Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Disfrutant de l'aigua, fresqueta?

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:12 am

-Culpable? Per què ens caigués un llamp a sobre? Tu? Si de cas hauriem de partir la culpa. Si, culpa compartida.

Vaig començar a sortir de sota l'arbre, sense deixar que la Sam es quedés enrere. Semblava que tenia fred.

-Té, vols la meva jaqueta? -vaig dir, traient-ne una de dins la motxilla. I li vaig posar sobre les espatlles, abans que ella em contestés res. -Va, anem tirant.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:16 am

Em va posar la seua jaqueta, en el fons encara que no volia dir res, tenia un poc de fred.

- Gràcies.- vaig dir i em vaig posar la seua jaqueta, feia bona olor.- Segur que no la vols?- vaig dir, mentres caminava al seu costat, cap al castell. - I si tu et refredes?- vaig dir. Cada vegada plovia més, no es veia el castell.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:23 am

-No et preocupis per mi. No em constiparé pas. - no em preocupava el fet de constipar-me, mentre ella no es constipés.

Cada vegada la pluja era més intensa, i començava a haver-hi una boira espessa que no permetia que es veiés res que estigués més lluny de un parell de metres de nosaltres.

- Lumos! - era clar, però vaig pensar que potser funcionaria i hi podriem vure millor. No va funcionar. -Tan, és, com serà que no hi arribem.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:27 am

Vaig vore com encenia la seua vareta.

- Mmm....supose que el vorem, es tan gran!- vaig dir somriguent. Em vaig apropar a ell.- Millor que estiguem junts, per a no perdres.- vaig dir mentres caminava.- Pot ser que aixo d'alla siga la porta?- vaig dir, ja que em va pareixer vore alguna cosa negra per ahi davant. Aleshores em vaig donar que el Thomas i jo estavem molt junts, pot ser a ell li molestava, encara que a mi no em molestava gens. Feia anys que m'agradava i estar parlant amb ell, era...


Editat per darrera vegada per Samanta Williams el Dg Mar 13, 2011 11:09 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:33 am

Se'm va acostar, dient que era per no perdre'ns, i em va agradar. Em sentia bé, al seu costat. Llavors va aparèixer una superfície vertical negre, que semblava la porta de l'escola.

-Si que ho sembla, no? - cada vegada estavem més aprop del moment de anar cadascú per la seva banda, però no volia que passés.
"Llàstima que només sigui jo que ho pensi.."
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:41 am

Vaig vore la porta, ja haviem arribat. Això volia dir que cadascu se aniria a algun lloc. No volia separar-me del Thomas.

- Que vas a algun lloc en concret?- vaig preguntar- Ho deia perque jo no tinc res que fer.- quina excusa més cutre, però esperava que ell diguera que estava lliure.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:47 am

Oh, no, ja haviem arribat. Si d'una cosa en tenia poques ganes era de que cadascú fes la seva. Quan em va demanar si tenia alguna cosa a fer vaig notar com les orelles se'm posaven lleugerament punxagues de dalt. (off: he cambiat de nas a orelles).

-Doncs... no, no tinc res a fer. - si hagués set de mi, hauria dit que si, directament, cridant i saltant i bé, tot això, però volia dissimular, havia de fer-ho. - Què t'agradaria fer?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:52 am

Em va agradar que em diguera que no tenia res que fer, vaig somriure.

- Doncs no se.- vaig dir pensant algun lloc- Podem anar al sete pis, et puc ensenyar on esta el passadis de la bruixa bornia.- vaig dir, me el vaig mirar, esperant la seua resposta.- Si vols clar.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:55 am

-Em sembla perfecte. -vaig dir-li, sense poder amagar un somriure de la meva cara. - m'hi portes? - sabia com s'anava al setè pis, però tenia ganes de que em guiés ella, de notar que m'estava guiant a mi... "oh, para el carro Thomas, encara semblaràs una nena!"
UU", tant m'era.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 6:59 am

- Dacord- vaig dir somriguent, estava feliç.- Anem.- vaig dir mentres tots dos es dirigiem cap a les escales. Em sentia a gust amb el Thomas.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Disfrutant de l'aigua, fresqueta?
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Disfrutant de l'aigua.
» Disfrutant del passeig [Thomas]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: