Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Trobada casual. Dj Des 01, 2011 8:53 am | |
| - Però ets tu el que està treballant tot això - vaig replicar-li - Jo no sóc més que una mera ajudeta. No et treguis el mèrit, no és elegant - vaig treure-li la llengua, divertida.
| |
|
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Trobada casual. Ds Des 03, 2011 5:08 am | |
| - Ja però sense tu no podria, aixi que no digues que tot és cosa meua.- vaig dir somrient.- Ho saps, i te ho dire sempre, aixi que ves fen-te a la idea.- vaig dir desfent-li el cabell. | |
|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Trobada casual. Ds Des 03, 2011 9:11 am | |
| - Que em deixis de despentinar el cabell! - vaig exclamar, divertida, arreglant-me'l- Sempre m'ho fas, i saps que després em costa horrors tornar-lo a posar a lloc - vaig fer-li morritos, creuant-me de braços - En fi, deixem-ho com a merit de tots dos, que sempre acabem igual.
Vaig somriure.
- I què, ja has comprat els regals de nadal? - vaig preguntar amb un somriure. | |
|
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Trobada casual. Dg Des 04, 2011 10:15 pm | |
| - Doncs no tots, he d'anar un dia d'aquest a Londres.
Vaig mirar e rellotge, ostres ja eren les set i quart?
- Ostres! Se m'ha fet tard!- vaig dir alçant-me.- He de marxar, havia quedat a les set amb la Hanna per acabar el treball de pocions.
Li vaig donar una abraçada a l'Erin.
- Ens vejam el dia del ball, val? I et buscare, me tindras que aguantar. Fins després!
I vaig tirar cap al castell.
[Isc del tema] | |
|