Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Coneguent als profesors HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Coneguent als profesors HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Coneguent als profesors EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Coneguent als profesors EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Coneguent als profesors EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Coneguent als profesors EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Coneguent als profesors EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Coneguent als profesors

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Nombre de missatges : 246

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Coneguent als profesors Empty
MissatgeAssumpte: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDc Set 26, 2012 8:09 am

Agafo les meves coses ràpidament pero amb compte de no oblidar-me res. Vull poder aprofitant aquest temps lliure que tinc per fi, després de diversos dies de fer deures sense parar. Així que vaig pels passadissos com sempre, amb la faldilla, la corbata una mica descordada...

Un nen de primer passa corrents, ben a prop meu, fent que el meu llibre d'animàgia caigui al terra, just als peus d'un professor. Remugo, enfadada.

-Haurieu d'anar amb compte!- crido. Després em miro el professor i faig un somriure.- Perdoni, professor Brennan...- dic i m'ajec per poder agafar el llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Nombre de missatges : 62

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 6:28 am

Estic sortint del meu despatx amb el posat altiu de sempre després de passar-me una bona estona corregint... O més ben dit, suspenent examens d'alumnes incompetents. Veig com uns alumnes passen corrents i donen un cop a una alumna de Slytherin. Somric, ajupint-me al mateix temps que ella per agafar el llibre abans que ella.

- No es preocupi, senyoreta Van der Elst...

Em miro el llibre amb una cella alçada, abans de donar-li a la noia de nou amb un somriure cordial que tinc reservat tan sols per als de Slytherin i algun professor, potser.

- Animàgia? - pregunto, fent referència al llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 8:20 am

Miro com el professor Brennan agafa el meu llibre i se'l mira encuriosit, abans de tornar-me'l. Somric.

-Sí. Sempre m'ha semblat una màgia ben interessat i he volgut ser-ho. D'aqui a uns pocs mesos tindré l'oportunitat, ja que faré 17 anys i podré fer-me animàgica. M'estic informant més del tema.

Me'l miro, amb el cap torçat cap a un costat, encara amb el meu somriure, un somriure reservat per els professors que s'ho mereixen, obviament.

-Vosté es animàgic, oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 8:55 am

Me l'escolto amb el mateix somriure cordial i em limito a fer que sí amb el cap quan em pregunta si sóc animàgic, per després parlar amb la meva veu greu i amb un toc de seducció que no puc treure-li.

- Sí, en efecte.

Miro al meu voltant, a tots els nens insuportables que corren per allà, i me la miro amb una cella alçada:

- Si té alguna pregunta no dubti en venir a veure'm, senyoreta Van der Elst, l'ajudaré encantat. Ara mateix, però, em sembla que me'n torno a dins, em posen nerviós aquestes criatures, en dies com avui.

Li faig un gest cordial amb un moviment de cap i em fico dins l'aula d'on havia sortit. Deixo, però, la porta oberta, donant-li a entendre que si vol pot venir a preguntar el que sigui.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 9:10 am

Me'l miro mentre entra al despatx, deixant la porta oberta. Alço una cella. Tant de bo tots els professors fossin com ell, Déu meu. Aniria més que contenta a les classes... Entro, una mica més tard que ell, encara amb un somriure als llavis i el llibre de animàgia.

-Bé, de fet, si que tinc varies preguntes que el llibre no explica bé, i m'alegraria que vosté m'ajudés a trobar les respostes.

Li faig el meu somriure encantador, de nena bona que no ha trencat mai un plat.

Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 9:35 am

Em giro cap a ella, sabia que vindria. Li somric de nou, sorprenent-me a mi mateix en veure que sóc capaç de repetir aquesta acció tan sovint, i m'assec a una cadira, col·locant-ne una altra davant meu per a ella.

- D'acord, senyoreta Van der Elst, segui i pregunti el que vulgui.

M'estiro, allargant els braços, traient-me les mandres de sobre i m'encongeixo d'espatlles.

- I si vol una demostració, també me la pot demanar, eh? Sense vergonya, senyoreta Van der Elst - dic, picant-li l'ullet instintivament.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 9:48 am

Tanco la porta del despatx. Així no escoltaríem els molestos sorolls dels nens pesats...

M'assec a la cadira, intentant que no es noti el daltabaix que m'ha provocat la picada d'ullet. Passo la cama dreta per sobre de l'esquerra, recolzant-la, i deixo el meu llibre a la meva falda.

-Bé... primer voldria que m'aclarés una mica millor com funciona el pensament una vegada estàs en forma humana. És a dir, aqui...- senyalo el meu llibre.- Diu que es una mescla entre pensaments humans i pensaments animals, però jo vull una informació més concreta... podria...?

Després me'l miro dissimuladament. Quin animal seria, ell?
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 10:07 am

Somric, escoltant-la, amb els braços creuats, atent.

- L'Animàgia no és una ciència exacta, Senyoreta Van der Elst. Molts aspectes depenen més del mag i de l'animal que de l'animàgia.

M'aixeco i li somric una mica.

- Sí que és veritat, però, que a la ment d'un animàgic quan està en forma humana poden quedar certs aspectes de l'animal.

I, després de somriure de forma enigmàtica, em pujo dempeus a la cadira on estava i faig un salt per sobre seu. Quan caic a terra, ja no sóc un home, sóc un majestuós i enorme tigre que es mira la Jacqueline fixament.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 10:15 am

Em quedo de pedra quan s'aixeca i es queda de peus damunt de la cadira, però encara em quedo més parada quan salta per damunt meu i es transforma en tigre, un tigre que se'm queda mirant fixament.

-Ha... Ha estat... uau...- somric, incrédula.

Miro el tigre que em mira i vull apropar-me, acariciar-li el cap. Com em passa amb la majoria d'animals, sobretot amb els felins... però em contenc. És un professor, a veure si és pensarà que em prenc masses llibertats...

-M'agrada...- dic, sense saber que dir, encara amb un somriure incrédul.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 10:26 am

Em transformo en humà de nou, somrient, satisfet, en veure la reacció de la noia, i em poso bé la roba.

- Una austera demostració del que és l'animàgia, senyoreta Van der Elst.

M'assec de nou davant seu, i somric.

- De la mateixa manera que quan un animàgic està en forma humana conserva rastres del caràcter animal, quan està en forma animal segueix pensant com un humà, pero els seus instints es tornen, d'alguna manera, animals. Així doncs, si hi ha algú que es transforma en gos, quan està en forma animal pot adorar correr pels prats o que li acaronin la panxa i el cap... - m'encongeixo d'espatlles i dic, picant-li l'ullet en broma -. I per cert, als tigres també ens agrada que ens acaronin el cap de tant en tant.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 10:38 am

-Com a la meva gata, doncs.- somric, divertida.

Em descol·loca, que em piqui l'ullet. Li somric, i miro els seus ulls blaus.

-Així que... Quan tens forma animal pots tenir caracters animals, encara que en el fons siguis un humà... i quan ets humà, pots tenir algun que un altre caràcter animal? És a dir, he llegit que hi han animàgics felins que no fan soroll quan caminen, o que són mags més àgils que els altres...

M'arreglo una mica la faldilla i torno a mirar al professor, aguantant-me les ganes de repassar-lo de dalt a baix. Alegra massa la vista, per ser un professor...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 01, 2012 10:53 am

Faig que sí amb el cap davant les seves paraules, posant-me còmode a la cadira, i em passo la llengua pels llavis abans de parlar.

- En efecte, això que diu dels animàgics felins és ben cert... Vaja, jo no sé quantes persones hauràn saltat pero sobre de vostè, però no és gaire normal fer-ho, senyoreta Van der Elst.

Ric, divertit, i llavors m'aixeco, i em poso a caminar per la sala, cosa que feig molt sovint.

- I és clar, cal dir que per arribar a acostumar-se a això calen anys, no esperi vostè fer-se animàgica i que tot li vaig fantàstic el primer dia, eh?

Mai és tard per una mica d'espectacle. D'un salt pujo a una taula, i de la taula salto, caient a terra en forma de tigre i anant cap a la noia amb el cap felí ben alt.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDs Oct 06, 2012 9:32 am

Ara sí : allargo la meva mà i acaricio suaument el cap de l'elegant tigre que em mira fixament. L'acaricio com si fos la Mirja, la meva moixeta, i somric sense poder-ho evitar. M'agraden massa els animals, i en exclusiva, els felins.

-Em dona igual... sempre he somiat amb ser animàgica...

L'acarono entre les dues orelles, somrient encara, pensant en el meu patronus, el meu linx ibéric...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDg Oct 07, 2012 9:30 pm

Quan la seva mà es posa sobre el meu cap i l'acarona no puc evitar ronronejar com un gatet, i deixo que les seves carícies em deixin una mica relaxat. Quan diu que li és igual, que sempre ha volgut ser animàgica, aixeco el morro i li llepo la mà, rient interiorment, per després allunyar-me una mica i transformar-me en humà altra vegada.

- Doncs llavors ho aconseguirà, senyoreta Van der Elst - dic, amb un somriure cordial.

M'assec al lloc d'abans, amb posició còmoda, i la miro de nou, amb el meu esguard fixe i impertorbable.

- Vol prendre alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Oct 08, 2012 12:45 am

Deixo anar una riallada quan em llepa la mà i me'l miro amb un somriure.

-Seré un linx. Serà genial...

Faig que no amb el cap, quan em demana si vull prendre alguna cosa. Però després m'ho penso i accepto.

-Un cafè no m'aniria malament...

Li faig el meu somriure agradable.

-I sent animal pots fer moltes coses que els altres no es poden enterar. També va bé...- ric.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDg Nov 04, 2012 11:45 pm

Somric cordialment.

- Un linx... Un animal d'una bellesa increïble, senyoreta. Li encaixa, la veritat.

Ho deixo caure, com qui res i me'n vaig cap a un racó on tinc una safata amb infusions, tes i cafè. En preparo dos, un força carregat per a mi i un altre per a ella, més suau. Somric, i al seu hi poso una mica d'escuma pero sobre. Amb un moviment de vareta hi faig un dibuix amb xocolata en pols, un linx. Li porto el seu cafè, i agafo el meu, però aquest cop m'assec al seu costat, mirant-la.

- Puc preguntar-li una cosa una mica més personal? - sense esperar resposta faig un glop de cafè i dic -. Què la va portar a voler ser animàgica exactament?
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Nov 05, 2012 4:27 am

Alço una cella, de cop sorpresa per la floreta que m'ha dit. Faig un somriure, divertida, mentre m'assec cómodament al seient, mirant-lo mentre ell prepara les infusions. Somric quan me'l dona i hi trobo un linx dibuixat amb xocolata.

-És tot un artista, professor Brennan.- li dic, somrient, abans de tornar a mirar el cafè.- Fa pena i tot, beure'l.

Li faig l'ullet, divertida, abans de pensar-me la resposta durant uns segons.

-Des de petita que m'agraden molt els animals. Tinc la Mirja, una gata, un puff pigmeu i un mussol, encara que sempre he demanat al meu pare més animals. Sempre he llegit molt sobre ells, i quan vaig assebantar-me de l'animàgia, més o menys als cinc anys, jo ja tenia clar que volia ser animàgica.

Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Nov 05, 2012 5:29 am

- M'honora que em digui això, senyoreta Van der Elst. Sempre he considerat que un bon mag ha de dominar la... Creativitat.

Li pico l'ullet en acabar de parlar, amb un somriure que s'escapa una mica de la cordialitat que envaïa el meu rostre fins ara i s'inclina una mica més cap a la trapelleria. Faig un altre glop al meu cafè, escoltant la seva explicació sobre l'animàgia amb curiositat i interès, atent, escrutant-la amb deteniment.

- Uns motius nobles, Senyoreta. Al llarg de la meva vida m'he trobat amb molts mags que tan sols volien l'animàgia pel profit que podien treure'n, i no per real vocació o gust.

Faig una lleu inclinació de cap.

- I, per si s'ho havia preguntat, no, jo no sóc un d'aquests mags...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDl Nov 05, 2012 5:46 am

-M'agrada la creativitat.- li dic, divertida.

Bec una mica més de cafè bans de tornar a parlar, mirant-lo als ulls.

-Vosté és massa noble per ser un d'aquests mags, professor.- li dic, somrient.- El tigre. M'agrada, el vostre animal. Solemne, altiu, i si l'enfades, perillós. També l'encaixa molt, professor...

Faig un mig somriure i inclino una mic el cap cap a un costat, mirant-lo, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDj Nov 22, 2012 10:27 am

Em dedico a assaborir un glop de cafè mentre l'escolto, complagut. No puc amagar una riallada sonora quan em diu que a mi també m'escau aquest animal. Li pico l'ullet, deixant la tassa sobre la taula, i somric.

- Senyoreta Van der Elst... Ésser solemne, altiu i perillós no són les úniques coses que em fan ser un tigre.

Me la quedo mirant, amb un somriure divertit ocupant-me els llavis, gairebé foteta, però provocador, en certa manera.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDj Nov 22, 2012 10:38 am

Somric, divertida per la situació. Molt divertida. M'acabo el cafè i m'aixeco per deixar el cafè sobre la taula. Després hem torno a girar i el miro, amb un somriure provocatiu.

-M'agradaria veure les altres qualitats que t'ho fan ser...

Li faig l'ullet, divertida. Déu meu quin professor...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDj Nov 22, 2012 10:48 am

Sembla que em vulgui seguir el joc, o almenys això diuen els seus moviments, i la seva manera de mirar-me i parlar-me. Amb el meu somriure seductor inesborrable als llavis me la miro, curiós, mentre ella parla, abans de fer-ho jo.

- Veurà, senyoreta Van der Elst, les altres coses que em fan ser un tigre són assumptes pels quals em podrien expulsar... - li pico l'ullet -. Em podrien expulsar si les ensenyés a una alumna com vostè, vull dir.

Editat per darrera vegada per Nicholas A. Brennan el Dj Nov 22, 2012 10:59 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDj Nov 22, 2012 10:53 am

M'apropo a ell, mentre parla, fent morros.

-Ara no em pot deixar amb la curiositat, professor Brennan...

Li somric, colocant-me els cabells a un costat, seductora.

-No sigui dolent... Li asseguro que ningú s'enteraria del que m'ensenyés...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDj Nov 22, 2012 11:02 am

Veig que s'apropa a mi i somric, divertit, en veure els seus gestos i la seva manera de parlar ara.

- De fet sí que podria fer-ho, senyoreta Van der Elst...

M'aixeco de cop, llavors, quedant davant seu, de manera imposant, molt a prop l'un de l'altra. M'inclino cap a ella i li xiuxiuejo a l'orella:

- És que estem en horari infantil, senyoreta...

Amb un dit li acarono la galta un moment, sorneguer, mentre em separo d'ella i em torno a asseure, mirant-me-la de dalt a baix sense dissimular de cap manera.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Coneguent als profesors   Coneguent als profesors EmptyDj Nov 22, 2012 11:12 am

No puc evitar dissimular un calfred quan em parla a l'orella, però després contenc la compostura i veig amb una cella alçada com es torna a asseure. Després arrufo les celles i m'apropo a ell sense miraments. Quan ja soc davant d'ell m'ajupo i apropo poc a poc els meua llavis als seus, quan els meus estan a punt els seus, els desvio cap a la seva orella.

-No soc cap nena petita.-li dic, recalcant cada paraula, enfadada.
Tornar a dalt Ir abajo

Coneguent als profesors
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent