Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Reunió d'aurors HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Reunió d'aurors HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Reunió d'aurors EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Reunió d'aurors EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Reunió d'aurors EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Reunió d'aurors EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Reunió d'aurors EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Reunió d'aurors

AutorMissatge
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Reunió d'aurors Empty
MissatgeAssumpte: Reunió d'aurors   Reunió d'aurors EmptyDc Oct 13, 2010 9:53 am

Arribàvem de Hogwarts, després de la investigació. Vaig ficar-me al despatx, vaig agafar l'informe del Rodlel i vaig enviar un patronus a la senyoreta Nicholson, demanant que vingués.

- Seu, Ginevra - vaig demanar-li -. Hem de parlar de moltes coses, preparar-nos bé contra tal adversitat...

Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Reunió d'aurors Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reunió d'aurors   Reunió d'aurors EmptyDc Oct 13, 2010 9:58 am

Vaig seure, tal com m'havia demanat.

-És el que imginàvem oi?- vaig demanar-li amb preocupació- el Senyor de les Forçes del Mal ha tornat, torna a haver-hi una guerra per lliurar?

Temia la resposta, no perquè li tingues por al combat sinò pel fet de que sabia el que habia ocorregut quan el senyor de les forçes del mal anterior tenia el poder, i, si aquest era igual moririen molts innocents si no ho aturavem aviat, ja havia caigut el primer.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Reunió d'aurors Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reunió d'aurors   Reunió d'aurors EmptyDc Oct 13, 2010 10:06 am

Estava a casa, prenent un bany d'aigua calenta quan de sobte se'm va aparèixer el patronus d'en Lupin, demanant-me que anès de seguida a rebre'l, i es va esfumar. Vaig sortir de la banyera, em vaig vestir i em vaig desaparetre per, ni tan sols 5 segons desprès, aparetre'm al seu despatx. Hi vaig trobar a la Ginevra, allà.

Quan vaig acabar d'aterrar, tots dos es van girar a mirar-me. El que vaig veure allà no em va agradar gaire, tenien tots dos una cara de preocupats increible. Allò no em va fer gaire bona espina, no sé que havia passat, però havia d'haver sigut grossa per tenir-los als dos reunits...
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

Reunió d'aurors Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reunió d'aurors   Reunió d'aurors EmptyDc Oct 13, 2010 10:19 am

- S'haurà adonat, senyoreta Nicholson, que n'ha passat alguna de grossa... - vaig obrir la carpeta de l'"expedient" i vaig treure'n alguns fulls -. Aquest és el nostre home.

Vaig ensenyar-los una foto vella que tenia. Sabia que es devia haver modificat les faccions, i que, per precaució, faria servir identitats diferents segons si actuava de Senyor del Mal o de persona normal. Sí, segur que tenia una segona identitat aparentment normal...

- Es diu Factunus Rodlel. És el nét de Lord Voldemort - vaig veure les cares de les dues noies -. Sí, sé que sona estrany pensar que Lord Voldemort pogués tenir descendència. No es sap del cert si va tenir-lo amb alguna voluntària o va ser causa d'una violació, però tenim la teoria que alguna de les seves servents s'oferia de bon grat per satisfer-ne els desitjos...

Vaig riure per sota el nas.

- És perillós: està trastornat i ha estat en diversos psiquiàtrics muggles, però fa unes setmanes va desaparèixer, se'ns va escapar. - vaig recordar l'escena -. Dubto que sigui bona idea buscar-lo i intentar vèncer-lo; és millor preparar-nos per una Tercera Guerra.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Reunió d'aurors Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reunió d'aurors   Reunió d'aurors EmptyDc Oct 13, 2010 10:22 am

- D'acord senyor conseller, i exactament quina es la nostra missió en aquests moments?- vaig preguntar-li- Vosté creus que hauriem de posar algu a controlar el permimetre de l'escola per a que no torni a succeir el afer d'aquesta nit?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Reunió d'aurors Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reunió d'aurors   Reunió d'aurors EmptyDj Oct 14, 2010 8:25 am

Em vaig quedar glaçada. Una Tercera Guerra? Com podia ser? Em pensava que el tenien controlat. Se'm va regirar l'estòmac...Vaig empassar saliva i vaig dir-los:

- Ginevra, Lex, que us semblaria si vinc a Hogwarts com a professora, i així ajudo a l'Aberforth a controlar l'escola? No m'agradaria quedar-me de braços creuats si puc servir d'ajuda. Tota ajuda és poca quan es tracta d'un possible senyor de les forçes del mal.

Vaig esperar, amb un sentiment extrany "la por de tornar a passar un altre cop per el mateix" Vaig pensar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

Reunió d'aurors Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reunió d'aurors   Reunió d'aurors EmptyDl Oct 18, 2010 3:10 am

- Em sembla bé. Ginevra, tu queda't aquí, a la Conselleria, i emmagatzema i etiqueta les proves. Tu, Aurora, vés a Hogwarts, de moment. Ja em posaré en contacte amb tu. - vaig desar l'expedient i vaig aixecar-me -. Aquesta reunió ha de ser un absolut secret. Ningú ha de saber que en Rodlel campa lliurement, matant per doquier, fins que tinguem la situació controlada... A la població l'envaïria el pànic.

Vaig dirigir-me cap a la porta i les vaig convidar a sortir, amablement, abans de tancar la porta i pensar, ara sí, en alguna solució.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Reunió d'aurors
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1