Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Herbetes              - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Herbetes              - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Herbetes              - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Herbetes              - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Herbetes              - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Herbetes              - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Herbetes              - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Herbetes

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:10 am

"I puc veure el blau elèctric?", vaig dir-li mentre observava l'Erin, al fons.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:13 am

vaig somriure-li.
"Encara no ho domino molt. Els cabells només se'm canvien amb els diferents estats d'anim, no quan jo vull, tinc que practicar una mica."- li vaig explicar.

"igualment m'emociono molt sovint-ment, així que segur que algún dia em veuràs amb el cabell blau elèctric"

Vaig veure com els meus cabells tornaven a la normalitat. Urgenment tenia que aprendre a dominar allò. Però es que mai li havia vist gens de dolent. Ara sí que li veia. Tothom podia veure que sentia si savia el codi.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:19 am

"I no hi ha cap manera de veure-ho ara?", vaig dir-li, pensarós.

En el fons sabia que no ho controlava, que la única manera de veure-ho, de fer menguar la meva curiositat, era que s'emocionés... Però com?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:24 am

vaig mirar al James i vaig alçar una cella.

"No, si no m'emociono no." li vaig respondre." James no estarás pensant en emocionarme a posta, no? No m'agrada que juguin amb mí, eh?" el vaig avisar, en veure la seva cara.

Vaig mirar més enllà. Hogwarts... Hogwarts sempre havia sigut per mi ca meva, i m'ilusionava fer cada vegada més amics.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:32 am

"Vols dir que no ets legiliment, tu, també?", vaig riure. "Ni una mica?".

Vaig mirar a la resta del grup. Estaven tots al seu rotllo, xerrant alegrement, i alguns semblaven haver-se oblidat de nosaltres. L'Erin parlava amb la Maggie Prewet, i alguna altra gent s'havia assegut o estirat a la gespa... Vaig mirar un moment a la Lils, i altra vegada al grup. I després vaig tornar a mirar la Lils.

Em van brillar els ulls, com sempre que tenia alguna idea...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:35 am

Vaig riure per dins.
"T'aseguro que no soc legiliment, tu tranquil. Pero ets com un llibre obert. Es molt fàcil veure't venir" li vaig explicar.

Vaig tornar a mirar Hogwarts i vaig observar el presiós castell. Com m'agradava el castell. Era el millor lloc del món.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:41 am

"Oh, quin honor... Em compares amb un llibre!". Vaig riure. S'hi estava bé, allà, però alguna cosa em deia que la meva idea no era tan esbojarrada.

"Així que el millor lloc del món, oi?". Abans que pogués dir o pensar, vaig agafar-la de la mà i vaig acostar-la a mi.

- Anem, vinga! - vaig dir-li, en veu baixa, mentre l'estirava suaument cap al castell...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 9:46 am

Què? Què? Què havia passat en un segón?
El James m'havia agafat de la mà i m'havia endut cap al castell.

Els meus cabells es van possar entre un color blau elèctric i un castany fosc. Estava... al·lucinant. Bàsicament.

Vaig caminar amb el James cap al castell i vam entrar.

[Suposo que dic que sortim del tema per els dos.]
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 11:32 pm

Vaig veure com la Lily i en James se n'anaven, agafats de la mà.

-Què els hi ha passat en aquest parell? S'ha formalitzat alguna cosa, ja? - vaig dir, preguntant-ho a l'Erin o a qui sapigués de què anava la cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDg Set 19, 2010 4:11 am

Doncs la veritat és que ni idea...- vaig mig mentir, ja que no ho sabia del tot segur.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDt Set 28, 2010 6:55 am

Em vaig dirigir cap el jerdí, m'encantava estar en el jerdí. A casa meva no teniem jerdí, perquè jo no era capaç de cuidar ni una sola margarida, però les plantes magradaven (mentre no fossin carnibores, es clar). Vaig veure un grup de nois que xerraven i vaig decidir dir Hola, de fet voli a dir hola a tot el món. Així que m'hi vaig encaminar però just quan em faltaven uns deu metres el meu peu va tropesar contra una pedre i vaig caure a de morros literalment, la sort com sempre, no estava amb mí.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDt Set 28, 2010 6:57 am

Vaig veure com una noia queia rodolant pel terra. De seguida em vaig posar al seu costat, ajudant-la a aixecar-se.

- Estàs bé?- vaig dir- Sento el que t'ha passat, jo ja he caigut varis cops amb aquestes pedres...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDt Set 28, 2010 9:50 am

Gràcies- vaig agrair-li a aquella noia, tan mona que m'ajudava- jo la veritat no conto les vegades que em caic , si ho faig betria el rècord, to juro.
Em vaig espulsar les "erves" de l'uniforme. I vaig somriureli per intentar quedar millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 3:59 am

- benvinguda al club- vaig somriure-li- em dic Erin River, de tercer de Gryffindor.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 4:32 am

Jo em dic Celo- em vaig decicir presentar-me pel meu sobrenom. El meu nom ja era massa depriment per fer-lo públic- i soc de Haffelpaff, de 4rt. Encantada.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 4:39 am

- Celo?- Vaig dir, sorpresa- eh... és... maco^^
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 4:53 am

Crec, que lo de dir-me que era maco ho feia per quedar bé. Però segur que si li agués dit el meu nom real sagues caigut de cul cridant pietat, almenys jo ho hagués fet. Però era simpatica.
Que se soposa que havia de fer jo la marginada de Haffelpaff, a qui acustumaben a riure de la seva frikesa i bojera, parlar amb ells? I que els hi diria que els hi pogues interesar? la resposta era clara. RES, amb majuscules. Doncs no pensava cambiar la meva manera de ser per tots els estupids que s'habien rigut de mi.
Vag fer un gest a l'amable noia senyelant els llibres, com dient-li que tenia molta feina. I vaig girar cua.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 5:42 am

Vaig mirar a l'Erin amb una mirada com dient: "tu-la-coneixies?-És-tota-rara,-no?". Vaig veure com Celo s'anava allunyant per el camí, i vaig arronsar les espatlles, mirant a l'Erin&Co.

Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 7:16 am

- bé, sembla que no s'ha fet res...- vaig dir-li alleujada a la Maggie quan vaig tornar.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:25 am

bé, jo me n'hauria d'anar... veniu cap al castell vosaltres?


Vaig començar a tirar camí amunt, amb l'objectiu d'arribar a temps a la biblioteca abans que em prenguéssin totes les cadires bones.


[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              - Página 2 EmptyDs Oct 02, 2010 5:30 am

Vaig dedidir quedar-me un rato per allà, ja que ara ja no hi quedava ningú.

Em vaig quedar allà fins a fer-se fosc. Vaig començar a tirar per anar a sopar.

[PER FI, TEMA TANCAT XDD]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Herbetes
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Tràfic de herbetes...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: