Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]

2 participantes
AutorMissatge
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

Nombre de missatges : 524

Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDv Des 30, 2011 11:56 pm

Vaig entrar a la cuina, amb pas lleuger, i un pergamí i una ploma a les mans. Vaig asseure'm en una taula que hi havia en un racó, i vaig posar-me a escriure.

Estimats pares,

Com que s'acosta cap d'any i no el podré passar amb vosaltres, us vull desitjar un perfecte inici d'any. També us envio una fotografia de Hogwarts nevat que vaig fer l'altre dia.

- Què prendrà la senyoreta Elle, avui? - va preguntar una elfa que era la que sempre em servia.

- Porta'm, del de sempre, una mica de tot... Rooibos i tes, i que no hi falti el rooibo de nadal! Ah, i les galetes...

Mentre l'elfa anava a buscar-ho, vaig seguir escrivint.

M'he acabat Jane Eyre, i ja he començat The Doors of Perception, que m'està agradant molt.

- Aquí ho te, senyoreta Elle.

Vaig somriure a la criatura, que va deixar la safata a la taula, de manera servicial. Vaig optar per començar pel Rooibo de Nadal, que era, sens dubte, un dels meus preferits.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:05 am

M'havia botat el desdejuni perquè havia anat a correr i després d'una bona dutxa havia decidit anar a buscar alguna cosa per menjar fins l'hora del dinar.
Al entrar, vaig vore que hi havia una xica prenent un te mentres escrivia una carta, la Darkwood, slytherin. Genial...

- Bon dia.

Vaig passar pel seu costat i vaig buscar un elf.

- Disculpa, que podria dur-me una tassa de te, unes pastes i algo de xocolate?- l'elf va assentir i va marxar.

Vaig sentar-me en una de les cadires i vaig traure el periodic. Al cap d'una estona l'elf va dur-me el menjar.

- Moltes gràcies Slink.

- De res senyoreta Williams.

Vaig començar per donar un glop al te.
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:09 am

Vaig saludar amb un gest a la noia, mentre seguia escrivint. Dins el meu registre de noms, guardat a la meva memòria, vaig recordar com es deia. Samanta Williams, Ravenclaw, setè. Jugava a l'equip.
Quan vaig sentir què demanava, vaig dirigir-li un somriure amigable:

- No saps el gust que dóna veure que no sóc la única que pren te... Últimament totom que veia estava prenent cafè!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:11 am

La vaig mirar, guardant el periodic.

- M'agrada el café, però hi ha dies que preferisc un bon te. És més relaxant, sobretot després de correr.

Vaig agafar un pasta i un tros de xocolata.

- Que no t'agrada el café?
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:14 am

Vaig somriure.

- No, no m'agrada. Diguem que... No he tingut gaire bones experiències amb el te. Però son burrades personals, estúpides manies meves...

"Sí, estúpides manies teves..." vaig dir-me, sarcàstica.

- Vens de córrer, així? - vaig preguntar, abans de fer un glop de rooibo.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:19 am

Va somriure, mira crec que és el primer slytherin que no me insulta..vaig pensar. Però no me fiava, els que anaven d'amables eren més perillosos.

- No, després de correr m'he donat una bona dutxa.- vaig pendre un glop de te.- Un bona dutxa sempre et deixa genial...i a tu t'agrada correr?
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:32 am

- Sí, però m'agrada més volar... - vaig dir, amb un somriure somniador.

Vaig mirar la carta, i la vaig guardar, mentre agafava una galeta de te.

- El problema de volar és quan jugues a Quidditch i tens indesitjables a l'equip... Suposo que a tu no et passa. Però a mi si.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:36 am

- Volar és genial, sentir el vent a la cara i poder vore tot el paisatge...

Va preguntar sobre l'equip, normal que a slytherin hi hagueren indesitjables, eren slytherins, si més no tots ho eren, però no vaig dir-ho en veu alta i vaig agafar una galeta.

- Doncs no, a raven tots ens portem molt bé entre nosaltres, i tenim una entrenadora genial, si tenim algun problema ho solucionem de seguida.
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:49 am

- A vegades em feu enveja i tot... - vaig dir, amb to compungit.

Vaig remenar el te, amb parsimònia.

- A vegades... Bé, els nostres entrenaments son una matada. La Gisèlle els pensa ideant com deixar-nos amb agulletes tota una setmana. Però hi falta sentiment d'equip. Al primer entrenament, en Kikus, en Kikus Fortin, saps?, i un noi nou, el Pierre, van començar-se a donar cops de bala. Devia ser un concurs d'egos... - vaig dir, posant una mica d'humor a les últimes paraules.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 12:56 am

Acabava de dir que ens tenia enveja? O.O Bé, pot ser sols ho deia per fer-se la simpàtica.

- Si, se qui és el Fortin.- vaig dir bevent te.- Doncs li ho dieu a la Possesseure, però sent com és no crec que vos fera cas, per tant perdrieu el temps.- aixi que no tenien sentiment d'equip...- Doncs voldran saber qui és millor, o qui és més estupid, que ve a ser més o menys el mateix.

Vaig acabar-me l'última galeta i vaig atacar la xocolata.

- Però vareu guanyar el primer partit.
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 1:07 am

Vaig deixar anar una rialla.

- Oh, perquè encara que no tinguem sentiment d'equip juguem prou bé. I a l'hora de la veritat, la Gisèlle ens pega quatre crits i ens desperta a tots - vaig dir, somrient -. A més, el primer partit va ser... Estrany. No ho sé, hi havia un parell de Gryffindors que estaven... Estranys. A saber.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 6:32 am

Vaig recordar el parti, la Lils era un d'aquells gryffindors.

- Estarien preocupats per alguna cosa.- vaig dir llevant importància a l'assumpte.- Si, els crits de la Possesseure es sentirien des del castell.

Vaig agafar la tassa de te i vaig donar un últim glop.

- Delicios...I com vos va tot a la sala comuna de slytherin, molta gent ha marxat a passar el nadal a casa?
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDs Des 31, 2011 11:24 am

- La majoria dels petits sí. Dels últims cursoso molts hem preferit quedar-nos. Però la Gisèlle ha marxat, tinc entes que l'Ursula també...

Vaig contestar amb un to una mica tallant. Em començava a cansar la conversa, perquè era d'aquelles que no duia enlloc. Vaig fer un glop de te, sense somriure, ja, i vaig mossegar una galeta sense gaires ganes.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDg Gen 01, 2012 6:28 am

Vaig mirar-me el te amb indiferència, veia que ja se cansava...bé, doncs. Tampoc tenia res que fer.
Vaig agafar les dues galetes que me quedaven i vaig alçar-me.

- Que et vagi bé el que et queda de dia. - vaig dir dirigint-me cap a la porta.- Adeu.

Vaig eixir de la cuina. La Darkwood tenia pinta de ser la tipica que et somriu i quan et gires et clava un punyal per l'esquena. No me queia bé. No me fiaria d'ella.

[Isc del tema]

Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood

MissatgeAssumpte: Re: Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]   Te, rooibo, galetes, paradís [Sam] EmptyDg Gen 01, 2012 6:32 am

- Que et vagi bé - vaig dir, sense ni tan sols mirar-la.

Vaig acabar-me el te i les galetes, mentre seguia escribint la carta dels meus pares. Quan vaig acabar, vaig aixecar-me, cansada, i vaig marxar.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Te, rooibo, galetes, paradís [Sam]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1