Qui està Connectat | En total hi ha 29 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 29 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dv Jul 13, 2012 12:07 am | |
| Anem la Wen i jo pel passadis, anem amb banyador i descalçes, però baaaaaaaaah, no importa, anem a fer una guerra d'aigua, és genial! És una guerra d'aigua! És genial! És guaaay! Em pose bé les dues coletes, guay. Però primer hi ha que equipar-se, aixi que rumb a la sn, que ens obri la porta i Ooooooooooh!
- OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!- dic a l'entrar.
Fileres de pistoles d'aigua, globos, botelles d'aigua, motxilles rares, tanques d'aigua i moooltes més coses. Vaig cap a una pistola d'aigua blava..Super no se que, mola, és més gran que el meu braç però amb mooooooolta capacitat, i oooh, es pot canviar el modo de tir! que guaaay! Agafe dos botelles i la plene.
- OOOOOH! Que pasada de sala!- agafe una motxilla rara i li pose dos botelles més...tres, tres millor, a l'esquena.- OOOOOOOOOOOOH! Jo em quedaria amb toteeeeees!
M'encantaaaaaaaaaaaaaaaa! ÉS geniaaaaaaaaaaaaaaaaal!! Guerra d'aigua! Guerra d'aigua!- done botets emocionada.- Uaaaaaaaaa! | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dv Jul 13, 2012 12:17 am | |
| Em quedo de pedra al entrar a la sala. És geniaaaaaaaaaaaaal! Vaig corrents cap allà, i em sento com el dia que vaig trobar l'arc i el carcaix. Agafo granades d'aigua i les posso a una espècie de cinturó, i també agafo ampolles també per si de cas i les posso al cinturó, amb la vareta per poder fer aquamenti si tinc temps.
-És... flipant!
Agafo una pistola d'aigua que em sembla molt guay i la pleno d'aigua, mentre segueixo mirant que més em puc emportar. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dv Jul 13, 2012 4:25 am | |
| Vaig cap els globus i agafe una bolseta de globus rojos i...blaus! Globus blaus, guay, guay. Aleshores veig que la Wen duu un cinturo guay on te la vareta, jo la duc enganxada al banyador.
- M’encanta el teu cinturo! Però jo...jo...- veig una cosa d’aquelles que és pel peu, on la gent és posa de normal punyalets i pistoles- Jo la posare al peu.- dic rient em lligue això a la cama, damunt del turmell i pose ahi la vareta.- hahahahah, que gracia.
Moc el peu, faig que correr, no cau, guay guay, però la motxilla pesa, hhmm...lleve una botella, guay, millor.
- Jo crec que ho tinc tot de tot.
Aleshores veig una cosa, una cosa que no havia vist O.O
- Un bazoooka! Un bazooka d’aiguaaaaaaaaaaaa! O.O
Vaig corrent cap a ell, deixe la motxilla, deixe la pistola en terra i agafe el bazooka, no és molt gran, menut, però mola molt.
- huhuhuhu.- el vaig a omplir però veig que ja te coses dins, nose el que, però algo. Dispare i deixa en la paret una cosa muscosa verda- hahahaha, guay guay.
Em pose la motxilla em carregue el bazooka damunt la motxila i la pistola d’aigua en la mà.
- Has vist que guay Wen? Un bazooka!
| |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Ds Jul 14, 2012 2:35 am | |
| Somric, amb moltes coses enganxades al cinturó.
-Què... què és suposa que és, això verd?- li demano, amb una ganyota a la cara.
Agafo més coses d'aigua i faig un salt, emocionada.
-Va! Ja estic... però el bazooka... si el portes hauré de fugir de tu...- ric. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dg Jul 15, 2012 2:09 am | |
| - Un bazooka, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Em mire la Wen amb cara de pena.
- Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, perfaaaaaaaaa, no el tirare contra tu, agafa....agafa tu...agafa algo, jo vuic el bazookaaaaaaaa, si? No el gastare contra tu, si? Guay, gràcies ^^
A veure...globos, bazooka, aigua, vareta, pistola d'aigua...les coses aquelles que exploten i tiren aigua....doncs vale, crec que ho tinc tot.
- Jo crec que ja estic ^^ | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 4:20 am | |
| Rodo els ulls quan la Cass diu allò del bazooka.
-Mmmmh bueeeeno...
Agafo més ampolles d'aigua i les posso al cinturó. Miro l'armament que ja tenim i somric.
-Ja estàs? podem començar?? | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 4:23 am | |
| - Uiiii!
Em mire la sala guay...si, crec que si, si ho tinc tot, guay guay.
- Si, crec que ho tinc tot. Ja et tornarem tot sala guay!
Eixim de la sala guay i em mire la Wen somrient.
- Fem el camp de batalla i comencem de punta a punta o comencem ja?- dic mentres agafe bé la pistola d'aigua. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 4:35 am | |
| -Espera!
Tornar a entrar a la sala guay i agafo uns mapes que hi han a un racó. Després torno amb la Cass i li dono un.
-Mapa de Hogwarts... què tal si el camp de batalla es tot Hogwarts?
Somric i veig que al mapa hi han els puntets amb els nostres noms.
-Oh!, mola! | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 4:39 am | |
| - Oooooh! Que mapa més guaay!
Aleshores va dir tot Hogwarts, vaig somriure i vaig assentir.
- Siii! Serà mooolt guay! En plan batalla! I les coses que hi han per ahi són les trinxeres, que guaaay!
Done botets emocionada.
- Un minut per anar-nos i un altre per començar, o siga dos, hahahaha, dos minuts?- dic allargant-li la mà. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 4:57 am | |
| -¡Dos minuts!- crido.- a partir de... Ja!
Surto corrents, sense idea d'on anar. He d'anar a algun lloc a organitzar tot el que tinc i començar a mirar per on és la Cass. Corro cap a la sala del Matt i em tanco allà un segon. Miro tot el que porto al cinturó i reviso que tot estigui bé. Llavors veig una trampa al terra. L'obro, encuriosida. És fosc...
"Mirar que hi ha sota la trampa de la sala del Matt"- apunto a les coses que hem de fer l'any que vé.
Miro el rellotge. Ja han passat els dos minuts. Miro el mapa i veig que la Cass ve cap aquí. Surto de la sala, intentant no pensar molt en el Matt, i vaig cap a una esquina, esperant que la Cass vingui. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 5:01 am | |
| Veig com la Wen ix corrent. Doncs si ella ix corrent jo em quede aci. Em pose bé la part de dalt del biquini, omplic dos globus d'aigua que enganxe a la part de baix, s'aguanten, guay. Agafe la pistola i dispare a una paret, no m'agrada aquest tir, canvie de tir, aquest mola més, si. Em pose bé el bazooka, agafe el mapa i mire on esta la Wen, comence a caminar cap allà sense fer soroll, es mou, que gracia, es mou i la seguisc, em pose darrere d'una armadura i dispare al que crec que és el seu peu, però no és el seu peu, és algo de l'armadura que cau a terra.
- hahahahahahhaha.- apunte de nou, més cap abaix i dispare. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 5:08 am | |
| Agafo una de les granades d'aigua que tinc i miro el mapa. Ja s'apropa Amb un gest ràpid llanço la granada al passadís i començo a córrer cap a les escales, passant de la gent que se'm queda mirant, rient.
-Intenta atrapar-me!!!- crido a la Cass. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 5:17 am | |
| I PAM una granada em dona al peu que em banya però no fa que caiga.
- I tant que te atrapare, no t’escaparas tan facilment!- li dic rient.
Comence a correr darrere d’ella, derrape abans d’arribar a les escales, la gent em mira rar.
- No heu vist mai a ningú correr amb banyador? Doncs xaf!- i els banye amb la pistola, bah, tinc aigua de sobra.
Aleshores veig la Wen, agafe un globus i se’l tire.
| |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 11:25 pm | |
| Agafo un dels aparells que he agafat de la sala i apreto el botó que hi ha a un costat. No sé molt bé que és, però molava. És com llarg, de metall, em cobreix tot el braç... i llavors s'expandeix. Ah... És un escut!
Just llavors un globus d'aigua s'explota a l'escut, esquitxant aigua a tot el meu voltant. Alguns dels alumnes em miren enfadats, però bha!
-Uo com mola!
Agafo un dels globus d'aigua que tinc i li llanço a la Cass, mentre segueixo corrent, d'esquenes. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dl Jul 16, 2012 11:57 pm | |
| Aleshres apareix un escut i el meu globus no li dona.
- Uau! O.O quin escut més flipant!- li dic.
Perque és cert, és mooooolt flipant, es mooolt guay, i aixi de plata i..splash un globus em cau al cap.
- Eeeh!- per la Wen ja ha eixit corrent.
Em lleve l'aigua com els gossos, mire el mapa, a veure...a a veure...hi ha un passadis que em dura davant d'ella, l'agafe i vaig corrent, quant he arribat al final bote i aparesc al mig, i ella ahi, hahahahahahaha
- Taraaaam!- i comence a disparar-li als peus, i cames perque ahi l'escut no arriba.- hahahahahahahaha | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 12:11 am | |
| Esquivo alguns dels globus, però hi han massa i em toquen, mullant-me totes les cames. Agafo una altra granada i li llanço. Aquesta amb temporitzador. 10...9...8...7... Em quedo allà, la Cass no sembla haver-se adonat de la granada, i em segueix tirant globus que intento protegir-me d'ells amb l'escut. 3...2...1...
SPLAH!!!
-Uooooooooooooo!!! | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 2:19 am | |
| I aleshores, SPLASH i una granada que no havia vist...no l'havia vist! Com pot ser aixo? Que desaastre! A la proxima no passara! Bé, doncs la granada em banya completament, pero ric, tambe ha banyat a un huffle. Com no em queden globus agafe la pistola i apunte.
- Atrapam ara si pots!- em puge a la barana i bote a l'escala en moviment que hi ha a un costat, i quant arriba al passadis vaig corrent.- hahahahahahaha | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 2:30 am | |
| La granada també em va mullar a mi, però que més donava! A mi, a un huffle de per allà i a la Cass. Després la Cass surt cap a les escales que es mouen. Vaig cap allà, ràpidament, i després freno. Espera...
Miro el mapa que duc també enganxat al cinturó. Ja sé on agafar-la. Agafo la pistola, em col·loco bé l'escut i vaig per un altre passadís, Començo a correr pel passadís i a l'esquina me la trobo i començo a disparar-li aigua.
-T'he pillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!! | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 2:37 am | |
| Vaig corrent, pero a mig del passadis apareix la Wen, derrape i ella comença a banyar-me, agafe jo tambe la pistola, rodole per terra, em pose darrere d'una armadura, i comence a disparar-li.
- Pium, pium!- dic riguent, que guaay!, m'encanta.
Al cap d'una stona em quede sense aigua trac una botella de la motxilla rara, l'omplic i deixe la botella de nou dins, a veure....si, va be. Isc de darrere de l'armadura i comence a disparar jo tambe.
- hahahahahahah | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 2:48 am | |
| Em protegeixo com puc amb l'escut i amb una altra armadura. Quan para d'atacar-me em coloco bé les trenes i espero a que ella carregui per seguir jugant. No està bé atacar sense igualtats de condicions...
Quan surt del seu amagatall somric i jo també començo a disparar-li. La gent ens mira malament. Pero em dona igual.
-Hahahahahahaha- ric.- Empaparem tot Hogwarts!! | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 2:52 am | |
| Aleshores veig que no he gastat la cosa aquella que explota quant toca terra, somric, l'agafe i la tire, pero no molt prop d'ella perque nose el que fa, si no com a mig de les dues, espere i PUUUM! Explota i tira una ona d'aigua que va cap els dos costats. Em deixa totalment mullada.
- UAAAAAAAAU! Que passada! Com una ona de mar!- mire el terra, comença a estar encarxat, bote.- hahahahal si, si anem a indundar Hogwaaaaaarts! Que guaaaaaay! | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 3:15 am | |
| No em dona temps a dir res, que una ona gegant m'embesteix tant a mi com a tots els altres alumnes que hi havien darrere meu. L'onada passa ràpidament, deixant tot el terra mullat. Tosso, perquè he tragat una mica d'aigua, i després començo a riure.
-Uoooooooo, ha estat una passada! Això a les escoles muggles no ho podem fer! Això ni amb l'escut ho podia evitar!
Ric, sense poder-ho evitar, durant una bona estona, i després agafo un globus i li llanço. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 7:42 am | |
| - A que mola?- li dic rient.- No sabia que podia fer això! Que passada!
Comence a botar als bassalls que s'han format al passadis, piscinaaaaaaaaaaaaaaaa! Aix! si estavem en una guera d'aigua, i xaf, globus al cap. Agafe la pistola i comence a disparar-li.
- Que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Agafe un globus, el plene i se'l tire. Però li dona en el cap a una serp.
- hahahahahhaha, ho sent, no ho he fet a proposita anava per la Wen.- però com ric no cola, doncs vale. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 9:09 am | |
| Començo a riure de cop quan veig al Slytherin ben cabrejat i mullat.
-Cooooooorrre!!!!- li criido a la Cass, escapant d'aquell Slytherin, encara rient.
Correm pels passadissos, rient, i després torno a dispararli amb la pistola, rient. | |
| Assumpte: Re: Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Dt Jul 17, 2012 9:23 am | |
| La serp diu no se que de punts, mnitors, i algo de boges, be, nose, pero nosaltres ja em eixit corrent, i riguent. Aleshores arribem a un passadis, la Wen em tira aigua. Veig aquell tapis, on darrere te un mur, pero que l'altra vegada vaig anar cap a ell i el aig atravesar anant a parar a no se on, un pssadis que estava ple de pols, que guay, va molar moolt.
- Eeh! Saps que? Fins ara!- li dic somrient i vaig correguent cap al tapadis, em gire li dispare i desaparesc rient. | |
| | | | Guerra d'aiguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D | |
|