Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Disfrutant de l'aigua, fresqueta?

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:23 am

Vaig arribar al llac, ja feia temps que no nadava. En aquesta epoca la gent no hi anava per el fred, bah.. tampoc era per a tant, és més l'aigua no estava gelada.
Em vaig llevar els pantalons, els calcetins, les sabates i em vaig quedar amb una samarreta de manega curta. Ho vaig deixar tot baix d'un arbre i em vaig enganxar la vareta a la cama.
Em vaig llançar a l'aigua. Estava perfecta.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:28 am

Vaig arribar al llac. Portava una estona fent footing i tenia ganes de nadar una mica, per acabar de arrodonir la jornada. Vaig trere'm la roba, fins a quedar-me en banyador, i vaig tirar-me a l'aigua.

No ho havia vist, però allà al costat hi havia una noia, la Samanta, la batejadora dels entrenaments de quiddittch, si.

- Perdona, t'he esquitxat? No m'havia adonat que estaves aqui...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:31 am

Em vaig girar, era el Thomas.

- Hola Thomas!- vaig dir.- No, a més si ho haugeres fet no importa,és aigua.- vaig dir somriguent.- Pensava que a la gent no li agradava nadar amb aquest fred, pensava que era la única.- vaig dir fent unes braçades.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:39 am

Jo tampoc pensava que hi hauria ningú més, vaig pensar. Qui era el tarat que se n'anava a banyar amb aquell fred? jo, per suposat. I ara sabia que la samanta també.

-Doncs ja veus... Com és que t'has decidit a banyar-te al llac? Vull dir, entre el fred que fa i una cosa i l'altre...!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:42 am

- M'encanta nadar, i no note molt el fred.- vaig dir- Alguna vegada vaig a la banyera gegant del bany dels monitors, però no és el mateix, és més divertit bucejar i nadar per el llac.- vaig dir somriguent. Vaig mirar al Thomas- I tu? Tampoc notes el fred?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:47 am

-Jo? El fred? què va! Ara mateix penso que s'hi està de maravella.

Bé, en veritat l'aigua estava algo freda, però tampoc era questió d'anar comentant aquests petits detalls.

-Que ets monitora?- val, per les aventures que es tenia a vegades per hogwarts no ho semblava, però tot i així era possible. A no ser que s'hi entrés sense contrasenya... Feia temps havia corregut un rumor de que amb un simple "alohomora" es podia obrir la porta.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:50 am

- Monitora?- vaig dir riguent- No, mai. Si fora monitora no podria fer tot el que faig.- vaig dir- Per a entrar al bany amb un simple alohomora s'obri, no has anat mai?- vaig preguntar. Vaig fer algunes braçades, no em podia estar queta tota l'estona.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:53 am

-No.. bé si, una vegada a primer vaig passar-hi per davant, i vaig intentar obrir la porta, però aquest encanteri encara no em sortia i diguem que... en vaig muntar una que deu ni dó. Així que tu hi has anat, no? - vaig demanar-li. - És tan gran. luxós i bé, ple de coses com diuen?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 3:58 am

- Mmm...és gran, luxos? Pss... podria ser, però lo de ple de coses, si. Te molts tipus de sabo, sals de bany, espumes rares i pots canviar la temperatura de l'aigua a gust de la persona. En el fons tenen molt de morro.- vaig dir- Si compares amb els banys de les habitacions. Pareix que el nostre no valga res.- vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 4:09 am

-Doncs serà questió d'anar-hi algun dia... -vaig dir, mentre intentava surar en l'aigua, imaginant-me aquell bany. Si, intentaria anar-hi aquell mateix dia, i sino el seguent.

-Mm... Explica'm alguna cosa de tu. No se, d'on ets, o si tens germans. - intentava treure un tema de conversa, però no sabia què dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 4:15 am

- Tinc un germà, Edgar, fa tercer i va a Hufflepuf.- vaig dir surant.- Soc de nacionalitat Irlandesa i visc allí, però desde els nou anys també a Escocia.- vaig dir mentres continuava surant.- I be, crec que ja saps com soc, deus haver sentit alguna cosa per ahi.- vaig dir somriguent.- Encara que poca gent ho sapiga, també m'encanta llegir. És una de les meues adicions.- vaig dir, aleshores em vaig donar compte de que havia parlat massa i que pot se a ell no li interesava tot allo, em vaig enrojolar.- I tu? No se molt sobre tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 4:23 am

Em feia sentir a gust que la gent confiés en mi. Encara que sigués només per explicar-me allò.

-Bé doncs... jo sóc de Manchester, sóc fill únic i... - aviam què li podia dir més..- m'agrada jugar a quidditch, i no em fa res saltar-me les normes. I també m'agrada llegir.-mmm...què més? ah, si!- i m'agrada fer esport. Sense passar-me, però és una afició que tinc.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDg Oct 31, 2010 9:20 am

- A mi també me encanta fer esport.- vaig dir- Correr, nadar o volar una estona, és relaxant.- aleshores em vaig fixar en una cosa.- No te importa saltar-te les normes?- vaig dir somriguent.- Vaja, si alguna vegada tens alguna idea i necesites ajuda, aci em tens.- vaig dir mirant-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 4:56 am

Vaig somriure.

-Quedem així, doncs? -vaig donar-li la mà, com per encaixar el tracte. - no et tiraras enrere, no? No m'agradaria veure com la teva reputació se'n va en orris només per no voler fer alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:05 am

Li vaig encaixar la ma.

- Et penses que em tirare enrere?- vaig dir somriguent.- No em coneixes be. Tu em dius el que vols fer i jo te ajude. Quant vuigues i a l'hora que vuigues, com si son les 3 de la madrugada. I ja tens alguna idea?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:13 am

No en tenia ni idea. Encara no en tenia pensat cap, però no li volia pas dir, això.

- I esclar! Però no m'agradaria explicar-les fins a tenir-les completament lligades. Però bé, et puc dir que he pensat en alguna cosa al gran saló, i llavors alguna cosa més per els passadissos. Però estigues segura que abans de fer alguna cosa t'avisaré. I m'agradaria que hi participéssis, també.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:21 am

- Esta be, doncs quant la tingues perfecionada, me ho dius, no sera dificil trobar-me, anem a la mateixa residencia. I participare encantada.- vaig dir fent unes braçades per a no gelar-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:27 am

-Per cert, no saps pas d'algun passadís per sortir de l'escola que encara estigui bé? Que no estigui fitxat per gairabé ningú i que encara s'hi pugui passar. -vaig demanar-li. Ella segur que ho sabria. - A vegades no puc esparar-me fins el cap de setmana, per sortir!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:31 am

- En conec un.- vaig dir.- Esta el de la bruixa bornia que va a Ducsdemel, per exemple, esta al sete pis. Hi han dos més però estan vigilats. Mm.. i si no doncs per el bosc, jo hi vaig anar una vegada, se me va fer de nit i vaig tindre que tornar per ahi. Però si vols un que siga ràpid, el de la bruixa bornia.- vaig dir- Encara que jo també utilitze el meu fénix, és més ràpid.- vaig dir somriguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:40 am

- Doncs molt em temo que hi hauré d'anar a peu, però tot i així... la bruixa bòrnia aquesta d'aqui un parell de dies ja es recordarà de mi de tan que hi hauré passat.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:44 am

Vaig riure amb el seu comentari.

- També pots anar amb granera, encara que tindries que anar amb compte de que no et vejen- aleshores vaig notar que em caia una gota al cap. Vaig alçar el cap i vaig vore que estava tot molt negre, no me havia donat compte abans.- Mmm.....Thomas crec que esta ploguent o ploura de aci poc.- vaig dir quant em va caure una altra gota al cap, i una altra...
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:48 am

-Ostres, potser que sortim, doncs.

Vaig sortir del llac, i vaig veure que la Sam anava darrere meu. Vaig posar-me l'uniforme i vaig intentar tapar-me una mica, quan em va semblar que la Sam es disposava a sortir.

-T'ajudo?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:53 am

- Mmm.. gràcies- i em vaig agafar a la seua mà per a no caure al eixir de l'aigua. Despre em vaig posar la roba. Començava a ploure cada vegada més.- Entrem al castell? I sino, doncs podem correr baix la plutja.- vaig dir mirant-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 5:56 am

Vaig intentar que l'aigua em mullés el menys possible (tot i que estava xop del llac), i vaig arrecerar-me sota un arbre que hi havia allà al costat del llac mentre la Sam s'acabava de posar la roba.

-Anem a dins? No voldria pas que et constipessis.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua, fresqueta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua, fresqueta?   Disfrutant de l'aigua, fresqueta? EmptyDt Nov 02, 2010 6:02 am

- No vols que em costipe?- vaig dir mentres em posava al seu costat, baix l'abre, em vaig enrojolar.- Tampoc passaria res, encara que jo tampoc voldria que per la meua culpa agafesis un refredat.- vaig dir mirant-lo- Be, aleshores anem al castell. -Vaig dir mentres em mirava els jardins que estaven completament banyats i em vaig donar compte de que estavem sols- Fem el que fem, sera millor eixir de baix l'arbre, no vaja ser que caiga un llamp. - ja que si aixo passava, em sentiria culpable.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Disfrutant de l'aigua, fresqueta?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Disfrutant de l'aigua.
» Disfrutant del passeig [Thomas]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: