Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Coneguent als profesors - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Coneguent als profesors - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Coneguent als profesors

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Nombre de missatges : 246

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Coneguent als profesors - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDl Nov 26, 2012 12:19 am

Noto les seves mans baixant per la meva esquena, i els seus llavis fent-me petons al coll i als llavis. Li faig caricies suaus per el pit i els abdominals i somric en sentir la seva veu.

-Aixo esta fet...

Les seves mans m'agafen pel cul i jo no puc evitar fer una petita riallada abans de descordar el botó dels seus pantalons. Porto els meus llavis al seu coll, besant-li i mossegant-li, fent baixar els seus pantalons a la vegada, i llevant-los de l'escena.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Nombre de missatges : 62

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDg Des 23, 2012 3:10 am

Segueixo amb les meves mans al cul de l'alumna, notant com aquesta faldilla cada cop em fa més nosa. Deixo que ella em tregui els pantalons, somrient de costat, i li faig un petó apassionat quan ja s'ha desfet d'ells. Les meves mans, llavors, agafen amb força la seva faldilla. Sí, el tigre té força. I la seva faldilla acaba esquinçada, trencada, arrancada i tirada a terra.

- Senyoreta Van der Elst... Si creu que deixaré que em tregui el que em queda posat amb les mans, va molt equivocada.

M'aixeco, llavors, picant-li l'ullet, i deixo la noia asseguda al sofà. M'assec, jo, al seu costat, observant-la amb una cella alçada, esperant el seu pròxim moviment. Tanmateix, una de les meves mans es dirigeig a les seves, inmobilitzant-les. No deixaré que les utilitzi, per ara...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDg Des 23, 2012 5:20 am

Alço una cella quan s'aixeca, escoltant-lo, i somric quan es torna a asseure al meu costat. M'agafa les mans i jo no oponc resistència... És un bon joc...

-M'agraden els jocs del tigre...-Li xiuxiuejo, després de fer-li un petó apassionat als llavis.

Encara que ell em te les mans agafades, jo baixo pel seu coll, fent-li petons per tot el coll i baixant, baixant. Passo pels seus pectorals i pels seus abdomens, i en arribar als seus calçotets els començo a treure amb les dents. Aixeco la mirada i me'l miro, mentre baixo.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDs Des 29, 2012 2:11 am

Observo el que fa, amb un somriure satisfet. Aquesta noia en sap... Li aparto els cabells de la cara amb un gest suau de mà. El recorregut dels seus petons acaba als meus calçotets, que comença a abaixar amb les dents.

- Bona noia, Senyoreta Van der Elst...

Quan els meus calçotets ja estan pels genolls, m'aixeco de cop, agafant-la en braços sense previ avís i devorant-li el coll amb gust. La deixo completament nua, i la tiro al sofà, deixant-me caure sobre seu després de desfer-me dels meus calçotets.

- Em podrien acomiadar per aixó, preciosa... Però confio en que està gaudint de l'experiència i no voldrà dir-ho a ningú...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDs Des 29, 2012 2:45 am

Noto els seus petons, les seves caricies, mentre jo a la vegada li vaig femt petons i caricies. Somric de costat quan diu allò.

-Ja li he dit, professor Brennan... Que sé quan em comvé parlar i quan no...

Recolzo una mà a la seva galta, mirant els seus ulls tan increibles.

-No pateixi...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 11:07 pm

Li mossego el coll, en sentir les seves paraules, acariciant-li el cos amb deteniment. La miro als ulls un moment, i dic:

- Sóc incapaç de seguir parlant amb tu com parlo amb els altres alumnes en aquest moment, Jacqueline...

Li faig un petó, endut per la passió, prement el meu cos contra el seu, ja sense cap tipus de barrera enmig.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 01, 2013 12:58 am

-Mmmm...

Em mossego el llavi, mentre ell m'acaricia i em va fent petons i mossegades al coll eliroemtre em diu allò i li corresponc el petó, amb passió. Mare meva, aquest home és...

-Jo no soc qualsevol altra alumne, professor Brennan...- li faig l'ullet, divertida.

Li faig petons per el coll mentre les meves mans l'acaricien l'esquena, estrenyent-lo contra mi, sentint cada mil.limetre de la seva pell.

-Professor...-gemego.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDl Gen 07, 2013 1:18 pm

I per un moment, noto com ja no vull ser un simple professor. No en aquesta situació. Sense sortir de sobre seu i amb la clara intenció d'excitar-la fins a límits insospitats.

- Preciosa... Només, Nick... Digue'm Nick...

Ho xiuxiuejo amb els llavis enganxats al seu coll, abans d'alçar una mica la cintura i dirigir el meu membre per penetrar-la lentament, callant-la amb un petó que ens fa perdre el nord als dos.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 2:57 am

Somric quan diu allò de que li digui Nick, agraïda. En aquesta situació ja m'estava costant mantenir les formalitats...

-Nick...

Llavors em fa un petó i s'endinsa dins meu. Contenc la respiració, i gemegi quan ens separem del petó que m'ha fet oblidar fins i tot on era.

-Nick...- torno a gemegar, abans de fer-li jo ara petons mentre les meves mans reckrren la seva esquena.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 4:03 am

Quan separo els meus llavis dels de la noia poso cara de satisfacció, sentint-me dins seu i notant el seu alè quan gemega. Somric quan em diu pel nom. Sens dubte és mostra de pèrdua de formalitat i guany de confiança.

- Jac... - xiuxiuejo, mossegant-li el coll suaument.

Començo a embestir-la amb calma, deixant que cada penetració sigui lenta i ens produeixi a tots dos tant plaer com sigui possible.

- Qui... M'hauria dit a mi... Que tenia... Una alumna així... - dic, entre embestida i embestida, amb la veu entretallada per l'excitació.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 4:28 am

Em mossego el llavi inferior, sentint les petites onades de plaer que em proporciona el seu membre entrant i sortint de dins meu. Se'm talla la respiració i somric mentre em parla.

-Mmmm... - dic, sense poder evitar-ho.- Oh, Nick... Mare meva..

M'agafo amb una mà al sofà, mentre amb l'altra continuo abraçant-lo i estrenyent-lo contra mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 5:00 am

Deixo de penetrarla uns moments, quedant-me quiet però sense sortir d'ella. L'agafo amb fermesa de la cintura, posant-la sobre meu i deixant-la asseguda sobre la meva cintura.

- Va... Què t'està semblant el tigre...? - dic en un xiuxiueig, per excitar-la més.

Amb les mans l'ajudo a començar un moviment de pelvis, pujant i baixant el seu cos sobre el meu membre, amb un ritme marcat per la nostra respiració accelerada.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 7:08 am

M'agafa i em fa girar, quedant jo en posicio dominant. M'assec damunt de la seva cintura, tenint les mans al seu pit, mentre reinicio el moviment lentament.

-No m'ha... No m'ha decepcionat...- aconsegueixo dir entre gemecs, mentre ajudada per les seves mans em moc amunt i avall.

Sento tot el meu cos tremolós. Amb cada caricia que ell em dona, se'm possen els pèls de punta, i dels pegons i dels moviments... Ja ni parlem. Sentia les onades de plaer recorrent el meu cos.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 7:52 am

- Sabia que no et decebria... - li somric, de manera trapella i fins i tot una mica lasciva, acaronant el seu cos perfecte.

Ella es va movent amunt i avall i jo, dins seu, noto com cada vegada estic més a prop de l'èxtasi total. El seu cos també està tremolós, i li mossego la pell del coll amb suavitat pensant que potser podrem arribar junts al cel i tot. L'agafo per l'esquena, incorporant-me una mica i quedant assegut amb ella a sobre i el meu membre encara encaixat dins seu. Reprenem el moviment, accelerant-lo cada vegada més en aquesta posició més íntima, mentre els meus llavis busquen els seus amb necessitat i passió, i a la fi noto com tot el meu cos comença a tremolar mentre onades de plaer em recorren de cap a peus, anunciant que s'aporpa l'orgasme que tant he buscat en companyia d'aquesta noia.

- Estic... A... A punt, preciosa...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 8:08 am

Em mossega el coll, cerca els meus llavis mentre segueixo amb el moviment, rodejant el seu coll amb els meus braços.

-Jo... Jo també...-dic.

Tremolo tota jo, mentre sento com poc a poc m'hi aproximo poc a poc, i ell, per les ganyotes que possa també. Gemego, sebtint que arriba, que arriba... Fins que finalment una gran onada de plaer em plena del tot, arrancant-me un crit al mateix temps que ell deixa anar un gemec mentre es corre dins meu. Somric, després de sentir com poc a poc l'orgasme s'esvaix, encara asseguda damunt seu, i li faig un petó, volent assaborir-lo fins al final.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 10:20 am

Accelerem el ritme tots dos, el ritme de les envestides, dels gemecs, del sospirs i dels batecs. Ella també està a punt d'arribar, i jo noto com cada vegada està més a prop. Fins que noto com ja és aquí, sento l'onada de plaer, aferro amb força el seu cul i em corro dins d'ella, tirant el cap endarrere.

Ella em fa un petó i jo corresponc, abraçant-la amb força, sense sortir d'ella. Em tiro endarrere, fent-la estirar sobre meu, i em quedo acaronant la seva esquena i el seu cos, absort en la bellesa del moment.

- Ets preciosa... - dic, fent-li petons suaus al coll i a la mandíbula.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDt Gen 08, 2013 10:47 am

Somric, i el miro. Mare meva, està com un tren. Em mossego el llavi inferior mentre em fa petons pel coll.

-Mmmm gràcies...

M'agrada massa que em facin petons pel coll... M'acaricia, i deixo el cap sobre els seu pit.

-Ha estat genial...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDs Gen 12, 2013 2:24 pm

Alço una mà, deixant-la reposar amb delicadesa sobre el cap de la noia, i pentino els seus cabells suaument, amb la punta dels dits. Amb una mirada tendra. Quants anys fa que no sortia dels meus ulls, aquest esguard?

- Penso el mateix...

Somric una mica, sense moure'm ni un centímetre, i paro l'orella quan escolto l'alarma del meu rellotge. Li faig un petó al front, i xiuxiuejo, amb veu calmada i tendra:

- Jac, petita... Tinc classe d'aquí un quart d'hora...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDs Gen 12, 2013 11:42 pm

Alço el cap cap a ell quan em diu que té classe i m'incorporo un mica, fent un ganyota. En fi, en algun moment això s'havia d'acabar...

-Reparo- faig amb la vareta cap a la faldilla esgarrapada. La faldilla torna a possar-se bé i començo a vestir-me amb la brusa i tot.- Ens seguirem veient a les classes... i si vol res, sempre em pots cridar al despatx, Nick.

Mmm, penso que ara potser ja li torna a molestar que li tracti de tu i em corregeixo:

-Perdò, professor Brennan...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDl Gen 14, 2013 12:00 am

Em vesteixo ràpidament, i observo amb un somriure torçat com ella fa el mateix, arreglant-se la faldilla esquinçada amb un encanteri. Faig que sí amb el cap, i alço una cella quan es corregeix i em torna a dir Professor Brennan.

- Jacqueline... Si no estem a classe, segueixo sent en Nick.

M'apropo a ella, l'agafo per la cintura i li faig un petó fugaç però intens, per després allunyar-me cap a la porta, obrint-la màgicament.

- Ja em mantindràs informada del progrés de la teva animàgia, bonica...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDl Gen 14, 2013 3:11 am

M'acabo de vestir i m'arreglo els cabells amb un moviment de vareta. Després veig com ve cap a mi i em besa. Somric, mentre se'n va cap a la porta.

-Jac... Digues-me Jac.

Vaig amb ell cap a la porta agafant pel cami el meu llibre d'animàgia. Me'l miro, somrient.

-Vindré a explicar-t'ho tot.- li pico l'ullet, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors - Página 3 EmptyDl Gen 14, 2013 10:55 am

Li somric. Jac. Senyoreta Van der Elst dins de classe, Jac a fora. M'agrada la idea. Li acarono els cabells amb una mà en un gest delicat, i l'apropo a mi, fent-li un petó al front. No els faig, normalment, aquests petons. Perquè signifiquen molt més per a mi del que pot imaginar la gent. Surto al passadís, i me la miro amb un somriure. Quan un parell d'alumnes passen per darrere nostre, dic, amb la veu en un to normal:

- Ja sap que pot venir al meu despatx quan vulgui, Senyoreta Van der Elst - li pico l'ullet dissimuladament i m'allunyo, passadís enllà.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Coneguent als profesors
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3