Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Disfrutant de l'aigua. - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Disfrutant de l'aigua. - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Disfrutant de l'aigua.

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 4:15 am

- Si, sóc la caçadora de l'equip de Quidditch. I que sapigueu que aquest any anem a guanyar! (bé, com tots els altres anys, també)- vaig dir, posant èmfasi en l'ultima paraula.- En quina posició jugueu, vosaltres?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 4:45 am

- Ets caçador?- vaig dir - Jo també i que conste que soc prou bo....- vaig dir riguent.- Vaja, ho sent molt però aquest any sera per a Hufflepuff.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 4:58 am

-Així que creus que serà per hufflepuff, eh... Doncs si no omplim l'equip aviat pot ser que tinguis raó! Diria que encara queda una plaça lliure! Però ja s'omplirà, ja! I la Sam és batejadora, oi? Sou una família plena de jugadors de quidditch!
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 5:02 am

- Si, la Samus és batejadora. Hahaha. Tu no saps el que es que Samus tinga un bat propi....- vaig dir riguent- Sols et dic, Samus en una habitació amb un bat i una bala... Imagineu.- despres em vaig girar capa Eileen- Be, tu saps com és al camp.- vag dir mentres feia unes braçades.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 10:58 pm

Vaig veure de lluny a dos noies i tres nois, vaig anar cap allà.

-Hola, Que estes fent???-Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDt Oct 12, 2010 9:20 am

- Hola. vaig dir mirant a la nova- Doncs anavem a nadar- vaig dir. - Tu qui ets?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 4:38 am

-Hola, mm...- Pensa, Eileen, Eileen, et saps el seu nom, te las vas trobar un dia als passadissos...- Werner! Què tal? Doncs anàvem a nedar una estona, i estava pensant en proposar-li una carrera a l'Edgard, a veure què diu...- Vaig dir, mentre em mirava al noi que tenia el costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 4:46 am

- Una carrera? Jo?- vaig preguntar- Es que em sentiria mal si perds.- vaig dir riguent- Desde on fins a on?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 4:50 am

-Fins a l'altre banda del llac- Vaig dir, extenent el braç i senyalant- Et sembla bé? I no et preocupis perquè guanyaré- Amb el temps que portava a l'equip de Quidditch havia après que pensar que vas a guanyar anava molt millor que pensar que anaves a perdre- Prepara't per perdre davant de l'Eileen Tyler, Edgar!
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 5:08 am

- Accepte!

Vaig començar amb totes les meues forçes i inclus aixi tenia a Eileen molt pegada a mi, vaig començar a nedar més ràpid.

- Ei! Eileen que et quedes raere!- vaig dir sense parar de nadar.

Al final varem arribar a l'altra banda del llac. Ara a tornar!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 5:14 am

Vaig començar a donar braçades amb força i a moure els peus rapidament per poder arribar, però tot i estar molt a prop de l'Edgard, no aconseguia superar-lo. Vam arribar a l'altre riba del llac, i vaig donar una voltereta dintre l'aigua i, així, poder impulsar-me amb els peus a la paret del llac. Estava aprop de l'Edgar, però no podia arribar ni a tocar-lo i abans de que em donés compte, ja havia tocat la riba del llac amb una mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 5:18 am

Vaig tocar la vora del llac i al girar-me vaig vore que havia guanyat!! Vaig eixir de l'aigua.

- Bona carrera Eillen- vaig dir- Com ja te havia dit, jo soc millor- vaig dir riguent.- Mmm... no t'enfades, eh.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 5:22 am

-Per poc, Edgar, per poc...- Vaig dir, rient, tot i que m'havia guanyat per casi un cos de distància- Bé, què hi farem, hauré de practicar més. Però una cosa sí, el próxim al bany dels monitors, que m'estic congelant. Una mica més i crec que em transformo en un glaçó- Vaig dir, sortint de l'aigua i buscant la meva túnica, on havia deixat la vareta en una butxaca. Vaig trure l vareta i, amb un sencill encanteri, vaig secar-me- Brrr...- Vaig dir, exagerant- Quin fred!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 7:04 am

Quan van sortir de l'aigua vaig fer una rialleta.

-Enorabona li vaig dir a l'edgar, tranquila marta la proxima vegada ja veuras com guanyes...

Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDj Oct 14, 2010 2:28 am

Vaig riure amb el comentari de Eileen.

- Be, si no pots resistir l'aigua gelada, doncs el proxim al bany de monitors- vaig dir- A mi em dona igual.

Aleshores em vaig fixar en l'hora que era.

- Jo marxe- vaig dir mentres agafava totes les meues coses.- Ens vejam!

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDj Oct 14, 2010 7:09 am

Adéu, Edgaaaaaaaaar!- Vaig cridar, mentre el noi s'allunyava- Practica, que si no el pròxim cop et fotré una pallisa! ^^- Vaig acabar de posar-me la túnica, i mentre em guardava la vareta a la butxaca, vaig mirar el rellotge (al qual, confeso, em passava el dia mirant)- Bé, noies, jo me'n vaig ja, també, si no, arribaré tard a un lloc (Com gairebé sempre, vaja)- Vaig acomiadar-me movent la mà, mentre corria cap el castell- Adéu!

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDj Oct 14, 2010 7:15 am

S'havia fet molt tard, el temps havia passat molt de pressa i el cel ja començava a enfosquir-se.

- Jo potser que també me'n vagi, ara ja no hi fem res, aqui, i segurament trobaré alguna cosa per fer. -Vaig dir a la Sally. - Vols venir cap a la sala comuna? Si no, tampoc passa res. Bé, jo començo a tirar - i vaig dedicar-li un "adéu" amb la ma.- ja ens veurem!


[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Disfrutant de l'aigua. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disfrutant de l'aigua.   Disfrutant de l'aigua. - Página 2 EmptyDs Oct 16, 2010 10:54 pm

Vaig mirar el rellotge!!! -Deu meu quina hora es!!!, men vaig anar corrents.- ADEW!!!!- vaig dir cridant.

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Disfrutant de l'aigua.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Disfrutant de l'aigua, fresqueta?
» Disfrutant del passeig [Thomas]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: