Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! Empty
MissatgeAssumpte: Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii!   Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDc Feb 06, 2013 10:19 am

Anava buscant aquella sala que la Wengi m'havia dit que molava moltissim, aquella que et donava coses, i jo volia una cosa.

- Salaaaa! Eh, salaaaa!- veig un alumne dels grocs.- Tu saps on està la sala que et dona el que vols?

Em mira rar, però em diu que està al costat d'un tapis o algo aixi, els de groc sempre es duen bé amb tots, que coses. Arribe al costat del tapis.

- Hola tapis, m'han dit que la sala guay està amb tu, on estas sala guay?- un quadre em senyala la pared del costat, em pose davant.- Vuic super tobogans inflables!!

Aleshores apareix una porta, l'obric i entre, i...

- Uaaaaaaaaaaaaaaau! Que flipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!

Està ple de tobogans inflables de molts colors, molts alts, amb piscines de boles i coses d'aquestes guays on la mare no em volia dur perquè deia que era perillós i feia mala olor, bah.
Deixe les sabatilles, em lleve la capa i la corbata, tire la motxilla tot damunt un sofà roig i vaig corrent cap als tobogans, ooooh, també te tirolines per passar de punta a punta, amb una red baix, que passada!!

- Hahahahahahahahhahahha! Com molaaaaaaaaaaaa!

Agafe la corda de la tirolina i em tire.

- Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Tornar a dalt Ir abajo
Edward Lovegood
Tercer curs
Edward Lovegood


Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 25

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii!   Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDc Feb 06, 2013 10:34 am

vago pels passadissos, avorrit. No tinc ganes de fer deures, i a fora fa massa fred. Potser molestaré l'Allie una estona...

Pero és llavors quan passo pel quadre de davant de la Sala de la Necessitat... I la porta està oberta. Qui es pot haver deixat oberta una porta així?

- Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

qui havia de ser... faig un somriure, i entro. Per algun motiu, la imatge dels tobogans gegants no em sorprèn gaire. Al cap i a la fi, jo era així només feia uns anys. Possiblement, ho hagués seguit sent ara si no hagués sigut per la guerra.

- Hola, Jack - faig, amb un somriure - puc?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii!   Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii! EmptyDc Feb 06, 2013 10:43 am

Quant estava rodolant pel tobogan escolte que algú em saluda, m'alçe donant un bot per si és la mare, però recorde que estic a Hogwarts, la mare a casa i jo a un lloc d'Escòcia que no se on para.

- Hola Eeeeeeedwaaaaaard!- li dic somrient.

Acabe de donar la volta i caic als seus peus rient.

- Si, clar, clar! Els tobogaans molen moooooooooooooooolt!

Done botets fins el següent tobogan.

- Hahahahahah, que sala tan guay! No sabia que et podia donar tobogans inflables gegaaaaaaants!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hm...conversa seriosa? Què és això de...uiiiiii!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Què vol dir això? (Erin)
» Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això.
» Conversa telepàtica amb la Weeeeeeeeeeeen!
» Conversa telepàtica amb la Caaaaaaaaaaaass!
» Ei, que això fa mal!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: