| Disfrutant de l'aigua. | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Ds Oct 09, 2010 4:15 am | |
| - Si, sóc la caçadora de l'equip de Quidditch. I que sapigueu que aquest any anem a guanyar! (bé, com tots els altres anys, també)- vaig dir, posant èmfasi en l'ultima paraula.- En quina posició jugueu, vosaltres? | |
|
| |
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Ds Oct 09, 2010 4:45 am | |
| - Ets caçador?- vaig dir - Jo també i que conste que soc prou bo....- vaig dir riguent.- Vaja, ho sent molt però aquest any sera per a Hufflepuff. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Ds Oct 09, 2010 4:58 am | |
| -Així que creus que serà per hufflepuff, eh... Doncs si no omplim l'equip aviat pot ser que tinguis raó! Diria que encara queda una plaça lliure! Però ja s'omplirà, ja! I la Sam és batejadora, oi? Sou una família plena de jugadors de quidditch! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Ds Oct 09, 2010 5:02 am | |
| - Si, la Samus és batejadora. Hahaha. Tu no saps el que es que Samus tinga un bat propi....- vaig dir riguent- Sols et dic, Samus en una habitació amb un bat i una bala... Imagineu.- despres em vaig girar capa Eileen- Be, tu saps com és al camp.- vag dir mentres feia unes braçades. | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Ds Oct 09, 2010 10:58 pm | |
| Vaig veure de lluny a dos noies i tres nois, vaig anar cap allà. -Hola, Que estes fent???- |
|
| |
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dt Oct 12, 2010 9:20 am | |
| - Hola. vaig dir mirant a la nova- Doncs anavem a nadar- vaig dir. - Tu qui ets? | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 4:38 am | |
| -Hola, mm...- Pensa, Eileen, Eileen, et saps el seu nom, te las vas trobar un dia als passadissos...- Werner! Què tal? Doncs anàvem a nedar una estona, i estava pensant en proposar-li una carrera a l'Edgard, a veure què diu...- Vaig dir, mentre em mirava al noi que tenia el costat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 4:46 am | |
| - Una carrera? Jo?- vaig preguntar- Es que em sentiria mal si perds.- vaig dir riguent- Desde on fins a on? | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 4:50 am | |
| -Fins a l'altre banda del llac- Vaig dir, extenent el braç i senyalant- Et sembla bé? I no et preocupis perquè guanyaré- Amb el temps que portava a l'equip de Quidditch havia après que pensar que vas a guanyar anava molt millor que pensar que anaves a perdre- Prepara't per perdre davant de l'Eileen Tyler, Edgar! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 5:08 am | |
| - Accepte!
Vaig començar amb totes les meues forçes i inclus aixi tenia a Eileen molt pegada a mi, vaig començar a nedar més ràpid.
- Ei! Eileen que et quedes raere!- vaig dir sense parar de nadar.
Al final varem arribar a l'altra banda del llac. Ara a tornar! | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 5:14 am | |
| Vaig començar a donar braçades amb força i a moure els peus rapidament per poder arribar, però tot i estar molt a prop de l'Edgard, no aconseguia superar-lo. Vam arribar a l'altre riba del llac, i vaig donar una voltereta dintre l'aigua i, així, poder impulsar-me amb els peus a la paret del llac. Estava aprop de l'Edgar, però no podia arribar ni a tocar-lo i abans de que em donés compte, ja havia tocat la riba del llac amb una mà.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 5:18 am | |
| Vaig tocar la vora del llac i al girar-me vaig vore que havia guanyat!! Vaig eixir de l'aigua.
- Bona carrera Eillen- vaig dir- Com ja te havia dit, jo soc millor- vaig dir riguent.- Mmm... no t'enfades, eh. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 5:22 am | |
| -Per poc, Edgar, per poc...- Vaig dir, rient, tot i que m'havia guanyat per casi un cos de distància- Bé, què hi farem, hauré de practicar més. Però una cosa sí, el próxim al bany dels monitors, que m'estic congelant. Una mica més i crec que em transformo en un glaçó- Vaig dir, sortint de l'aigua i buscant la meva túnica, on havia deixat la vareta en una butxaca. Vaig trure l vareta i, amb un sencill encanteri, vaig secar-me- Brrr...- Vaig dir, exagerant- Quin fred! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dc Oct 13, 2010 7:04 am | |
| Quan van sortir de l'aigua vaig fer una rialleta.
-Enorabona li vaig dir a l'edgar, tranquila marta la proxima vegada ja veuras com guanyes...
|
|
| |
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dj Oct 14, 2010 2:28 am | |
| Vaig riure amb el comentari de Eileen.
- Be, si no pots resistir l'aigua gelada, doncs el proxim al bany de monitors- vaig dir- A mi em dona igual.
Aleshores em vaig fixar en l'hora que era.
- Jo marxe- vaig dir mentres agafava totes les meues coses.- Ens vejam!
[Isc del tema] | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dj Oct 14, 2010 7:09 am | |
| Adéu, Edgaaaaaaaaar!- Vaig cridar, mentre el noi s'allunyava- Practica, que si no el pròxim cop et fotré una pallisa! ^^- Vaig acabar de posar-me la túnica, i mentre em guardava la vareta a la butxaca, vaig mirar el rellotge (al qual, confeso, em passava el dia mirant)- Bé, noies, jo me'n vaig ja, també, si no, arribaré tard a un lloc (Com gairebé sempre, vaja)- Vaig acomiadar-me movent la mà, mentre corria cap el castell- Adéu!
[Surto del tema] | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Dj Oct 14, 2010 7:15 am | |
| S'havia fet molt tard, el temps havia passat molt de pressa i el cel ja començava a enfosquir-se.
- Jo potser que també me'n vagi, ara ja no hi fem res, aqui, i segurament trobaré alguna cosa per fer. -Vaig dir a la Sally. - Vols venir cap a la sala comuna? Si no, tampoc passa res. Bé, jo començo a tirar - i vaig dedicar-li un "adéu" amb la ma.- ja ens veurem!
[surto del tema] | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Disfrutant de l'aigua. Ds Oct 16, 2010 10:54 pm | |
| Vaig mirar el rellotge!!! -Deu meu quina hora es!!!, men vaig anar corrents.- ADEW!!!!- vaig dir cridant.
[Isc del tema] |
|
| |
| Disfrutant de l'aigua. | |
|