Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Herbetes              HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Herbetes              HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Herbetes              EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Herbetes              EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Herbetes              EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Herbetes              EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Herbetes              EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Herbetes

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 5:55 am

Vaig decidir anar cap als jardins, caminant tranquil·lament, mentre pensava. Havia trobat tant a faltar Hogwarts! I a tota la gent també, clar. M'encantava poder parar en un passadís i parlar amb qui fos, o anar a la biblioteca i seure amb els meus amics... Tot era genial.

Estava tan concentrada que no me'n vaig adonar quan algú se'm va posar al costat...

(Off: Li he posat Herbetes xDDD)
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:03 am

Anava tan tranquil·lament pels jardins quan vaig veure una cosa entre l'herba. Semblava una Goma pels cabells.

Hi havia una noia davant meu, potser era seva. Així que vaig anar a avisar-la.

- Perdona, això és teu?- vaig començar a dir.

[OFF: manera cutre de començar conversa XD]
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:07 am

Una noia de Gryffindor, que semblava una mica més petita que jo, em va preguntar si aquella goma era meva.

-Ah, sí. Moltes gràcies!- vaig somriure- De que poc la perdo...!
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:08 am

Estava passejant pels jardins, amb un llibre a la mà, buscant un bon lloc on estirar-me i llegir sense el rebombori que últimament hi havia a la biblioteca. Mentre buscava per la zona, vaig veure com dues noies a qui coneixia de vista (una d'elles de la biblioteca, el dia abans) xerraven justament al lloc on m'anava a estirar.

- Perdoneu, noies... Us quedareu aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:15 am

anava caminant pels jardins, tranquilament, com faig cada vegada que no se que fer ni tinc res per fer, quan vaig veure un grupet allà.
Una d'elles era l'Erin, un altre era el James. Així que vaig passar a saludar i a conexeixer la noia que no coneixia, de Hufflepuf.

-Bon dia, com us va?- els vaig demanar, somrient.- Per cert, em dic Lilian Bell, pero em diuen Lily.- em vaig presentar a la noia de Hufflepuff
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:19 am

Havia decidit anar a fer un tomb pels jardins. El cap em feia mal i necessitava una mica d'aire pur. Una mica enfora vaig veure un grupet de nois prop d'un arbre, i vaig decidir acostar-m'hi.

- Eii, què feu aquí?

Hi havia dues noies de Gryffindor, una de Hufflepuff i el James, que també anava a Ravenclaw però amb qui encara no havia parlat gairebé, perquè sempre estava tan seriós... De fet, feia cara de pomes agres.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:24 am

Estava assentada enmig dels arbustos, bastant amagada, i intentant llegir un llibre. Però vaig anar sentint veus que venien d'algun lloc molt aprop i, que a més, anaven augmentant de volum, com si hi hagués cada vegada més gent. Vaig decidir anar-hi a fer una ullada. Un cop vaig arribar allà, vaig veure que era tal com em pensava, ja que hi havia moltes persones, de diferents residències (excepte Slytherin) parlant animadament.

- Hola! que esteu fent una festa o alguna cosa per l'estil? - vaig dir intentant integrar-mhi.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:27 am

Sense casi donar-me compte alló es va omplir de gent que parlava, i l'altre, el que volia llegir.

-Hola gent! Encantada sóc l'Emily! No crec que em coneixeu...

Vaig girar-me cap a una Gryffindor, la que acabava d'arribar i li vaig dir:

-Per mi, si vols la muntem la festa ^^
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:36 am

- Oh, genial... - vaig veure com començava a arribar gent; les dues noies del principi van ignorar-me completament, i la paraula "festa" va començar a aparèixer en totes les ments -. Ja veig que no...

Vaig guardar el llibre, disposat a marxar, però sabia que si ho feia quedaria bastant malament, i tampoc era la idea. O sigui que vaig acostar-me a la gent i vaig intentar fer com si no em molestés en absolut. El que passa és que al final no em molestava.

- Hola, Lils! - vaig dir quan em vaig trobar amb ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:43 am

oooh. Genial. Acabava de conèixer a unes persones i ja deien de fer una festa. Esperava que algú digués que no.

Per sort, el noi de Ravenclaw que hi havia el dia anterior a la Biblioteca va saludar a la Lily. Jo, per canviar de tema, vaig dir, amb una mica més d'èmfasi de l'estrictament necessari:

- Què tal van els patronus, Lily? No vaig pescar gaire de lo de la conversa d'ahir, però semblava que et costaven. Jo no és que et pugui ajudar gaire, però....
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:47 am

Vaig mirar el James i li vaig somriure.

-Molt bé, James.- li vaig dir.

després vaig recordar, en un minim de temps record, el que havia passat al passadís i vaig notar com les puntes del cabell s'enfosquien, pero gràcies a déu l'Erin va sacar un tema molt interesant, rapidament vaig deixar de pensar en allò i les puntes del meu cabell es van tornar rosses de cop.

-No, diguem que estàva pensant en el primer cop que em va sortir, i com em vaig emocionar, i el señoret James em va llegiir la ment, per això no t'havies enterat.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:51 am

Perfecte, estaven muntant una festa. En qualsevol altre moment m'hi hauria apuntat la primera, però el cap em fiblava de manera estranya... Així que vaig decidir fer una visita a Madame Pomfrey.

- Encantada d'haver coincidit amb vosaltres! Que vagi bé la festa i ens veiem aviat - vaig dir, amb un petit somriure.


[OFF: Surt del tema!]
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 6:55 am

Vaig despedir-me de la Ravenclaw, que crec que es deia Marta, i vaig intentar prestar atenció a la conversa, però llavors em va vindre a la ment el que li havia promés a una noia del meu curs: portar-li els apunts de Encanteris.

-Oh, merda!- vaig dir.

I sense esperar la reacció dels demés vaig sortir corrents, mentre em despedia de tota la gent cridant.

-Adeu, ja ens veurem per aquí gent i parelleta!
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 7:06 am

UN segon; Parelleta? Llegir la ment?

Creia que començava a lligar caps sobre el dia anterior.... Com que no creia que fos alguna cosa que es pogués dir a la lleugera, vaig pensar:

"James... James oi? És cert el que ha dit la Lily?"
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 7:13 am

"Oh, ho és", vaig dir amb la ment, de manera que em pogués sentir. "El que ha dit la Emily NO".

Era un dels nous poders que havia llegit al llibre: pots introduir pensaments teus a la ment de la persona en qüestió, i ho sent com si sentís la teva veu, però com una veu interior.

"Lils, no ho diguis a gaire gent, això que sóc legiliment, sisplau...", vaig dir-li, mentre li dedicava un ampli somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:24 am

Parelleta? Que els havia agafat a tots?

Vaig estremirme en sentir la veu de'n James sense que ell hagués obert la boca, pero al final vaig somriure.
"D'acord, estigues tranquil que ja no ho diré més"- vaig dir amb el pensament, mentre deixava anar la mirada per els llargs jardins de Hogwarts i els vents em movien el cabell.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:34 am

"Per cert, tu saps a què ve això de parelleta?", vaig dir-li mentre la mirava. "No entenc d'on baixa, ni per a qui va...".

Vaig mirar al meu voltant. Semblava que s'havia escampat una mica la gent, i érem molts menys. De fet, ja quasi només hi érem l'Allie, la Lils, jo, i algú més.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:37 am

Vaig pensar una estona.
"Diguemne que l'Eileen i les altres m'han preparat una emboscada i m'han començat a dir que si tu i jo som parella per allò que et vaig demanar que m'ajudesis amb els deures." li vaig explicar, i em vaig girar per mirar-lo a la cara.
"Bé, una criaturada" vaig acabar.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:44 am

"Nosaltres?", vaig riure un moment, inevitablement. "A veure, que no saben què és ser "parella"? ".

Vaig fer que no amb el cap, inconscientment.

"Tant t'han pressionat?", vaig dir quan vaig haver-me adonat de l'interrogatori que li havien fet. "Em sap greu que per culpa meva t'emprenyin així...".
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:49 am

vaig mirar alarmada el James.
"¡NO! ¡NO!"- vaig dir, quasi pensant cridant, després em vaig relaxar.
"No, si no es culpa teva. Les noies ens passa això, a la minima que fem una nova amistat amb un noi ja veuen nois per tots els costats."- li vaig explicar.
"No et sentis culpable, que no es culpa teva..."
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:51 am

Al veure que aquests dos es miraven tant, vaig pensar que potser tenien una conversa mental, de manera que vaig mirar de distreure la noia de Gryffindor.

- I tu et dius... Maggie oi? em sona d'haver-te vist per la sala comuna....
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:54 am

"D'acord, d'acord", vaig dir, tranquil.

Vaig mirar-la. Tenia les puntes del cabell una mica fosques... A què devia ser degut?

"Puc preguntar per què t'estàs tornant castanya per moments?"
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 8:58 am

Vaig envermellir de vergonya i els meus cabells es van tornar de color marró fosc directament.

"Eh... soc metamorfomaga, i segons els meus estats d'ànim no puc dominar el color del meu cabell..." vaig pensar. " No ho puc controlar. Sort que encara no m'has vist emocionada, que els meus cabells es converteixen en blau elèctric."
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 9:02 am

"Només dues coses, doncs", vaig somriure. "Primer de tot... Puc saber què estàs sentint amb tanta força com perquè, pel sol fet de preguntar-ho, el cabell se t'ha tornat castany?"

Vaig esperar, però no responia.

"M'equivoco si dic que és la vergonya?"
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Herbetes              Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbetes    Herbetes              EmptyDs Set 18, 2010 9:05 am

Vaig restar en silenci una estona.

"D'acord, m'has pillat. El castany fosc es vergonya."- li vaig respondre.-" Pero no esperis que et digui res més. No molta gent sap el que significa cada color del meu cabell"
Tornar a dalt Ir abajo
 
Herbetes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Tràfic de herbetes...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: