| Reunió als jardiiins! | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:15 am | |
| Anava botant al costat de la Cass, buscant a la Rue...
-Allá! - vaig dir, possant-me bé la perruca de rínxols rosa.- Rueeeeeee!-li vaig cridar per avisar-la de que ja veniem, abans de anar corrents i abraçar-la amb delicadesa. | |
|
| |
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:19 am | |
| Anava al costat de Wen donant botets amb la destral en la mà. - Rueeeeeeeeeeeeeee!!!-em vaig acostar a on estaven i les vaig abraçar.- Al final si que me disfressaaaaaaaaat! - em vaig llevar la careta i la...la caputxa!.- Faltes tuu! | |
|
| |
Rue C. Hawthorne Tercer curs
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 28/07/2011 Edad : 25
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:28 am | |
| Passejava tranquil·lament amb el Nikko, quan aig sentir unes veus que em cridaven. Eren la Wen i la Cass.
- Hola! - vaig dir abraçant-les - Us heu disfressat? Oh, que guai! Però jo no tinc disfresses... - vaig respondre a la cass - És igual, estic segura de que aneu molt guapes ^^ | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:31 am | |
| -La Cass te un bagul ple! segur que podem trobar alguna cosa genial Rue!- vaig somriure.
Em vaig asseure al terra.
-Ah! i hem pensat que ens podriem disfressar iguals per el ball! A que seria genial, Rue? a que si?
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:34 am | |
| - En tinc mooooooooooooooooooooooltes disfresses! I perruques i coses guays! Si ho hagueres dit haguera baixat alguna cosa- em vaig posar a acariciar al Nikko.- Nikki...Nikko ^^- la Wen va dir lo del ball.- Oh, si, és veritat ens disfressem d'alguna cosa guay? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:36 am | |
| - Oh! - vaig dir, intentant amagar que estava emocionada - Doncs llavors em disfressaré algun dia.
Vaig quedar-me pensant en el que havia dit la Wen.
- Hauria de ser alguna cosa de conjunt, sí... Algo que ens representés. Que fóssin tres... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:39 am | |
| -Els tres porquets no, eh?.- vaig seguir pensant, acariciant el Nikko.- Mmm... Les tres bessones tampoc... Les tres mosqueteres...
Vaig quedar-me pensant.
-Les tres mosqueteres molaría molt! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:42 am | |
| - Oooh! Si de tres mosqueters! Els tres mosqueters són mooooooooolt guays El meu pare em contava histories d'ells i havia un altre, un tal d'Artagnan, jo en casa tinc una espassa i m'agrada imaginar que era Athos ^^ Jo vote per mosqueters! Haviem de comprar el disfraç perque jo no tenia disfraç de mosqueter, però sabia on podiem comprar. - Jo se on podem compraarr! ^^ | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:47 am | |
| - Els tres mosqueters serien molt guais! *-*
El Nikko va bordar en senyal d'aprovació.
- Doncs fet, les tres mosqueteres serem. Quan podríem anar a comprar la disfressa?
Vaig somriure. Tenia amigues, tenia amigues! ^^ | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:54 am | |
| -On es el lloc, Cass? - els meus ulls brillaven. Mirava a la Rue i veia que estava contenta. Més bé feliç, diria.
Vaig fer-li pessigolles de cop i vaig riure.
-Quan vulguis Rue! bé, depen d'on sigui... Cass, on està?- vaig repetir. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dc Nov 02, 2011 4:58 am | |
| - No fa falta menejaaaar-se de Hogwarts ^^ Cada mes o cada dos mesos rep un catàleg de la meua tenda de disfresses de Grecia i hi ha de toooooooooooooot tipus i com la tenda la duu un home amic del meu pare doncs al catàleg pots vore les disfresses a tamany real...a que mola? I el proxim catàleg el rebre o demà o passat És més si no esta el que busquem ahi li escribim una carta i ell ho busca....és mooooooooooooooolt simpàtic - les vaig mirar.- Bona idea? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dv Nov 04, 2011 7:25 am | |
| - Bona idea! - vaig dir contenta - Doncs ens avises i ens mirem les disfresses ^^
Vaig fer un somriure.
- I què fèieu, abans de trobar-me? he interromput alguna cosa? - vaig preguntar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Ds Nov 05, 2011 5:14 am | |
| -Guay!
Vaig escoltar el que deia la Rue.
-No^^ Jo m'avorria i com sempre anava cantant per els passadissos de Hogwarts i anava a la sala comuna per si hi havia algú... i m'he trobat a la mort en persona.- vaig dir, rient, mirant la Cass.- La Cass fa por quan vol! | |
|
| |
Edward Lovegood Tercer curs
Nombre de missatges : 53 Fecha de inscripción : 01/11/2011 Edad : 25
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dg Nov 13, 2011 11:27 pm | |
| Passejava pels jardins buscant algun divertiment, però no en trobava cap... Quan vaig veure de lluny unes nenes del meu curs. Una d'elles anava disfressada de Mort, que guai anar disfressat de Mort! Vaig anar-hi corrents. - Hola! Hola! Hola! - vaig dir quan vaig arribar - M'encanta la teva disfressa! On en puc aconseguir una d'igual! Jo vull anar com tuuuu! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dg Nov 13, 2011 11:38 pm | |
| -A que si? Mola molt!! La vaig comprar a Gr`ecia, es que jo soc d'alli, soc nova d'aquest any. Tinc un bagul pleeeeeeeeeeeeeee de disfresses, i totes molen molt ^^ Per`o si vols disfresses, jo cada mes rep un cat`aleg si vols te'l puc deixar i elegeixes la que mes t'agrada, totes molen molt. Per cert soc la Cassandra i vaig a segon, tu a quin curs vas? Vas tambe a segon? Ooooh ets `aguila! Vas a la mateixa casa que Bam-Bam! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Reunió als jardiiins! Dl Nov 14, 2011 10:32 am | |
| -La disfressa es genial... i molt real!!! A mi m'ha donat un bon ensurt a la sala comuna!- vaig recargolar-me de riure, recordant el crit que havia fet en veure a la Cass disfressada.- Feia molta por!
Vaig mirar al noi i vaig girar una mica el cap, recordant que anava al meu curs, de Ravenclaw i...
-Tu ets el germà de l'Allie, no????!! L'Aaaallie *___* Em va fer una nina de mi mateixa, la Wen 2. Era genial, la tinc al bagul. Parla. Et deies Edward, oi? | |
|
| |
| Reunió als jardiiins! | |
|