Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Nits de Hogsmade.{Sammy}

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDv Gen 28, 2011 4:51 am

Em vaig mirar el diari alucinada.

- Neville Longbottom?- vaig dir emocionada.- El real Neville Longbotton?- vaig agafar el diaria amb compte.- Ostres, no hem puc creure que siga d'ell en persona...- vaig mirar el diari i vaig vore que començava amb setembre.- Alucinant...- vaig mirar el llibre, això era un tresor! era.....devia de contenir molt informació.- Ostres...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDs Gen 29, 2011 10:12 am

-Home, si fos de mentida no crec que hagués possat el seu nom, no?- vaig riure mentre veia seguia mirant el diari. Mare meva, hi havia molta quantitat d'informació que ens podria ajudar...

-Es... es simplement genial.

Vaig possar la mà de cop al diari, impedint que la Sam seguís passant les pagines.

-Mira... d'aquella pagina sobresurt alguna cossa...
Vaig girar les pagines i varem poder observar dues fotos. No eren muggles, ja que es movien. vaig girar les fotos i vaig veure que hi havia alguna cossa escrita.

-L'Exercit del Dumbledore...- vaig llegir en una. I a la foto es veia un grup d'adolescents, somrients...- L'Orde del fènix.- vaig llegir en l'altra, i a la foto sortia un grup ja d'adults, somrient també.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDg Gen 30, 2011 9:41 pm

Em vaig mirar les fotografies.

- L'ED.- vaig dir mirant.- I es poden vore tots els seus membres- vaig començar a buscar.- Mira! Aquest és Harry Potter, i els seus amics, Hermione Granger i Ron Weasley.- vaig buscar al Neville.- Mira, aquest és Neville Longbottom i Luna Lovegood, els germans Weasley...- vaig vore la fotografia. A molts els coneixia de haver-los sentit nombrar en casa, però no els situava en la fotografia. - Coneixes algú més?- Haviem trobat algo molt important, era...indrescriptible.- O passem a mirar l'Odre del Fénix?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 3:52 am

-Seamus Finnigan- vaig fer, senyalant a un al·lot que era a prop d'un altre...- Dean Thomas, em sona...- vaig fer, senyalant l'altre.- Xo Chang..- vaig fer, senyalant una noia xinesa...

Vaig seguir mirant la fotografia, pero no vaig identificar més persones. Llegint el diari pot ser ho fariem...

-A veure l'Orde?- vaig fer i vaig somriure- Sirius Black.- vaig fer, senyalant un dels homes.- Remus Lupin... Ull-foll Murri... Severus Snape... Arthur Weasley...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 4:05 am

- James Potter, Lily Evans, Albus Dumbledore, Rubeus Hagrid, Minerva McGonagall..- vaig vore un que tenia cara de rata.- El traidor.- vaig dir senyalant-lo. Aleshores vaig vore un dels meus antepassats, vaig somriure.- Aquest són més coneguts. Ara que pense els de ED varen ser pillats, pot ser hi ha un expedient en el despatx de Filch.- vaig somriure.- Podiem entrar...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 4:25 am

Els meus ulls varen brillar quan va parlar d'entrar al despatx del Filch

-¿Com es que no sen's a acudit abans això de investigar sobre l'ED i l'Orde? Aquest imbecil tornará a matar i amb això podriem investigar que va passar al passat... i podrem saber que pasarà al futur. Sí, investiguem una mica el despatx del Filch...

Vaig fulletjar el diari, curiosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 4:29 am

- Doncs ja està, tu i jo em de entrar al despatx de Filch, de nit.- vaig dir pensant.- És impossible que ens pillen, tenim el mapa.- vaig mirar el diari.- On el guardem? Encara que pense que abans el deuriem de llegir.- vaig dir.- I pot ser també deuriem de entrar a la biblioteca en busca de vells diaris..
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 4:39 am

Vaig mirar el Diari. Una Gran responsabilitat... pero jo tenía un lloc on guardar-lo.

-Pel meu aniversari la meva germana em va regalar una bossa d'aquestes que tenen un encanteri, de manera que només la puc obrir jo. Es molt gran pero mai he sabut que ficar-hi dins... Allà estarà segur, no creus?

Quan va parlar de la biblioteca vaig ofegar un riure.

-Et refereixes a la secció prohibida o a la no-prohibida?

Coneixia a la Sam, i no solia anar a una biblioteca sense passar per la secció prohibida.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 4:43 am

- Val, doncs el podem guardar ahi.- vaig dir somrient.- Però has de vigilar que ningú el agafe.- vaig dir fullejant el diari, em vaig parar en el mes de Gener.- Doncs supose que a les dos seccions.- vaig dir mirant el mes de Gener.- A vore, despatx de Filch i biblioteca, algún lloc més?- em vaig posar a llegir Gener, el principi ja era dur.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 4:50 am

Vaig llegir una mica per darrere de la Sam. Pareixia interessantíssim. Vaig escoltar el que em va dir i vaig somriure.

-Despatx... Despatx del director? Pot ser trobem alguna cosa del senyor Albus Dumbledore... O... Si no, podem anar al Despatx del professor De DCFM, que era on L'Snape va treballar un any... i al Despatx del professor de pocions... pot ser allà hi trobem més que al despatx de DCFM...

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 4:55 am

- Val.- vaig dir llegint.- Organitzem, primer Filch, despres biblio, despres pocions i DCFM i despres director.- vaig dir contant.- Bé, no? Ho podem repartir durant diferents dies, però pense que ho hauriem de fer de nit.- vaig continuar llegint, parlava sobre lo dur que era l’escola.- Els castics eren durs... pense que en el despatx de Filch hi ha de haver molts expedients i informació necesitem investigar a fons.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 5:04 am

-Perfecte... - Vaig llegir lo dels castics.- Sí, podrem identificar més gent de la fotografia... Uooo quina pasada noia! Hem descobert una cosa xulíssima.- vaig riure i vaig seguir llegint, mentre pensava que allò era un gran tresor...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 5:12 am

- I tant.- vaig dir rient.- I el que ens falta per descobrir.- vaig dir pensant en els proxims dies.- Li hem de dir a algú lo del diari o esperem un temps? Jo pense que tal vegada podriem esperar, i més tard ja ho contem..
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 7:02 am

-Penso igual... Sammy... tenim molta feina per fer.- vaig riure mentre m'asseia al terra i li vaig fer senyes per que s'assegués al meu costat i possesim el diari enmig,així podriem llegir les dues...

-Mare meva... Hogwarts a millorat moltíssim, ¿Eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDt Feb 01, 2011 3:28 am

Em vaig sentar al seu costat.

- I que ho digues.- vaig dir.- Encara que això fou en l'epoca en que Voldemort estava en el "poder".- vaig dir.- Començem desde el principi o per aci mateixa?- vaig dir senyalant on posava lo dels castics.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDs Feb 05, 2011 7:04 am

-Millor llegim des del principi, que comença abans de la mort del Dumbledore i llavors estava tranquil... vull veure com va experimentar el canvi el Neville...

Vaig girar les pagines, encuriosida.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} - Página 2 EmptyDs Feb 12, 2011 3:24 am

- Val doncs desde el principi.

Vaig passar les pagines cap enrere i varem arribar a la primera fulla.

- La data és de Febrer, crec que és de l'any en que va morir Dumbledore....Espera, crec que no, crec que és un any anterior. Si.- vaig senyalar la quarta linea.- Estan parlant sobre la dona aquella...la que tenia cara de gripau....Umbridge!- vaig dir al recordar el nom.- Crec que es deia aixi.
Tornar a dalt Ir abajo

Nits de Hogsmade.{Sammy}
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2