Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Nits de Hogsmade.{Sammy} HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Nits de Hogsmade.{Sammy} HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Nits de Hogsmade.{Sammy}

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Nits de Hogsmade.{Sammy} Empty
MissatgeAssumpte: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDv Gen 21, 2011 3:03 am

Vaig ficar-me les mans a la jaqueta. Feia fred, encara.

-On anem? Aviat tindrem que tornar cap a Hogwarts... quina pena.

Vaig mirar els carrers, en silenci. S'hi estava bé allà, amb la Sam, una molt bona amiga meva.

-Anem a Zonko's i després tornem?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDv Gen 21, 2011 3:08 am

Haviem decidit anar a Hogsmeade, ja que no se haviem vist desde abans de marxar.

- Si, podem anar a Zonko.- vaig dir mentres se me anava ocorrent una idea al cap.- Però perque hem de tornar?- vaig dir mentres em posava bé el gorro.- Es a dir... fa temps que no parlem i no ens vejam.. perque hem de tornar al castell?? -vaig dir fent un somriure trapella.- Ens podem quedar aci...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDv Gen 21, 2011 3:18 am

vaig somriure en escltar-la.

-Saps?- vaig mirar-la.- Em sembla una molt bona idea. Mentre després no ens agafi ningú a la tornada a Hogsmade...

Vaig mirar amb curiositat el carrer... com seria Hogsmade de nit?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDv Gen 21, 2011 4:34 am

- Com ens van agafar?- vaig dir somrient.-Som nosaltres xd, tenim multitud de pasadisso per a entrar i si no amb el Hume, el meu fénix, podem aparetre. A més ja fa temps que no ens veiem.- vaig dir somrient.

Havia estat poques vegades en Hogsmeade de nit.

- Anem primer a comprar algo per a menjar?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDv Gen 21, 2011 7:49 am

-Tens raó. Mai ens agafen.- Vaig somriure.

Després vaig mirar cap al carrer de nou.

-Sí, anem a comprar alguna cosa de menjar per que no tornarem per a l'hora de sopar, suposo... On podriem anar?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDs Gen 22, 2011 2:51 am

- Doncs podriem anar a aquell bar d'allà.- vaig dir senyalant un que hi havia obert.

Ens varen dirigir cap alla a comprar algo de sopar.

- Que fem, comprem per a dur i sopem en algun banc/plaça/parque o sopem aci dins?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDs Gen 22, 2011 7:50 am

Vaig somriure, trapella.

-Ja que ens quedem anem a fer-ho bé i sopem al carrer, ¿No? Més emocionant.

Varem entrar al bar i vaig mirar la carta que tenia, després la vaig passar a la Sam.

-¿Agafem uns entrepans o uns macarrons per emportar?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDs Gen 22, 2011 9:40 pm

- Mmmm...agafem les dos coses.- vaig dir somrient.- Duc diners de sobra. De que vols els entrepans? Truita?- vaig vore que els entrapans no eren molt grans.

Em vaig dirigir a la barra.

- Voldriem dos entrepans per a dur i dos plats de macarrons.- em vaig mirar la Lils.- Aixi anem bé o més? Ah i ens falta la beguda, aigua, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDg Gen 23, 2011 6:57 am

- De truita em van bé.- vaig somriure quan la Sam va demanar.- No, jo crec que així anem ben servides, no? fins i tot dubto que ens ho mengem tot... Aigua va bé.

Varem agafar el menjar i varem sortir del bar.

-Guarda-ho a la teva motxilla, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDg Gen 23, 2011 7:02 am

- Si, si que ho menjarem tot.- vaig dir mentres obria la motxilla i ho guardava tot dins.

Ens varem dirigir cap algun parc on poguerem menjar, varem trobar un amb taules i amb una font.

- Ens podriem quedar aci, a més no fa molt de fred.- vaig vore a banda i banda del carrer, pareixa que estiguerem soles no es veia ningú.- No crec que aci ens molesten, si vols un lloc més transitat me ho dius.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDl Gen 24, 2011 3:56 am

Vaig somriure.

-I què? Què ha passat mentre no hi era? Em fas un resum?

Vaig asseure'm a un petit banc que hi havia allà i vaig somriure de nou a la Sam

-Fa temps que no fem una bona, en tindriem que fer, eh?

Off: Ho sento -.- no em recordava d'aquest post ho sento ho sento
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDl Gen 24, 2011 4:04 am

Off: no passa res. xd

- Doncs no ha passat molt, varem fer una festa, en cap d'any però no em recorde de res, sols que al dia següent estava plena de blaus i ferides, supose que acabaria pegant-me amb algú.- vaig dir llevant importancia.- I nose, crec que no hi ha molt més..- vaig dir pensant.- Tens rao, la última que varen fer fou el xantatge a Holls i Hknub... hauriem de fer alguna cosa guay.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDl Gen 24, 2011 4:34 am

-Vareu fer una festa de cap d'any i no et recordes de res?- vaig riure.- Dona, no vas beure molt alcohol, no?

Vaig somriure. L'havia anyorat moltíssim a la Sam.

-Si tens cap idea la podem possar en practica, jo m'apunto.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDl Gen 24, 2011 4:40 am

- No, ja saps que jo no bec.- vaig dir.- El que passa es que ningu recorda el que va passar, era part de la festa, sols ho recorda una persona, però no sabem qui és.- vaig dir.- Aixi que res, dona igual. Doncs no se me ocorreix cap idea, però volia fer algo a la Black i la Posseseure em posen dels nervis, es creuen el centre del món.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDl Gen 24, 2011 6:47 am

-Ah.- vaig fer quan em va dir que ningú es recordava de res. Vaig suposar que era per això que ningú m'havia dit res d'allò fins ara...

-A la Black y a la Posseseure?- vaig somriure.- Com que es creuen el centre del mon? ho son! no les veus com caminen, donant-se aires de grandesa?- Vaig començar a riure sense parar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDt Gen 25, 2011 3:18 am

- Si.- vaig dir rient.- Elles i la seua puresa de sang. -vaig dir.- Em tenen farta. Sempre incordiant i menospreciant als altres.- vaig traure els menjar de la motxilla i ho vaig posar damunt de la taula.- Mmm....que bona olor.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDc Gen 26, 2011 5:09 am

Vaig parar de riure quan va treure el menjar. Vaig sentir un gruny a l'estòmac i vaig inclinar el meu cos cap endavant.

-Apa, passam un entrepà de truita, que tinc gana.

Vaig somriure i vaig mirar pels carrers. Ja era fosc i només hi il·luminava la ténue llum dels fanals.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDc Gen 26, 2011 5:14 am

Em vaig llevar els guants i li vaig passar la truita a Lils. Vaig traure els gots de plastic que ens havien donat i els vaig omplir d'aigua, també ens havien posat cuberts.

- Tin. Té una pinta bonissima.- vaig dir menjant un tros.- El que deia.- varem començar a menjar en silenci, perque les dos teniem molta gana.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDc Gen 26, 2011 5:26 am

Vaig agafar l'entrepà i vam començar a sopar, tranquilament. Tot el mejar era boníssim. Hauriem de donar-li les gracies al senyor d'aquell bar el proxim dia.

-Passejem?- vaig demanar-li, quan varem acabar de sopar. Vaig aixecar-me i vaig acabar espolsant-me les miguetes.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDc Gen 26, 2011 5:29 am

Varem llançar les escombraires a una paperera propera i es varem posar a passejar. Varem encendre les varetes per a no caure però encara que les duiem enceses em vaig tropessar amb alguna cosa i em vaig tindre que agafar a Lils per a no caure.

- Crec que he tropessat amb alguna cosa.- vaig dir iluminant el terra.- Veus algo?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDc Gen 26, 2011 5:43 am

Vaig desequilibrar-me un poc quan la Sam es va agafar a mi per no caure, però no vaig caure. Vaig il·luminar el camí que havía seguit la Sam i vaig veure una capsa de fusta, força gran. Pareixia vella i estava decorat amb uns dibuixos de dracs. Vaig il·luminar-la millor.

-Mira Sam, mira que hem trobat.

Vaig agafar la caixa i em vaig apropar a la Sam. No pesava molt, no devia haver-hi molta cosa dins...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDj Gen 27, 2011 3:17 am

Vaig iluminar la caixa amb la vareta.

- Pareix vella, deu de dur bastant temps per aci.- vaig espolsar la terra que tenia per damunt.- Diria que estava enterrada però que per les pluges ha eixit. Que penses que tindra?- em vaig mirar la caixa encuriosida.- L'obrim?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDj Gen 27, 2011 10:00 am

vaig escoltar el que em deia la Sam i vaig assentir. Efectivament, tenia pinta d'haver estat enterrada durant bastant de temps...

-No deu tenir molta cosa, no pesa molt... pero la meva mare sempre em deia que no tot sembla el que realment és...

Vaig asseure'm al carrer i vaig apuntar la caixa amb la careta:

-Alohomora

La caixa es va obrir, i ens va deixar veure... un interior quasi vuit. Dic quasi perque només hi havia un llibre que pareixia molt molt i molt vell...

-Mira Sam...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDv Gen 28, 2011 3:54 am

Vaig agafar el llibre amb compte.

- Pareix un llibre de contes...- aleshores em vaig fixar millor i vaig vore que hi havien dates.- És un diari!- vaig dir emocionada. Vaig començar a fullejar-lo.- Si, mira, ahi posa 24 Juny... de qui creus que sera?- vaig dir pasant-li el diari.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Nits de Hogsmade.{Sammy}   Nits de Hogsmade.{Sammy} EmptyDv Gen 28, 2011 4:43 am

Vaig mirar el lllibre mentres el fullejava.

-¡Un diari! de... - Em vaig quedar de pedra.- Sam, aquest diari es de fa cincuanta anys, quan encara hi havia el Voldemort rondant per el món...

Vaig agafar el llibre amb cautela i vaig mirar la primera pagina.

-Aquest diari pertany a Neville Longbottom.- vaig llegir. després vaig alçar una cella i vaig mirar a la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo

Nits de Hogsmade.{Sammy}
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent