| Cerimònia de la Tria | |
|
+66Lucas Rhymes Marta du Chateaubriand Alessandro Bellinelli Rose Wood Alice McNeil Julie Poynter Emma von Rosenthal Layla Weasley Rachel Moore Julie A. Leeds Jack G. Moore Nick Johnson Scarlett Van der Elst Jacqueline Van der Elst Abie Johnson Lanie Lin Amy Smith Alice Cooper Cathy Smith Nicolae Sfakianaki Bruno Ventigmila Ketzahl Malfoy Edward Lovegood Aaron Avery Perseus Luckgarden Cassandra K. Konstantaras Barret que Tria Bianca Serantoni Dean Forester Derek Green Elizabeth Speckhart Matthew Sheen Pierre Narbonne Elle H. Darkwood Rue C. Hawthorne Gabriel Hepburn Nyx Luckgarden Liam Clearwater Arianne Lowe Sam Lukeson Claire Anderson Daanna Vimes Jake Bynson Ursula Black Kikus Fortin Jack Fox Thomas Poynter Erik Lestrange Rapunzel Davies Edgar Williams Wendy G. Moore Luke Jenkins Mark Shuller Eileen Tyler Emily Blake Gisèlle Possesseur Allie Lovegood Maggie Prewet Georgia Gray Samanta Williams Lilian Bell Lex Lupin Erin River James Bohr Agatha Black Aberforth Dumbledore 70 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Set 20, 2010 9:16 am | |
| I el barret t'envia a Ravenclaw! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Set 20, 2010 11:10 am | |
| Nom: Chuck Westler
Curs: 7è
Personalitat: esbojarrat, simpàtic, d'idees fixes, sempre disposat a donar una mà, amic de la broma i dels merders! Estudia però tampoc s'hi mata, no és gens responsable i sempre està enmig de tot.
|
|
| |
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Set 20, 2010 8:12 pm | |
| | |
|
| |
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Set 27, 2010 4:09 am | |
| Nom: Wendy Ginevra Moore
Curs:1r
Personalitat:Es una nena molt sincera y una mica infantil, no li agrada plorar, però li encanta fer bromes i riure de tot. Es molt simpatica però massa impulsiva i s'oblida amb facilitat que es petita.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Set 27, 2010 4:18 am | |
| | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dt Set 28, 2010 6:15 am | |
| Nom: Celo Fan
Curs: 4rt
Personalitat: Divertida, Friki, esbojarrada, fan de les parides i les coses sense sentit, traballadora i a la vagada molt vaga... En fin només cal veure el meu nom per saber com estic de cap. I sobretot xaxi piraxi. (Crec que potser he etgegerat una mica, no?). Ah! sí, i inavitablement descontrolada en fer faltes de ortografia, com podeu apreciar.
|
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dt Set 28, 2010 6:18 am | |
| A Hufflepuff hi falta gent senyoreta... eh... Fan O.O
OFF: et diràs així en sèrio o és un sobrenom? XD | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Set 29, 2010 6:04 am | |
| Nom: Alice Cooper
Personalitat: Amable, simpàtica, treballadora, quan se'm posa una cosa al cap treballo per aconseguir-la, m'encanten els animals i la xocolata.
|
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Set 29, 2010 6:26 am | |
| Nom: Sally Werner
Personalitat: Sóc inteligent, m'agrada divertir-me, m'agrada passar aventures amb els meus amics, sóc simpatica, si m'enfadu puc ser molt agresiva, sóc molt valenta, molt treballadora i si e de fer alguna cosa m'esforço al maxim... i m'encanta el xocolata
Curs: 3er |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Set 29, 2010 6:37 am | |
| - Alice Cooper, directe a Hufflepuff!
- Sally Werner, tu aniràs a Gryffindor! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Oct 01, 2010 12:30 am | |
| Nom: Kurt Matthews
Curs: 7è
Personalitat: altiu, prepotent, de naturalesa superba. Aconsegueix tot el que vol i és el millor en tot allò que es proposa. Tot i així, no busca el reconeixement dels altres, li importa ben poc el que pensin els altres d'ell. Odia les normes, ell es troba en un esglaó per damunt la resta de coses.
|
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dv Oct 01, 2010 12:41 am | |
| Sense dubtar-ho... Slytherin! | |
|
| |
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Oct 03, 2010 4:03 am | |
| Nom: Edgar Williams
Curs: 3er
Personalitat: Es inteligent. Es bastant tranquil tot i que a voltes fa merder. És molt més tranquil que la seua germana, però d'altres esta igual També li agraden els reptes, quan més dificils millor. Sempre defen els seus amics. És un poc raret en alguns aspctes. Com per exemple no duu mai cap prendra de color negre. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Oct 03, 2010 4:06 am | |
| Cap a Hufflepuff!
Ho tindrem complicat amb l'uniforme de Hogwarts, sr Williams, però si realment és tan important que no porti res negre, porti el mateix uniforme en groc, si és tan amable... XD | |
|
| |
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Oct 03, 2010 6:32 am | |
| | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dt Oct 05, 2010 8:16 am | |
| Nom:Aline Jones
Curs: 5è
Personalitat: Divertida, extrovertida, bromista, sarcàstica, alegre, llesta (però poc estudiosa) , mandrosa, atrevida i una mica orgullosa. Sempre esstic disposada a acceptar reptes, i a jugar-me-la pels amics. |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Oct 06, 2010 8:26 am | |
| | |
|
| |
Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Oct 06, 2010 8:57 am | |
| Nom: Rapunzel Davies
Curs: 6é
Personalitat: Víbora i cruel, no li cau bé molta gent i la que li cau bé la defensa a mort, es bona amiga dels seus amics i també una enemiga perfecta, li encanta la magia i utilitzar-la en contra dels meus febles que s'han atrevit a posar-se amb ella. Odia la debilitat.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dc Oct 06, 2010 9:30 am | |
| | |
|
| |
Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Oct 10, 2010 11:57 pm | |
| Nom: Erik Lestrange
Curs:6é
Personalitat: És de familia de sang pura però no creu en la superioritat de la sang. És llançat, bon nen, li agrada fer merder i s'apuntaria a un bombardeig. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Oct 11, 2010 12:12 am | |
| I el barret t'envia a Gryffindor! | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Oct 17, 2010 6:28 am | |
| Nom: Thomas Poynter
Curs: 5è
Personalitat: És bastant sociable i s'apunta sempre a tot. Això si, es podria passar dies seguits tancat en una biblioteca o a l'habitació només per poder aprovar (i no baixar d'un notable-excelent). També s'ha de dir que no li preocupen gaire les normes. Les intenta seguir, però si li surt l'oportunitat... bé, se les salta.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dg Oct 17, 2010 6:51 am | |
| Thomas Poynter a Ravenclaw! | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Oct 18, 2010 12:59 am | |
| Nom: Jack Fox
Personalitat: Un xic borde, perquè no està acostumat amb la gent, però amable amb els seus amics. També és una mica arrogant, pel fet de ser un fill únic mimat, aspecte que intenta millorar però que de moment no li dóna resultats. | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Cerimònia de la Tria Dl Oct 18, 2010 2:21 am | |
| | |
|
| |
| Cerimònia de la Tria | |
|