| Cerimònia de la Tria | |
|
+66Lucas Rhymes Marta du Chateaubriand Alessandro Bellinelli Rose Wood Alice McNeil Julie Poynter Emma von Rosenthal Layla Weasley Rachel Moore Julie A. Leeds Jack G. Moore Nick Johnson Scarlett Van der Elst Jacqueline Van der Elst Abie Johnson Lanie Lin Amy Smith Alice Cooper Cathy Smith Nicolae Sfakianaki Bruno Ventigmila Ketzahl Malfoy Edward Lovegood Aaron Avery Perseus Luckgarden Cassandra K. Konstantaras Barret que Tria Bianca Serantoni Dean Forester Derek Green Elizabeth Speckhart Matthew Sheen Pierre Narbonne Elle H. Darkwood Rue C. Hawthorne Gabriel Hepburn Nyx Luckgarden Liam Clearwater Arianne Lowe Sam Lukeson Claire Anderson Daanna Vimes Jake Bynson Ursula Black Kikus Fortin Jack Fox Thomas Poynter Erik Lestrange Rapunzel Davies Edgar Williams Wendy G. Moore Luke Jenkins Mark Shuller Eileen Tyler Emily Blake Gisèlle Possesseur Allie Lovegood Maggie Prewet Georgia Gray Samanta Williams Lilian Bell Lex Lupin Erin River James Bohr Agatha Black Aberforth Dumbledore 70 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Oct 18, 2010 3:22 am | |
| Nom : Kikus Fortin
Curs : sisè
Personalitat : molt intel·ligent, però borde. El sarcasme és la seva segona llengua. Tota la vida ha viscut entre gent pro-voldemort, si bé aquest ja és mort i enterrat, i alguns d'aquests pensaments han arrelat fortament en la seva personalitat, si bé MAI ha dit sang-de-fang a ningú. | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Oct 18, 2010 3:33 am | |
| D'acord, com tu vulguis... SLYTHERIN! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Ds Oct 23, 2010 10:21 pm | |
| Nom : Alan Ellston
Curs : 3é
Personalitat : Sóc molt valent i amb molt caracter!!!. Sóc molt aventurer i m'agrada passar por. La meva assignatura preferida és defensa contre les forces del mal. |
|
| |
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Oct 24, 2010 1:02 am | |
| Oye, pues nada, a Gryffindor! XD | |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Nov 05, 2010 2:35 am | |
| Nom : Ursula Black
Curs : 6é
Personalitat : Sóc molt metòdica i m'agraden les coses ben fetes. Si puc fer que alguna cosa li surti malament a algú, no dubto i l'ajudo a que li surtin malament.
| |
|
| |
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Nov 05, 2010 2:40 am | |
| Vale... diguem que Slytherin, no? XD | |
|
| |
Jake Bynson Adult
Nombre de missatges : 290 Fecha de inscripción : 06/11/2010
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Ds Nov 06, 2010 11:19 pm | |
| Nom : Jake Bynson
Curs : 7é
Personalitat : Soc senzill, però exigent. M'agraden les coses ben fetes, i puc arribar a enfadar-me amb facilitat. No sé per què, però això de tractar amb gent que no té la sang pura no m'agrada gaire. Suposo que m'ho ha inculcat la meva família... Tot i així no busco mai merders, i soc molt pausat i pacífic.
Editat per darrera vegada per Jake Bynson el Dl Nov 08, 2010 12:33 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| |
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Nov 07, 2010 8:21 am | |
| Nom: Saul Vimes
Curs: 7è
Personalitat: Doncs sóc molt alegre, simpàtic i agradable, força treballador i fan del quidditch! Here we gooo! XD
|
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Nov 07, 2010 8:24 am | |
| Per fi un altre Hufflepuff!!! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dj Nov 11, 2010 4:22 am | |
| Nom : Rosalie Lestrange
Curs : 7è
Personalitat : (Altiva, prepotent i orgullosa) No sento cap odi especial pels fills de muggles, simplement penso que són inferiors. També penso, que el fet de ser sang pura t'ofereix un poder i un intel·lectual superior, i que, per suposat els de sang pura que no ho aprofiten són tant o més inútils que els sang de fang, o mestissos. Jo sóc perfecta (tal com em mana el meu estatus de sang) en tots els sentits.
|
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dj Nov 11, 2010 6:18 am | |
| | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Ds Nov 20, 2010 6:09 am | |
| Nom: Martha Russell
Curs: 6è
Personalitat: Es una noia molt callada e introvertida, amb la seva aparença de nena pot passar per sota el radar sempre, encara que necessiti que la detectin. Te un gran síndrome d’inferioritat i depèn molt de la atenció que rebi. Es una mica narcisista, cosa que fa que sempre vulgui ser el centre d’atenció encara que sigui sense volgué. Te un sentit molt fort de la justícia i de l’honor. No li agrada agenollar-se davant de ningú. Es molt observadora quan ho necessita, es capaç de endevinar com es una persona per el simple fet de que els seus ulls s’han mogut inconscientment. En pur contrast amb la seva observació esta la seva qualitat mes potent, es una despistada. Li costa en recordar-se de les coses que encara que siguin importants no li està rondant per el cap. Es una amiga lleial i directa, no dubtarà en di el que pensa encara que faig mal. Es molt enamoradissa encara que li fa por entrar en una relació. No s’ha donat mai cap peto però segons ella “nomes al enamorar-se”. Es molt ingènua encara que a la vegada molt malfiada, li costa confiar en la gent però cau en el truc de “mira alla!” “on?”.
|
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Nov 21, 2010 5:47 am | |
| Has estat escollida per anar a Gryffindor! | |
|
| |
Daanna Vimes Adult
Nombre de missatges : 106 Fecha de inscripción : 20/11/2010
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Nov 22, 2010 9:27 am | |
| Nom: Daanna Vimes
Personalitat: Sóc una noia molt oberta i molt simpàtica, m'agrada molt l'ordre i l'estudi, però de vegades sóc una mica despistada.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Nov 22, 2010 9:29 am | |
| Doncs no hi ha dubte... Hufflepuff! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dj Nov 25, 2010 7:07 am | |
| Nom: Karl Foster
Curs: 7é
Personalitat: És divertit i sarcàstic, amic dels seus amics i a la vegada capritxós, és altiu i és creu el millor, li importa molt la puresa de la Sang i no soporta als nens petits que no es saben comportar, té poca paciència.
|
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dj Nov 25, 2010 7:17 am | |
| Doncs està molt clar, cap a Slytherin! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Des 01, 2010 9:02 am | |
| Nom: Lisbeth Autumn
Curs: 6è
Personalitat: Tinc molt de caràcter, sóc valenta i burleta, només m’importen els meus amics ja que em crec el centre del món, sóc molt maja, quan no em fan enfadar, sóc, també una mica rebel i m’agrada dur la contrària, només per tocar la moral. |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Des 01, 2010 10:43 am | |
| | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dt Des 28, 2010 1:43 am | |
| Nom: Julie Possesseur
Personalitat: Amable, simpàtica, amiga de gairebé tothom que no m'hagi fet mal, cuidadosa...
|
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dt Des 28, 2010 1:46 am | |
| | |
|
| |
Claire Anderson Sisè curs
Nombre de missatges : 245 Fecha de inscripción : 19/01/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Gen 19, 2011 10:42 am | |
| Nom: Claire Anderson
Curs: 4t
Personalitat: Sóc una noia molt oberta i molt simpàtica, m'agrada molt la festa i estar amb els meus amics. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Gen 19, 2011 10:59 am | |
| | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dj Gen 20, 2011 6:36 am | |
| Nom: Telma Tuc
Curs: 4t
Personalitat: Telma Tuc és una noia callada, a la que no li agrada la gent. No es pot dir que sigui desagradable, però és antisociable. És llesta, i molt. Potser és l'adjectiu més destacable de la seva personalitat, ja que la seva elevada intel·ligència és el que la fa tan diferent i per tant l'aïlla dels demés. Telma gairebé no parla, s'amaga en una closca que ella mateixa ha creat. Tot i així treu males notes, ja que amaga la seva intel·ligència i s'abstreu de les classes. El que més li agrada és l'esport; utilitza la seva intel·ligència per anticipar els moviments, calcular la velocitat de la pilota i la força amb que és llançada. |
|
| |
| Cerimònia de la Tria | |
|