Qui està Connectat | En total hi ha 35 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 35 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Coneguent als profesors | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Nicholas A. Brennan Professorat
Nombre de missatges : 62 Fecha de inscripción : 17/09/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: -
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dj Nov 22, 2012 11:28 am | |
| M'agrada l'atreviment de l'alumna, i quan s'apropa a mi per a xiuxiuejar-me a l'orella que no és una nena petita senzillament somric i li envolto la cintura amb els braços, evitant que s'aixequi del tot.
- No és una nena petita, Senyoreta Van der Elst? Llavors com és que necessita que li expliqui el significat del que he dit fa una estona del meu tigre interior...?
La deixo anar, amb un somriure, encara, i em creuo de braços, esperant la seva reacció. | |
| | | Jacqueline Van der Elst Sisè curs
Nombre de missatges : 246 Fecha de inscripción : 20/08/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dj Nov 22, 2012 11:34 am | |
| Sento els seus braços envoltant-me la cintura per evitar que m'aixequi, i escolto el que em diu, alçant una cella.
-Em pensava que s'hauria adonat del que jo li demanava era una demostració pràctica, com les d'abans, però amb el seu tigre interior...-Li torno el somriure que ell m'oferia. -O no ho vol, vosté??
Li trec la llengua, provocativa, divertida. | |
| | | Nicholas A. Brennan Professorat
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dj Nov 22, 2012 11:44 am | |
| Amb un petit gest li enretiro un floc de cabells del rostre, mirant-la fixament amb un esguard rialler.
- Senyoreta Van der Elst, si li fes aquesta demostració que em demana l'hauria de matar després de fer-la-hi, a causa de les normes escolars que estableixen certes coses sobre professors i alumnes.
I, malgrat el que acabo de dir, trec la vareta i tanco la porta d'un encanteri. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 2:30 am | |
| Alço una cella en sentir les seves paraules i després sento tancar-se la porta.
-Matar-me, que exagerat... Sé perfectament quan em convé parlar i quan no... Però si no es refia de mi..
M'aixeco del tot i faig com que vaig cap a la porta. A mig camí em giro i faig un somriure trapella.
-Es sancionaran als professors si es descobreix que tenen relacions amb alumnes... Aixo diu, la norma. Pero es clar, aqui tancats no se jo si la paraula descobrir...
| |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 7:06 am | |
| Somric, escoltant la noia, mentre no m'estic de mirar-la de dalt a baix quan s'aixeca. Va cap a la porta, però sé que sap perfectament que no podrà sortir. Escolto les seves paraules, guardant silenci, i faig un lleu assentiment de cap, abans d'aixecar-me del sofà i transformar-me en tigre en un moment. M'acosto a ella i l'empenyo cap a la paret amb cops suaus de cap a les cames. Quan noto que ja està tocant al mur em torno a transformar, amb un somriure de superioritat als llavis. Poso una mà al costat del seu cap, a la paret, i em coloco de tal manera que ella ha d'estar enganxada a la paret.
- És una noia molt intel·ligent, senyoreta Van der Elst...
Em quedo a pocs centímetres d'ella, somrient de manera seductora i provocativa a la vegada, mirant-me-la fixament. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 8:13 am | |
| Em quedo quieta quan es transforma en tigre, sense saber molt bé a que vol arribar, fins que veig que m'empeny cap a la paret. M'hi vaig anar fent enrere poc a poc fins que vaig sentir la freda pedra dels murs de Hogwarts a la meva esquena. Em vaig mirar al tigre, una mica intimidada, i llavors torna a ser huma, i esta molt a prop de mi, més del que ho ha estat tot el dia.
-Ja ho sé.-dic fent un somriure arrogant i orgullós. Els meus llavis son molt a prop del seu somriure seductor, i quasi es freguen quan parlo.- On és el seu tigre interior, professor Brennan? | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 9:50 am | |
| Somric, mirant-me-la d'aprop, observant els seus ulls, amb la mirada ardent. Em vol provocar, em vol provocar i ho està aconseguint. Però jo no sóc així. En Nicholas Ajax Brennan no és així. Acosto els meus llavis a la seva orella i xiuxiuejo:
- El meu tigre interior, senyoreta Van der Elst, necessita que algú li doni raons per sortir...
Me'n separo, llavors, amb una mitja rialla, conscient de que la porta segueix tancada, i m'assec al sofà on era abans, mirant-la amb curiositat. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 10:04 am | |
| No puc evitar fer una ganyota quan es separa. No era propi de mi, això, així que de seguida recupero la compostura i alço una cella. Vol jugar, doncs jugarem.
Me'l miro durant uns segons i dic, divertida.
-Raons no li falten, els teus ulls ho diuen... No s'aparten de mi, i no són molt dissimulats, de fet...
Em col.loco be la faldilla i el cabell, i me'l miro i m'apropo a ell fin a asseure'm a uns dels braços del sofa.
-O menteixo, professor?- li xiuxiuejo a l'orella, amb una veu suau i divertida, recolzant la meva ma a la seva espatlla. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 10:23 am | |
| Observo com s'asseu al braç del sofà amb una cella alçada, i quan es recolza a mi, amb un moviment ràpid l'agafo de la cintura i faig que caigui sobre meu.
- No pretenen ser dissimulats, els meus ulls, senyoreta Van der Elst. Si volgués que ho fóssin, cregui'm, ho seríen - dic, amb un somriure divertit als llavis, mirant-me-la a sobre meu -. I ara que ja està a sobre meu, senyoreta Van der Elst, pensa fer alguna cosa profitosa per a tots dos?
La porta segueix tancada i, que jo sàpiga, cap dels dos tenim res millora a fer... | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 10:35 am | |
| Deixo anar una riallada quan fa que caigui damunt d'ell i me'l quedo mirant mentre parla. Somric, i apropo el meu cap al seu.
-Com vulgui el senyor.
I acosto els meus llavis fins que es freguen amb els seus suaument, dolçament, amb delicadesa.
-Li sembla aprofitós ja?- li xiuxiuejo a cau d'orella, amb un somriure provocatiu. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dv Nov 23, 2012 11:03 am | |
| Observo atentament els seus moviments, i quan s'incorpora una mica y fa que els nostres llavis es rocin suaument somric, sorneguer, abans de parlar-li, agafant-la fermament per la cintura.
- Això seria un aprovat justet, pot esforçar-se més, senyoreta Van der Elst - dic, fent broma del que diuen sempre els professors.
Apropo la boca al seu coll, i em quedo quiet uns segons, deixant que el meu alè calent xoqui contra la seva pell de porcellana, fins a fer-hi una petita mossegada, juganer, com a bon tigre.
- Estic segur de que sap fer més coses, senyoreta Van der Elst... Coses que a mi em poden agradar - dic, separant-me'n pero sense deixar-la anar. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Ds Nov 24, 2012 3:04 am | |
| -Aix, doncs s'haurà de fer alguna cosa per millorar aquesta nota...-Dic, tancant els ulls mentre sento el seu alè al meu coll.
Em mossega, divertit, i després em mira fixament. El meu nas es frega amb el seu, de tant a prop que estem. Sento els seus braços agafant-me de la cintura.
-És clar. En sé moltes més, professor...-dic, mirant els seus ulls clars. M'apropo més a ell i li faig un petó amb una taca de desig, mentre les meves mans li rogdejen poc a poc el seu coll, apropant-me més a ell, si es que era possible. Després li faig petons pel coll fins arribar a l'orella, que li mossego suaument.
-Això és un notable alt, com a minim. -li xiuxiuejo a l'orella, provocativa, seguint-li el joc de les notes. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Ds Nov 24, 2012 7:34 am | |
| Somric, satisfet, en sentir les seves paraules, i l'abraço amb més força quan elimina tota distància entre nosaltres fent-me un petó dels que m'agraden a mi, i anant després a la meva orella. Deixo anar una rialla que trona per la sala.
- Senyoreta Van der Elst, no em faci riure... Segurament per a professors com en Bohr això seria una matrícula d'honor, però... No és per desmotivar-la, però per a mi això no arriba al notable, encara.
Li pico l'ullet, somrient amb malícia i de manera molt provocadora, amb un toc de sensualitat a la corba dels meus llavis.
- Pensa fer-hi alguna cosa al respecte? | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Ds Nov 24, 2012 8:32 am | |
| Encara que les seves paraules no ho diguin, els seus gests ja m'han dit que li ha agradat. Alço una cella quan parla del professor Bohr i faig un somriure quan em demana si penso fer alguna cosa al respecte.
-Tss... potser... - Ric, fent-li petons per el coll, poc a poc, suaus...- Si vostè vol, professor Brennan...
Els meus llavis tornen als seus, amb desig, i vaig anant baixant poc a poc les meves mans fins als botons de la seva camisa, sentint la seva pell davall, calenta. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Ds Nov 24, 2012 7:19 pm | |
| Les meves mans es passegen per la seva esquena, subjectant-la amb firmesa quan em comença a fer petons al coll.
- A vostè què li sembla, senyoreta Van der Elst? Que vull o que no vull? Em sembla que deixaré que resolgui la qüestió vostè soleta, que ja m'ha demostrat que és prou intel·ligent per a fer-ho - li dic, amb un somriure encisador.
Torna a atacar els meus llavis, buscant-los amb passió de nou, en un petó al que corresponc sense cap tipus de dubte, i a mesura que noto com les seves mans baixen, les meves també ho fan, situant-se en el seu cul i agafant-lo amb força, apropant-la encara més a mi.
- La nota va pujant, senyoreta Van der Elst - xiuxiuejo, contra els seus llavis. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 12:47 am | |
| Somric quan em demana si ho vol o no, i deixo la meva front contra la seva uns segons, sentint la respiració de l'altre.
-Les seves mans parlen per vostè- li dic, referint-me a si ho vol o no.
Li faig un petó curt, i després un altre de mes llarg, mentre les meves mans van desfent els botons de la seva camisa, poc a poc.
-Al tigre se l'ha de despullar?-faig un somriure provocatiu, divertida- O ho prefereixfer-ho ell mateix? | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 12:54 am | |
| Li pico l'ullet de nou quan diu que les meves mans parlen per mi i faig que sí amb el cap.
- Té raó, senyoreta...
Corresponc als dos petons, al primer de manera juganera, i al segon amb més passió, agafant-la amb força, duent-la contra mi tant com puc, notant les mans de la noia desbotonant-me la camisa.
- El tigre - dic, abans d'atrapar uns segons el llavi inferior de la noia amb les dents - va aprendre a treure's la roba tot sol fa molt de temps... Però segueix agradant-li tenir ajuda. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 1:16 am | |
| Desfaig l'ultim botó quan diu que li segueix agradant que li ajudin a desvestir-se. Somric, i d'un ges li faig alçar els braço per llevar-li del tot la camisa, deixant al descobert el seu pit i els seus abdominals. Llanço la camisa lluny, i me'l miro, amb un somriure als llavis.
-El tigre està molt consentit, llavors...
Torno a fer-li uns petos als llavis i vaig baixant pel seu coll. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 1:27 am | |
| Aixeco els braços de manera que em pugui treure la camisa, i quan ella es queda mirant-me estiro els braços, deixant d'agafar-la un moment. Faig que sí amb el cap quan diu que el tigre està molt consentit, confirmant-ho.
- Moltíssim, senyoreta Van der Elst, moltíssim.
L'agafo per la cintura de nou, notant els seus llavis a la meva pell, i en un moment donat m'aixeco, agafant-la amb fermesa, i la deixo reposant sobre el sofà un moment.
- Però el tigre està bo...
Em poso a sobre de la noia, acariciant el seu cos amb ganes, deixant petons i mossegades fluixes a cada tros de pell que trobo, per després mirar-la als ulls i dir:
- I al tigre li agrada jugar. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 2:24 am | |
| M'agafa i em deixa al sofà un segon. Em mira, i jo aprofito de la perfecta vista que tinc d'ell des del sofà quan dic que està bo. Somric, divertida.
-Això estava ben clar...
Em mossego el llavi suaument quan m'acaricia i em fa petons i petites mossegades. Em mira i jo me'l miro, als ulls blaus increibles, i no puc evitar deixar anar una riallada divertida quan diu que li agrada jugar.
-Quina casualitat, a mi també m'agrada jugar.-Apropo una mica més el meu rostre al seu, i xiuxiuejo:- I a quins jocs podem jugar? El tigre té alguna idea? | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 2:57 am | |
| Deixo que les meves mans recorrin amb llibertat el cos de la noia, fins a ficar-se, trapelles, sota la brusa de la noia, acaronant suaument la seva panxa.
- El tigre deixarà que la senyoreta sigui la que esculli el joc per aquesta vegada... - dic, aixecant una mica més la seva brusa.
Li faig un petó a la panxa, passant la llegua pel seu melic un moment, amb un somriure torçat, abans de mirar-la des d'allà i dir:
- Ja ha pensat en el joc? | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 3:03 am | |
| Sofreixo un calfred en notar les seves caricies a la meva panxa. Perdo el nord per un segon, tancant els ulls. M'agrada massa, el que em fa. Quan recupero la compoatura em miro al professor, que està demanant una resposta. Somric, divertida.
-Ahà... Vull que el tigre...M'ajudi amb la roba.
Somric, juganera. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 4:11 am | |
| Li segueixo fent petons a la panxa i pujo fins als seus llavis quan obtinc la resposta, deixant un rastre de petons en el camí, i somric, mentre les meves mans pugen més pel seu cos.
- El tigre vol que aixequi els braços... - xiuxiuejo, fent-li petons al coll.
Li trec la brusa, agafant-la i col·locant-me sota seu, fent-li un petó intens mentre les meves mans recorren la seva esquena buscant la tanca dels sostenidors que, amb mans expertes, no trigo en descordar amb un soroll suau. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 11:43 am | |
| Tanco els ulls mentre em fa petons a la panxa. Alço ela braços, mirant-la divertida, i em lleva la brusa ràpidament. Es possa sota meu i cerca els meus llavis, que finalment troba i em fa un petó intens. Sento les seveans recorrer la meva esquena fins als sostenidors, que acaba descordant. Mel's llevo rapidament i li faig un altre petó, intens, amb desig, mentre les meves mans van baixant pel seu cos perfecte fins trobar-me amb un cinturó que començo a llevar.
-El tigre desitja alguna cosa en particular?- Li xiuxiuejo a l'orella, abans de fer-li una petita mossegada al lòbul. | |
| Assumpte: Re: Coneguent als profesors Dg Nov 25, 2012 8:46 pm | |
| Les seves mans aconsegueixen arribar ràpidament fins al meu cinturó i desfer-se d'ell, després de fer que els seus sostenidors deixin de fer-me nosa. Les meves mans es mouen per la seva esquena, de manera àgil. Baixen fins als seus pits, que em dedico a tantejar en un primer moment.
- El tigre - dic, clavant la mirada en els ulls de la noia - vol tot el que li pugui donar, Senyoreta.
Faig una mica de pressió amb les mans sobre els seus pits, i li mossego el coll, baixant cap als seus pits pero sense arribar-hi mai, tornant a pujar cada vegada, buscant els seus llavis i la pell fina del seu coll. Finalment faig baixar les meves mans cap al seu cul, aixecant-li la faldilla per tal de poder-lo acariciar i agafar millor. | |
| | | | Coneguent als profesors | |
|