Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Vendetta - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Vendetta - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Vendetta - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Vendetta - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Vendetta - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Vendetta - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Vendetta - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Vendetta

Ir abajo 
+2
Rose Wood
Bianca Serantoni
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDc Gen 30, 2013 12:01 am

Em lliga a una cadira, i em comença a dir que li agrada l'art, doncs molt bé, i diu que soc una desobedient i que no ho hauria d'oblidar, no la mire a ella, tinc la vista clavada al tros de vidre, i aleshores, s'apropa, i em clava el vidre al braç, vuic reprimir les ganes de cridar però no puc, clave les ungles a la cadira, està escriguent una cosa, al meu braç, quant acabe el mire: Desobedient...Fa molt de mal, note com la sang cau poc a poc, em calle, no cride, no vuic donar-li eixa satisfacció. Mire la Serantoni amb odi, amb rabia, mossegant-me la galta, que no s'havia curat encara i que fa que la sang torne a eixir. Això no marxaria...la mare...la del futur...la d'ara...

- Puta...- li dic amb rabia.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDc Gen 30, 2013 6:27 am

"Desobedient"

Entre la sang del seu braç puc distingir les lletres, que fan que un somriure aparegui als meus llavis. Netejo la sang del tros de vidre, alçant-me del tot i mirant la Rose amb un somriure de superioritat.

- Saps? El pitjor no és que siguis desobedient...

Camino, donant voltes al voltant de la cadira on està lligada, i paro davant el seu altre braç. M'ajupo, palpant la pell amb un altre somriure, i sense pensar-ho dues vegades, li clavo de nou el vidre. Una M, i una E, i una N...

"Mentidera"
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDc Gen 30, 2013 6:40 am

Aleshores comença a donar voltes alrededor de la cadira i m’agafa l’altre braç, aquest cop no cride, no li pense donar eixa satisfacció de nou, mentres em clava el vidre a l’altre braç fixe la mirada en un punt del mur i reprimisc les ganes de cridar-li. Finalment acaba, em mire l’altre braç, Mentidera.

- Aci l’única mentidera ets tu.- li dic sense mirar-la.- Ets tu la que s’ha fet passar per un altra persona..

A parte la mirada de la sang per no marejar-me, perquè em dona la sensació de que tot dona voltes al meu alrededor, tanque els ulls i respire amb calma, fent el possible per ignorar el dolor del braç.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDv Feb 01, 2013 6:45 am

Deixo anar una riallada sonora en escoltar les seves paraules i em quedo mirant amb orgull la sang que raja de les ferides que li he fer. Observo el vidre, tacat de sang, i somric.

- Jo, fer-me passar per una altra persona? Suposo que tu tens experiència en això, nena...

Deixo caure el vidre a terra i trec la vareta, apuntant-la al coll directament.

- La Lilian Bell no és la teva tieta llunyana. Última oportunitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDv Feb 01, 2013 7:29 am

M'apunta al coll amb la vareta, la mire sense apartar la mirada.

- La...la Lily Bell és la meua tieta de lluny.- repetisc, anava a matar-me? No crec que ho fera, ho podria haver fet abans, feia estona, però ara...Trague i la mire. No els anava a traicionar, volien saber qui era, per què tant de interes? Per fer-me mal a mi, per fer mal a la mare? Per totes dues coses? Per com afectaria la mare el que m'estava passant?- És la meua...tieta de lluny.

Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDg Feb 03, 2013 8:04 pm

- És curiós - dic, prement la mandíbula i mirant-la amb un somriure més fals que la intel·ligència d'un Hufflepuff -. El Bruno no m'havia comentat que eres una noieta suicida. Li hauré de recordar que m'ha de dir totes les dades de les meves víctimes - m'acosto molt a ella, amb la mirada flamejant -. Tu vols que et mati, oi?

La vareta segueix prement el seu coll i m'alço del tot, donant-li l'esquena. Deixo passar uns segons, fins que em giro cap a ella, jugant amb la vareta entre les mans. La meva veu sona freda quan l'apunto i dic, sense cap escrúpol:

- Sectumsempra.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 4:49 am

Continua parlant dient-me que soc una suicida, i que si vuic que em mati. Continue mirant-la i em dona l'esquena i aleshores es gira i ho diu.
L'encanter em colpeja al pit i tot em comença a fer molt de mal, com si tot cremara moltissim. Moltissims talls començen a apareixer al meu cos, d'on ix sang, primer lentament, i després amb ràpidesa, plenant-ho tot de sang, caic de la cadira i veig com es va omplint un bassal...aixi que això era el que senties quant et mories, els ulls se me tanquen i deixe de sentir els sorolls...deixe de sen....recorde els pares, l'Ols, la Julie, l'Alice...i espere que allà on estiguen estiguen bé, i que puguen tornar a la nostra època...que siguen feliços...
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 5:23 am

Cau de la cadira dins un bassal de sang. Em mossego el llavi amb força, sentint com de sobte massa sensacions s'apoderen de mi. La vareta em tremola a la mà, i apunto a la nena. L'hemorràgia s'atura. Sembla que les classes d'infermeria màgica a la Da Vinci van servir d'alguna cosa. La faig levitar, asseient-la a la cadira una altra vegada, i me la quedo mirant, tota tacada de sang. Em trec un mocador de la butxaca i li netejo la cara i la pell. La roba queda tacada.

És llavors quan caic a terra.

Què he fet? En qui m'he convertit? Records d'aquella Bianca que va anar a Hogwarts per por de les amenaces s'ha convertit ara en la que amenaça. La Bianca que tenia por de la mort és ara la que mata. Què he fet... Què he fet? Em miro les mans, tacades de la sang aliena, i és llavors quan deixo que una llàgrima em rellisqui galta avall. Em recordo a mi mateixa dient-li al Fortin que jo no era com ell, que a mi em mancava allò que a ell l'impulsava a llevar vides... Erem a la sala del Matt. En Fortin va dir que en Matt va morir defensant gent com la que m'havia amenaçat.

- Por - xiuxiuejo.

La por del moment m'havia fet creure les paraules enverinades d'aquell Slytherin que després es convertí en el líder d'un homicidi massiu, d'un pensament que potser jo ni compartia ni comparteixo. Em mossego la mà, notant que tinc ganes de sanglotar. Trobo a faltar en Matt. I l'Aaron. I aquelles persones que semblaven creure en la vida, no en la mort. I en Bruno? Ell no era així abans de venir a Hogwarts.

- Aquí ens van enverinar la ment, Rose... - dic, parlant en veu baixa amb la nena inconscient -. Ens van vendre mentides, fent-nos promeses de coses que mai van arribar. Per què vaig creure'm tot això, petita? Per què ho vaig fer?

M'abraço la panxa, tacant-me cada vegada més de sang. I què representa que farem, ara, en Bruno i jo. Ell és la raó per la qual he seguit tot això. Ell i l'amor que desperta en mi. Hem estat sempre junts, i no podia arriscar-me en el seu moment a perdre'l perquè s'unia a una campanya amb objectius massa extremistes. Si no pots amb l'enemic, uneix-te a ell, diuen.

- Per què, Rose? Per què vaig seguir en Fortin? Per què t'he fet això? Ho sento, ho sento...

Sangloto una mica més, però tampoc vull que en Bruno em vegi així. M'aixeco i m'asseco les llàgrimes. Em faig un encanteri que recordo que feien les maquilladores abans dels concertis i em puc notar els ulls gairebé secs i el rostre arreglat. Em dirigeixo a la porta de la cel·la, i l'obro, mirant fora.

- Està inconscient, Bruno - dic, sense veure'l.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 6:31 am

-Vaig...

M'aixeco del terra, despereçant-me, vaig cap a ella i li faig un petó dolç. Sento alguna cosa estranya, al mirar-la als ulls, i alço una cella.

-Estàs bé, princesa?- Ella fa que sí amb el cap, però jo segueixo veient-li alguna cosa estranya.-Amor, ves a dormir, ho necessites... jo ara vindré, vaig a assegurar-me que despertarà, la necessitem viva encara...

Deixo anar la Bi, preocupat, i entro a la cel·la. El terra tacat de sang em fa alçar una cella. Em miro la noia, que només te les ferides als braços amb la cal·ligrafia de la Bi "Desobedient" "Mentidera". Em trec de la butxaca un petit flascó i li agafo la cara, obrint-li la boca i fent-li empassar. No és res dolent, és curatiu. No molt, però farà que d'aqui unes hores es trobi molt millor. Necessito que es trobi millor, i no quasi als braços de la mort. Després m'aixeco, la deixo allà i me'n vaig amb la Bi, que està estesa al terra al llit improvisat que hem fet, i m'abraço a ella, tancant els ulls. Podiem dormir unes tres hores, bans que la nena despertés...
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 6:43 am

Obric els ulls poc a poc, em pesen les parpelles, però estic viva, estic a la cova. Intente moure'm un poc i note com em pesa el braç, mire de refilo el braç però no vuic vore res més, perquè tinc por del que puc veure i de com estic, no m'agraden les cicatrius, no m'agradaria que es quedaren, com explicaria aço a la gent del futur? D'un dia a l'altre plena de cicatrius? No m'agraden...
Està tot en silenci, escolte el rumor de l'aigua prop, no m'havia fixat abans, com una cascada...o un riu, nose, si poguera em posaria dins de l'aigua i no eixiria...em sent bruta, estic cansada, i tinc moltissima fam. Em fa mal tot. Com que ja no estic a la cadira, m'acurruque a un cantó de la cel·la, i començe a plorar en silenci. No eixire d'aci viva...deuria estar cansant-se ja de que no diguera res, pot ser ara seria tot molt pitjor...no m'havia matat, però quant duraria més aixi? Fixe la mirada en el basal de sang que hi ha als peus de la cadira, el meu basal de sang, he perdut molta...em netege les llagrimes i aparte la mirada del basal, la fixe en la paret i espere.
No se quant passa, unes hores tal vegada, fins que sent que la porta s'obre de nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 8:06 am

Entro a la cel·la i em quedo mirant uns segons la Rose, que està feta una bola a un cantó de la cel·la.

-Simpàtica, la meva companya, oi?

Li posso davant l'ampolla d'aigua i me la torno a mirar.

-Crec que ara ja t'ho diré l'última vegada. O m'ho dius per les bones, o t'ho arrancaré. Saps que és el verítaserum?

Somric, treient un flascó de la meva butxaca.

-No volia gastar-lo en tu, però si no em deixes més remei...
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 9:05 am

Em mire el Ventigmila i veig el que em posa davant, Veritaserum, si em feia pendre això...ho diria, sense voler evitar-ho. Agafe la botella d'aigua, que faig? Ho dic pel meu propi peu o obligada pel Veritaserum? Pot ser....podia combatre el Veritaserum, havia sentit casos de gent que ho aguantava i no ho deia, no crec que poguera però ho podia intentar, no ho diria, si havia aguantat fins ara, no ho diria...
M'acabe la botella i negue amb el cap, que faça el que vuiga, però jo no dire res.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 9:16 am

-Obre la boca.- dic, apropant-me a ella.

No em fa cas, fa que no, es fa més enrere. Arrufo el front. De que va?

-Impero

La noia es queda quieta de sobte. M'apropo a ella, faig que obri la boc i begui el líquid, després desfaig l'encanteri, quan m'he assegurat que l'ha begut.

-Qui és la Lilian Bell per a tú.- demano, amb un somriure als llavis. Era un veritasérum massa fort com perquè pogués resistir-ho una nena de quinze anys...
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 9:35 am

Aleshores m'ho fa beure i em pregunta qui és.

- La Lily Bell és....-No! No ho pots dir! No pots dir qui és!.- La meua ti....ma....-que no! No pots contar la veritat! No pots dir qui és! Saps que pasaria si ho feres? Ho saps? Els traicionaries a tots! Seria culpa teua! Però he de dir-ho! Em tape la boca amb les mans, però sense que puga evitar-ho les paraules ixen dels meus llavis.- La Lily Bell és la meua mare.- em mossegue la llengua per no dir res més, per no dir qui és la Julie, l'Alice, però no pifiar-la més, no em pregunte, no em preguntes...em tape la cara sense mirar-ho, no contestes a res més, no contestes a res més!!
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 9:40 am

La seva mare? Com que la seva mare? Ho havia dit baix l'efecte del veritaserum, no mentia, però com podia ser la seva mare?

-La teva mare? Com que la teva mare? Com pot ser la teva mare?

Veig que s'està mossegant la llengua, la molt imbécil és farà mal. Faig un moviment de vareta fent-li una fiblada de dolor al cap perquè es deixi de mossegar la llengua.

-CONTESTA!
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 9:43 am

No li ho digues, no li ho digues...no digues res de res...i si ho fas no contes més del que et pregunta!

- És la meua mare en el futur, vinc del futur.- calla, calla, no parles més.

Em torne a mossegar la llengua ignorant la fiblada del cap, ja em feia mal, la fiblada sols ho ha empitjorat. No contestes res més.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 9:47 am

-Així... l'Erion Wood és el teu pare?

Venia del futur. Ni idea de com, segurament no m'ho diria. Que vols que et digui, a mi tampoc m'importava molt. Sabia que ara sí em deia la veritat.

-La Lilian Bell i l'Erion Wood son els teus pares?

M'estava venjant de la parella més bé del que jo mateix pensava...
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 9:50 am

- Si, l'Erion Wood és el meu pare.

I aleshores note com pasa l'efecte, em tape la cara amb les mans, joder, joder, jodeeeeeeer! Ho has dit! Ho has dit! L'has fotut Rose, i molt, em faria molt més mal ara que sabia com afectaria als pares? Pot ser si, el més segur és que si, i tot per la meua culpa...
Note de nou la sang a la boca, per no mirar el Ventigmila pase el dit per una de les ferides del braç, no està curada del tot i al fer-ho em faig mal, aixi que aparte el dit.
Que em faria ara?
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 10:04 am

-Quin secretet...

Me la miro, fent un somriure de costat. És interesant, molt interesant. Estic atacant directament a la gent que volia atacar, sense saber-ho del tot.

-Em fa l'efecte de que no tornaràs a veure els teus pares, maca...
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDl Feb 04, 2013 10:11 am

I aleshores ho diu, just el que imaginava. Però no vuic fer-li notar que em preocupa. Almenys ell no coneixia el meu codi de colors.

- Arribaran més prompte del que penses.- dic.

No se si és cert, no se ni tan sols si m'estaran buscant...la Juls s'haura donat compte, clar, però no podiem trobar-me, com sabrien on estava? Pot ser no em trobaven mai, pot ser moria aci, no ho sabia, pot ser no els tornaria a veure...no, no em podia rendir, vinga Rose, segur que em trobaran, segur que eixiria d'aquesta, hi ha que tindre fe. Havia passat alguna cosa amb la tieta, també l'havien segrestat i la mare l'havia trobat, ho faria també amb mi.

- Pot ser inclus ja estan de cami.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDs Feb 09, 2013 11:59 am

Com que es de nit, i estem a l'aire lliure, no reconec al principi on som. A més, el mareig del portarreu m'ha deixat més descol·locada que l'habitual, i m'haig de recolzar a les roques que hi han, uns segons, per recuperar la calma, després obro els ulls. Estem a l'aire lliure. Perquè estem a l'aire lliure?

-Lumos...- xiuxiuejo, molt fluixet, i veig que davant meu hi han arbres, i arbres. Darrere meu, la muntanya... espera... jo sabia on erem... vaig mirar la Sam. No podia ser tan imbècil com per haver-se ficat a aquella cova... però si no m'equivocava, per aquí...

No m'equivocava, bastava amb girar-me, per veure l'entrada a una cova. Havien portat a la meva filla aquí?

-Sam...- l'aviso, fent una senyal amb la mà. Ella la coneixia, era per indicar que jo anava al davant. Després vaig mirar al James i l'Erion,- Anem per les parets, son rugoses, les ombres potser ens ajuden.

I vaig començar a entrar, amb la vareta a la mà, agafant-la amb força.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDg Feb 10, 2013 12:09 am

Al arribar em quede mirant la cova i mire la Lils, totes dues pensem el mateix, però no pot ser La cova, aquella la taparen a més...els arbres són diferents si, més alts.

- No és La cova Lils, l'altra tenia els arbres més baixos i un cami per l'esquerra.- m'aprope.- Aquesta te un petit riu, no no és.

No serien tan estúpids com per anar a aquella, però el Ventigmila hauria aprofitat alguna "excursió" amb el Fortin per esbrinar quantes coves hi havia proper i n'hauria elegit la que millor li haguera vingut.
Pose la mà a la butxaca, agafant la vareta, però sense encendre-la i seguis la Lils. Anem caminant, quant aleshores agafe la Lils del braç parant-la.

- Espera...- li dic.- Hi ha una bifurcació...- em quede escoltant, seria molt més fàcil si fos una lloba però no podia transformar-me davant ells.- Diria que la de l'esquerra.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 30
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDc Feb 13, 2013 4:06 am

Alço una cella, ja més recuperat, i em miro les dues noies, que parlen entre si mentre comencem a caminar. Encenc la vareta, una mica confús.

- Espereu... ja heu estat aquí? Què és aquest lloc? - dic, encuriosit.

Em recolzo a la paret, sobtat per una punxada de dolor. Ja sé per què feia tant temps que no aparetia: empitjora els meus mals de cap. Sento una nàusea i m'aguanto dret, com puc, mirant cap a elles.

- Sabeu on són el Ventigmila i la Serantoni, almenys?
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDc Feb 13, 2013 5:05 am

-Ja. Però tu ja seràs morta.

Surto de la cel·la i vaig cap on és la Bi, encara una mica sorprés. Joder, la filla del Wood i la Bell. La filla! Així s'entenia... s'entenien moltes coses.

-Bianca, és la filla, és la filla de la Bell i el Wood. M'ho acaba de confesar. Amb veritasérum, no menteix.

Llavors l'objecte que havia aconseguit a Kiev a canvi d'una de les ampolles de les pocions de la Gis va començar a girar. Vaig aturar-lo i vaig xiuxiuejar a la Bi

-Tenim companyia.

Amb un encanteri mimetitzador vaig fer que la cel·la i la nena es quedessin invisibles, i vaig apagar les poques llums que tenia enceses.

-Anem a pillar-los desprevinguts.- L'aviso.- Si us plau, vigila, Bi...
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Vendetta - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vendetta   Vendetta - Página 3 EmptyDv Feb 22, 2013 6:23 am

Somric quan diu que és la filla. Per fi hem aconseguit treure-li la veritat, i això m'alegra. Perquè vol dir que no li farem més mal a la Rose. Estic a punt de contestar quan veig l'objecte girant. Em miro el Bruno, i les seves paraules confirmen les meves sospites. Trec la vareta, amb l'adrenalina recorrent el meu cos.

- Que es penedeixin d'haver vingut.

Ho dic amb veu baixa, i em permeto uns segons per abraçar-lo i fer-li un petó. Qui sap què passarà, ara.

- Anem. I vigila tu també, Bruno...
Tornar a dalt Ir abajo
 
Vendetta
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Món-
Canviar a: