Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 39 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 39 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Jul 17, 2012 9:29 am

...

Vaaaale....

Agafo el mapa i veig on és. Sospiro, per un segon m'havia cregut de veritat que havia desaparegut. Vaig corrents per el passadís, mirant el mapa. La Cass, la Cass.... ja sabia on trobar-la!

-Diculpeu-me!- crido, fent-me pas entre la gent.

Córro cap al final del passadís aquell i agafo una de les granades aquelles que exploten en onades. El llanço al passadís.

-Aigua vaaaaaaaaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Jul 17, 2012 9:40 am

Em mire el passadis rient.

- hahahahaha, que guay!

Era un d'aquells pasadis polsegosos com el que vaig trobar on estaven les espasses i armes guays pero totes les portes estan tancades, almenys per ara, hahahaha i no hi ha gent, bé, poca, de vegades passa algu. Com ara.

- Holaaa!- li dic, pero em mira i fuig, doncs vale.

Segons el mapa...la Wen esta venint, guay, agafe un globus l'omplic i em sente darrere d'un moble per esperar-la, jo vuic tornar a tirar l'ona aquella gegant! Molava moolt.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 9:31 am

La granada explota dins del passadís. M'amago jo també, amb la pistola preparada.

-Va, surt!!

Cargo una mica la pistola amb la vareta i torno a amagar-la.

-T'estic esperant!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 9:41 am

Em salpica l'aigua als peus.

- hahahahahahaha, doncs si vols que isca, jo isc.- li dic rient.

Agafe el bazooka amb una ma i amb l'altra aguante un globus d'aigua.

- Wahahahahahaha- dic mentres vaig cap a ella i dispare el bazooka, jo vuic saber com fa el bazooka, vale, vaig dir que no el gastaria..pero...pero ella te un escut!- Tu volies que isquera.- li dic rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 9:52 am

Per sort em dona temps a protegir el meu cap i part del meu cos amb l'escut, però les meves cames i els meus peus varen quedar ben pringats de mucositat verda...

-Ueeeeeeeeee! Vas dir que no l'utilitzaries!- dic, rient. Moc els peus.- Arg, estic pringosa....!

Em mullo una mica, i part de la mucoditat es va, però molta es queda. Bha, ja se n'anirà.

-... Ara veuràs!- li vaig dir, i vaig llançar-li tres granades d'aigua.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 10:00 am

-Peroo....perooo tu tens un escut.- dic rient.- Ets flubber! Flubbeeeeeeer!

Aleshores tres granades cauen damunt meua banyant-me completament,´be, banyant-me més del que estava..

-hahahaha, be, almenys jo em seque i se'n va.- dic mirant-la a ella.

I abans que puga dir res, començe a correr. A mig passadis em gire rient i li tire un glous d'aigua.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 10:12 am

-Això de secar-te serà si et deixo...- ric.

La persegueixo, disparant-li amb la pistola amb una mà i agafant globus del cinturó amb l'altra. Alguns dispars no arriben a bon port i mullen la cara d'alguns dels alumnes, però bha. Així mola més, més fresquets, més fresquets.

-Més fresquets,eh?- li dic a una Hufflepuff, que em mira amb uns ulls com taronjes.- Ben fresquets!

Llavors veig a la Cass pujant les escales i li llanço una granada que l'esquitxa a ella i a quatre alumnes més.

-NO PASSA REEEEES!- Els hi dic, rient.- MÉS FRESQUETS, MÉS FRESQUEEETS^^
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 10:22 am

Aleshores comence a riure sense poder parar. Agafe un globus d'aigua i el tire per l'escala, escolte una crit d'indignació i em gire capa la Wen.

- Estem refrescant Hogwarts, que guay.- em gire i comence a disparar-li.

Agafe bé el bazooka per disparar-li quan em resbale, peo aprete i dispare i li dona a uns alumnes per equivocacio, una serp i un raven.

- Uooo, ho sent, oooh, sou flubbers! Tu ets més flubber perque ets verd i ara més verd.- li dic a la serp.- hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 10:30 am

-No passa res!- li dic a la noia a qui ha mullat amb el globus d'aigua la Cass.- Més fresqueta, així, així, mulladeta!

Llavors la Cass torna a disparar el bazooka i transforma a dos alumnes en flubbers.

-Ueeeee! Oi que mola?- em miren malament.- Bha, si ja se n'anirà!- Els hi llanço dos globus i l'aigua els hi lleva una mica de verd.- Veieu? Ja se'n vaaa! I així, més fresquets, més fresquets.

L'Slytherin sembla que perdrà els papers, així que deixo anar una riallada, faig un bot i començo a córrer cap on ha anat la Cass.

-SI NO PASSA REEEEES, MÉS FRESQUEEEEEEETS!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 10:38 am

Veig que estem en un passadis ple de gent, un passadis d'aquelles molt utilitzats, hahaha, que guay.

- Si, si aixo es lleva de seguida- veig que la Wen ve cap a mi- Uooo, em persegueix una amb una pistola d'aigua.- agafe la pistola apunte i BAM!- hahahahahahaha, piuum piuuuum, hahahahahaha

Continue corrent entre la gent, vaig d'esquena, perque aixi puc vore la Wen, aleshores ric. Agafe una cosa d'aquelles que fa una ona i la pose en mig del passadis despres avance un poc rient.

- Aigua vaaaaaaa!! Hahahahahahaha, BAAAAAAAAAM!- dic rient, perque ric moolt.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDj Jul 19, 2012 10:50 am

-Hahahahaha...

La persegueixo, disparant-li, quan de cop llança aquella cosa de las ones. No em dona temps a fer res, ni a possar l'escut perque em protegeixi una mica, encara que sé que és inútil i que no serviria de res. Una ona gegant embesteix tot el passadís i cau pel forat de les escales.

-Hahahahahahahaahahaha!!!- ric, sense poder-ho evitar, mentre m'aixeco del terra, totalment mullada. Ja no soc verda, l'onada s'ha emportat el flubber. Guay.- PIUM!

Alguns alumnes encara s'estan aixecant o assecant el cabell, quan jo vaig cap a la Cass amb la pistola, rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDv Jul 20, 2012 4:13 am

M'aparte les cues banyades de la cara.

- Uaaaaaaau!

Un alumne em mira rar, i ric.

- Però si no passa res! Ara ja no teniu calooooor, si tenieu abans. A que mola? És el nou programa del Summercamp! -dic rient.

Em mire una serp, i somric, però em mira en cara enfadada. Em mire la Wen rient.

- PIUUUUM!- dic rient.- Weeeeen, Weeeeeeeeeen, molaaaaaaaaaa!- agafe la pistola i camine d'esquena, no hi ha gent, tots s'aparten, per què? Si molem.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDv Jul 20, 2012 7:29 am

-Això això, més fresquets, més fresquets^^- els hi dic a aquells amb qui parlava la Cass. Un d'ells diu alguna cosa com "sempre igual" un altre diu alguna cosa de "bé, potser tenen raó..."

Una serp em mira cabrejada. Em demano perquè les slyherins semblen totes unes pijas. Deu ser que com venen de fàbrica...

-PIUM PIUM!

"infantils" diu l'slytherin, i després se'n va.

-Imbécil...- xiuxiuejo, rient, mentre segueixo perseguint la Cass- PIUM!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDv Jul 20, 2012 9:25 pm

- hahahahahahaha.- em gire per disparar la Wen, i banye una armadura i un quadre, els dels quadre diuen nose que, no els escolte.- Valeee!

Mola moooooooooooolt! Guerra d'aigua mola moooooooooooooooolt! És mooooolt guaaaay! Tant de bo la poguerem fer sempré, és guay.

- Ooooh, Wen saps que molaria, una ona al Gs!- dic rient.- Splaaaaaaaash! haahhahahahahahha, i tots banyats! hahahahaha.

Veig que ja no tinc aigua i plene la pistola amb l'última botella, oh, doncs ja no em queden, bah, omplire amb la vareta. Agafe un globus i se'l tire.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Jul 23, 2012 11:16 am

-Uoooooooooo! El pròxim any ho feim a Halloween! Una ona així gegant waaaaaaaaaaaaaaaa!

Em protegeixo amb l'escut del globus d'aigua que em tira, encara que dona una mica igual, perquè ja estic completament empapada. Agafo la vareta i omplo la pistola. Després apunto cap a la Cass, disparant. Penso en anar a la biblioteca, però si anem ens llevaran el permís per anar-hi i jo vull anar, així que penso en algun altre lloc on anar mentre segueixo disparant-li.

-Uouououo! Si tirem aigua per les escales i després faig un encanteri que vaig llegir per que es transformi en un tobogan tindrem un parc aquàtic!!!! Ho fem? Ho fem?!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Jul 24, 2012 12:04 am

- OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Si, si parc aquatic! tobogaaaaaaaaaaaaaaaans gegaaaaaaaaaaaaaants! Aigua! Aigua!

Tire un globus a la Wen però li dona al peu a una gryffindor, aquesta riu, veus? Els lleons si que s'ho prenen amb humor.

- I banyareeeeeeeeem toooooooooooot! Fem-ho! Fem-ho!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Jul 24, 2012 2:03 am

-Iupiiiiiiiiiiiii!

Correm cap a l'escala més propera i ens aturem de cop. Agafo la vareta i apunto al tobogan, emocionada i amb ganes de divertir-me encara més.

-Glisseo!!

Les escales s'alissen i tots els que estaven baixant resbalen i cauen cridant cap al vestíbul. Ric, sense poder-ho evitar, pensant en lo bo que ha estat llegir llibres d'encanteris. Llanço globus d'aigua i començo a mullar tot el tobogan.

-A la de 3 ens tirem!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D   Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Jul 24, 2012 5:45 am

Agafe la botella d'aigua i banye el tobogan, després llançe globus i tire una ona per ahi que ho banya absolutament tot.

- Guaaay ^^

Mola mooooooooolt, esta tot banyat i és com un parc d'atraccions! Que passadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

- A la de tres.- li conteste a la wen.- Oooh, espera!- agafe el Bazooka, em pose a un costat i dispare a un dels tobogans de baixs, és plena de Flubber.- Guay, a la de tres.- em pose bé el bazooka i la pistola.- 1...2...
Tornar a dalt Ir abajo

Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2