia del meu costat. Em vaig girar i vaig veure a l'Aline per el terra.
- Estàs bé? T'has fet mal?
La situació era graciosa, però al veure el tall que s'havia fet em van passar totes les ganes de riure.
- Val, ja veig que no... -Vaig agafar un tros mocador de tela net que duia a la túnica i la vaig anar a mullar amb aigua. Vaig passar-li per sobre la ferida per netejar-li una mica la sang que hi havia, intentant no fer-li mal. -Potser que et portem a l'infermeria a que et miri això.. no creieu? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Mmmmmm... Berenar..... Dc Des 29, 2010 5:06 am | |
| I, evidentment i tal com esperava, l'Aline va caure a terra ja que la cadira atrotinada no havia suportat el seu pes. S'havia fet un tall una mica lleig. La Maggie li estava netejant la ferida i deia de portar-la a l'infermeria.
- Espera't! Ho sento Aline, et courà una mica...- vaig agafar una ampolleta d'essència de murtlap que sempre portava a sobre (no se sap mai amb què et pots trobar... ni que et pot passar) i vaig posar-n'hi unes gotes al tall. De seguida es va tancar la ferida. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Mmmmmm... Berenar..... Ds Gen 15, 2011 8:43 am | |
| OFF: Sento haver tardat tant! Sorry, sorry, sorry! Odio els càstigs sense internet!
ON:
Em vaig posar a riure, no sabia ben bé perquè, suposo que ser patosa em feia riure. Vaig mirar a la Maggie rient com a resposta per dir-li que estava bé.
La Marta em va posar essència de murtlap al tall, em va coure un moment, i la ferida es va tancar com per art de màgia, de fet, segurament era per això mateix que s'havia curat...
-Oh, gràcies! M'has de dir d'on la treus, perquè m'aniria molt bé tenir-ne a prop sempre... -vaig dir amb un somriure, intentant fer notar que estava perfectament bé, i que ningú es preocupés. La majoria de gent que em coneixia, ja ni es preocupava quan em passava alguna cosa, era més que res una costum.- De què parlàvem? -vaig fer posant-me dreta i agafant un altre pastisset, com podien estar tan bons? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Mmmmmm... Berenar..... Dg Gen 16, 2011 12:04 am | |
| Vaig entrar a la cuina, i hem vaig dirigir a unes noies que hi havia per allà.
-Hola!!! Que esteu fent? Parlar, liarla, menjar???
Putser eren mases ppreguntes d'un cop peró buenu... |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Mmmmmm... Berenar..... Dl Gen 17, 2011 7:13 am | |
| -Home, no t'estiguis dreta, dona! vine aqui, que compartirem la cadira.-vaig dir-li, apartant-me i deixant-li tros suficient per què es pugués assentar.
-Hola, Sally- vaig dir-li, saludant-la. -Bé, doncs no estavem fent gaire res de l'altre món, petar la xerrada una estona...
| |
| | | | Mmmmmm... Berenar..... | |
|