Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tràfic de herbetes...  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Tràfic de herbetes...  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tràfic de herbetes...  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tràfic de herbetes...  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tràfic de herbetes...  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tràfic de herbetes...  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tràfic de herbetes...  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Tràfic de herbetes...

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:04 am

Lils i jo voliem averiguar que feien Holls i Hknub tanta estona parats en el mateix passadis. No podien estar patrullant perque al dia següent haviem averiguat que no els tocava el torn eixa nit. Per aquest motiu les dues s'havien dirigit als Hivernacles a vore si averiguaven alguna cosa sobre ells.

- Val Lils, crec que ja han marxat- vaig dir asomant-me per el matorral- Crec que ja podem entrar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:06 am

Vaig assentir. Els meus cabells eren mig rossos mig blau elèctric, ja que estava una mica emocionada per el que ens trobariem.

-Què coi creus que devien fer?- vaig demanar a la Sam, mentre entravem a l'hibernacle.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:09 am

- No tinc ni idea, però no seria legal, aixo segur.- vaig dir mentres tancava la porta del hivernacle.- Anem al seu despatx no?

Amb compte de no tocar cap planta i de no xafar cap arrel, es varem dirigir cap a la porta del despatx, anava a obrir però la porta estava tancada.

- Alohomora- vaig dir fluixet. La porta es va obrir i varem entrar al despatx.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:13 am

Vaig mirar enrere i vaig veure que no venia ningú, vaig entrar al seu despatx i vaig mirar.

-Jo no hi veig res d'estrany, a primera vista...- vaig fer, mirant-ho tot.- Pot ser no feien res...- vaig seguir.- Ho potser parlaven d'alguna cosa. a mi m'han dit que l'Hknub es molt simpàtic...- vaig acabar, revisant un calaix.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:16 am

- Si pot ser no feien res, però jo d'aci no marxe fins que no cotilletje el despatx.- vaig dir.- Però jo pense que la seua actitud igualment era sospitosa.

Em vaig posar a obri calaixos i armaris fins que en un calaix vaig descobrir que tenia doble fons.

- Ei Lils, ajudam a llevar aquesta madera, crec que aci hi ha un doble fons.- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:20 am

Vaig correr cap a la Sam i vaig ajudar-li a treure la fusta.
Llavors em vaig quedar paralitzada.
-Son... son plantes?- vaig demanar.- Son herbes?
S'hi veien moltes plantetes i herbes per tot arreu, i semblava que les havien possat allà.

-Què hi fan aquestes plantes aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:28 am

- No tinc ni idea, però si estan ahi amagades vol dir que no es legal, cosa que vol dir que si que estaven fent alguna cosa l'altre dia- vaig dir.

Vaig agafar la fulla i em vaig quedar mirant-la, aleshores em va vindre el nom a la ment.

-Crec que aquesta fulla es maria- vaig dir- És un droga muggle. Ho vaig vore a una pel·licula- vaig dir a Lils- I aquesta també em sona molt....- Aleshores em va vindre a la ment una classe amb el meu avi "Aquest tipus de fulla si prens molta cantitat pot ser mortal, però si en prens un poc et pot fer disfrutar, m'entens?- Ja se que és aço!! És bupk! És una planta bastant perillosa, esta classificada com a il·legal, si prens molta cantitat et pot dur a la mort.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:34 am

vaig mirar a la Sammy.

-Pero que fan amb drogues? Què coi fan tenint drogues a una escola? Que hi han nins d'onze anys!, Déu meu!- vaig dir, frustrada.

-I ara què feim? Es suposa que tenim que fer alguna cosa, no? No podem quedarnos calladetes! Això es il·legal!

Vaig notar que el meu cabell ja era tot blau. Pero no m'importava.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:39 am

Vaig mirar a Lils i vaig somriure.

- Em.. Lils, ja se que aço es il·legal, però com vols anar a denunciar-los? Acabem d'entrar al despatx d'un professor, em forçat la porta i em regirat tots el caixons, el que hem fet també es il·legal, també ens poden denunciar. A més creus que algu ens creuria? Som alumnes, ningu fa cas al alumnes, be , pot ser Dumby si, però com no esta be del cap no el tindrien en compte. -vaig dir- Tranquil·la jo també vuic fer alguna cosa, perque si algu xiquet troba aço, podria ser perillos.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:48 am

vaig somriure a la Sam.
-El que jo pensava fer no era denunnciar-los, Sammy.- li vaig dir, fent un somriure maligne.

-Que passaria si, "per accident" un petard fes explotar totes les plantes? A part de que el Holls i el Hknub matarien al causant, pregunto.- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:52 am

Vaig dir somriguent jo també:

- I perque han de matar al causant si no saben qui es?- vaig dir.

Em vaig llevar la motxilla i vaig buscar a vore si em quedava algun petard, vaig trobar una caixa de Petards del dr. F.

- Que curios, tinc una caixa en la motxilla, qui ho diria, no?- vaig dir- A més aquests petards acaben d'eixir al mercat, segons diuen son molt més explosius que els normals, vols probar-ho?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 3:55 am

Vaig somriure a la Sam.
-M'encantaria.- li vaig somriure.

Vaig agafar la seva capsa i vaig treure dos.

-N'explotem un tu, un jo?- li vaig demanar.- Pero si ho fem així el millor seria sortir després pitant.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:02 am

Aleshores se'm va ocurrir una idea. Em vaig dirigir cap una de les finestres del despatx, la qual quedava prop del terra i li vaig pegar una patada.

- Sempre he volgut fer aixo.- vaig dir- Be, ara ja tenim per on eixir.

Em vaig posar be la motxilla. Vaig amuntonar tots els mobles per a que cremaren més ràpid.

- Fas l'honor de començar?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:07 am

Vaig somriure a la Sam.

-Cremem-ho tot.- li vaig dir.
Vaig llançar el meu petard, fent una senyal a la Sam per que llancés el seu i vaig sortir corrents per la finestra diguent:

-Corre Sam! Corre!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:10 am

Vaig llançar el petard i el foc va començar a cremar. Vaig eixir ràpidament del despatx. Es varem posar a una distancia prudencial des d'on poguerem vore com cremava però lluny per a que no ens llançaren la culpa a nosaltres.

- Que feliç que soc!- vaig dir- He cremat un despatx, saps quantes vegades he somiat amb aixo?

Al cap d'una estona el foc es va propagar per tot el despatx. I la gent va començar a arribar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:16 am

Vaig somriure a la Sam,veient com el despatx es cremava tot. La gent començava a arribar i miraven sorpresos el que havia passat.
De cop i volta van apareixer el Holls i el Hiknub cridant:
-EL BUPK! LA MARIA!

I, sense que ho pogués aguantar, vaig començar a riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:21 am

De sobte van apareixer cridant el Holls i Hknub, molts es preguntaven que era el bupk i la maria.
Jo vaig mirar a Lils i no vaig poder parar de riure, plorava i tot. Em vaig tindre que sentar damunt l'herba per a tranquilitzar-me.

- QUI HA SIGUT!? QUI HA CREMAT EL DESPATX!? PETITES BESTIES PIROMANES! COM M'ENTERE DE QUI HA SIGUT JURE QUE NO TINDRA DESCANS MAI!!!!!- va cridar el Holls.

Hknub va exclmar algunes coses, que deurien de ser en el seu idioma, perque no s'entenia res, excepte bupk i maria.

Em vaig girar a Lils i li vaig dir:

- Es pensen que el que ho va cremar ho diria? Ningu es tan estupid com per a fer una cosa malament i despres dir a tots que ha sigut ell- vaig dir mentres reia.


Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:25 am

Estava passejant pels jardins quan vaig veure que sortia fum de prop des hivernacles i vaig córrer cap allà.

- Però què...?

Vaig veure que els dos professors cridaven enfurismats i que el seu despatx estava cremant amb ganes. La Lily i la Sam estaven petant-se la aixa allà a prop.

- Per favor, digueu-me que no teniu res a veure amb... ?

De cop i volta vaig sentir una olor que m'esra molt coneguda, de quan passejava per segons quins carrerons d'Edinburgh a l'estiu.

- Això és Maria ? O.O
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:37 am

Vaig veure la Georgia que ens havia vist.
-Eh... Diguem que no parlarem sense la presencia del nostre advocat.- vaig somriure.
De cop es va olorar una olor que jo ja l'havia olorat abans, de petita en alguns dels carrers en els que ens amagaven la meva germana i jo.
-Exactament.- vaig respondre a la Georgia.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:41 am

- TENIEN MARIA ALLÀ DINTRE!? - vaig exclamar. No m'ho podria creure-. En una escola?

Me'n feia creus.

- I com és que no els heu cremat quan encara hi eren? - vaig dir cabrejadíssima, sense pensar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDl Set 20, 2010 4:43 am

- Cremat? Qui diu que hagim sigut nosaltres? - vaig dir mirant a Lils.- Nosaltres no hem cremat res.

Aleshores em va vindre un olor la qual no havia olorat mai. Però que vaig suposar que seria la Maria.

- Eh.. no fa una olor.. rara- vaig dir començant a riure de nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDt Set 21, 2010 2:52 am

D'alguna manera, vaig saber que havien estat elles. I me'n vaig alegrar, tot i que no vaig dir res. Tan de bo puguéssim denunciar als professors d'alguna manera... però no hi havia proves, i de fet, millor que ja no hi fossin.

- Haurem de tenir aquests professors controlats.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDt Set 21, 2010 2:59 am

- Si, sobretot al Hknub, has vist quin nom més estrany Hk-nub- vai dir mentres continuava riguent- Ara que pense el nom que Holls cridava era d'una la planta, que era indigena, Hknub és indigena, segur que ell es el que la conseguia.- vaig dir mentres jugava amb un filet de l'uniforme- Segur que conseguiran més.

No sabia perque però no em va donar un altre atac de riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDt Set 21, 2010 3:09 am

- Sí, el Bupk -vaig assentir-. N'he llegit alguna cosa, tot i que no n'havia vist mai. És un alucinògen molt xungo, es veu que es cultiva a Austràlia i a Sudàfrica. El Hknub aquest crec que és australià, per l'accent...

OFF: tralarà, inventando, no us fa res, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tràfic de herbetes...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tràfic de herbetes...    Tràfic de herbetes...  EmptyDt Set 21, 2010 4:19 am

vaig començar a riure amb la Sam.
-Si, el Bupk, el... doncs això, el Bupk.- vaig dir, ja que no tenia ni idea de que planta era.

-S'ho mereixien per camells.- vaig dir.- ¡Utilitzaven Hogwarts! Hi han nins d'onze anys per aquí!

I vaig tornar a recargolarme de riure. Déu, podia ser que les plantetes cremades ens estiguessin afectant?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Tràfic de herbetes...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Herbetes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Hivernacles-
Canviar a: