Qui està Connectat | En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Cerimònia de la Tria | |
|
+66Lucas Rhymes Marta du Chateaubriand Alessandro Bellinelli Rose Wood Alice McNeil Julie Poynter Emma von Rosenthal Layla Weasley Rachel Moore Julie A. Leeds Jack G. Moore Nick Johnson Scarlett Van der Elst Jacqueline Van der Elst Abie Johnson Lanie Lin Amy Smith Alice Cooper Cathy Smith Nicolae Sfakianaki Bruno Ventigmila Ketzahl Malfoy Edward Lovegood Aaron Avery Perseus Luckgarden Cassandra K. Konstantaras Barret que Tria Bianca Serantoni Dean Forester Derek Green Elizabeth Speckhart Matthew Sheen Pierre Narbonne Elle H. Darkwood Rue C. Hawthorne Gabriel Hepburn Nyx Luckgarden Liam Clearwater Arianne Lowe Sam Lukeson Claire Anderson Daanna Vimes Jake Bynson Ursula Black Kikus Fortin Jack Fox Thomas Poynter Erik Lestrange Rapunzel Davies Edgar Williams Wendy G. Moore Luke Jenkins Mark Shuller Eileen Tyler Emily Blake Gisèlle Possesseur Allie Lovegood Maggie Prewet Georgia Gray Samanta Williams Lilian Bell Lex Lupin Erin River James Bohr Agatha Black Aberforth Dumbledore 70 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dj Mar 07, 2013 9:27 am | |
| Marta du Chateaubriand benvinguda a Gryffindor! | |
| | | Lucas Rhymes Quart curs
Nombre de missatges : 130 Fecha de inscripción : 14/03/2013
Estatus Estudis: Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Mar 15, 2013 12:33 am | |
| Nom: Lucas Rhymes.
Curs: 4art.
Personalitat: Soc bastant tímid, si més no al principi, m’agrada passar desapercebut, intente sempre no cridar l'atenció. Em costa bastant fer amics, l'encetar una conversa és el meu punt dèbil, però si em parles et respondre sempre i puc acabar soltant-me. Tot i que tinc pocs amics, els que tinc els faig per sempre. No discrimine ningú per residència, per mi tots són igual a tots, això si clar, no toleraré que insultes o et poses amb alguns dels meus, si et poses amb la meua germana, la meua amabilitat i bon rollo, desapareixerà de seguida. Exceptuant eixos moments, els quals solen ser insignificants, puc dir que soc simpàtic, amb un somriure sempre als llavis, valent quant és necessari. No de notes brillants però vaig tirant. | |
| | | Aliena Rhymes Quart curs
Nombre de missatges : 52 Fecha de inscripción : 14/03/2013
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Mar 15, 2013 9:16 am | |
| Aliena Rhymes, de 4t curs.
Suposo que qui no em coneix podria dir que sóc callada, però tan bon punt agafo confiança amb algú més desitjarien poder-me tapar la boca amb esparadrap. Sóc de la broma, tot i que amb un sentit de l'humor bastant únic. Això sí, no deixeu que aquesta façana us enganyi: sóc introvertida i tímida com la que més, i es podria dir que tinc 'por escènica'. Pobre de qui Oh i... bé, m'agrada escriure. | |
| | | Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Mar 15, 2013 10:45 pm | |
| Aliena i Lucas Rhymes, Hufflepuff! | |
| | | Alice L. Black Tercer curs
Nombre de missatges : 40 Fecha de inscripción : 08/04/2013
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Abr 08, 2013 2:48 am | |
| Nom: Alice L. Black Curs: 3er Personalitat: Original, decidida, solidària i amable. Pot ser tímida al principi, però un cop s'adapta no hi ha qui la faci callar. Mataria pels seus amics, i considera la mentida, la traïció, i les falsedats pecat mortal. Sovint és veu arrossegada a situacions absurdes, però sol ser la que hi veu el punt realista i fa tornar la gent a la terra. Té moments de histèria però generalment és molt estable i responsable. I bé... Ja està! | |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Abr 08, 2013 2:54 am | |
| Alice Black benvinguda a Hufflepuff! | |
| | | Flynn Leadley Quart curs
Nombre de missatges : 70 Fecha de inscripción : 12/04/2013
Estatus Estudis: Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Abr 12, 2013 7:49 am | |
| Nom: Flynn Leadley Curs: 4t Personalitat: Sóc... a veure com ho dic. Oh, sí, una noia única, em faig amb gent única (únic no vol dir estrany, per suposat. Ugh, només em faltaria això). M'encanta la moda, la bellesa i... vaja, la gent em diu superficial, però ja em rellisca. Amics... no en tinc, no m'agrada confiar en la gent, qui sap el que et poden fer per l'esquena (jo la primera), i no m'importa, sóc conscient que no tothom pot estar al meu nivell. Oh, i m'encanta ser el centre d'atenció. I... estudis? Vaig fent, els diners i favors especials als professors sempre ajuden, però no tan com la meva cara bonica i el morro que poso davant de tot. És suficient? Sí? Això espero. | |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Abr 12, 2013 7:54 am | |
| Flynn Leadley benvinguda a Slytherin! | |
| | | Patrick A. Adams Primer curs
Nombre de missatges : 2 Fecha de inscripción : 14/06/2013
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Jun 14, 2013 4:21 am | |
| Nom: Patrick A. Adams
Curs:1er
Personalitat: Molt distret i rialler, s'encanta amb qualsevol cosa que veu, tot li sembla interessant. No es gaire llest, tampoc es ximple, simplement es un noi normal, que passa desapercebut entre els altres i sempre veu el costat bo de les coses. | |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Ds Jun 15, 2013 4:31 am | |
| Patrick A. Adams benvingut a Hufflepuff! | |
| | | | Cerimònia de la Tria | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|